Have fun!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:57 schreef Mark het volgende:
Ik ga het niet raden, ik ga op vakantie!
Zie U allen weer over een week
En niet teveel puntjes halen, he?
quote:is een personage uit de strips van Marvel Comics.
is een mutant met de gave om levenloze voorwerpen, voornamelijk speelkaarten, op te laden met potentiële energie, waardoor ze explosief worden. Hij is ook zeer bedreven in inbraken en het vechten met een Bo staf.
pffff... sorry, wordt hem ook niet...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:11 schreef lamers het volgende:
Een japanse vechtstok.
Uit welke comic komt hij en nog 3 namen uit de comic reken ik ook goed,
quote:is een van de sterkste mutanten ter wereld, met de gave om magnetisme te beheersen.
quote:dankt haar krachten aan het feit dat ze een mutant is. Ze kan het weer manipuleren en via windmanipulatie vliegen.
quote:Richard Adams (Newbury (West Berkshire), 9 mei 1920) is een Brits schrijver. Zijn bekendste boek is ongetwijfeld.
Ook begonnen bij Footlightsquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:47 schreef plagvreugd het volgende:
Ik bied Hugh Laurie, wetend dat die ook heeft geroeid op cambridge en omdat ie daar wel wat op lijkt.
Wat?quote:Eenis een klein niet-aangedreven railvoertuig bestemd voor goederenvervoer op industriële of agrarische (smal)spoorlijnen, in de meeste gevallen veldspoor.
yepyepquote:
Die hint maakte het zoekgebied een stuk kleiner vermoed ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life isn't fair, it's just fairer than death (William Goldman)
Yepyepquote:
Stand 3060:quote:
.quote:(Pest, 23 augustus 1836 – Spa, 19 september 1902), hertogin van Brabant, prinses van België, aartshertogin van Oostenrijk, was de tweede koningin der Belgen
yeppiequote:
Stand AKQ-deel 3060:quote:
Wat?quote:Bij eenof
wordt voor onderzoek wat van het hersenvocht, het vocht dat om de hersenen en het ruggenmerg zit (de liquor cerebrospinalis), uit het lichaam gehaald. Dit wordt gedaan door met een dunne holle naald van ongeveer 10-15 cm lang tussen de lendenwervels door in de liquorruimte te prikken en vervolgens daar wat hersenvocht af te tappen. Meestal worden er meerdere buisjes vocht afgenomen, ieder met enkele druppels voor de verschillende bepalingen.
Puntepak!quote:
= vragenstel.quote:
Lissabon ?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:49 schreef BeamofLight het volgende:
Waar wordt de cl finale straks gespeeld?
Durmada?quote:
Manx?quote:Op zondag 25 mei 2014 12:12 schreef MREn het volgende:
Algemene kenmerken:
Middelgroot, ‘cobby' en gespierd lichaam met een gewicht van 4 (poezen) of 5 (katers) kg. De-kat is een stevig, rond en bol type huiskat waaraan alles eigenlijk rond en bol moet zijn: rond hoofd, rond lichaam, stevige benen en een bol gezicht. Het kenmerk dat het meest opvalt aan de
is de afwezigheid van de staart bij showexemplaren. Toch is de
niet altijd helemaal staartloos, er zijn zelfs vijf types staartverkorting: Rumpy, geheel staartloos; Rumpy Riser, maximaal drie staartwervels die vaak bijna niet zichtbaar zijn; Stumpy, een korte stompstaart; Longy, alles van een halve staart tot bijna een hele staart; Tailed, een volledige staart. Alleen de eerste vier types dragen het gen voor de staartverkorting
Welke kat/welke oorsprong?
quote:
HilarityEnsues + 2quote:Op zondag 25 mei 2014 12:35 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
Katherine Heigl.
Ik herkende haar even niet.
quote:
The Commodores ?quote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 14:28 schreef tong80 het volgende:
Bert van der Veer regiseerde P & W. Welk ander duo regiseerde hij in het verleden ?
yepyep. en almere en zeewolde.quote:
Sorry, ik moet weg. Bezoekquote:Your mother was a hamster and your father smelt of elderberries!
Vanzelfsprekendquote:
Matroos.....verder iets met huis. Kom er even niet op.quote:
......huizenquote:Op zondag 25 mei 2014 18:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Matroos.....verder iets met huis. Kom er even niet op.
Yepyepquote:
yepyepquote:Op maandag 26 mei 2014 00:12 schreef MREn het volgende:
twee fietsers waarvan één vast een roze truitje draagt
Yepyep! En goedemorgen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 mei 2014 13:16 schreef tomtomaat het volgende:
je haalt me de woorden uit de mond
Oh dat gebeurde vast toen je me zoende.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoppaquote:
Stand AKQ-deel 3060:
11 lubje25
4 MadMaster
2 lamers
4 Berkery
2 pipster
14 plagvreugd
2 Quyxz_
6 MREn
4 BeamofLight
6 tong80
2 Mark
4 HilarityEnsues
2 enilnomrow
2 tomtomaatLife isn't fair, it's just fairer than death (William Goldman)
Wat isquote:is een merknaam van plakband geproduceerd door 3M. Met name in de Verenigde Staten is de naam van het merk een algemene aanduiding geworden voor doorzichtig plakband, hoewel 3M ook andere soorten plakband produceert onder de merknaam
.
quote:
Nee, dat is niet van Diageo (en zeker niet mijn favoriet)...quote:Op maandag 26 mei 2014 13:51 schreef MREn het volgende:
Mn favoriet van deze week staat er niet tussen: Tullibardine
Koos 'wheelchairgroupie' Alberts...quote:Op maandag 26 mei 2014 13:54 schreef MREn het volgende:
Wie had in '88 een hit met 'zijn het je ogen'?
Ik ga binnenkort de weg naar Amarillo maar eens opzoeken...quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
Haddock is engels voor schelvis.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:09 schreef BeamofLight het volgende:
klinkt als kpt Haddock, maar snap de schelvis niet
quote:Op maandag 26 mei 2014 16:03 schreef BeamofLight het volgende:
Vul de Duitse steden in waar de volgende merken vandaan komen:
BMW : W
Mercedes : X
Volkswagen : Y
Audi: Z
yes!quote:Op maandag 26 mei 2014 16:09 schreef enilnomrow het volgende:
W = München
X = Stuttgart
Y = Wolfsburg
Z = Ingolstadt
Een van mijn favorieten!quote:
aangezien het een uitputtend lijstje is neem ik aan dat het de Lowlands-tenten zijn. Daar is het Grolsch, niet golfquote:
NAVO-alfabet is ook uitputtend.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:08 schreef plagvreugd het volgende:
[..]
aangezien het een uitputtend lijstje is neem ik aan dat het de Lowlands-tenten zijn. Daar is het Grolsch, niet golf
quote:Op maandag 26 mei 2014 17:14 schreef plagvreugd het volgende:
Wat zijn de achternamen van Romeo en Julia?
yepyepquote:
Goedquote:
Erwin Lensink, aldus zijn eigen protestbord...quote:
quote:Met een eenvoudige en logische afkorting geven Britten en Amerikanen een simpele lekkere snack ook een catchy naam, 'sandwich'. Toastbrood met spek, sla en tomaat.
Wat isquote:is een rundveeras dat in de 19e eeuw in het oosten van Schotland is gekweekt. De runderen zijn hoornloos en hebben korte benen (schofthoogte van circa 130cm). De meeste
-runderen zijn zwart, al bestaan er ook rode runderen. Met name in de Verenigde Staten worden veel
-runderen gehouden voor hun vlees.
Eigenlijk Aberdeen Angus, maar Angus is OK...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mirandaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:51 schreef lamers het volgende:
Ook de tweede maan van Uranus, ontdekt in 1986.
Gespiekt: nope.quote:
Enige maan met een a die ik nog kan bedenken is Titania, maar ik dacht altijd dat dat de grootste was. Van Shakespeares verhalen weet ik heel weinig.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:33 schreef plagvreugd het volgende:
[..]
Gespiekt: nope.
Begint met een klinker.
Klikken op het plaatje geeft de naam Arthur's seat, wat volgens meneer google inderdaad in Schotland is.quote:
Scherpquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |