Haha, ik kwam hier voor je youtube link. Gelukkig zijn de 2 events niet zo boeiend behalve voor TUP.quote:
Geen Lesnar? Wat een schijterd!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:44 schreef THEFXR het volgende:
Cees vs Bigfoot slated for Japan in September
De andere begint om 20:00.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Haha, ik kwam hier voor je youtube link. Gelukkig zijn de 2 events niet zo boeiend behalve voor TUP.
Blijft wel raar dat de beats nog niet uit de speakers blazen voor dat die weigh-in begint ipv zo'n zwart scherm.quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:44 schreef THEFXR het volgende:
Cees vs Bigfoot slated for Japan in September
twitter:arielhelwani twitterde op vrijdag 30-05-2014 om 19:15:12Dana White just told me Wanderlei is still a UFC fighter. "I said he was done for (the) July 5th (card) and NSAC would decide his fate." reageer retweet
Bij mij staat er gewoon Sonnen vs. Belfortquote:
"There is no plan B if Vitor doesn't get licensed"twitter:arielhelwani twitterde op vrijdag 30-05-2014 om 19:27:17White also confirmed that the Sonnen-Belfort fight would be at 185. When asked if it was for the #1 contender he said, "it is for Vitor." reageer retweet
Thanks for the heads upquote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:52 schreef Hooidraad het volgende:
En niet voor de trein springen, jezelf in coma zuipen of verdrinken in je eigen tranen als er zondag geen tussenstandje gepost is, dan ben ik namelijk niet thuis.
Denk dat ik de enige ben, als Opperkwal z'n kaartjes verkocht heeft.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:54 schreef Tazmaniac het volgende:
Is er trouwens iemand van ons naar Berlijn??
Aight aight! Zeg wel even een kort verslagje he volgende week met wat leuke pics!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:56 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Denk dat ik de enige ben, als Opperkwal z'n kaartjes verkocht heeft.
Ik vertrek morgenochtendquote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:57 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Aight aight! Zeg wel even een kort verslagje he volgende week met wat leuke pics!
Ben je naar de weigh ins geweest?
Aaaaah je bent nog thuis. Nou, in ieder geval dan wat gave foto's van het event zelfquote:
Ik ben een slechte toerist, tijdens het Stockholm-event had ik maar één foto gemaakt. Maar ik zal mijn best doen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:04 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Aaaaah je bent nog thuis. Nou, in ieder geval dan wat gave foto's van het event zelf
1quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:07 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik ben een slechte toerist, tijdens het Stockholm-event had ik maar één foto gemaakt. Maar ik zal mijn best doen.
Ik ga meequote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:52 schreef Hooidraad het volgende:
UFC Fight Night 41
Mark Muñoz vs. Gegard Mousasi
Francis Carmont vs. C.B. Dollaway
Luke Barnatt vs. Sean Strickland
Tom Niinimäki vs. Niklas Bäckström
The Ultimate Fighter Brazil 3 Finale
Stipe Miocic vs. Fabio Maldonado
Vitor Miranda vs. Antonio Carlos Junior
Márcio Alexandre Junior vs. Warlley Alves
Demian Maia vs. Alexander Yakovlev
Rony Jason vs. Robbie Peralta