Saai, stiekem en achterbaks, gauw naar huisquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:39 schreef Odaiba het volgende:
Beetje jammer dat ze zo makkelijk doet over vreemdgaan. Ze is in haar relatie sowieso 1 keer vreemdgegaan en heeft dit niet opgebiecht aan haar partner. Ze doet niet moeilijk over zoenen of zelfs sex als daar geen emotionele band tussen de twee is. Verder denk ze dat ze niet voor altijd bij een persoon kan blijven.
Met zo'n vrouw kun je toch niks beginnen...
Hier sluit ik me bij aanquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:22 schreef iertje86 het volgende:
Snap echt niet waarom ze haar erin hebben gehouden.Marcel was veeel leuker.Ze heeft trouwens een ongelooflijke enge rot kop en dat huilen zonder tranen toen ze Robin naar huis stuurde.Hoop dat ze er heeel snel uitgaat!!
Dat is marije niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:29 schreef Tuinfluitert het volgende:
https://www.facebook.com/marije.slee
[ afbeelding ]
Bedankt om het door te geven.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:26 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
Dat is marije niet.
http://www.girlandphotography.com/2009/10/philip-jarmain.html
quote:Op zondag 11 mei 2014 19:36 schreef tjaka het volgende:
even wat leuke foto's van Marije gevonden en ben blij dat ik heb gestemt op haar ...
[ link |
link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Marije go for it ...
Knap meisje die linkerquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:42 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Bedankt om het door te geven.
Het kwam uit een ander topic:
UTO / De nieuwe inwoners: De 3MS - Wie van de drie?
[..]
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 08:01 schreef IsitHeaven het volgende:
Net even bijgelezen maar wat een goor wijf die Marije.![]()
Robin had meer fatsoen en klasse in haar hele lijf dan Marije in haar vieze pink.
Wat een jammerlijke toevoeging.
Hier gaat ze op afgerekend worden.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 08:42 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]Ze kan haar baan in het onderwijs wel dagdag zeggen, ze raakt de naam van sletje nooit meer kwijt. Het staat namelijk allemaal op beeld he? Ook al zou ze beweren verliefd te zijn geweest. Het had net zo goed Ruud geweest kunnen zijn, wat haar betrof. Ach en ze draait er ook haar hand niet voor om, om vreemd te gaan. Ze denkt zich te kunnen meten met een playmate (in het gesprek met Robin)
De grijze muis heeft niet eens vormen en zeker geen knap smoeltje of uitstraling. Maar met haar benen wijd, doet het goed bij kerels..
Ik zou me er ook wel een keertje aan kunnen bezondigen hoorquote:Op zaterdag 24 mei 2014 08:42 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
De grijze muis heeft niet eens vormen en zeker geen knap smoeltje of uitstraling. Maar met haar benen wijd, doet het goed bij kerels..
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zou me er ook wel een keertje aan kunnen bezondigen hoor
Echt knap is ze niet maar volgens mij heeft ze enorm lekkere billen en is het een wilde onder de lakens... Ik zou haar ook niet weigeren dusquote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:54 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]je hebt gelijk, gewillig vlees vraagt erom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |