abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140308929
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 11:42 schreef japie1971 het volgende:

[..]

Echt knap is ze niet maar volgens mij heeft ze enorm lekkere billen en is het een wilde onder de lakens... Ik zou haar ook niet weigeren dus ^)
Zelfs een bruidspaartje nog wel :) Sorry ik vind haar niks, ze denkt evenwel zelf dat ze een bimbo is..
pi_140309044
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 12:08 schreef vuurvliegje5258 het volgende:

[..]

Zelfs een bruidspaartje nog wel :) Sorry ik vind haar niks, ze denkt evenwel zelf dat ze een bimbo is..
Was niet als bruidspaar bedoeld. Meer een smiley met een hoed op :-)
De enige echte bimbo is naar huis helaas en die was vele malen preutser dan juf Marije. Als je dit verhaal aan mensen verteld die geen Utopia kijken dan geloven ze je waarschijnlijk nooit want enigszins bizar is deze wending wel.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 12:20:15 #28
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_140309262
Ik begrijp uit de Cos dat ze Joey ook heeft liggen pijpen? :D

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 10:12 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Hij was behoorlijk in de lorum, maar dat waren Joey en Marije ook. Na de rit met de handkar hebben ze nog gepraat ook.
Om en bij de klok van halfvijf heeft Marije ook nog een rondje stokslobberen gedaan. Dat was alleen bij Joey. Toen sliep Gio.
Is dat ook op film? >:)
pi_140309743
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 12:20 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Ik ging om kwart over vier naar bed, dat zal je altijd zien, sorry :)
  zaterdag 24 mei 2014 @ 12:42:17 #30
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_140309808
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 12:20 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Ik heb het niet opgenomen en René ook niet. Dus de kans dat het beeldmateriaal voorhanden is, wordt steeds kleiner :(
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zaterdag 24 mei 2014 @ 12:54:38 #31
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_140310144
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 12:40 schreef vuurvliegje5258 het volgende:

[..]

Ik ging om kwart over vier naar bed, dat zal je altijd zien, sorry :)
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 12:42 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Ik heb het niet opgenomen en René ook niet. Dus de kans dat het beeldmateriaal voorhanden is, wordt steeds kleiner :(
Jammer :{

Maar als het de aard van het Marijebeestje is, komt er vast nog wel een nieuw kans ~O>
  zaterdag 24 mei 2014 @ 13:07:48 #32
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_140310436
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 12:54 schreef Flow3r het volgende:

[..]

[..]

Jammer :{

Maar als het de aard van het Marijebeestje is, komt er vast nog wel een nieuw kans ~O>
Pleur er een lading drank in en ze gaat hopelijk los op de hele loods. Ik wil haar eigenlijk gepakt zien worden door Lau *)
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
pi_140311371
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 13:07 schreef Paco55 het volgende:

[..]

Pleur er een lading drank in en ze gaat hopelijk los op de hele loods. Ik wil haar eigenlijk gepakt zien worden door Lau *)
Jaaa!

Dat betekent dat Lot niet meer kiet staat, maar met 0-2 achter :)
  zaterdag 24 mei 2014 @ 13:52:51 #34
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_140311387
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 13:51 schreef theDC het volgende:

[..]

Jaaa!

Dat betekent dat Lot niet meer kiet staat, maar met 0-2 achter :)
Great minds think alike.
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
pi_140312791
Ik mag het eigenlijk niet zeggen, maar ik doe het toch. Na het zien van de beelden waarbij Lot haar confronteerde met h'r escapades met Joey. Hoe Marije reageerde, beetje een als een autist. :{
pi_140313475
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 14:56 schreef miep63 het volgende:
Ik mag het eigenlijk niet zeggen, maar ik doe het toch. Na het zien van de beelden waarbij Lot haar confronteerde met h'r escapades met Joey. Hoe Marije reageerde, beetje een als een autist. :{
Als je het objectief bekijkt, heeft Marije ook niks fout gedaan. Lotte wil dan wel claimen maar heeft daar helemaal geen recht toe. Ik zeg niet dat Marije niks te verwijten valt, maar dat is dan maar naar zichzelf en haar omgeving dan aan Lotte. Puur gevalletje verwende puber die gekrenkt wordt.
Maar als ik iets niet verwacht had, was dat deze grijze muis zou veranderen in een del na een paar bakkies alcohol. Ik ben benieuwd of ze het bij deze ene keer zal laten of dat we nog meer van dit soort nachten gaan krijgen met haar.
pi_140314165
Op you tube staan nu ook de beelden van de 'slobberpartij.. zoeken op utopia marije..

Of letterlijke "Utopia : Er is wel ietsje meer gebeurd dan alleen maar zoenen Marije!"

[ Bericht 36% gewijzigd door japie1971 op 24-05-2014 16:49:21 ]
pi_140317466
Wow. Ikhad toch iets hogere en diepere verwachtingen van Marije.
pi_140319780
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik de humor van het hele gebeuren er wel van inzie. :Y
Grijze muis Marije is minder grijs dan ons (velen) deed vermoeden. Op verrassende wijze weet zij een nieuwe impuls in de groep te brengen. Bij deze hoop ik dat ze voorlopig in Utopia blijft.

http://nl.pinterest.com/MHMSLEE/lust/
Veel werklozen zouden graag iets nuttigs doen. Veel werkenden zouden dat ook wel willen.
Iets is niet perse mislukt wanneer het niet helemaal lukt; is ook een manier om ergens tegenaan te kijken.
pi_140320018
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 19:06 schreef Bosvleermuis het volgende:
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik de humor van het hele gebeuren er wel van inzie. :Y
Grijze muis Marije is minder grijs dan ons (velen) deed vermoeden. Op verrassende wijze weet zij een nieuwe impuls in de groep te brengen. Bij deze hoop ik dat ze voorlopig in Utopia blijft.

Jij verlangt naar een DGK2? Maar dan met de dekens er overheen. We zien alleen het lichaam van Billy (te vaak) en dat is nou net het lichaam dat ik absoluut NIET wil zien.. 8)7
pi_140320180
Ik heb de gouden kooi nooit gevolgd en/of gezien, maar snap wat je impliceert. Nee, ik zit ook niet te wachten op lifestream seks, maar hoef dat ook niet perse te volgen. Hetgeen ik leuk vind aan de situatie is dat de kaarten opnieuw zijn geschud en er een paar dames Billy/Charlotte werden getriggerd. Wat ik ook errug leuk vind om te zien, is haar koele houding wanneer ze confrontaties aangaat en/of geconfronteerd wordt. Geen Billy/Andrea/Isabella-drama's, maar bijna stoïcijns (wat ze niet echt is overigens). Dat mag ik wel als contra gewicht in de wereld van Utopiavrouwen.
Veel werklozen zouden graag iets nuttigs doen. Veel werkenden zouden dat ook wel willen.
Iets is niet perse mislukt wanneer het niet helemaal lukt; is ook een manier om ergens tegenaan te kijken.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 19:24:24 #43
424651 IsitHeaven
Or is it hell ?
pi_140320202
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 19:06 schreef Bosvleermuis het volgende:

Zo bijzonder is die pinterest toch niet? Heel internet staat vol met dat soort profieltjes en plaatjes.
Marije is imo nog steeds een saaie muts, maar nu ook nog eens een wanhopige. Hoe diep wil je zinken.
Ik zie ook niet in wat er leuk aan is om te kijken naar marije, die halfdronken jan en alleman pakt :?
Platvloers gedoe :{w

Maar ja iets met smaken en verschillen.
pi_140320367
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 19:23 schreef Bosvleermuis het volgende:
Ik heb de gouden kooi nooit gevolgd en/of gezien, maar snap wat je impliceert. Nee, ik zit ook niet te wachten op lifestream seks, maar hoef dat ook niet perse te volgen. Hetgeen ik leuk vind aan de situatie is dat de kaarten opnieuw zijn geschud en er een paar dames Billy/Charlotte werden getriggerd. Wat ik ook errug leuk vind om te zien, is haar koele houding wanneer ze confrontaties aangaat en/of geconfronteerd wordt. Geen Billy/Andrea/Isabella-drama's, maar bijna stoïcijns (wat ze niet echt is overigens). Dat mag ik wel als contra gewicht in de wereld van Utopiavrouwen.
Begrijp me niet verkeerd want ik smul hier ook van. Openlijke seks zullen we niet snel te zien krijgen denk ik. Of het moeten Ruud en Billy zijn maar met 4 lagen dekens er overheen, is ook weer zo suggestief. Persoonlijk heb ik dus ook niet zoveel problemen met Marije en ik hoop ook dat ze net als alle andere nieuwe bewoners minimaal 2 maanden mag blijven.

Apart blijft wel dat we dit van Robin allemaal hadden verwacht, maar het gebeurde niet (alleen heeeeel suggestief op Moederdag) en we zien een grijze muis en die gaat binnen 2 weken al los. Alsof we weer worden gefopt door het Talpa gespuis.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 22:54:59 #45
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_140328480
Marije zit haar feromonen te verspreiden.

Wie dit leest is gek
pi_140341810
pi_140343244
- foutje -
  † In Memoriam † zondag 25 mei 2014 @ 22:51:34 #48
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_140366066
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 18:33 schreef GGMM het volgende:
]
[
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_140472853
Een interessante reeks van dialogen met verschillende bewoners, die NIET boos zijn op Marije, na 'de biecht van Gio' in Centraal.

^O^ MARIJE *O* *O* *O* MAKE LOVE, NO WAR *O* *O* *O*

pi_140474983
Nou die Lot, die de twee domste dozen van Utopia aan het opjutten is tegen Marije lust er zelf wel pap van. Niet voor niets gaat ze steeds de fout in, na een stevige borrel.
Het gaat weereens om pure afgunstigheid, daarom vertelde ze Billy over wat Marije had gezegd Billy wegstemmen en zelf Ruud inpikken.
Drie sloeries met het IQ van een pinda, die Marije wel even zullen vertellen wat ze wel of niet moet doen of laten. Zelf met meters boter op het hoofd.
Marije is ook de slimste niet en speelt nu slachtoffer, maar hopelijk heeft ze er iets van geleerd en gaat ze tegenwicht bieden aan die kwebbeltantes.
Makkelijk heeft zij het zichzelf niet gemaakt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')