Zou een mooie grap zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:51 schreef Hooidraad het volgende:
Als Wanderlady ooit strawweight weet te halen dan eet ik mijn strohoed op.
Werdum, Gustafsson, Romero, Lawler, Nurmagomedov, Bagautinov, the real champs.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wel veel Amerikaanse Champs tijd om daar wat aan te veranderen
SPT / [Centraal] MMA topic #269 UFC Cincinnatiquote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:04 schreef Nober het volgende:
Geen weigh-in live?
Heb 'm al, stop maar met zoeken.
[..]
Werdum, Gustafsson, Romero, Lawler, Nurmagomedov, Bagautinov, the real champs.
Take my breath awayyyyyyyyyyquote:
twitter:joerogan twitterde op zaterdag 24-05-2014 om 02:14:10For those asking I had some family stuff to do today so I could do the weigh ins. I'll be there tomorrow though! reageer retweet
quote:Renan Barão vs. T.J. Dillashaw
Dan Henderson vs. Daniel Cormier
Robbie Lawler vs. Jake Ellenberger
Takeya Mizugaki vs. Francisco Rivera
Jamie Varner vs. James Krause
Heb je daar ook kaartjes voor?? You bastard. YOU bastard.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:06 schreef Tazmaniac het volgende:
En niet te vergeten voor een paar dollar naar Edgar vs. BJ Penn![]()
Toch leuk om een legend te zien (nu @ 145) en een TUF champion gekroond zien worden... als ik er toch ben
Voor UFC 175 echt de hoofdprijs moeten betalen omdat ik een beetje redelijk wilde zitten.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:53 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Heb je daar ook kaartjes voor?? You bastard. YOU bastard.
Mooi hoor, heb je dan ook een redelijke plek? Voor dat geld hoef je het inderdaad niet te laten als je er toch bent.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:57 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Voor UFC 175 echt de hoofdprijs moeten betalen omdat ik een beetje redelijk wilde zitten.
TUF19 was bijna goedkoper dan een volle tank
Je kon voor $ 200 floor tickets kopen. Maar omdat die bastards van de fight club 1 dag eerder toegang hadden tot de tickets waren die al weg. Dus ik zit nu in rij 5 achter de floor seats voor TUF19quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:00 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Mooi hoor, heb je dan ook een redelijke plek? Voor dat geld hoef je het inderdaad niet te laten als je er toch bent.
Ach, floor seats zijn ook niet alles hoor, in Stockholm had ik ze ook maar de meeste fights gingen toen naar de grond en dan zie je er weinig van (of je moet op één van de voorste rijen zitten). Als je op een andere plek zit dan zit je wat verder weg maar wel op een verhoging dus je kunt de gevechten waarschijnlijk beter volgen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:06 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Je kon voor $ 200 floor tickets kopen. Maar omdat die bastards van de fight club 1 dag eerder toegang hadden tot de tickets waren die al weg. Dus ik zit nu in rij 5 achter de floor seats voor TUF19
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:53 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Heb je daar ook kaartjes voor?? You bastard. YOU bastard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |