En Vodka en Colaquote:
Nou Marije kom dr maar inquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:58 schreef Dotteke het volgende:
O Billy heeft weer gezeik met Ruud
Er zijn meerder mensen die zeggen dat ze met Joey wil zoenen zegt Ruud ha ha ha ha
Billy is al zo volwassen, ze is geen 17 meer, ze laat zich niet door een snotneus de les lezen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:58 schreef ElisaaaaaE het volgende:
What's up met dat demonstratief in bed gaan liggen van Billy bij ruzie? Dat schreeuwt echt "kom me nu troosten." Ga dan gewoon lekker lol maken als je zo'n jongen echt wil laten zien dat het je niks kan schelen
Kopstootje hier of daar, alle ingrediënten zijn aanwezig.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:59 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Nicoline gaat over 5 minuten slapen. Prima idee hoeven we haar geneuzel niet te horen![]()
Alle seinen op groen voor een lekkere ruzie straks.
Party Animalquote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:00 schreef ElisaaaaaE het volgende:
Marije is met drank op nóg een tikje irritanter dan normaal
Dat denk ik dus ook. Ze maakt een stille indruk, maar ik heb van begin af aan al het idee dat ze een stille nymfomane is, met een hoger libido dan Kim Holland.quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat is het toch een aso-wijf
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Ze maakt een stille indruk, maar ik heb van begin af aan al het idee dat ze een stille nymfomane is, met een hoger libido dan Kim Holland.
Ja dat idee heb ik ook.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Ze maakt een stille indruk, maar ik heb van begin af aan al het idee dat ze een stille nymfomane is, met een hoger libido dan Kim Holland.
Yep vooral bij ruudquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:01 schreef marsan het volgende:
Dronken marije kan wel leuk worden denk ik.
Blijft Billy in bed?quote:
Ik denk dat ze voor Joey gaat.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:05 schreef marsan het volgende:
[..]
Ja dat idee heb ik ook.
Voor ze eruit gaat wil ze Ruuds 23 cm ook wel getest hebben.
Ja daar had ze vanaf t begin wel een klik mee.quote:
sinds emil het worstengala achter de rug heeft vind ik m veranderd en niet in positieve zinquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:05 schreef bartzzzz het volgende:
Zelfs Emil drinkt alcohol (wodka cola geloof ik)
De spanning is te snijdenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:07 schreef asco het volgende:
Ik weet niet waarom precies maar ik voel een epic avond aankomen!
Telefoonkaart?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:08 schreef Pearlbitch het volgende:
De telefoonkaart gaat weer huiswaarts
[ afbeelding ]
Niet veranderd, maar zijn slechte karaktertrekjes zijn misschien nog meer naar de oppvervlakte gekomen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:07 schreef danilel het volgende:
[..]
sinds emil het worstengala achter de rug heeft vind ik m veranderd en niet in positieve zin
Oud verhaalquote:
Ik zat ook te wachten op wat negatiefs..maar helaasquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:10 schreef Paxcon het volgende:
Ze zijn even vergeten dat de microfoon nog aan stond
helaas zijn ze positief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |