Zou een mooie grap zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:51 schreef Hooidraad het volgende:
Als Wanderlady ooit strawweight weet te halen dan eet ik mijn strohoed op.
Werdum, Gustafsson, Romero, Lawler, Nurmagomedov, Bagautinov, the real champs.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wel veel Amerikaanse Champs tijd om daar wat aan te veranderen
SPT / [Centraal] MMA topic #269 UFC Cincinnatiquote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:04 schreef Nober het volgende:
Geen weigh-in live?
Heb 'm al, stop maar met zoeken.
[..]
Werdum, Gustafsson, Romero, Lawler, Nurmagomedov, Bagautinov, the real champs.
Take my breath awayyyyyyyyyyquote:
twitter:joerogan twitterde op zaterdag 24-05-2014 om 02:14:10For those asking I had some family stuff to do today so I could do the weigh ins. I'll be there tomorrow though! reageer retweet
quote:Renan Barão vs. T.J. Dillashaw
Dan Henderson vs. Daniel Cormier
Robbie Lawler vs. Jake Ellenberger
Takeya Mizugaki vs. Francisco Rivera
Jamie Varner vs. James Krause
Heb je daar ook kaartjes voor?? You bastard. YOU bastard.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:06 schreef Tazmaniac het volgende:
En niet te vergeten voor een paar dollar naar Edgar vs. BJ Penn![]()
Toch leuk om een legend te zien (nu @ 145) en een TUF champion gekroond zien worden... als ik er toch ben
Voor UFC 175 echt de hoofdprijs moeten betalen omdat ik een beetje redelijk wilde zitten.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:53 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Heb je daar ook kaartjes voor?? You bastard. YOU bastard.
Mooi hoor, heb je dan ook een redelijke plek? Voor dat geld hoef je het inderdaad niet te laten als je er toch bent.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:57 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Voor UFC 175 echt de hoofdprijs moeten betalen omdat ik een beetje redelijk wilde zitten.
TUF19 was bijna goedkoper dan een volle tank
Je kon voor $ 200 floor tickets kopen. Maar omdat die bastards van de fight club 1 dag eerder toegang hadden tot de tickets waren die al weg. Dus ik zit nu in rij 5 achter de floor seats voor TUF19quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:00 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Mooi hoor, heb je dan ook een redelijke plek? Voor dat geld hoef je het inderdaad niet te laten als je er toch bent.
Ach, floor seats zijn ook niet alles hoor, in Stockholm had ik ze ook maar de meeste fights gingen toen naar de grond en dan zie je er weinig van (of je moet op één van de voorste rijen zitten). Als je op een andere plek zit dan zit je wat verder weg maar wel op een verhoging dus je kunt de gevechten waarschijnlijk beter volgen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:06 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Je kon voor $ 200 floor tickets kopen. Maar omdat die bastards van de fight club 1 dag eerder toegang hadden tot de tickets waren die al weg. Dus ik zit nu in rij 5 achter de floor seats voor TUF19
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:53 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Heb je daar ook kaartjes voor?? You bastard. YOU bastard.
Heb fissa vanavond dus zie het maandag waarschijnlijk pasquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:27 schreef THEFXR het volgende:
Zijn we een beetje klaar voor een nachtje geweld???
Weet ik niet om eerlijk te zijnquote:Op zondag 25 mei 2014 01:24 schreef Broempoe het volgende:
Oh ik lees net dat dit exclusive fight pass prelims zijn... Kan je de normale prelims nog wel via een legale manier gratis kijken?
nope, dat is ook payenquote:Op zondag 25 mei 2014 01:24 schreef Broempoe het volgende:
Oh ik lees net dat dit exclusive fight pass prelims zijn... Kan je de normale prelims nog wel via een legale manier gratis kijken?
quote:Op zondag 25 mei 2014 01:32 schreef Nober het volgende:
De Nigeriaan gaat verliezen want hij won zijn vorige.
OMG! He said the F-word, he should be fucking fired for fucking say that word for fuck sake!quote:
De volgorde waarin ik de reacties las dacht ik dat je Nober bedoelde LOL. Oprechte excuses Nober, het gaat natuurlijk om Rousey.quote:
Bedoelde inderdaad Rousey, maar Nober is ook een rare pipoquote:Op zondag 25 mei 2014 04:57 schreef Broempoe het volgende:
[..]
