Geldt voor aanwezigheid bij minimaal 90% van de activiteiten aldaar.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:33 schreef Paxcon het volgende:
Als je vrijwillig naar de B&B wil ben je wel heel aandachtsgeil
Tonneke moet waarschijnlijk gewoon wat telefoonkaarten kwijtquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:33 schreef Paxcon het volgende:
Als je vrijwillig naar de B&B wil ben je wel heel aandachtsgeil
Ja erg jammer want het is leuk om te zien dat ze het gezellig hebben, toch maar mute en wat anders pfoei!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:36 schreef Dotteke het volgende:
Wat een gekakel zeg in die wei, alles door elkaar niet te volgen zo
Sinds wanneer hoeft t setje bijbehorende pics niet meer?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als je nieuw bent, dan dien je ook je cupmaat te melden
dat komt pas dag 2quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:38 schreef marsan het volgende:
[..]
Sinds wanneer hoeft t setje bijbehorende pics niet meer?
Juist! Met pica erbij als bewijs!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als je nieuw bent, dan dien je ook je cupmaat te melden
We hebben nog een paar maanden om op je in te pratenquote:
Ik kan haar niet vaak genoeg horen.quote:
Aike: Heb je een kus verdiend er mee? (op uiterst droge toon) Dat is wel weer top danquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:41 schreef Pearlbitch het volgende:
Nico krijgt een vet compliment van Isa over hoe ze de stal schoon heeft gemaakt.
Discriminatie, is aan mij nooit gevraagdquote:
Jij deed t ongevraagd toch al?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Discriminatie, is aan mij nooit gevraagd![]()
Geldt alleen voor onder de 30quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wat dacht je? We doen hier ook aan leeftijdsdiscriminatie. FOK! is net de echte wereld.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Mij ook niet hoor Omaquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |