jij hebt het verhaal ook niet helemaal begrepen zo te horen..quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:59 schreef TheMuhFucker het volgende:
Wat een tering slet. Ik had haar allang al op straat gezet, zo'n partner kun je niet vertrouwen en hoor je ook niet te willen
Hij vraagt zich letterlijk af of de fantasieën van zijn vriendin niet steeds extremer worden als ze eenmaal zijn vervuld en jij komt met deze conclusie.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:22 schreef Werkman het volgende:
[..]
Maar serieus, ik krijg de indruk dat je twijfelt en dat je een soort algemene maatstaaf annex goedkeuring zoekt.
Corrigeer me als ik het mis heb.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:35 schreef JoeDohn het volgende:
kan jij niet degene zijn die haar misbruikt?
Gewoon wel? Ze wil yolo 4 lullen in dr mond en in 2 gaten tegelijk genomen worden en heeft hrt erover bij dr vriend, hoe onrespectvol. Maarja jij vindt dit zeker normaal maar ik hoef geen slet als vriendin. .quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:55 schreef gustaf het volgende:
[..]
jij hebt het verhaal ook niet helemaal begrepen zo te horen..
dat iemand anders z,n sexleven anders wil inrichten is niet verkeerd,ze is er eerlijk over,ik zelf begrijp die vrouw wel omdat ik zelf ook een beetje zo ben,voor sommige maar moeilijk te begrijpen,en ik snap jou ook ergens wel,maar zoals oorlog kent ook sex geen grenzen!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:37 schreef TheMuhFucker het volgende:
[..]
Gewoon wel? Ze wil yolo 4 lullen in dr mond en in 2 gaten tegelijk genomen worden en heeft hrt erover bij dr vriend, hoe onrespectvol. Maarja jij vindt dit zeker normaal maar ik hoef geen slet als vriendin. .
Jij kiest je partner maat, maar ik hoef niet zo eenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:45 schreef gustaf het volgende:
[..]
dat iemand anders z,n sexleven anders wil inrichten is niet verkeerd,ze is er eerlijk over,ik zelf begrijp die vrouw wel omdat ik zelf ook een beetje zo ben,voor sommige maar moeilijk te begrijpen,en ik snap jou ook ergens wel,maar zoals oorlog kent ook sex geen grenzen!
Jij hebt tegen de sociale dienst verteld dat je aan rapeplay doet?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:15 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Nou een trio lijkt mij wel keer gaaf, rapeplay heb ik al eens gedaan, erg geil, nadeel is alleen heb snel blauwe plekken, volgens de sociale dienst mocht ik hem wel aangeven whahaha
klopt,maar met de jaren kunnen je op her gebied van sex veranderen,ook jou vriendin of vrouw kan met wensen komen die je niet had verwacht,maar im snap je punt,ieder z,n ding zeg maar,dat maakt het ook interessant!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:46 schreef TheMuhFucker het volgende:
[..]
Jij kiest je partner maat, maar ik hoef niet zo een
Dat jij het niet wilt, maakt haar nog geen onbetrouwbare slet.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:46 schreef TheMuhFucker het volgende:
[..]
Jij kiest je partner maat, maar ik hoef niet zo een
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:21 schreef Gulmez het volgende:
ik word gewoon agressief van deze topic ben je nu een echte man of een loser
en dan zeggen ze wat over de turkse cultuur jouw meid wil neuken met anderen en jij vind goed en ga toekijken hoe zei dat doet ultieme vernedering van je waardigheid en relatie dit is niet goed
dit soort wijfen moet je als slet behandelen 1 nachtje en dan wegwezen hoe kan je relatie met zo iemand hebben fockt op g verkracht haar dat wil ze toch en ga daarna haar dumpen voor dat jij de slachttoffer word zij wil toch verkracht worden, doe uren lang en kk hard kijken of ze dan nog leuk vind haha
bij zo soort meisjes willen juist zeg ze zelf dus maak gebruik van
Ga weg, kut trollquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:21 schreef Gulmez het volgende:
ik word gewoon agressief van deze topic ben je nu een echte man of een loser
en dan zeggen ze wat over de turkse cultuur jouw meid wil neuken met anderen en jij vind goed en ga toekijken hoe zei dat doet ultieme vernedering van je waardigheid en relatie dit is niet goed
dit soort wijfen moet je als slet behandelen 1 nachtje en dan wegwezen hoe kan je relatie met zo iemand hebben fockt op g verkracht haar dat wil ze toch en ga daarna haar dumpen voor dat jij de slachttoffer word zij wil toch verkracht worden, doe uren lang en kk hard kijken of ze dan nog leuk vind haha
bij zo soort meisjes willen juist zeg ze zelf dus maak gebruik van
Parenclub is wat minder gedwongen sfeertje. Als je niet wil zeg je nee en kijkt men verder in de club. Als je een date hebt met een stelletje en je zit bij elkaar thuis en je hebt dan ineens geen zin meer krijg je een hele akward sfeer. En een club is ook lekker los omdat er ook andere dingen te doen zijn naast seks.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Parenclub zou ik juist niet direct doen..
ik zou zelf eerst partnerruil proberen 2 op 2 zodat je elkaar wat beter kan leren kennen en ook makkelijker stop kunt zeggen.
maar goed, meningen en ervaringen zijn van iedereen anders natuurlijk
Ik weet hoe een parenclub werktquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:45 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Parenclub is wat minder gedwongen sfeertje. Als je niet wil zeg je nee en kijkt men verder in de club. Als je een date hebt met een stelletje en je zit bij elkaar thuis en je hebt dan ineens geen zin meer krijg je een hele akward sfeer. En een club is ook lekker los omdat er ook andere dingen te doen zijn naast seks.
of juist nietquote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:02 schreef geluksuil het volgende:
laat haar maar is misbruikt worden door iemand met 18cm+ is het snel afgelopen.
Kwestie van smaak/persoonlijke voorkeur denk ik.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik weet hoe een parenclub werkt
en daarom zou ik persoonlijk eerder gaan voor een date in prive sfeer
dat is nog weer een aparte discussie waar dit topic niet over gaat natuurlijk
Jongen dat zeg ik toch !quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:03 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Kwestie van smaak/persoonlijke voorkeur denk ik.
Het blijft een persoonlijke voorkeur en ik had mijn uitleg er al bij gegeven.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:09 schreef Blindboy het volgende:
Al had je uitgelegd waarom jij voor een date in privésfeer zou gaan, dan was de opmerking nog nuttig geweest. Nu spreek je het tegen, maar zeg je niet waarom.
Omdat zei ook slet is maar mag niemand weten dus daarom wil ze liever thuis door zes mannen tegelijk gepakt worden zo is deze bitch, maar ze komt er nog wel achter als ze aan de poort staat en allah haar niet binnen laat.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:09 schreef Blindboy het volgende:
Al had je uitgelegd waarom jij voor een date in privésfeer zou gaan, dan was de opmerking nog nuttig geweest. Nu spreek je het tegen, maar zeg je niet waarom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |