quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Omdat zei ook slet is maar mag niemand weten dus daarom wil ze liever thuis door zes mannen tegelijk gepakt worden zo is deze bitch, maar ze komt er nog wel achter als ze aan de poort staat en allah haar niet binnen laat.
Als allah aan de poort staat, dan is ze sowieso niet aan het goede adres.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Omdat zei ook slet is maar mag niemand weten dus daarom wil ze liever thuis door zes mannen tegelijk gepakt worden zo is deze bitch, maar ze komt er nog wel achter als ze aan de poort staat en allah haar niet binnen laat.
Wollah jij weet niks, jij bent slet en das niet haram, jij gaat branden terwijl ik maagden krijg want ik neuk sletjes maar een keer want ik heb eigenwaarde en shit.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jongen in de hel zijn alle leuke stoute mensen
je stopt je piemel er dus wel in?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Wollah jij weet niks, jij bent slet en das niet haram, jij gaat branden terwijl ik maagden krijg want ik neuk sletjes maar een keer want ik heb eigenwaarde en shit.
prive afgesproken met een stel dat wij al kende, hierdoor was het veel makkelijkerquote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:14 schreef Blindboy het volgende:
In een privésfeer nee zeggen lijkt mij toch ongemakkelijker, want je zit met die mensen in je huis (of zij met jou in hun huis). In een parenclub kan je desnoods gewoon weglopen en weten ze toch niet wie je bent.
Mij lijkt het me beide niks overigens, maar dat ter zijde
Als het lukt is het makkelijker, als het niet lukt of je het niet wilt, alleen maar des te meer awkward, denk ikquote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
prive afgesproken met een stel dat wij al kende, hierdoor was het veel makkelijker
Ik merk dat gulmez mij niet backt, zo is er niet veel aan.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je stopt je piemel er dus wel in?
komt vooral zielig over iddquote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik merk dat gulmez mij niet backt, zo is er niet veel aan.
haha er is wel eens nee gezegd en dat was geen enkel probleem.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:16 schreef Blindboy het volgende:
[..]
Als het lukt is het makkelijker, als het niet lukt of je het niet wilt, alleen maar des te meer awkward, denk ikMaar goed, dat gok ik maar.
Wellicht een keer proberen, maar soms kunnen fantasieën beter fantasieën blijven...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:34 schreef happylife070 het volgende:
Mijn vriendin fantaseert er vaak over om door andere mannen en of vrouwen "misbruikt" te worden.
Meerdere mannen, gedwongen pijpen en slikken, harde ruwe seks, sandwich, als hoertje "uitgeleend" worden, spanken etc.
Tot nu toe was het steeds fantasie, maar ze laat steeds vaker merken dat ze het ook wel echt zou willen.
Op zich vind ik het ook wel geil om haar eventueel met anderen bezig te zien en haar fantasieën waar te maken, maar heb soms ook twijfels
Niet omdat ik er niet tegen zou kunnen of jaloers zou zijn, maar omdat ik me soms afvraag waar we dan over een paar jaar mee bezig zullen zijn
Wat denken jullie hiervan en zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?
Dit is, ondanks dat het mijn eerste topic hier is, serieus en reacties van "dumpen die slet" mogen achterwege blijven.
en jij denkt dat er ook geen Turkse sletten zijn??? Nou geloof me...genoeg!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:21 schreef Gulmez het volgende:
ik word gewoon agressief van deze topic ben je nu een echte man of een loser
en dan zeggen ze wat over de turkse cultuur jouw meid wil neuken met anderen en jij vind goed en ga toekijken hoe zei dat doet ultieme vernedering van je waardigheid en relatie dit is niet goed
dit soort wijfen moet je als slet behandelen 1 nachtje en dan wegwezen hoe kan je relatie met zo iemand hebben fockt op g verkracht haar dat wil ze toch en ga daarna haar dumpen voor dat jij de slachttoffer word zij wil toch verkracht worden, doe uren lang en kk hard kijken of ze dan nog leuk vind haha
bij zo soort meisjes willen juist zeg ze zelf dus maak gebruik van
Nee zit snel onder blauwe plekken, dus had ze ook in mijn hals, waarna die man van de sociale dienst dacht dat ik zwaar mishandeld werd door mijn lieve mannetje.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:01 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Jij hebt tegen de sociale dienst verteld dat je aan rapeplay doet?
Ik dacht dat het in Utrecht altijd Ondiep heette?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:55 schreef Werkman het volgende:
[..]
Utrechtse Hoerenbuurt met woonboten, Rooie lampen, je weet wel.
Slechte ervaringen?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:39 schreef SirHammerlock het volgende:
Bereid je voor op een aanklacht voor groepverkrachting- je weet wel, ik zei "nee" maar hij ging toch door ... boehoehoeo ... rechter sluit die man voor zijn leven op ... kan ik ook ff vangen?
Ben jij er klaar voor, dat is de grote vraag hier
Ik denk dat dat reuze mee valt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:34 schreef happylife070 het volgende:
soms afvraag waar we dan over een paar jaar mee bezig zullen zijn
Bondage is iets waar je samen hele leuke dingen mee kunt doen, als je goede afspraken met elkaar maakt over de dingen die je wel en niet wil dan is het een geweldige ervaring.quote:Op zondag 25 mei 2014 12:57 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Ik denk dat dat reuze mee valt.
Een vriend van me (ja, ik weet het) is redelijk into bondage enzovoort. Zijn vriendin vindt het ook erg leuk. Toen ze begonnen, was ik benieuwd waar dat zou eindigen, maar als ik ernaar vraag dan is het allemaal best rustig aan. Zo af en toe gaan ze naar een fetish feest, en ze hebben ook een workshop over veilig bondage gedaan. En ik ken 'm nu echt al jaaaren.
Af en toe heb ik het idee dat het meer om de fantasie gaat.
Oh nee he. Weer een mongool die denkt dat vrouwen verkrachtingen verzinnen?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:39 schreef SirHammerlock het volgende:
Bereid je voor op een aanklacht voor groepverkrachting- je weet wel, ik zei "nee" maar hij ging toch door ... boehoehoeo ... rechter sluit die man voor zijn leven op ... kan ik ook ff vangen?
Jij denkt dat dat niet gebeurt?quote:Op maandag 26 mei 2014 08:41 schreef Drxx het volgende:
[..]
Oh nee he. Weer een mongool die denkt dat vrouwen verkrachtingen verzinnen?
Inderdaad een favoriete sitequote:Op maandag 26 mei 2014 08:45 schreef n8n het volgende:
Meldt d'r aan bij kink.com, kan jij, en wij fokkers, precies zien wat er gebeurde en het zijn pro's.
Ja... of de ervaring valt tegen irl en ze wil vanaf dat moment alleen nog maar "knuffelsex". Ze kan ook morgen ineens kiezen om alleen nog maar met vrouwen het bed in te duiken. Misschien is ze jou volgende week wel zat...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:42 schreef happylife070 het volgende:
Ik ben nu niet bang, denk dat we er samen genoeg over gepraat hebben en dat ik het net zo opwindend vind als zij.
Waar ik bang voor ben is dat er over een paar jaar dan niets meer te fantaseren over beleven overblijft omdat we al zo extreem bezig zijn geweest of zoiets.
Zeg ik dat? Ik weet dat het wel voorkomt, maar hoeveel % van de gevallen zal dat het geval zijn dan? FOK!kers weten dingen altijd zo te verwoorden dat het lijkt alsof meer dan de helft van de verkrachtingen verzonnen zijn of zoquote:
Het is vrijwel onmogelijk om dit precies te weten te komen, schattingen lopen uiteen van 2% tot 8% of soms nog hoger. Het is dus niet iets wat zomaar uit de duim gezogen is, zoals jij deed voorkomen.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:35 schreef Drxx het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Ik weet dat het wel voorkomt, maar hoeveel % van de gevallen zal dat het geval zijn dan? FOK!kers weten dingen altijd zo te verwoorden dat het lijkt alsof meer dan de helft van de verkrachtingen verzonnen zijn of zo
Dat snap ik ook niet, en hoe grof de seks is lijkt me ook niet echt relevant voor de mogelijkheid om vals te worden beschuldigd. De link ontgaat mij.quote:TS: "Mijn vriendin wil harde ruige seks, als hoertje uitgeleend worden."
User: "Oh nou, bereid je dan maar voor op een aanklacht van verkrachting"
WTF, tenzij trololol snap ik niet hoe je zo snel tot zo'n conclusie kunt komen
In dit specifieke geval vind ik het echter wel gigantisch uit de duim gezogen. Zoals je zelf al aangeeft, de relevantie is ver te zoeken.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het is vrijwel onmogelijk om dit precies te weten te komen, schattingen lopen uiteen van 2% tot 8% of soms nog hoger. Het is dus niet iets wat zomaar uit de duim gezogen is, zoals jij deed voorkomen.
Gaan we ook doen, en ehm , random creeps?quote:Op maandag 26 mei 2014 20:36 schreef Amethyste het volgende:
Ga ervoor!
Oh, maak wel afspraken ivm hygiene en veiligheid![]()
Vraag me overigens af waarom vrouwen hierop zouden kicken. Ik hou er ook van om gedomineerd te worden, maar dan wel door mijn eigen partner en niet door random creeps.
Hmm, neequote:Op maandag 26 mei 2014 22:49 schreef Tomansss het volgende:
Dat heet Cuckolding. Jij bent dan de Cuckold. Type die term maar is in op een pron site
Ja..ik weet niet waar jullie de mannen vandaan halen, maar geloof me, er lopen hele enge types rond. Types die niet zo fris zijn, of mannen die net iets meer willen dan dat jullie willen.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:44 schreef happylife070 het volgende:
[..]
Gaan we ook doen, en ehm , random creeps?
Overal lopen nare types rond.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:28 schreef Amethyste het volgende:
[..]
Ja..ik weet niet waar jullie de mannen vandaan halen, maar geloof me, er lopen hele enge types rond. Types die niet zo fris zijn, of mannen die net iets meer willen dan dat jullie willen.
Ben zelf een tijdje actief geweest in de bdsm scene (dan niet met prostitutie e.d), maar ik heb erg veel nare, rare types ontmoet..So..be careful
Je weet dat 50% van de aangiften die vrouwen doen van verkrachting, vals zijn he? Dat getal heb ik niet verzonnen, dat komt uit de Volkskrant.quote:Op maandag 26 mei 2014 08:41 schreef Drxx het volgende:
[..]
Oh nee he. Weer een mongool die denkt dat vrouwen verkrachtingen verzinnen?
Je weet dat dat niet waar is he, dat dat een zeer nare en hardnekkige mythe is? Die 2 tot 8% van hierboven is wat uit de officielle cijfers komt, wat overeenkomt met valse aangiftes bij andere misdaden. Waarbij ook nog een kanttekening geplaatst mag worden of alle als vals aangemerkte aangiftes wel echt vals zijn. Hier in nederland hebben we maar een kleine kanttekening, in bv amerika mag je daar een enorme aantekening bij zetten(die zitten dan ook volgens de officiele cijfers in de bovenlaag, die 8%, maar wordt een vrouw als "verdacht" aangemerkt voor valse aangifte als ze gedronken had, drugs gebruikt had, eerder verkracht is of eerder een melding heeft gedaan, als ze niet overstuur genoeg is op de manier die ze willen zien, of geestelijke problemen heeft en zo nog wel wat meer).quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:54 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Je weet dat 50% van de aangiften die vrouwen doen van verkrachting, vals zijn he? Dat getal heb ik niet verzonnen, dat komt uit de Volkskrant.
"Vals" is hier een groot woord, maar het gegeven voorbeeld was een meisje die het met een jongen achter het fietsenhok deed. De jongen was nogal haastig want zijn vrienden stonden te wachten o.i.d. Achteraf voelde ze zich verkracht, en wilde aangifte doen. Uiteraard werd ze weggestuurd door de politie.
50% geloof ik geen ene ZAK van. Daar zou ik wel HEEL graag een bron bij zien!!!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:54 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Je weet dat 50% van de aangiften die vrouwen doen van verkrachting, vals zijn he? Dat getal heb ik niet verzonnen, dat komt uit de Volkskrant.
"Vals" is hier een groot woord, maar het gegeven voorbeeld was een meisje die het met een jongen achter het fietsenhok deed. De jongen was nogal haastig want zijn vrienden stonden te wachten o.i.d. Achteraf voelde ze zich verkracht, en wilde aangifte doen. Uiteraard werd ze weggestuurd door de politie.
quote:Ieder jaar worden 62.000 kinderen voor de eerste keer slachtoffer van een vorm van seksueel geweld. Uiteindelijk komt minder dan 10 procent bij de hulpverleners terecht.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:37 schreef erodome het volgende:
Je weet dat dat niet waar is he, dat dat een zeer nare en hardnekkige mythe is?
Ik heb vanmiddag nog een poging gewaagd, het stond enkele jaren geleden in de Volkskrant dus in principe moet het vindbaar zijn op de site maar goed, niet te vinden. Overigens kies ik mijn woorden niet zorgvuldig -- het ging niet om valse aangiften, maar meer om situaties waarvan een vrouw achteraf zei: "dat vind ik verkrachting" maar als je naar de feiten keek, dat niet als verkrachting geclassificeerd kan worden.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:34 schreef Drxx het volgende:
50% geloof ik geen ene ZAK van. Daar zou ik wel HEEL graag een bron bij zien!!!
Ik weet dat zulke dingen voorkomen, maar vooral op FOK! krijgt een verzonnen verkrachting veel te veel aandacht van users t.o.v. echte verkrachtingen naar mijn mening. Wellicht had je een vertekend beeld van het aantal gevallen doordat er op FOK! heel vaak wordt gezegd dat vrouwen zulke dingen verzinnen nadat ze spijt kregen van de daad?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:40 schreef Hallmark het volgende:
[..]
[..]
Ik heb vanmiddag nog een poging gewaagd, het stond enkele jaren geleden in de Volkskrant dus in principe moet het vindbaar zijn op de site maar goed, niet te vinden. Overigens kies ik mijn woorden niet zorgvuldig -- het ging niet om valse aangiften, maar meer om situaties waarvan een vrouw achteraf zei: "dat vind ik verkrachting" maar als je naar de feiten keek, dat niet als verkrachting geclassificeerd kan worden.
Maar goed, het is echt een gevoelig onderwerp, en ik wil ook niet dan maar zeggen dat er niks gebeurd is. Of dat vrouwen valse aangiften proberen te doen of zo.
Komt van een vrouwquote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:28 schreef Amethyste het volgende:
[..]
Ja..ik weet niet waar jullie de mannen vandaan halen, maar geloof me, er lopen hele enge types rond. Types die niet zo fris zijn, of mannen die net iets meer willen dan dat jullie willen.
Ben zelf een tijdje actief geweest in de bdsm scene (dan niet met prostitutie e.d), maar ik heb erg veel nare, rare types ontmoet..So..be careful
Nope, ik zie de link ook niet. Zeg alleen dat er veel rare types rondlopen in de bdsm scene.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:33 schreef corehype het volgende:
[..]
Komt van een vrouw
Jjij bent er ook zo een die 'RAPE' schreeuwt als iemand je de weg vraagt?
Naja niks maar het komt zo over dat het grotendeels fout is terwijl het een minderheid is.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:22 schreef Amethyste het volgende:
[..]
Nope, ik zie de link ook niet. Zeg alleen dat er veel rare types rondlopen in de bdsm scene.
Wat is daar mis mee?
Is ook meer dan logisch natuurlijk, in de meeste mensn hun ogen ben je al raar als je aan bdsm doetquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:22 schreef Amethyste het volgende:
[..]
Nope, ik zie de link ook niet. Zeg alleen dat er veel rare types rondlopen in de bdsm scene.
Wat is daar mis mee?
Oh, nou, zo bedoelde ik het niet.. Lopen ook heel veel leuke/interessante figuren rond hoorquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:30 schreef corehype het volgende:
[..]
Naja niks maar het komt zo over dat het grotendeels fout is terwijl het een minderheid is.
Als er alleen maar gekken rondliepen ging ik me ook afvragen wat je dan in die scene deedquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:51 schreef Amethyste het volgende:
[..]
Oh, nou, zo bedoelde ik het niet.. Lopen ook heel veel leuke/interessante figuren rond hoor
Vlaag van verstandsverbijsteringquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:21 schreef Frag_adder het volgende:
Ik ben ergens wel benieuwd waar dit uiteindelijk op gaat uitlopen voor TS en zijn vriendin
[..]
Als er alleen maar gekken rondliepen ging ik me ook afvragen wat je dan in die scene deed
Overkomt de bestequote:
Jouw gezever is zeker nutteloos.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:08 schreef tim-tom het volgende:
Met al deze zever is die radeloze jongen niet geholpen .
Zet ze een tijdje in de rosse buurt .
Kan ze vast gewennen platgereden te worden .
quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:29 schreef tim-tom het volgende:
Niet waar .
De vriendin droomt om keihard geneukt te worden .
Hij is tot nu betrokken partij in dit verhaal .
Morgen hebben we een ander verhaal , zonder hem .
Bij een echte kerel die hem in haar ....... stopt .
Ik nomineer je voor de meest kansloze post op fok van 2014.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:41 schreef tim-tom het volgende:
eigenlijk zijn er meer mensen die misbruikt willen worden .
Ik wil ook door het vrouwelijk schoon misbruikt worden .
WIE STELT ZICH KANDIDAAT .
18 maar?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:22 schreef LelijKnap het volgende:
1.80 m lang
85kg atletisch gespierd
Bruin haar
Bruine ogen
18 cm lul, twee duimen dik
IQ 130 +
Dm of pm maar.
ik wou me aanmeldenquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:54 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik nomineer je voor de meest kansloze post op fok van 2014.
Oh nee, dit klinkt niet goed. Het klinkt als iemand die erg veel naar meer verlangt. Alsof je het haar niet meer kunt geven. Waarom praat je er niet over met haar? Ze zal je een duidelijke antwoord geven.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:34 schreef happylife070 het volgende:
Mijn vriendin fantaseert er vaak over om door andere mannen en of vrouwen "misbruikt" te worden.
Meerdere mannen, gedwongen pijpen en slikken, harde ruwe seks, sandwich, als hoertje "uitgeleend" worden, spanken etc.
Tot nu toe was het steeds fantasie, maar ze laat steeds vaker merken dat ze het ook wel echt zou willen.
Op zich vind ik het ook wel geil om haar eventueel met anderen bezig te zien en haar fantasieën waar te maken, maar heb soms ook twijfels
Niet omdat ik er niet tegen zou kunnen of jaloers zou zijn, maar omdat ik me soms afvraag waar we dan over een paar jaar mee bezig zullen zijn
Wat denken jullie hiervan en zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?
Dit is, ondanks dat het mijn eerste topic hier is, serieus en reacties van "dumpen die slet" mogen achterwege blijven.
Waar baseer je dit op?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh nee, dit klinkt niet goed. Het klinkt als iemand die erg veel naar meer verlangt. Alsof je het haar niet meer kunt geven. Waarom praat je er niet over met haar? Ze zal je een duidelijke antwoord geven.
Hopelijk.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh nee, dit klinkt niet goed. Het klinkt als iemand die erg veel naar meer verlangt. Alsof je het haar niet meer kunt geven. Waarom praat je er niet over met haar? Ze zal je een duidelijke antwoord geven.
Hopelijk.
De OP.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |