Zelfs een bruidspaartje nog welquote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:42 schreef japie1971 het volgende:
[..]
Echt knap is ze niet maar volgens mij heeft ze enorm lekkere billen en is het een wilde onder de lakens... Ik zou haar ook niet weigeren dus
Was niet als bruidspaar bedoeld. Meer een smiley met een hoed op :-)quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:08 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Zelfs een bruidspaartje nog welSorry ik vind haar niks, ze denkt evenwel zelf dat ze een bimbo is..
Is dat ook op film?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij was behoorlijk in de lorum, maar dat waren Joey en Marije ook. Na de rit met de handkar hebben ze nog gepraat ook.
Om en bij de klok van halfvijf heeft Marije ook nog een rondje stokslobberen gedaan. Dat was alleen bij Joey. Toen sliep Gio.
Ik ging om kwart over vier naar bed, dat zal je altijd zien, sorryquote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:20 schreef Flow3r het volgende:
Ik begrijp uit de Cos dat ze Joey ook heeft liggen pijpen?
[..]
Is dat ook op film?
Ik heb het niet opgenomen en René ook niet. Dus de kans dat het beeldmateriaal voorhanden is, wordt steeds kleinerquote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:20 schreef Flow3r het volgende:
Ik begrijp uit de Cos dat ze Joey ook heeft liggen pijpen?
[..]
Is dat ook op film?
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:40 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ik ging om kwart over vier naar bed, dat zal je altijd zien, sorry
Jammerquote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb het niet opgenomen en René ook niet. Dus de kans dat het beeldmateriaal voorhanden is, wordt steeds kleiner
Pleur er een lading drank in en ze gaat hopelijk los op de hele loods. Ik wil haar eigenlijk gepakt zien worden door Lauquote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
[..]
Jammer![]()
Maar als het de aard van het Marijebeestje is, komt er vast nog wel een nieuw kans
Jaaa!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:07 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Pleur er een lading drank in en ze gaat hopelijk los op de hele loods. Ik wil haar eigenlijk gepakt zien worden door Lau
Great minds think alike.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:51 schreef theDC het volgende:
[..]
Jaaa!
Dat betekent dat Lot niet meer kiet staat, maar met 0-2 achter
Als je het objectief bekijkt, heeft Marije ook niks fout gedaan. Lotte wil dan wel claimen maar heeft daar helemaal geen recht toe. Ik zeg niet dat Marije niks te verwijten valt, maar dat is dan maar naar zichzelf en haar omgeving dan aan Lotte. Puur gevalletje verwende puber die gekrenkt wordt.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:56 schreef miep63 het volgende:
Ik mag het eigenlijk niet zeggen, maar ik doe het toch. Na het zien van de beelden waarbij Lot haar confronteerde met h'r escapades met Joey. Hoe Marije reageerde, beetje een als een autist.
Jij verlangt naar een DGK2? Maar dan met de dekens er overheen. We zien alleen het lichaam van Billy (te vaak) en dat is nou net het lichaam dat ik absoluut NIET wil zien..quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:06 schreef Bosvleermuis het volgende:
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik de humor van het hele gebeuren er wel van inzie.![]()
Grijze muis Marije is minder grijs dan ons (velen) deed vermoeden. Op verrassende wijze weet zij een nieuwe impuls in de groep te brengen. Bij deze hoop ik dat ze voorlopig in Utopia blijft.
http://nl.pinterest.com/MHMSLEE/lust/
Zo bijzonder is die pinterest toch niet? Heel internet staat vol met dat soort profieltjes en plaatjes.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:06 schreef Bosvleermuis het volgende:
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik de humor van het hele gebeuren er wel van inzie.![]()
Grijze muis Marije is minder grijs dan ons (velen) deed vermoeden. Op verrassende wijze weet zij een nieuwe impuls in de groep te brengen. Bij deze hoop ik dat ze voorlopig in Utopia blijft.
http://nl.pinterest.com/MHMSLEE/lust/
Begrijp me niet verkeerd want ik smul hier ook van. Openlijke seks zullen we niet snel te zien krijgen denk ik. Of het moeten Ruud en Billy zijn maar met 4 lagen dekens er overheen, is ook weer zo suggestief. Persoonlijk heb ik dus ook niet zoveel problemen met Marije en ik hoop ook dat ze net als alle andere nieuwe bewoners minimaal 2 maanden mag blijven.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:23 schreef Bosvleermuis het volgende:
Ik heb de gouden kooi nooit gevolgd en/of gezien, maar snap wat je impliceert. Nee, ik zit ook niet te wachten op lifestream seks, maar hoef dat ook niet perse te volgen. Hetgeen ik leuk vind aan de situatie is dat de kaarten opnieuw zijn geschud en er een paar dames Billy/Charlotte werden getriggerd. Wat ik ook errug leuk vind om te zien, is haar koele houding wanneer ze confrontaties aangaat en/of geconfronteerd wordt. Geen Billy/Andrea/Isabella-drama's, maar bijna stoïcijns (wat ze niet echt is overigens). Dat mag ik wel als contra gewicht in de wereld van Utopiavrouwen.
[quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |