Een andere gamesite(waar ik de naam niet zo snel van weet! Iets met your....)om een keer te proberen of die goed is en bol als backupquote:
G2A.comquote:
yourgamezone?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Een andere gamesite(waar ik de naam niet zo snel van weet! Iets met your....)om een keer te proberen of die goed is en bol als backup
GreenManGaming.comquote:
yourgamezone?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Een andere gamesite(waar ik de naam niet zo snel van weet! Iets met your....)om een keer te proberen of die goed is en bol als backup
Voordat je deze straks ook gaat posten, maar het vriendje van deze is ook al gevonden.quote:
Echt een heel matige soundtrack met wat nietszeggende thema's achter elkaar.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Iemand heeft heel de soundtrack bij elkaar geraapt en op YT gezet.
Blijkbaar vanaf een Dedsec Edition CD
Daar had ik fifa 13 besteld en gewoon op releasedag binnenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Daar lees ik alleen maar slechte dingen over.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:27 schreef OMG het volgende:
Gaaf, ik kreeg net een smsje van Amazon dat 'ie verzonden is..
Maar levering is via Selektvracht daar.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:29 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Daar had ik fifa 13 besteld en gewoon op releasedag binnen
Wat dan?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Daar lees ik alleen maar slechte dingen over.
Ik wel, mijn wajong wacht al dagen op dit spelletje.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:41 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Wat dan?
Te laat met leveren? slechter dan Saturn zal het niet zijn
Ik hoef het spel sowieso niet perse dinsdag, ik vermaak mezelf ook wel met de andere games die ik heb
Ik las vanmiddag op twitter dat ze de bestellingen maandag zullen verzendenquote:Op zondag 25 mei 2014 00:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik wel, mijn wajong wacht al dagen op dit spelletje.
Dedsec of Vigilante Edition. Beide cds zijn hetzelfde.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Iemand heeft heel de soundtrack bij elkaar geraapt en op YT gezet.
Blijkbaar vanaf een Dedsec Edition CD
Of Limited, gok ik. De enige collector's edition die we hier in de VS krijgen. Heb er zin in, volgens Amazon is 'ie onderweg.quote:Op zondag 25 mei 2014 07:33 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dedsec of Vigilante Edition. Beide cds zijn hetzelfde.
Persoonlijk hou ik wel van dit soort muziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |