Die dreiging hebben we al geaccepteerd... Dan kunnen we ten minste modieus het hek over.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:33 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Als ik een groene pukkel zou zijn, dan zou dat motiefje op mijn pak me echt een worst wezen. Ik zou me eerder druk maken of ik over een half jaar überhaupt nog werk heb
man man manquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:43 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zijn wat wls chaufs bij mij in de lichting die al te horen hebben gehad dat ze binnen 2 maanden na eindigen amo zwevend zullen zijn. Eenheid word opgeheven. Wisten ze in januari al maar daarna zijn er nog mensen voor aangenomen...
Die heerlijke Nazi stereotypes: de door en door slechte wrede dokter, de blonde superarische nazi sturmbahnführerquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Spelen in de auto in turm 2 ofzo... Broembroem...![]()
Wie heb jij gekozen? Ik was die jankbek vrij snel zat, daar mocht dok wel in snijden van mij.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Die heerlijke Nazi stereotypes: de door en door slechte wrede dokter, de blonde superarische nazi sturmbahnführer![]()
![]()
Heerlijk smullen smullen
Die Soldaat Jankbek?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wie heb jij gekozen? Ik was die jankbek vrij snel zat, daar mocht dok wel in snijden van mij.
Heb ik niet eens geprobeerd...quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:29 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Die Soldaat Jankbek?
''Captain I know you'll save me!!!''![]()
Ik dus ook. Maar de eerste keer weigerde ik te kiezen, kijken wat er zou gebeuren. Dat werkte dus niet, ging iedereen er aan
Wat gebeurt er als je Fergus kiest?quote:
Weet ik het...quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als je Fergus kiest?
Nee, echt goed Duits. Beste Duits wat ik tot nu toe in een game gehoord heb. Zelfs Beiers accentje gespot alquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:47 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Spreken de Duitsers wel Engels met accentje trouwens?
Lekker dan.quote:Op zondag 25 mei 2014 06:45 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik kan niet meer uitslapen fzeu, kut ritme
Wel makkelijk voor de planning.quote:Op zondag 25 mei 2014 06:50 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
ik slaap elke dag precies 8 uur, niet meer of minder, en ik ben nooit moe..
Van de prijs?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:14 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Moet eerlijk bekennen dat ik onder de indruk ben
Erg mooi kusjesquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:53 schreef samthegreat5 het volgende:
Hey ER, een portugese chick spreekt me aan op facebook:
muito lindooo bjosss..
Wat is deez
Ook gewoon niet een facebook vriend van me, compleet willekeurig.
Coñoquote:Op zondag 25 mei 2014 07:55 schreef BredeBroeder het volgende:
Nou, daar gaan we dan, eerste les Spaans
Wel, kut.quote:Op zondag 25 mei 2014 08:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Da's heul geen Spaans putano de madre.
Oh ja?quote:
Jonge, ik zit nog in les 1quote:Op zondag 25 mei 2014 08:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Oh ja?
Laat maar eens iets van je kunstjes zien
Succes in elk gevalquote:Op zondag 25 mei 2014 08:20 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jonge, ik zit nog in les 1en dit is nog alleen spreken...
Goedemorgen en die shit.
Toch maar aan een knap schema begonnen? Ik heb dikke schurft aan SL en daarmee ook aan 5x5.quote:Op zondag 25 mei 2014 11:17 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
SL 5x5 mijn vriend, ma-wo-vr
Ik ga straks picknicken
jep, schema werkt rete goed, sinds ik elke dag 8 uur slaap gaat t ook een stuk beter, eerst ff zorgen dat die deadlift 5x5 zo rond de 130 komt dan kijken we verderquote:Op zondag 25 mei 2014 11:18 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Toch maar aan een knap schema begonnen? Ik heb dikke schurft aan SL en daarmee ook aan 5x5.
Thuis niet wel @workquote:Op zondag 25 mei 2014 10:04 schreef Erasmo het volgende:
Wie o wie hier maakt er gebruik van een KVM switch?
Whehehehequote:Op zondag 25 mei 2014 12:03 schreef Erasmo het volgende:
O fuck my life ik heb de 64bit editie gedownload terwijl ik 32bit draai hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |