SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
[ Bericht 0% gewijzigd door HiDiHo op 23-05-2014 21:38:58 ]Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
quote:
Ik krijg er jeuk vanquote:
Ja wat is die shitquote:
Beestjes...kots....mijn maagquote:
of je wil gevingerverfd worden door lautjequote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:33 schreef Paxcon het volgende:
Als je vrijwillig naar de B&B wil ben je wel heel aandachtsgeil
Zonder iemand ten last te zijn... Wat een lulquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:33 schreef Urb het volgende:
Ruud blaat wat * dat het het belangrijkste is dat je zelf tevreden bent over wat je doet, hij vind het tof dat ie een jaar kan kloten, zonder iemand ten last kan zijn/ *![]()
Niemand reageerde
Heb jij ook nog een poll?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als je nieuw bent, dan dien je ook je cupmaat te melden
Onder het mom van, niet geschoten, is mis geschoten!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
waar is het gezellig..................quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:35 schreef Jian het volgende:
Gezellige groep in de wei of een gezellige groep aan tafel, what to do, what to do ....... mute
Drank erbijquote:
Geldt voor aanwezigheid bij minimaal 90% van de activiteiten aldaar.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:33 schreef Paxcon het volgende:
Tonneke moet waarschijnlijk gewoon wat telefoonkaarten kwijtquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:33 schreef Paxcon het volgende:
Ja erg jammer want het is leuk om te zien dat ze het gezellig hebben, toch maar mute en wat anders pfoei!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:36 schreef Dotteke het volgende:
Wat een gekakel zeg in die wei, alles door elkaar niet te volgen zo
Sinds wanneer hoeft t setje bijbehorende pics niet meer?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
dat komt pas dag 2quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:38 schreef marsan het volgende:
[..]
Sinds wanneer hoeft t setje bijbehorende pics niet meer?
Juist! Met pica erbij als bewijs!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
We hebben nog een paar maanden om op je in te pratenquote:
Ik kan haar niet vaak genoeg horen.quote:
Aike: Heb je een kus verdiend er mee? (op uiterst droge toon) Dat is wel weer top danquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:41 schreef Pearlbitch het volgende:
Nico krijgt een vet compliment van Isa over hoe ze de stal schoon heeft gemaakt.
Discriminatie, is aan mij nooit gevraagdquote:
Jij deed t ongevraagd toch al?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Discriminatie, is aan mij nooit gevraagd![]()
Geldt alleen voor onder de 30quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wat dacht je? We doen hier ook aan leeftijdsdiscriminatie. FOK! is net de echte wereld.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Mij ook niet hoor Omaquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
quote:
quote:
Jij ook nietquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mij ook niet hoor Omazit ik dan met mijn 24ste en uitgerangeerd op Fok! Borreltje dan maar?
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mij ook niet hoor Omazit ik dan met mijn 24ste en uitgerangeerd op Fok! Borreltje dan maar?
Wij zijn ook BN-ers ondertussenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:46 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura: Als je seks wil hebben, heel Nederland kijkt mee.
Heel Nederland.
*deelt uit*quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zit aan de Baileys. Rondje voor allemaal
En gewoon weer een tafel met leipo's om te eten![]()
Cheers, hier aant bier, weekend!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zit aan de Baileys. Rondje voor allemaal
En gewoon weer een tafel met leipo's om te eten![]()
Echt wel..."Oh jij bent die van Fok!"quote:
Ze wil 50 tinten grijs...aldus Emilquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:48 schreef frensje het volgende:
Lot met een bijl een houten kistje open rammen
'even wat oplossen'quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:48 schreef Dotteke het volgende:
O jee, Lot gaat de kist van Joey kapot slaan met een bijl
Waarom? Zit Robin er stiekem nog in?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:48 schreef Dotteke het volgende:
waarom?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:48 schreef Dotteke het volgende:
Nu krijgt Lot met de bezem zoquote:
Dan had je dus echt een FAKKING probleem met mequote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:48 schreef Dotteke het volgende:
Schreeuw om aandacht.quote:
Rancuneus type die Charlotte. Eerst het buitentoilet en nu een kist. Was zijzelf niet 'de pester' op school ?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:48 schreef PoezeligDing het volgende:
Charlot gaat Joeys kist kapot slaan met een bijl.
