abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 mei 2014 @ 08:37:01 #101
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_140375304
Ik heb deze fantasie best vaak bij vrouwen gehoord door de jaren heen. Vaak vinden ze het idee heel geil maar als het dicht bij komt wel erg eng. Praat er gewoon eens rustig over met haar hoe ze dat dan zou willen doen :) en bespreek meteen jouw fantasieen :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_140375371
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 16:39 schreef SirHammerlock het volgende:
Bereid je voor op een aanklacht voor groepverkrachting :) - je weet wel, ik zei "nee" maar hij ging toch door ... boehoehoeo ... rechter sluit die man voor zijn leven op ... kan ik ook ff vangen?
Oh nee he. Weer een mongool die denkt dat vrouwen verkrachtingen verzinnen? :N
  maandag 26 mei 2014 @ 08:45:07 #103
230788 n8n
Pragmatisch
pi_140375423
Meldt d'r aan bij kink.com, kan jij, en wij fokkers, precies zien wat er gebeurde en het zijn pro's.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_140379499
quote:
13s.gif Op maandag 26 mei 2014 08:41 schreef Drxx het volgende:

[..]

Jij denkt dat dat niet gebeurt? 8)7 8)7 8)7
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_140381668
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 08:45 schreef n8n het volgende:
Meldt d'r aan bij kink.com, kan jij, en wij fokkers, precies zien wat er gebeurde en het zijn pro's.
Inderdaad een favoriete site :)
  maandag 26 mei 2014 @ 14:08:49 #106
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_140384623
TS :')

ALLE vrouwen zijn zo. Dat ze dat niet hardop zeggen is omdat maagden hen uitmaken voor sletten en hoeren (wat ze ook zijn, maar willen niet genoemd worden).

TS :')
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_140385147
ik ben helemaal voor "misbruik,gebruik", alleen zou ik zelf geen andere mannen toelaten.

Vrouwen daarentegen... Dan maar een paar vrouwen met strapon erbij.
pi_140386619
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 16:42 schreef happylife070 het volgende:
Ik ben nu niet bang, denk dat we er samen genoeg over gepraat hebben en dat ik het net zo opwindend vind als zij.

Waar ik bang voor ben is dat er over een paar jaar dan niets meer te fantaseren over beleven overblijft omdat we al zo extreem bezig zijn geweest of zoiets.
Ja... of de ervaring valt tegen irl en ze wil vanaf dat moment alleen nog maar "knuffelsex". Ze kan ook morgen ineens kiezen om alleen nog maar met vrouwen het bed in te duiken. Misschien is ze jou volgende week wel zat...

Het leven laat zich niet zo plannen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_140393718
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 11:32 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Jij denkt dat dat niet gebeurt? 8)7 8)7 8)7
Zeg ik dat? Ik weet dat het wel voorkomt, maar hoeveel % van de gevallen zal dat het geval zijn dan? FOK!kers weten dingen altijd zo te verwoorden dat het lijkt alsof meer dan de helft van de verkrachtingen verzonnen zijn of zo :')

TS: "Mijn vriendin wil harde ruige seks, als hoertje uitgeleend worden."
User: "Oh nou, bereid je dan maar voor op een aanklacht van verkrachting :)"

WTF, tenzij trololol snap ik niet hoe je zo snel tot zo'n conclusie kunt komen :')
pi_140398239
quote:
13s.gif Op maandag 26 mei 2014 18:35 schreef Drxx het volgende:

[..]

Zeg ik dat? Ik weet dat het wel voorkomt, maar hoeveel % van de gevallen zal dat het geval zijn dan? FOK!kers weten dingen altijd zo te verwoorden dat het lijkt alsof meer dan de helft van de verkrachtingen verzonnen zijn of zo :')

Het is vrijwel onmogelijk om dit precies te weten te komen, schattingen lopen uiteen van 2% tot 8% of soms nog hoger. Het is dus niet iets wat zomaar uit de duim gezogen is, zoals jij deed voorkomen.

quote:
TS: "Mijn vriendin wil harde ruige seks, als hoertje uitgeleend worden."
User: "Oh nou, bereid je dan maar voor op een aanklacht van verkrachting :)"

WTF, tenzij trololol snap ik niet hoe je zo snel tot zo'n conclusie kunt komen :')
Dat snap ik ook niet, en hoe grof de seks is lijkt me ook niet echt relevant voor de mogelijkheid om vals te worden beschuldigd. De link ontgaat mij.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_140399141
Ga ervoor!
Oh, maak wel afspraken ivm hygiene en veiligheid :Y

Vraag me overigens af waarom vrouwen hierop zouden kicken. Ik hou er ook van om gedomineerd te worden, maar dan wel door mijn eigen partner en niet door random creeps. :{
pi_140402957
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 20:20 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Het is vrijwel onmogelijk om dit precies te weten te komen, schattingen lopen uiteen van 2% tot 8% of soms nog hoger. Het is dus niet iets wat zomaar uit de duim gezogen is, zoals jij deed voorkomen.
In dit specifieke geval vind ik het echter wel gigantisch uit de duim gezogen. Zoals je zelf al aangeeft, de relevantie is ver te zoeken.
pi_140406878
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 20:36 schreef Amethyste het volgende:
Ga ervoor!
Oh, maak wel afspraken ivm hygiene en veiligheid :Y

Vraag me overigens af waarom vrouwen hierop zouden kicken. Ik hou er ook van om gedomineerd te worden, maar dan wel door mijn eigen partner en niet door random creeps. :{
Gaan we ook doen, en ehm , random creeps?
pi_140407220
Dat heet Cuckolding. Jij bent dan de Cuckold. Type die term maar is in op een pron site ;)
pi_140407263
Mensen die DM sturen: ik kan er niet op antwoorden :)
pi_140407343
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 22:49 schreef Tomansss het volgende:
Dat heet Cuckolding. Jij bent dan de Cuckold. Type die term maar is in op een pron site ;)
Hmm, nee
Bij cuckolding gaat het om de vernedering van de man, en dat is hier niet de bedoeling!
  maandag 26 mei 2014 @ 23:12:34 #117
230788 n8n
Pragmatisch
pi_140408586
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 12:47 schreef happylife070 het volgende:

[..]

Inderdaad een favoriete site :)
maar?
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_140415187
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 22:44 schreef happylife070 het volgende:

[..]

Gaan we ook doen, en ehm , random creeps?
Ja..ik weet niet waar jullie de mannen vandaan halen, maar geloof me, er lopen hele enge types rond. Types die niet zo fris zijn, of mannen die net iets meer willen dan dat jullie willen.
Ben zelf een tijdje actief geweest in de bdsm scene (dan niet met prostitutie e.d), maar ik heb erg veel nare, rare types ontmoet..So..be careful :Y
pi_140415901
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 08:28 schreef Amethyste het volgende:

[..]

Ja..ik weet niet waar jullie de mannen vandaan halen, maar geloof me, er lopen hele enge types rond. Types die niet zo fris zijn, of mannen die net iets meer willen dan dat jullie willen.
Ben zelf een tijdje actief geweest in de bdsm scene (dan niet met prostitutie e.d), maar ik heb erg veel nare, rare types ontmoet..So..be careful :Y
Overal lopen nare types rond.
Als je het voorzichtig aanpakt, dan komt het wel goed.
pi_140416027
1.80 m lang
85kg atletisch gespierd
Bruin haar
Bruine ogen
18 cm lul, twee duimen dik
IQ 130 +

Dm of pm maar.
  dinsdag 27 mei 2014 @ 10:54:01 #121
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_140418417
quote:
13s.gif Op maandag 26 mei 2014 08:41 schreef Drxx het volgende:

[..]

Je weet dat 50% van de aangiften die vrouwen doen van verkrachting, vals zijn he? Dat getal heb ik niet verzonnen, dat komt uit de Volkskrant.

"Vals" is hier een groot woord, maar het gegeven voorbeeld was een meisje die het met een jongen achter het fietsenhok deed. De jongen was nogal haastig want zijn vrienden stonden te wachten o.i.d. Achteraf voelde ze zich verkracht, en wilde aangifte doen. Uiteraard werd ze weggestuurd door de politie.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  dinsdag 27 mei 2014 @ 11:37:33 #122
37769 erodome
Zweefteef
pi_140419954
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 10:54 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Je weet dat 50% van de aangiften die vrouwen doen van verkrachting, vals zijn he? Dat getal heb ik niet verzonnen, dat komt uit de Volkskrant.

"Vals" is hier een groot woord, maar het gegeven voorbeeld was een meisje die het met een jongen achter het fietsenhok deed. De jongen was nogal haastig want zijn vrienden stonden te wachten o.i.d. Achteraf voelde ze zich verkracht, en wilde aangifte doen. Uiteraard werd ze weggestuurd door de politie.
Je weet dat dat niet waar is he, dat dat een zeer nare en hardnekkige mythe is? Die 2 tot 8% van hierboven is wat uit de officielle cijfers komt, wat overeenkomt met valse aangiftes bij andere misdaden. Waarbij ook nog een kanttekening geplaatst mag worden of alle als vals aangemerkte aangiftes wel echt vals zijn. Hier in nederland hebben we maar een kleine kanttekening, in bv amerika mag je daar een enorme aantekening bij zetten(die zitten dan ook volgens de officiele cijfers in de bovenlaag, die 8%, maar wordt een vrouw als "verdacht" aangemerkt voor valse aangifte als ze gedronken had, drugs gebruikt had, eerder verkracht is of eerder een melding heeft gedaan, als ze niet overstuur genoeg is op de manier die ze willen zien, of geestelijke problemen heeft en zo nog wel wat meer).

Maar goed, dat heeft geen donder met dit onderwerp te maken.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_140423432
Kunnen we gewoon terug gaan naar het onderwerp?

Ik hoop dat TS en zijn vriendin hun wensen in vervulling kunnen gaan en dat alles binnen hun grenzen blijft en dat ze samen lang kunnen genieten van de herinneringen.
pi_140434283
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 10:54 schreef Hallmark het volgende:

[..]

50% geloof ik geen ene ZAK van. Daar zou ik wel HEEL graag een bron bij zien!!!

Dat getal kun je alleen maar benaderen indien ze verkrachtingsgevallen die niet te bewijzen zijn, en dus verworpen worden, ook meetellen als "vals".

Want de waarheid is veel erger, namelijk: Verkrachtingsslachtoffers hebben meestal geen poot om op te staan en hun klacht, indien ze deze überhaupt durven in te dienen, verworpen wordt.

Interessant, maar misselijkmakend, feit dat vandaag in het nieuws was:
quote:
Ieder jaar worden 62.000 kinderen voor de eerste keer slachtoffer van een vorm van seksueel geweld. Uiteindelijk komt minder dan 10 procent bij de hulpverleners terecht.
  dinsdag 27 mei 2014 @ 19:40:46 #125
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_140438775
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 11:37 schreef erodome het volgende:
Je weet dat dat niet waar is he, dat dat een zeer nare en hardnekkige mythe is?
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 17:34 schreef Drxx het volgende:
50% geloof ik geen ene ZAK van. Daar zou ik wel HEEL graag een bron bij zien!!!
Ik heb vanmiddag nog een poging gewaagd, het stond enkele jaren geleden in de Volkskrant dus in principe moet het vindbaar zijn op de site maar goed, niet te vinden. Overigens kies ik mijn woorden niet zorgvuldig -- het ging niet om valse aangiften, maar meer om situaties waarvan een vrouw achteraf zei: "dat vind ik verkrachting" maar als je naar de feiten keek, dat niet als verkrachting geclassificeerd kan worden.

Maar goed, het is echt een gevoelig onderwerp, en ik wil ook niet dan maar zeggen dat er niks gebeurd is. Of dat vrouwen valse aangiften proberen te doen of zo.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_140439373
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 19:40 schreef Hallmark het volgende:

[..]

[..]

Ik heb vanmiddag nog een poging gewaagd, het stond enkele jaren geleden in de Volkskrant dus in principe moet het vindbaar zijn op de site maar goed, niet te vinden. Overigens kies ik mijn woorden niet zorgvuldig -- het ging niet om valse aangiften, maar meer om situaties waarvan een vrouw achteraf zei: "dat vind ik verkrachting" maar als je naar de feiten keek, dat niet als verkrachting geclassificeerd kan worden.

Maar goed, het is echt een gevoelig onderwerp, en ik wil ook niet dan maar zeggen dat er niks gebeurd is. Of dat vrouwen valse aangiften proberen te doen of zo.
Ik weet dat zulke dingen voorkomen, maar vooral op FOK! krijgt een verzonnen verkrachting veel te veel aandacht van users t.o.v. echte verkrachtingen naar mijn mening. Wellicht had je een vertekend beeld van het aantal gevallen doordat er op FOK! heel vaak wordt gezegd dat vrouwen zulke dingen verzinnen nadat ze spijt kregen van de daad?

Ik weet persoonlijk ook van echte verkrachtingsgevallen waarbij de dader beweert dat het slachtoffer instemde, echt hoe gestoord mensen kunnen zijn om maar hun eigen hachje te redden na zoiets :r Maar wat gaat die anders zeggen? "Ja meneer, dat is inderdaad mijn dna nadat ik hem/haar had verkracht"?
pi_140452215
Ik heb hem al voorgesteld zijn vriendin een opfrissingsbeurt te geven , haha .
Heel netjes zonder veel gedoe .
Hij mag naar de voetbal gaan :Y .
Maar moet ze wel weer komen ophalen .
  woensdag 28 mei 2014 @ 10:33:52 #128
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_140460655
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 08:28 schreef Amethyste het volgende:

[..]

Komt van een vrouw :')
Jjij bent er ook zo een die 'RAPE' schreeuwt als iemand je de weg vraagt? :')
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
pi_140461041
Gewoon bij haar onder de douche komen staan en waar ze ook mee bezig is, gewoon schijt hebben, haar pakken en d'r kop over je pik heen trekken, even d'r gezicht vastpakken, bekijken, erop tuffen en weer over je pik heen trekken.

Dat soort dingen al geprobeerd? Gewoon een idee.

-Edit- Nevermind, topic heeft al een hele andere wending gekregen. :')

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2014 10:48:22 ]
pi_140462132
quote:
10s.gif Op woensdag 28 mei 2014 10:33 schreef corehype het volgende:

[..]

Komt van een vrouw :')
Jjij bent er ook zo een die 'RAPE' schreeuwt als iemand je de weg vraagt? :')
Nope, ik zie de link ook niet. Zeg alleen dat er veel rare types rondlopen in de bdsm scene.
Wat is daar mis mee? :{
  woensdag 28 mei 2014 @ 11:30:38 #131
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_140462410
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 11:22 schreef Amethyste het volgende:

[..]

Nope, ik zie de link ook niet. Zeg alleen dat er veel rare types rondlopen in de bdsm scene.
Naja niks maar het komt zo over dat het grotendeels fout is terwijl het een minderheid is.
pi_140463543
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 11:22 schreef Amethyste het volgende:

[..]

Is ook meer dan logisch natuurlijk, in de meeste mensn hun ogen ben je al raar als je aan bdsm doet :') Al is het steeds meer geaccepteerd.

Er zijn natuurlijk ook de echt rare mensen (zoals ik waarschijnlijk) die net iets verder willen gaan met bepaalde dingen.
pi_140465066
quote:
11s.gif Op woensdag 28 mei 2014 11:30 schreef corehype het volgende:

[..]

Naja niks maar het komt zo over dat het grotendeels fout is terwijl het een minderheid is.
Oh, nou, zo bedoelde ik het niet.. Lopen ook heel veel leuke/interessante figuren rond hoor ^O^
  woensdag 28 mei 2014 @ 13:21:46 #134
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_140466096
Ik ben ergens wel benieuwd waar dit uiteindelijk op gaat uitlopen voor TS en zijn vriendin :P

quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 12:51 schreef Amethyste het volgende:

[..]

Oh, nou, zo bedoelde ik het niet.. Lopen ook heel veel leuke/interessante figuren rond hoor ^O^
Als er alleen maar gekken rondliepen ging ik me ook afvragen wat je dan in die scene deed :+
pi_140466448
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 13:21 schreef Frag_adder het volgende:
Ik ben ergens wel benieuwd waar dit uiteindelijk op gaat uitlopen voor TS en zijn vriendin :P

[..]

Als er alleen maar gekken rondliepen ging ik me ook afvragen wat je dan in die scene deed :+
Vlaag van verstandsverbijstering 8)7
  woensdag 28 mei 2014 @ 13:37:29 #136
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_140466584
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 13:33 schreef Amethyste het volgende:

[..]

Overkomt de beste
pi_140466758
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 13:33 schreef Amethyste het volgende:

[..]

Ligt er echt aan wie je treft.
Overal lopen goede en slechte mensen rond.
pi_140473923
Met al deze zever is die radeloze jongen niet geholpen .

Zet ze een tijdje in de rosse buurt .
Kan ze vast gewennen platgereden te worden .
pi_140474512
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 17:08 schreef tim-tom het volgende:
Met al deze zever is die radeloze jongen niet geholpen .

Zet ze een tijdje in de rosse buurt .
Kan ze vast gewennen platgereden te worden .
Jouw gezever is zeker nutteloos.
pi_140474620
Niet waar .
De vriendin droomt om keihard geneukt te worden .
Hij is tot nu betrokken partij in dit verhaal .
Morgen hebben we een ander verhaal , zonder hem .
Bij een echte kerel die hem in haar ....... stopt . :Y
pi_140474719
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 17:29 schreef tim-tom het volgende:
Niet waar .
De vriendin droomt om keihard geneukt te worden .
Hij is tot nu betrokken partij in dit verhaal .
Morgen hebben we een ander verhaal , zonder hem .
Bij een echte kerel die hem in haar ....... stopt . :Y
:{w
pi_140474803
Ze wil snakkend en schokkend klaar komen .
Opnieuw genaaid worden dat ze schreeuwd op mensen die al 300 jaar dood zijn ....
Als je dat als kerel niet aan kunt, en je heil op een forum komt zoeken .
Ondertussen heeft ze waarschijnlijk al aan een andere bel getrokken .
pi_140475015
eigenlijk zijn er meer mensen die misbruikt willen worden .
Ik wil ook door het vrouwelijk schoon misbruikt worden .
WIE STELT ZICH KANDIDAAT .
pi_140477666
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 17:41 schreef tim-tom het volgende:
eigenlijk zijn er meer mensen die misbruikt willen worden .
Ik wil ook door het vrouwelijk schoon misbruikt worden .
WIE STELT ZICH KANDIDAAT .
Ik nomineer je voor de meest kansloze post op fok van 2014.
  woensdag 28 mei 2014 @ 19:01:37 #145
361899 thom_05
Ondertitel
pi_140477923
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 09:22 schreef LelijKnap het volgende:
1.80 m lang
85kg atletisch gespierd
Bruin haar
Bruine ogen
IQ 130 +

Dm of pm maar.
18 maar?
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
  woensdag 28 mei 2014 @ 19:02:55 #146
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_140477974
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 18:54 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Ik nomineer je voor de meest kansloze post op fok van 2014.
ik wou me aanmelden -O-
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
pi_140479701
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 16:34 schreef happylife070 het volgende:
Mijn vriendin fantaseert er vaak over om door andere mannen en of vrouwen "misbruikt" te worden.
Meerdere mannen, gedwongen pijpen en slikken, harde ruwe seks, sandwich, als hoertje "uitgeleend" worden, spanken etc.

Tot nu toe was het steeds fantasie, maar ze laat steeds vaker merken dat ze het ook wel echt zou willen.
Op zich vind ik het ook wel geil om haar eventueel met anderen bezig te zien en haar fantasieën waar te maken, maar heb soms ook twijfels
Niet omdat ik er niet tegen zou kunnen of jaloers zou zijn, maar omdat ik me soms afvraag waar we dan over een paar jaar mee bezig zullen zijn

Wat denken jullie hiervan en zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?
Dit is, ondanks dat het mijn eerste topic hier is, serieus en reacties van "dumpen die slet" mogen achterwege blijven.
Oh nee, dit klinkt niet goed. Het klinkt als iemand die erg veel naar meer verlangt. Alsof je het haar niet meer kunt geven. Waarom praat je er niet over met haar? Ze zal je een duidelijke antwoord geven.
Hopelijk.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_140480353
quote:
7s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:40 schreef complicate het volgende:

[..]

Oh nee, dit klinkt niet goed. Het klinkt als iemand die erg veel naar meer verlangt. Alsof je het haar niet meer kunt geven. Waarom praat je er niet over met haar? Ze zal je een duidelijke antwoord geven.
Hopelijk.
Waar baseer je dit op?
pi_140480439
quote:
7s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:40 schreef complicate het volgende:

[..]

Hopelijk.
:')
No amount of money ever bought a second of time.
pi_140480469
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:55 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Waar baseer je dit op?
De OP.
pi_140480494
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:57 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

:')
Laat maar horen
pi_140480516
TS, hoe lang zijn jullie samen? Lang zeker? Dan ga je misschien hier en daar eens wat uitproberen, experimenteren. Maar ik zou HEUL erg uitkijken met dit, misschien krijgen jullie hier straks spijt van. Of een van jullie. Waarom niet een beetje experimenteren met rollenspellen, milde bondage, SM, met de rollen daarin een beetje afwisselen ofzo. Misschien vind ze dat ook geil,en dan ga je niet meteen zo ver.
pi_140480720
quote:
10s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:58 schreef complicate het volgende:

[..]

De OP.
Dan lees jij een hele andere OP dan dat ik dat doe. Fantasie is leuk, maar uitvoeren is een geheel ander gedeelte.
pi_140481307
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 20:04 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Dan lees jij een hele andere OP dan dat ik dat doe. Fantasie is leuk, maar uitvoeren is een geheel ander gedeelte.
Ja en het ging/gaat dus om: "uitvoeren".
pi_140481589
quote:
7s.gif Op woensdag 28 mei 2014 20:18 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja en het ging/gaat dus om: "uitvoeren".
als ze samen beslissen dat het mag en kan in hun relatie, kan hij haar toch geven waar ze naar verlangt? :@
compact en kleverig.
pi_140481984
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:58 schreef Steffi het volgende:
TS, hoe lang zijn jullie samen? Lang zeker? Dan ga je misschien hier en daar eens wat uitproberen, experimenteren. Maar ik zou HEUL erg uitkijken met dit, misschien krijgen jullie hier straks spijt van. Of een van jullie. Waarom niet een beetje experimenteren met rollenspellen, milde bondage, SM, met de rollen daarin een beetje afwisselen ofzo. Misschien vind ze dat ook geil,en dan ga je niet meteen zo ver.
Nog even vraagje: hebben jullie de mildere dingen die ik noem al geprobeerd of wil ze echt rechtstreeks van vanille-seks naar dat? Sorry als dit al gevraagd is, maar ben benieuwd.
pi_140481998
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 20:23 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

als ze samen beslissen dat het mag en kan in hun relatie, kan hij haar toch geven waar ze naar verlangt? :@
Ik baseerde mij op de OP waarin staat dat hij twijfels heeft en hij zich afvraagt naar wat het zou leiden op lange termijn. En waarin hij vraagt wat we denken. Ik gaf dan ook mijn mening daarop gebaseerd.

Maar om een antwoord op uw jouw specifieke vraag te geven: als ze dat samen beslissen en ze daar blij mee zijn, dan is dat toch geen enkel probleem, alleen bleek/blijkt het niet zo uit de OP. Hij vraagt zich zelfs af naar wat het zou leiden etc.
pi_140486307
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 20:32 schreef Steffi het volgende:

[..]

Nog even vraagje: hebben jullie de mildere dingen die ik noem al geprobeerd of wil ze echt rechtstreeks van vanille-seks naar dat? Sorry als dit al gevraagd is, maar ben benieuwd.
Ik denk dat er wel het een en ander daarvan geprobeerd is.
pi_140531916
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 00:12 schreef Nober het volgende:

[..]

Omdat zei ook slet is maar mag niemand weten dus daarom wil ze liever thuis door zes mannen tegelijk gepakt worden zo is deze bitch, maar ze komt er nog wel achter als ze aan de poort staat en allah haar niet binnen laat.
Don't die a Virgin, terrorists are waiting on the other side !
pi_140533177
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:49 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Ik denk dat er wel het een en ander daarvan geprobeerd is.
Gelukkig maar dat jij dat denkt, dan zal het wel zo zijn :D
pi_140534379
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 00:12 schreef Nober het volgende:

[..]

Omdat zei ook slet is maar mag niemand weten dus daarom wil ze liever thuis door zes mannen tegelijk gepakt worden zo is deze bitch, maar ze komt er nog wel achter als ze aan de poort staat en allah haar niet binnen laat.
vast een lid van boko-haram...
  vrijdag 30 mei 2014 @ 12:16:11 #162
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_140534634
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 09:22 schreef LelijKnap het volgende:
1.80 m lang
85kg atletisch gespierd
Bruin haar
Bruine ogen
IQ 130 +

Dm of pm maar.
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 19:58 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Klinkt knap lelijk.
Dat IQ doet 't hem he... _O-
  FOK!mycroftheld vrijdag 30 mei 2014 @ 12:30:46 #163
128465 Wrapster
pi_140535047
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 12:16 schreef DemonRage het volgende:

[..]

[..]

Dat IQ doet 't hem he... _O-
Hij heeft IQ en gewicht waarschijnlijk door elkaar gehaald :+
  zaterdag 31 mei 2014 @ 00:01:41 #164
427439 Noemy
Cute face, evil mind
pi_140557594
Haar fantasie is niet vreemd, ik weet zeker dat de subtielere en lichtere vorm van haar fantasie door veel vrouwen ervaren word als spannend en kinky.
Dat spanken, ruw zijn, geeft de vrouw het gevoel dat ze 'onderdanig' zijn en dat de man dan de baas is. Dat word gezien als dominant en mannelijk, vandaar dat je vrouw dit wel ziet zitten. Alleen dat gedeelte van verkracht worden door meerdere mannen is wel een beetje zorgwekkend.
Als je een gezond verstand hebt maak je d'r duidelijk wat je zelf vind kunnen en wat niet, en als ze het hier absoluut niet mee eens is moet je toch maar even gaan bedenken wat je met d'r gaat doet.

Als ze niet genoegen kan nemen met 1 man dan eh.. ja.

Succes maat.
"I may be blonde and little, but don't let the illusion of looking innocent fool ya"
  FOK!mycroftheld zaterdag 31 mei 2014 @ 00:06:22 #165
128465 Wrapster
pi_140557767
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 00:01 schreef Noemy het volgende:
Haar fantasie is niet vreemd, ik weet zeker dat de subtielere en lichtere vorm van haar fantasie door veel vrouwen ervaren word als spannend en kinky.
Dat spanken, ruw zijn, geeft de vrouw het gevoel dat ze 'onderdanig' zijn en dat de man dan de baas is. Dat word gezien als dominant en mannelijk, vandaar dat je vrouw dit wel ziet zitten. Alleen dat gedeelte van verkracht worden door meerdere mannen is wel een beetje zorgwekkend.
Als je een gezond verstand hebt maak je d'r duidelijk wat je zelf vind kunnen en wat niet, en als ze het hier absoluut niet mee eens is moet je toch maar even gaan bedenken wat je met d'r gaat doet.

Succes maat.
Tja, de kans bestaat dat ze uiteindelijk bij de TS weggaat met als reden dat deze niet aan haar seksuele voorkeuren voldoet. Dit is tussen mij en mijn vrouw ook altijd erg lastig geweest, en heeft ook invloed gehad op onze keuze om te gaan scheiden.

Mocht je zoiets als dit uit willen voeren dan moet je dat overigens goed plannen en ervoor zorgen dat er mensen bij zijn die je volledig kunt vertrouwen. Spreek een safeword af gaan.

Ow, en ook belangrijk: doe dit volledig nuchter. Ga niet eerst moed inzuipen en dan aan de gang, op die manier kun je namelijk gevaarlijke situaties creëren.
pi_140562806
quote:
Alleen dat gedeelte van verkracht worden door meerdere mannen is wel een beetje zorgwekkend.

Succes maat.
Waarom is dat zorgwekkend?
Omdat het meerdere mannen zijn? of de verkrachtings fantasie?

We hebben trouwens een keer afgesproken met een man die haar bruut zou nemen als een echt sletje, maar toen durfde ze zelf op het laatste moment niet -O-
Toch blijft de fantasie en de wens om het echt te gaan doen.
pi_140572325
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 09:41 schreef happylife070 het volgende:

[..]

Waarom is dat zorgwekkend?
Omdat het meerdere mannen zijn? of de verkrachtings fantasie?

We hebben trouwens een keer afgesproken met een man die haar bruut zou nemen als een echt sletje, maar toen durfde ze zelf op het laatste moment niet -O-
Toch blijft de fantasie en de wens om het echt te gaan doen.
Ik vind het knap dat je het kunt, ik ben wat dat betreft super hypocriet. Ik wil meerdere vrouwen, maar zij mogen geen andere mannen :P
pi_140806365
Waar maak je je druk om, van iedereen die ik ooit in mijn leven ontmoet heb denkt niemand never ever zoiets wilds en open minded. Het is een geschenk van god ik denk dat als je een meid heb met zulke gedachten hebt heb je de speld in de hooiberg gevonden. Ik denk dat in onze maatschappij maar slechts 0.000000001% zo denkt je zou eigenlijk geen nee mogen zeggen. Ik denk dat mijn jalozie wel overkomt he dus ga er aub voor rakker;)! (Misschien is mijn omgeving gewoon te braaf iemand nog tips om ergens anders te gaan wonen:3)

[ Bericht 0% gewijzigd door 1elegast8x op 07-06-2014 14:48:56 (Spellings fout) ]
lol
pi_140862002
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 14:47 schreef 1elegast8x het volgende:
Ik denk dat in onze maatschappij maar slechts 0.000000001% zo denkt je zou eigenlijk geen nee mogen zeggen.
Dat valt wel mee hoor, als je hiermee rondloopt dan merk je dat er veel meer mensen zijn met dit soort fanatsieen
pi_140871827
Heb je ondertussen al een goede advocaat :+
pi_141150059
Wat is nu precies het probleem? :?
Er zijn veel mannen die wensen dat hun vrouw/vriendin dat wil.
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
  maandag 16 juni 2014 @ 13:57:36 #172
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_141150360
quote:

Succes maat.
Ik ken ook meerdere vrouwen met een soortgelijke fantasie maar voglensmij is het niet zo zeer dat ze echt "verkracht" willen worden. Bij een echte verkrachting zouden ze alsnog niet genieten en is het te eng. Het is denk ik meer dat het door een bekende wordt gedaan maar lijkt op een verkrachting wat ze meestal willen.
  maandag 16 juni 2014 @ 14:48:27 #173
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_141152323
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 13:49 schreef laforest het volgende:
Klopt. Ik zit er echt op te wachten dat mijn vriendin graag met meerdere andere kerels wil ballen.

Oh wacht.. :{
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_141152854
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:48 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Klopt. Ik zit er echt op te wachten dat mijn vriendin graag met meerdere andere kerels wil ballen.

Oh wacht.. :{
Nou ja, niet de hele tijd, maar af en toe?
  maandag 16 juni 2014 @ 15:04:55 #175
358523 IkStampOpTacos
pi_141152903
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:03 schreef laforest het volgende:

[..]

Nou ja, niet de hele tijd, maar af en toe?
Nee, ook niet. Ik snap serieus niet hoe mannen het leuk kunnen vinden als ik hun vrouw ga neuken. Omgekeerde wereld.
-
pi_141152941
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:04 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Nee, ook niet. Ik snap serieus niet hoe mannen het leuk kunnen vinden als ik hun vrouw ga neuken. Omgekeerde wereld.
Nou ja, 1 man :N, moet het wel een groep zijn, alleen neuken kan een man zelf ook wel :P

Nou ja, ik geef alleen maar aan dat ik het an sich wel voorstellen, that is all. :)
pi_141158351
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:04 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Als je je partner daarmee nu een groot plezier doet?
Bovendien lijkt het me ook nog wel geil om te zien hoe ze daar lekker geneukt wordt als een porno sletje en ervan geniet.
Maar ieder zijn mening :)
pi_141158942
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 17:34 schreef happylife070 het volgende:

[..]

Bovendien lijkt het me ook nog wel geil om te zien hoe ze daar lekker geneukt wordt als een porno sletje en ervan geniet.
Eensch.
:Y
pi_141164971
quote:

[..]

+1
  maandag 16 juni 2014 @ 20:06:16 #180
358523 IkStampOpTacos
pi_141167132
quote:

[..]

Je partner een groot plezier en jijzelf een nachtmerrie. Ik pas.
Snap sowieso die drang om seks te hebben met andere mensen niet zo erg. Snap al helemaal niet dat andere het oké vinden om te kijken hoe iemand anders je vrouw uit elkaar trekt, maar dat ben ik natuurlijk. Smaken verschillen.
-
pi_141193940
quote:
Dit soort dingen moet je alleen doen als je er allebei achter staat.
Als je je vriendin voor zoiets toestemming geeft maar het eigenlijk niet wil dan gaat het alleen maar aan je vreten.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_141683238
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 13:49 schreef laforest het volgende:
Die bedoelde ik dus happylife070 ;)
lol
pi_141726801
quote:

[..]

inmiddels je vriendin al laten voorzien in haar behoeftes?!
pi_141730360
quote:
17s.gif Op maandag 30 juni 2014 16:25 schreef anoniempjeanoniempje het volgende:

[..]

inmiddels je vriendin al laten voorzien in haar behoeftes?!
Eerste keer, voorzichtig begonnen :-)
Onverwacht voor haar een vreemde jongen laten pijpen en slikken natuurlijk :)
Goed bevallen!
  maandag 30 juni 2014 @ 18:18:27 #185
37769 erodome
Zweefteef
pi_141730420
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 18:16 schreef happylife070 het volgende:

[..]

Goed bevallen!
Pas je op met soa's???
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_141732380
quote:

[..]

Goed bevallen!
Oprechte vraag, maar maakt dat je dan helemaal niet uit?
Dat je elkaar volledig vertrouwt en dergelijke begrijp ik, maar dat doe ik met mijn vriendin ook.
Maar heb je dan geen deel van jezelf dat je voor elkaar wilt bewaren, of zie ik dat verkeerd?

Hoe werkt zoiets precies?
Ik doe mijn best.
  maandag 30 juni 2014 @ 19:03:15 #187
37769 erodome
Zweefteef
pi_141732435
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 19:01 schreef Woutjeh het volgende:

[..]

Dat je elkaar volledig vertrouwt en dergelijke begrijp ik, maar dat doe ik met mijn vriendin ook.
Maar heb je dan geen deel van jezelf dat je voor elkaar wilt bewaren, of zie ik dat verkeerd?

Persoonlijk vind ik het echt een oprecht geil gezicht om hem met een ander bezig te zien en andersom geld hetzelfde.

Mijn hart is van hem, zijn hart van mij, daar veranderd niets aan.
pi_141738692
quote:

[..]

Goed bevallen!
Goed om te horen.
pi_141745890
TS is nu 50 euro rijker geworden?
pi_141754774
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 19:01 schreef Woutjeh het volgende:

[..]

Het maakt wel uit, maar dan in positieve zin.
Haar geil te zien worden en te zien genieten maakt mij ook geil. Je kunt 100 keer een rollenspel spelen, maar dit is echt en zoveel geiler.
Normaal is slikken niet haar favoriete onderdeel, maar ze "moest" nu als een echt sletje op dat moment, en ze vertelde later dat ze nog nooit zo geil was geweest.
pi_141754783
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 22:59 schreef pizza_doos het volgende:
TS is nu 50 euro rijker geworden?
Nee, 25
Ze wil een goedkoop hoertje zijn :6
pi_141755077
quote:

[..]

Goed bevallen!
het was ook een flinke paal die ze moest zuigen als een echt sletje ?
pi_141755081
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 07:20 schreef happylife070 het volgende:

[..]

Het maakt wel uit, maar dan in positieve zin.
Haar geil te zien worden en te zien genieten maakt mij ook geil. Je kunt 100 keer een rollenspel spelen, maar dit is echt en zoveel geiler.
Normaal is slikken niet haar favoriete onderdeel, maar ze "moest" nu als een echt sletje op dat moment, en ze vertelde later dat ze nog nooit zo geil was geweest.
mooi dat het haar goed is bevallen en jou ook toch ;)
wat word nu het volgende ? of niet niet over gehad ?
  zaterdag 5 juli 2014 @ 20:17:16 #194
430623 TheMechanic
Grote luilak
pi_141941398
Het idee dat je een meisje gebruikt als hoer kan nog wel opwindend zijn. Het idee dat anderen je vriendin neuken niet, althans niet naar mijn mening.
  zondag 6 juli 2014 @ 10:37:22 #195
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_141961639
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 20:17 schreef TheMechanic het volgende:
Het idee dat je een meisje gebruikt als hoer kan nog wel opwindend zijn. Het idee dat anderen je vriendin neuken niet, althans niet naar mijn mening.
dit
pi_141969285
quote:

[..]

Goed bevallen!
hoe pak je zo iets aan dan?? Contact advertentie's parenclubs's?? Of "pluk" je iemand uit het uitgaansleven?
pi_141973409
Ik kan ergens wel snappen dat sommigen haar zullen zien als een sex freak ofzo maar ik niet. Ik zou gelijk zeggen oke sgatje let's do it. Lijkt me wel spannend beetje stout buiten de lijntjes kleuren:P
lol
pi_141996253
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 15:45 schreef gustaf het volgende:

[..]

hoe pak je zo iets aan dan?? Contact advertentie's parenclubs's?? Of "pluk" je iemand uit het uitgaansleven?
Dit keer inderdaad een contact advertentie, maar plukken had in dit geval ook goed gekund.
Er lopen genoeg mannen met haar te flirten altijd.
Maar ze zou ook wel eens lekker dominant aangepakt willen worden door 1 of 2 meiden, die ga je denk ik niet zo makkelijk toevallig tegenkomen.
Of een stelletje m/v waar ze door beiden gedomineerd wordt.
Daar loop je denk ik ook niet zomaar tegenaan bij de Appie :)
  maandag 7 juli 2014 @ 09:27:30 #199
395101 pokkerdepok
bla bla bla
pi_141996765
kan je geen SM club vinden?
pi_141996860
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 09:27 schreef pokkerdepok het volgende:
kan je geen SM club vinden?
Vast wel, maar dat is niet precies wat we zoeken.
Net als een parenclub, een beetje te "gemaakt" lijkt ons.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')