De volgorde waarin ik de reacties las dacht ik dat je Nober bedoelde LOL. Oprechte excuses Nober, het gaat natuurlijk om Rousey.
En terecht! Wie anders?quote:Op zondag 25 mei 2014 05:24 schreef Geo4kant het volgende:
Dana kennende mag Lawler nu meteen weer voor een titleshot
nope.quote:Op zondag 25 mei 2014 05:26 schreef Geo4kant het volgende:
Lastig deze.. mag beide heren
Volgens mij slaapt iedereen..
DE NIEUWE CHAMP NIET IN HET SPELquote:Originally Posted by dawnslayer View Post
TJ isnt even in that fucking EA UFC game coming out
Ik zie hem niet dezelfde dominantie hebben als Cruz, om de een of andere reden heb ik het idee dat hij de titel snel kwijt is..quote:Op zondag 25 mei 2014 14:35 schreef Hooidraad het volgende:
Dillashaw
Een Dominick Cruz met KO-power.
Denk dat Assunção de volgende title shot krijgt aangezien die TJ al een keer soort van verslagen heeft.quote:Op zondag 25 mei 2014 14:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zie hem niet dezelfde dominantie hebben als Cruz, om de een of andere reden heb ik het idee dat hij de titel snel kwijt is..
Al was dit een fantastische prestatie.
Barao na een win. Hij zal van zijn fouten leren en zal competitiever worden gok ik.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:24 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Denk dat Assunção de volgende title shot krijgt aangezien die TJ al een keer soort van verslagen heeft.
Maar wie is er verder op bantamweight? Barão is door hem overklast, Faber gaat ie niet tegen vechten en verder zit volgens mij alleen Mizugaki op een goeie winning streak.
Waar is de TUP stand?quote:Op zondag 25 mei 2014 15:24 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Denk dat Assunção de volgende title shot krijgt aangezien die TJ al een keer soort van verslagen heeft.
Maar wie is er verder op bantamweight? Barão is door hem overklast, Faber gaat ie niet tegen vechten en verder zit volgens mij alleen Mizugaki op een goeie winning streak.
Zeg uitkeringstrekker hij moet gewoon werken.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Waar is de TUP stand?
Waar is de nieuwe OP?
quote:Op zondag 25 mei 2014 18:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Zeg uitkeringstrekker hij moet gewoon werken.
Ik ook, dus niet zeikenquote:Op zondag 25 mei 2014 18:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Zeg uitkeringstrekker hij moet gewoon werken.
Als Jon Jones ook tekent, is er 30 augustus ook een rematch tegen de Mauler.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:01 schreef Hooidraad het volgende:
Cung Le vs. Michael Bisping headlines August Macau card, Hector Lombard vs. Dong Hyun Kim to serve as co-main event
Die rematch moet op de USA PPV time komen, anders verdient Jones geen PPV moneyquote:Op zondag 25 mei 2014 18:55 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Als Jon Jones ook tekent, is er 30 augustus ook een rematch tegen de Mauler.
(Mauler heeft met de dare uitgezet op Facebook!)
75% van alle top 10 rankings zijn Amerikaans, dus niet echt een verrassing.quote:
Keep talking..quote:Op zondag 25 mei 2014 23:38 schreef Opperkwal het volgende:
Iemand eventueel interesse in 2 kaartjes voor UFC in Berlijn en misschien zelfs vervoer?
Als Melendez geen Amerikaan is dan zijn Velasquez en Pettis dat ook nietquote:Op maandag 26 mei 2014 00:01 schreef Nober het volgende:
[..]
75% van alle top 10 rankings zijn Amerikaans, dus niet echt een verrassing.
Hopen op Bagautinov, Melendez/Nurmagomedov, Machida, Gustafsson, Werdum...
No way Jose!quote:Op maandag 26 mei 2014 17:57 schreef Kerftminister het volgende:
Zie Machida ook wel winnen van Weidman als ik eerlijk ben, ben nog verre van overtuigd van de kwaliteiten van Weidman.
Ik dacht dat Melendez wel in Mexico geboren was.quote:Op maandag 26 mei 2014 01:42 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Als Melendez geen Amerikaan is dan zijn Velasquez en Pettis dat ook niet
Helaas.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik dacht dat Melendez wel in Mexico geboren was.
shut up, Geofatboyquote:Op maandag 26 mei 2014 19:28 schreef Geo4kant het volgende:
De Habib hypetrain, leuk hoor voor een 5-15 rank caliber maar meer niet.
twitter:
twitter:danawhite twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 19:48:39Yes winner of Lawler vs Brown gets the next shot at the title reageer retweet
daar heeft lawler dan wel 2x voor moeten vechten.....quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:48 schreef Chase_Utley het volgende:
twitter:twitter:danawhite twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 19:48:39Yes winner of Lawler vs Brown gets the next shot at the title reageer retweet
En? Brown heeft een winstreak van 7 fights, ze verdienen beide een titleshot, dit is de beste oplossing.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
daar heeft lawler dan wel 2x voor moeten vechten.....
wat ze nu doen is de beste oplossing want, die hendriks ligt in de lappenmandquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:57 schreef PSYCHEV het volgende:
[..]
En? Brown heeft een winstreak van 7 fights, ze verdienen beide een titleshot, dit is de beste oplossing.
En het is een awesome matchup.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat ze nu doen is de beste oplossing want, die hendriks ligt in de lappenmand
Waarom zo negatief?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat ze nu doen is de beste oplossing want, die hendriks ligt in de lappenmand
Uh.. ja, zo hoort het ook.. ipv die immediate rematchesquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
daar heeft lawler dan wel 2x voor moeten vechten.....
Gekke huisquote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:12 schreef THEFXR het volgende:
UFC ZATERDAG 31 MEI TIMETABLE
18.30 uur fightpass
21.00 uur maincard
00.30 uur fightpass
02.00 uur prelims
04.00 uur main card
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stel je niet zo aan zeg, bijna iedereen heeft evenveel punten dus waarom zou ik er moeite voor doen?quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:27 schreef THEFXR het volgende:
godsgloeiende, nog geen TUP stand? zeker iemand die je haat op NR 1 ofzo![]()
omdat je via dm reclame hebt gemaakt voor de TUP, maar ik merk al dat het niemand boeit, dus waarom houden we die TUP eigenlijk?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:09 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan zeg, bijna iedereen heeft evenveel punten dus waarom zou ik er moeite voor doen?
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:12 schreef THEFXR het volgende:
UFC ZATERDAG 31 MEI TIMETABLE
18.30 uur fightpass
21.00 uur maincard
00.30 uur fightpass
02.00 uur prelims
04.00 uur main card
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Me likes!!quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:50 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk geeft dit een aantal mensen wat meer rust.
twitter:arielhelwani twitterde op woensdag 28-05-2014 om 22:48:44Former UFC champion Rich Franklin officially the vice president of ONE FC http://t.co/xU3kLC5vB4 via @MMAFighting reageer retweet
Zal meer verdienen dan leraar zijn, good for himquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:51 schreef Chase_Utley het volgende:
twitter:arielhelwani twitterde op woensdag 28-05-2014 om 22:48:44Former UFC champion Rich Franklin officially the vice president of ONE FC http://t.co/xU3kLC5vB4 via @MMAFighting reageer retweet
twitter:arielhelwani twitterde op woensdag 28-05-2014 om 23:01:56This just in … “@IvanRaupp: Breaking!!! Wanderlei Silva out, Vitor Belfort now faces Chael Sonnen at UFC 175 -> http://t.co/HSh4xqz7Dk” reageer retweet
Voorspelbaarquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:02 schreef Chase_Utley het volgende:
twitter:arielhelwani twitterde op woensdag 28-05-2014 om 23:01:56This just in … “@IvanRaupp: Breaking!!! Wanderlei Silva out, Vitor Belfort now faces Chael Sonnen at UFC 175 -> http://t.co/HSh4xqz7Dk” reageer retweet
verwacht dat wand het niet ging doen!quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:02 schreef Chase_Utley het volgende:
Damn!! Mijn hart!! Gelukkig een awesome replacementquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Voorspelbaar![]()
Sonnen lacht zich rot want hij krijgt gelijk
Dat zekerquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:09 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Damn!! Mijn hart!! Gelukkig een awesome replacement
Gewoon een dode rat op het hoofd van Wanderlei leggen en de poster is weer actueel.quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:13 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Gewoon een dode rat op het hoofd van Wanderlei leggen en de poster is weer actueel.
#chael nu trending worldwidequote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:13 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Gewoon een dode rat op het hoofd van Wanderlei leggen en de poster is weer actueel.
Hype hype!twitter:sonnench twitterde op woensdag 28-05-2014 om 23:53:04None of the reports regarding Wand, Vitor, and me are complete. The only place to get the story is @UFCTonight 8pm Eastern, FOX SPORTS 1! reageer retweet
Officially announced by UFC inmiddelsquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:17 schreef THEFXR het volgende:
Volgens mij is belfort helemaal niet zeker, want de UFC heeft hem van deze zelfde kaart gehaald tegen weidman, vanwege zijn licentie problemen.
UFC selling wolftickets
17 juni, gaat Belfort op voor zijn licentiequote:Op donderdag 29 mei 2014 11:30 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Officially announced by UFC inmiddels
Me happy!
Dan pas?quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
17 juni, gaat Belfort op voor zijn licentie
quote:"Theyre different fighters. Vitor is a really good fighter and Wanderlei is terrible." @sonnench
Ik wel,quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:37 schreef TonyMalony het volgende:
Ik zie Sonnen niet echt winnen van Vitor
Je gaat niet kijken?quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:37 schreef TonyMalony het volgende:
Ik zie Sonnen niet echt winnen van Vitor
force to retire, als ze hem cutten, zou ik het echt erg vinden voor zo'n legend!quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:49 schreef Tazmaniac het volgende:
Ze gaan Wanderlei echt onder de bus gooien, dat kan niet anders.
Wat een maf verhaal zeg!
Jammer dat Sonnen vs. Silva geen afsluiting krijgt, maar Sonnen vs. Belfort is fine by me!
Nee is niet echt.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:49 schreef Omega het volgende:
Ik kan helaas geen Portugees, maar is dat echt de vertaling van wat hij zegt?
Want dat is wel heel vaag, over zijn gevecht met Chael tijdens TUF en dat hij zijn schoen is vergeten.
Wat Broempoe zegt. Gewoon een oud filmpje met een andere tekst eronderquote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:49 schreef Omega het volgende:
Want dat is wel heel vaag, over zijn gevecht met Chael tijdens TUF en dat hij zijn schoen is vergeten.
In elke zin waar "Chael" in zit hoor ik hem dit niet zeggen. Ik zeg fake.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:49 schreef Omega het volgende:
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:37 schreef Hooidraad het volgende:
Mark Hunt vs. Roy Nelson slated for Japan in September
Het is een filmpje van een maand terug die toen gebruikt werd om de fight Sonnen-Silva te hypen. Iemand heeft er zelfbedachte engelse zinnen ondergezet en hem ge "rebrand" als reactie op de doping beschuldigingen. Ies nep.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
In elke zin waar "Chael" in zit hoor ik hem dit niet zeggen. Ik zeg fake.
Haha, ik kwam hier voor je youtube link. Gelukkig zijn de 2 events niet zo boeiend behalve voor TUP.quote:
Geen Lesnar? Wat een schijterd!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:44 schreef THEFXR het volgende:
Cees vs Bigfoot slated for Japan in September
De andere begint om 20:00.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Haha, ik kwam hier voor je youtube link. Gelukkig zijn de 2 events niet zo boeiend behalve voor TUP.
Blijft wel raar dat de beats nog niet uit de speakers blazen voor dat die weigh-in begint ipv zo'n zwart scherm.quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:44 schreef THEFXR het volgende:
Cees vs Bigfoot slated for Japan in September
twitter:arielhelwani twitterde op vrijdag 30-05-2014 om 19:15:12Dana White just told me Wanderlei is still a UFC fighter. "I said he was done for (the) July 5th (card) and NSAC would decide his fate." reageer retweet
Bij mij staat er gewoon Sonnen vs. Belfortquote:
"There is no plan B if Vitor doesn't get licensed"twitter:arielhelwani twitterde op vrijdag 30-05-2014 om 19:27:17White also confirmed that the Sonnen-Belfort fight would be at 185. When asked if it was for the #1 contender he said, "it is for Vitor." reageer retweet
Thanks for the heads upquote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:52 schreef Hooidraad het volgende:
En niet voor de trein springen, jezelf in coma zuipen of verdrinken in je eigen tranen als er zondag geen tussenstandje gepost is, dan ben ik namelijk niet thuis.
Denk dat ik de enige ben, als Opperkwal z'n kaartjes verkocht heeft.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:54 schreef Tazmaniac het volgende:
Is er trouwens iemand van ons naar Berlijn??
Aight aight! Zeg wel even een kort verslagje he volgende week met wat leuke pics!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:56 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Denk dat ik de enige ben, als Opperkwal z'n kaartjes verkocht heeft.
Ik vertrek morgenochtendquote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:57 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Aight aight! Zeg wel even een kort verslagje he volgende week met wat leuke pics!
Ben je naar de weigh ins geweest?
Aaaaah je bent nog thuis. Nou, in ieder geval dan wat gave foto's van het event zelfquote:
Ik ben een slechte toerist, tijdens het Stockholm-event had ik maar één foto gemaakt. Maar ik zal mijn best doen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:04 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Aaaaah je bent nog thuis. Nou, in ieder geval dan wat gave foto's van het event zelf
1quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:07 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik ben een slechte toerist, tijdens het Stockholm-event had ik maar één foto gemaakt. Maar ik zal mijn best doen.
Ik ga meequote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:52 schreef Hooidraad het volgende:
UFC Fight Night 41
Mark Muñoz vs. Gegard Mousasi
Francis Carmont vs. C.B. Dollaway
Luke Barnatt vs. Sean Strickland
Tom Niinimäki vs. Niklas Bäckström
The Ultimate Fighter Brazil 3 Finale
Stipe Miocic vs. Fabio Maldonado
Vitor Miranda vs. Antonio Carlos Junior
Márcio Alexandre Junior vs. Warlley Alves
Demian Maia vs. Alexander Yakovlev
Rony Jason vs. Robbie Peralta
Ja, verre vanquote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
1wtf
, nou is het wel duidelijk dat je toch geen aziaat bent
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:07 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik ben een slechte toerist, tijdens het Stockholm-event had ik maar één foto gemaakt. Maar ik zal mijn best doen.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:22 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]![]()
Ik ga over 4 weken in ieder geval een extreem uitgebreide fotosessie houden
2 july Las Vegas Fight Tour (Mayweather boxing gym, Wanderlei's gym, Xtreme Couture)
3 july Ultimate Media Day + UFC Pool Party + UFC Brazilian party
4 july UFC World Cup Party + Q&A + UFC 175 weigh ins + UFC Downtown Party
5 july fan expo dag 1 + TUF 19 weigh ins + UFC 175
6 july fan expo dag 2 + TUF 19
Zou leuk zijn als ze er ook wasquote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]nice gek
UFC Pool party, kun je Miesha insmeren
Ik vind dit een moeilijke pick, ik ben voor Barnatt gegaan ivm UFC-ervaring. Strickland was indrukwekkend in zijn debuut maar op één fight kun je weinig baseren. Kan voor mij alle kanten op.quote:
The Ultimate Fighter Brazil 3 Finalequote:Mark Muñoz vs. Gegard Mousasi
Francis Carmont vs. C.B. Dollaway
Luke Barnatt vs. Sean Strickland
Tom Niinimäki vs. Niklas Bäckström
quote:Stipe Miocic vs. Fabio Maldonado
Vitor Miranda vs. Antonio Carlos Junior
Márcio Alexandre Junior vs. Warlley Alves
Demian Maia vs. Alexander Yakovlev
Rony Jason vs. Robbie Peralta
Main event is in ieder geval Nelson vs. Huntquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik weet het niet zeker, maar het zou goed kunnen
Ja, dat is lekker snel.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ga je naar Berlijn met het vliegmachine?
Same herequote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:11 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik vind dit een moeilijke pick, ik ben voor Barnatt gegaan ivm UFC-ervaring. Strickland was indrukwekkend in zijn debuut maar op één fight kun je weinig baseren. Kan voor mij alle kanten op.
Pics van zusjes goffedommequote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:25 schreef Tazmaniac het volgende:
Volgens mij hebben we weer een paar nieuwkomers erbij
Welcome guys!
Ik ga mee!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 07:57 schreef Fyodor het volgende:
Mousasi
carmont
barnatt
niinimaki
miocic
miranda
Alves
maia
Jason