Maar goed dan dat ze het niet bij jou doetquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dan had je dus echt een FAKKING probleem met me![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:50 schreef chufi het volgende:
Kist open , fles drank onder dr borsten/ shirt
Inwendig?quote:
Fles Port?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat is het toch een aso-wijf
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Die heeft vast weer jeuk aan haar vingers.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:52 schreef ElisaaaaaE het volgende:
Lau tegen Lot: heb je geen aandacht voor mij meer?
Ik moet nog steeds denken aan dat 50 euro ' jatten' van Peter en hoe Lot tekeer gingquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
mag nu ook wel hoorquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:53 schreef oma-Nijn het volgende:
Als moeder had ik dan nu mijn dochter een pomp op haar ei gegeven
Mijn dochter zit gewoon keurig met kleinzoon thuis....Heb ff geen redenquote:
Rum, zo te zien.quote:
Omdat t uit de kist van Joey komt, vind ik t wel leuk.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Is ook het enige wat ze kan en doetquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Geile Lau heeft haar pet weer op en praat Maroc.![]()
![]()
Yepquote:
zijn de flessen ook nog vol?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:54 schreef chufi het volgende:
Die drankkast van Vanfles staat echt vol ...
Rum. Captain Morgan.quote:
ah goeie reden om geen reden te hebben.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:55 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Mijn dochter zit gewoon keurig met kleinzoon thuis....Heb ff geen reden
En Vodka en Colaquote:
Nou Marije kom dr maar inquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:58 schreef Dotteke het volgende:
O Billy heeft weer gezeik met Ruud
Er zijn meerder mensen die zeggen dat ze met Joey wil zoenen zegt Ruud ha ha ha ha
Billy is al zo volwassen, ze is geen 17 meer, ze laat zich niet door een snotneus de les lezen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:58 schreef ElisaaaaaE het volgende:
What's up met dat demonstratief in bed gaan liggen van Billy bij ruzie? Dat schreeuwt echt "kom me nu troosten." Ga dan gewoon lekker lol maken als je zo'n jongen echt wil laten zien dat het je niks kan schelen
Kopstootje hier of daar, alle ingrediënten zijn aanwezig.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:59 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Nicoline gaat over 5 minuten slapen. Prima idee hoeven we haar geneuzel niet te horen![]()
Alle seinen op groen voor een lekkere ruzie straks.
Party Animalquote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:00 schreef ElisaaaaaE het volgende:
Marije is met drank op nóg een tikje irritanter dan normaal
Dat denk ik dus ook. Ze maakt een stille indruk, maar ik heb van begin af aan al het idee dat ze een stille nymfomane is, met een hoger libido dan Kim Holland.quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Ze maakt een stille indruk, maar ik heb van begin af aan al het idee dat ze een stille nymfomane is, met een hoger libido dan Kim Holland.
Ja dat idee heb ik ook.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Ze maakt een stille indruk, maar ik heb van begin af aan al het idee dat ze een stille nymfomane is, met een hoger libido dan Kim Holland.
Yep vooral bij ruudquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:01 schreef marsan het volgende:
Dronken marije kan wel leuk worden denk ik.
Blijft Billy in bed?quote:
Ik denk dat ze voor Joey gaat.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:05 schreef marsan het volgende:
[..]
Ja dat idee heb ik ook.
Voor ze eruit gaat wil ze Ruuds 23 cm ook wel getest hebben.
Ja daar had ze vanaf t begin wel een klik mee.quote:
sinds emil het worstengala achter de rug heeft vind ik m veranderd en niet in positieve zinquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:05 schreef bartzzzz het volgende:
Zelfs Emil drinkt alcohol (wodka cola geloof ik)
De spanning is te snijdenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:07 schreef asco het volgende:
Ik weet niet waarom precies maar ik voel een epic avond aankomen!
Telefoonkaart?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:08 schreef Pearlbitch het volgende:
De telefoonkaart gaat weer huiswaarts
[ afbeelding ]
Niet veranderd, maar zijn slechte karaktertrekjes zijn misschien nog meer naar de oppvervlakte gekomen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:07 schreef danilel het volgende:
[..]
sinds emil het worstengala achter de rug heeft vind ik m veranderd en niet in positieve zin
Oud verhaalquote:
Ik zat ook te wachten op wat negatiefs..maar helaasquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:10 schreef Paxcon het volgende:
Ze zijn even vergeten dat de microfoon nog aan stond
helaas zijn ze positief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |