Waar is de TUP stand?quote:Op zondag 25 mei 2014 15:24 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Denk dat Assunção de volgende title shot krijgt aangezien die TJ al een keer soort van verslagen heeft.
Maar wie is er verder op bantamweight? Barão is door hem overklast, Faber gaat ie niet tegen vechten en verder zit volgens mij alleen Mizugaki op een goeie winning streak.
Zeg uitkeringstrekker hij moet gewoon werken.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Waar is de TUP stand?
Waar is de nieuwe OP?
quote:Op zondag 25 mei 2014 18:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Zeg uitkeringstrekker hij moet gewoon werken.
Ik ook, dus niet zeikenquote:Op zondag 25 mei 2014 18:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Zeg uitkeringstrekker hij moet gewoon werken.
Als Jon Jones ook tekent, is er 30 augustus ook een rematch tegen de Mauler.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:01 schreef Hooidraad het volgende:
Cung Le vs. Michael Bisping headlines August Macau card, Hector Lombard vs. Dong Hyun Kim to serve as co-main event
Die rematch moet op de USA PPV time komen, anders verdient Jones geen PPV moneyquote:Op zondag 25 mei 2014 18:55 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Als Jon Jones ook tekent, is er 30 augustus ook een rematch tegen de Mauler.
(Mauler heeft met de dare uitgezet op Facebook!)
75% van alle top 10 rankings zijn Amerikaans, dus niet echt een verrassing.quote:
Keep talking..quote:Op zondag 25 mei 2014 23:38 schreef Opperkwal het volgende:
Iemand eventueel interesse in 2 kaartjes voor UFC in Berlijn en misschien zelfs vervoer?
Als Melendez geen Amerikaan is dan zijn Velasquez en Pettis dat ook nietquote:Op maandag 26 mei 2014 00:01 schreef Nober het volgende:
[..]
75% van alle top 10 rankings zijn Amerikaans, dus niet echt een verrassing.
Hopen op Bagautinov, Melendez/Nurmagomedov, Machida, Gustafsson, Werdum...
No way Jose!quote:Op maandag 26 mei 2014 17:57 schreef Kerftminister het volgende:
Zie Machida ook wel winnen van Weidman als ik eerlijk ben, ben nog verre van overtuigd van de kwaliteiten van Weidman.
Ik dacht dat Melendez wel in Mexico geboren was.quote:Op maandag 26 mei 2014 01:42 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Als Melendez geen Amerikaan is dan zijn Velasquez en Pettis dat ook niet
Helaas.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik dacht dat Melendez wel in Mexico geboren was.
shut up, Geofatboyquote:Op maandag 26 mei 2014 19:28 schreef Geo4kant het volgende:
De Habib hypetrain, leuk hoor voor een 5-15 rank caliber maar meer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |