abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 mei 2014 @ 19:54:35 #51
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_140289122
On topic.

ik denk niet dat je snel klaar bent met fantasieën.
vanilla seks is ook niet altijd hetzelfde ;) en je kunt huidige fantasieën ook anders invullen.
Als je het beiden graag een keer wilt proberen dan zou ik op zoek gaan naar personen die jij 100% vertrouwt juist omdat het in dit geval wel om een fantasie gaat waar een stopwoord bij nodig is. Dan wil je geen onbekende die toch doorgaat.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
pi_140289163
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 17:59 schreef TheMuhFucker het volgende:
Wat een tering slet :') . Ik had haar allang al op straat gezet, zo'n partner kun je niet vertrouwen en hoor je ook niet te willen
jij hebt het verhaal ook niet helemaal begrepen zo te horen..
pi_140290656
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 17:22 schreef Werkman het volgende:

[..]

Maar serieus, ik krijg de indruk dat je twijfelt en dat je een soort algemene maatstaaf annex goedkeuring zoekt.
Corrigeer me als ik het mis heb.
Hij vraagt zich letterlijk af of de fantasieën van zijn vriendin niet steeds extremer worden als ze eenmaal zijn vervuld en jij komt met deze conclusie. :')

Ga jij maar geen onderzoeksresultaten interpreteren.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 21:30:28 #54
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_140292663
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 16:35 schreef JoeDohn het volgende:
kan jij niet degene zijn die haar misbruikt?
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_140292831
Als zij dat graag wil dan word het eens tijd dat het gebeurt, geniet ervan.
pi_140292908
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 19:55 schreef gustaf het volgende:

[..]

jij hebt het verhaal ook niet helemaal begrepen zo te horen..
Gewoon wel? Ze wil yolo 4 lullen in dr mond en in 2 gaten tegelijk genomen worden en heeft hrt erover bij dr vriend, hoe onrespectvol. Maarja jij vindt dit zeker normaal maar ik hoef geen slet als vriendin. . :')
pi_140293158
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 21:37 schreef TheMuhFucker het volgende:

[..]

Gewoon wel? Ze wil yolo 4 lullen in dr mond en in 2 gaten tegelijk genomen worden en heeft hrt erover bij dr vriend, hoe onrespectvol. Maarja jij vindt dit zeker normaal maar ik hoef geen slet als vriendin. . :')
dat iemand anders z,n sexleven anders wil inrichten is niet verkeerd,ze is er eerlijk over,ik zelf begrijp die vrouw wel omdat ik zelf ook een beetje zo ben,voor sommige maar moeilijk te begrijpen,en ik snap jou ook ergens wel,maar zoals oorlog kent ook sex geen grenzen!
pi_140293215
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 21:45 schreef gustaf het volgende:

[..]

dat iemand anders z,n sexleven anders wil inrichten is niet verkeerd,ze is er eerlijk over,ik zelf begrijp die vrouw wel omdat ik zelf ook een beetje zo ben,voor sommige maar moeilijk te begrijpen,en ik snap jou ook ergens wel,maar zoals oorlog kent ook sex geen grenzen!
Jij kiest je partner maat, maar ik hoef niet zo een ;)
  vrijdag 23 mei 2014 @ 22:01:57 #59
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_140293836
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 17:15 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Nou een trio lijkt mij wel keer gaaf, rapeplay heb ik al eens gedaan, erg geil, nadeel is alleen heb snel blauwe plekken, volgens de sociale dienst mocht ik hem wel aangeven whahaha
Jij hebt tegen de sociale dienst verteld dat je aan rapeplay doet?
#FreeHat
pi_140293898
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 21:46 schreef TheMuhFucker het volgende:

[..]

klopt,maar met de jaren kunnen je op her gebied van sex veranderen,ook jou vriendin of vrouw kan met wensen komen die je niet had verwacht,maar im snap je punt,ieder z,n ding zeg maar,dat maakt het ook interessant!
pi_140296649
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 21:46 schreef TheMuhFucker het volgende:

[..]

Dat jij het niet wilt, maakt haar nog geen onbetrouwbare slet.
pi_140297369
ik word gewoon agressief van deze topic ben je nu een echte man of een loser
en dan zeggen ze wat over de turkse cultuur jouw meid wil neuken met anderen en jij vind goed en ga toekijken hoe zei dat doet ultieme vernedering van je waardigheid en relatie dit is niet goed

dit soort wijfen moet je als slet behandelen 1 nachtje en dan wegwezen hoe kan je relatie met zo iemand hebben fockt op g verkracht haar dat wil ze toch en ga daarna haar dumpen voor dat jij de slachttoffer word zij wil toch verkracht worden, doe uren lang en kk hard kijken of ze dan nog leuk vind haha
bij zo soort meisjes willen juist zeg ze zelf dus maak gebruik van
pi_140297568
tvp zijnde een cuckold fan
  vrijdag 23 mei 2014 @ 23:28:03 #64
329736 Knetterkrankjorum
pi_140297675
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 23:21 schreef Gulmez het volgende:
en dan zeggen ze wat over de turkse cultuur jouw meid wil neuken met anderen en jij vind goed en ga toekijken hoe zei dat doet ultieme vernedering van je waardigheid en relatie dit is niet goed

dit soort wijfen moet je als slet behandelen 1 nachtje en dan wegwezen hoe kan je relatie met zo iemand hebben fockt op g verkracht haar dat wil ze toch en ga daarna haar dumpen voor dat jij de slachttoffer word zij wil toch verkracht worden, doe uren lang en kk hard kijken of ze dan nog leuk vind haha
:') :r
-insert koosnaampje-
pi_140298320
Misschien moet je eens rustig beginnen met die fantasie op te bouwen voor je balls first een 'nep verkrachting' gaat organiseren.

Het is al eerder gezegd, maar probeer inderdaad eens naar een parenclub te gaan en kijk hoe ver jullie daar durven te gaan. Fantasie is leuk, maar als je daar ineens met je benen wijd ligt met 5 gewillige mannen om je heen denk je daar misschien toch anders over. Een parenclub is een goede manier om te ontdekken of jullie seks met anderen uberhaubt zien zitten. Zo ja dan kan je daar altijd nog verder in gaan en in zo'n club een darkroom in duiken.

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 23:21 schreef Gulmez het volgende:

Ga weg, kut troll :') :{w
No amount of money ever bought a second of time.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 23:43:56 #66
329736 Knetterkrankjorum
pi_140298489
Parenclub zou ik juist niet direct doen..
ik zou zelf eerst partnerruil proberen 2 op 2 zodat je elkaar wat beter kan leren kennen en ook makkelijker stop kunt zeggen.
maar goed, meningen en ervaringen zijn van iedereen anders natuurlijk :)
-insert koosnaampje-
pi_140298595
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 23:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Parenclub zou ik juist niet direct doen..
ik zou zelf eerst partnerruil proberen 2 op 2 zodat je elkaar wat beter kan leren kennen en ook makkelijker stop kunt zeggen.
maar goed, meningen en ervaringen zijn van iedereen anders natuurlijk :)
Parenclub is wat minder gedwongen sfeertje. Als je niet wil zeg je nee en kijkt men verder in de club. Als je een date hebt met een stelletje en je zit bij elkaar thuis en je hebt dan ineens geen zin meer krijg je een hele akward sfeer. En een club is ook lekker los omdat er ook andere dingen te doen zijn naast seks.
No amount of money ever bought a second of time.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 00:00:02 #68
329736 Knetterkrankjorum
pi_140299216
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 23:45 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Parenclub is wat minder gedwongen sfeertje. Als je niet wil zeg je nee en kijkt men verder in de club. Als je een date hebt met een stelletje en je zit bij elkaar thuis en je hebt dan ineens geen zin meer krijg je een hele akward sfeer. En een club is ook lekker los omdat er ook andere dingen te doen zijn naast seks.
Ik weet hoe een parenclub werkt ;)

en daarom zou ik persoonlijk eerder gaan voor een date in prive sfeer

dat is nog weer een aparte discussie waar dit topic niet over gaat natuurlijk
-insert koosnaampje-
pi_140299337
laat haar maar is misbruikt worden door iemand met 18cm+ is het snel afgelopen.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 00:03:14 #70
329736 Knetterkrankjorum
pi_140299352
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 00:02 schreef geluksuil het volgende:
laat haar maar is misbruikt worden door iemand met 18cm+ is het snel afgelopen.
of juist niet :D
-insert koosnaampje-
pi_140299376
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 00:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:

[..]

Ik weet hoe een parenclub werkt ;)

en daarom zou ik persoonlijk eerder gaan voor een date in prive sfeer

dat is nog weer een aparte discussie waar dit topic niet over gaat natuurlijk
Kwestie van smaak/persoonlijke voorkeur denk ik. :)
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zaterdag 24 mei 2014 @ 00:05:31 #72
329736 Knetterkrankjorum
pi_140299446
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 00:03 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Kwestie van smaak/persoonlijke voorkeur denk ik. :)
Jongen dat zeg ik toch !

tss ga eens begrijpend lezen o|O
-insert koosnaampje-
pi_140299589
Al had je uitgelegd waarom jij voor een date in privésfeer zou gaan, dan was de opmerking nog nuttig geweest. Nu spreek je het tegen, maar zeg je niet waarom.
  zaterdag 24 mei 2014 @ 00:12:10 #74
329736 Knetterkrankjorum
pi_140299682
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 00:09 schreef Blindboy het volgende:
Al had je uitgelegd waarom jij voor een date in privésfeer zou gaan, dan was de opmerking nog nuttig geweest. Nu spreek je het tegen, maar zeg je niet waarom.
Het blijft een persoonlijke voorkeur en ik had mijn uitleg er al bij gegeven.
Bij een parenclub is het allemaal een vreemde omgeving met vreemde mensen die je niet echt leert kennen oid.
prive sfeer is het je eigen omgeving waardoor er 1 mogelijke stress factor al weg is.
Daarnaast vind ik persoonlijk het makkelijker om in prive sfeer nee te zeggen als de boel al bezig is dan in een parenclub bij wildvreemde mensen.

Ik heb ervaring met beiden en moet zeggen dat ik persoonlijk, mijn mening dus, het in het begin makkelijker vond om prive af te spreken waarbij ik mijn eigen veilige omgeving had.
-insert koosnaampje-
pi_140299695
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 00:09 schreef Blindboy het volgende:
Omdat zei ook slet is maar mag niemand weten dus daarom wil ze liever thuis door zes mannen tegelijk gepakt worden zo is deze bitch, maar ze komt er nog wel achter als ze aan de poort staat en allah haar niet binnen laat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')