Die doet dat niet uit schaamte.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:36 schreef wolfrolf het volgende:
Humberto is de focking baas
Zie je Jeroen Pauw al gaan??
Waar heb je het nou weer overquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:37 schreef zeebeschuit het volgende:
Is dit de azijn afdeling van Fok ofzo? Verbaast me niets dat Ambro hier zo vaak post
Uh ik was niet sarcastishquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:37 schreef zeebeschuit het volgende:
Is dit de azijn afdeling van Fok ofzo? Verbaast me niets dat Ambro hier zo vaak post
Niemand geeft een neuk om locaties van tv-programma's.quote:RTL Late Night verhuist naar andere locatie
RTL Late Night is in het nieuwe seizoen te zien vanuit hotel NH Schiller op het Rembrandtplein. In dit nieuwe onderkomen in Amsterdam ontvangt Humberto Tan, vanaf maandag 25 augustus, elke werkdag zijn gasten.
Voorheen werd Late Night gebracht vanuit het American Hotel op het Leidseplein. Erland Galjaard, programma directeur RTL Nederland: 'Ik ben heel blij dat wij wederom vanaf zo'n prachtige plek in Amsterdam 'RTL Late Night' kunnen brengen. De sfeer en de setting van het programma, in het hart van onze hoofdstad, hebben een grote bijdrage geleverd aan het succes van 'RTL Late Night'. We kunnen ons dan ook geen betere nieuwe locatie wensen dan dit prachtige hotel midden op het Rembrandtplein in Amsterdam.
Bron: Volkskrant
Behalve de hotelgasten die er voor hun rust komenquote:Op maandag 21 juli 2014 19:52 schreef Arcee het volgende:
Niemand geeft een neuk om locaties van tv-programma's.
Dan zitten die gasten bij de verkeerde hotelketen en op de verkeerde locatie.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Behalve de hotelgasten die er voor hun rust komen
Mwah het is wel leuk als je er toevallig langsloopt en je ze gewoon ziet zittenquote:Op maandag 21 juli 2014 19:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Oh waarom niet meer het Americain dan?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Werd een beetje te druk daar blijkbaar omdat je gewoon in en uit kon lopen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh waarom niet meer het Americain dan?
De gasten hadden er last van en het personeel kon het niet meer aanquote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Werd een beetje te druk daar blijkbaar omdat je gewoon in en uit kon lopen.
Oh dat is dan wel weer erg matig idd.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:14 schreef icloud het volgende:
[..]
De gasten hadden er last van en het personeel kon het niet meer aan
Het decor gaat mee, dus gewoon hetzelfde in een andere ruimtequote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh dat is dan wel weer erg matig idd.
Hopelijk blijft dezelfde gemoedelijke studio sfeer behouden op de nieuwe locatie
Humberto is een baas.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:50 schreef Kenju het volgende:
Waarschijnlijk het domme RTL-geënte concept ook. Een reden dat ik niet meer keek, tenzij er interessante gasten aan tafel zaten, waarbij ik nadat hun onderwerp behandeld was, gewoon weer wegzapte.
Maar er komt dus meer publiek op af, vandaar dat ze bij het American weg gingen. Ze hebben dus vooral de ruimte nodig.
Pauw en Witteman is, mits ze die domme showgasten die ze nodig denken te hebben, gewoon een informatief programma. RTL Late Night is dat gewoon niet. Te veel RTL-gerelateerde gasten, weinig maatschappelijke onderwerpen, weinig politieke onderwerpen. Het is echt voor het RTL-publiek gemaakt. In het begin was dat nog niet zo, maar later was het veel muziek, en daarnaast wat verhaaltjes van 'normale mensen die wat hebben' en eigenlijk een minimum aan maatschappelijk relevante zaken waarmee je echt ergens van op de hoogte werd gebracht.quote:Op donderdag 24 juli 2014 08:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Humberto is een baas.
Heb jij liever het zure Pauw & Witteman concept?
XDquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:46 schreef Haaibaaike het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk is maandag te gast bij Humberto😀
Andersom.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hebben ze die tafel nou naar het Rembrandt plein gesleept
Niet vanavond hoor...ergens deze week.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:46 schreef Haaibaaike het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk is maandag te gast bij Humberto😀
Hier zie je de gasten van vanavond: http://www.rtl.nl/rtl-late-night/#!/quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat werd gezegd dat Matthijs vanavond daar komt.
Dankje Mike👌quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:52 schreef Mike het volgende:
Hier zie je de gasten van vanavond: http://www.rtl.nl/rtl-late-night/#!/
Ik vind het wel leuk eigenlijkquote:
Omdat hij een man is?quote:
Humbertogodquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:08 schreef Karina het volgende:
Humberto begint goed: 1.070.000 kijkers.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |