Ja, ik herinner me nou dat ik dat 20 jaar geleden wel eens gelezen hebt in een popblaadje. Toen heb ik nog een plaat gehuurd in de platenbibliotheek van The Funcadelics geloof ik.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
George Clinton(die dit plaatje samen met oa bootsy collins gemaakt heeft) is een van de grootste invloeden van RHCP en heeft ook aan verschillende tracks van hun mee gewerkt.
Joezi is gewoon de slet hieroquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja ja en in de COS zeg je "Fuck the SC".
Nee joh, het fuck de SC gifje mag niet in de COSquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja ja en in de COS zeg je "Fuck the SC".
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee joh, het fuck de SC gifje mag niet in de COS
ik weet dat je neewbie ben maar heb je dat nu pas een beetje doorquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee joh, het fuck de SC gifje mag niet in de COS
Echt? Is dat niet gevaarlijk?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:06 schreef Miek37 het volgende:
Candy Dulfer is rock funk, lekker met die sax "pick up the pieces" blazen!![]()
Ze hebben kip gegeten die op de glaswol vd kachelpijpen was gebarbecued begrijp ik?
Wie waren er allemaal ziek?
Och dat moet dan weer in de SV en commentaar er op in de COS, lagaan, mierenneukers.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik weet dat je neewbie ben maar heb je dat nu pas een beetje door![]()
daar mag bijna niets en ik weet eigenlijk niet eens meer wat wel mag![]()
want gewoon letterlijk neertikken wat je iemand hoort zeggen in uto wordt ook niet altijd gewaardeerd
Voor Funkadelic/Parliament was Funk vrijwel alleen James Brown.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:06 schreef Miek37 het volgende:
Ze hebben kip gegeten die op de glaswol vd kachelpijpen was gebarbecued begrijp ik?
dacht gio en joeyquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:06 schreef Miek37 het volgende:
ze hebben het opgezocht op de laptop en ik geloof dat het wel meevielquote:
Geen idee wat glaswol voor gevaren met zich meebrengt maar er stonden er een paar te kotsen dus het lichaam stoot het in elk geval af.quote:
Yep, the motherfucking sexmachine!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Voor Funkadelic/Parliament was Funk vrijwel alleen James Brown.
ik lurk er ook alleen nog maar, dat is wel grappig af en toe, tot ik me ook ga ergeren net zoals Mootie, dan ben ik weer pleitequote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:07 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Och dat moet dan weer in de SV en commentaar er op in de COS, lagaan, mierenneukers.
Lijkt me niet goed voor je slokdarm en maag als daar glas in komt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:08 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Geen idee wat glaswol voor gevaren met zich meebrengt maar er stonden er een paar te kotsen dus het lichaam stoot het in elk geval af.
Wij zijn die rel begonnen jung! En het wordt tijd voor een nieuwe.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik weet dat je neewbie ben maar heb je dat nu pas een beetje door![]()
daar mag bijna niets en ik weet eigenlijk niet eens meer wat wel mag![]()
want gewoon letterlijk neertikken wat je iemand hoort zeggen in uto wordt ook niet altijd gewaardeerd
Nee.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wij zijn die rel begonnen jung! En het wordt tijd voor een nieuwe.![]()
Je moet gewoon doet wat je wil, bagger die COS maar vol.
en dan een ban krijgenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wij zijn die rel begonnen jung! En het wordt tijd voor een nieuwe.![]()
Je moet gewoon doet wat je wil, bagger die COS maar vol.
klinkt lekker jaquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zeg nou zelf,wie heeft er drugs nodig om op dit nummer uit zijn dak te gaan?
Ik ben tegen rellen vooral.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
OopsMaar jij bent toch ook tegen die negatieve bagger daar.
wij volgens mij wel maar joezi en babu zijn nog wel eens vervelend in de COSquote:
Valt reuze mee!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
wij volgens mij wel maar joezi en babu zijn nog wel eens vervelend in de COS![]()
ook al moet ik er soms wel om lachen
Wij mogen niet op zondag stemmen vanwege de grondwet enzo(zegmaar het zelfde als dat koningsdag niet op een zondag mag vallen.)quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:23 schreef Miek37 het volgende:
Even iets anders, weet iemand waarom wij samen met the Uk gisteren hebben gestemd en de rest Europa dat a.s. zondag doet, waarom wij eerder?
Ow oke dan! thanks!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wij mogen niet op zondag stemmen vanwege de grondwet enzo.
een beetje laat maar eetsequote:
laat?,toen ik nog van 9 tot 6 werkte,at ik niet voor kwart over 7quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
een beetje laat maar eetse![]()
handig hoor als je ff wat gaat doen en dan ineens een half uur later er achter komen dat je eigenlijk met iets anders bezig was![]()
mijn reactie was laatquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
laat,toen ik nog van 9 tot 6 werkte,at ik niet voor kwart over 7
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
mijn reactie was laat
en hier eten we meestal rond 7 uur
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik zat nog ff te luisteren naar rage against![]()
ook lekker maar ze staan ff in de wacht want er lopen hier nu drumbands rond en dat vind ik ook lekkerquote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:58 schreef ChocoFan het volgende:
ga ik toch naar buiten om te kijken
stoppen ze
Ik niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ben er weer hoor. wat is het toch focking rustig hier, ligt iedereen te maffen ofzo
neuken?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
nee jij niet en ikke ook niet, beesten zijn wij![]()
![]()
en nu
neuh tis maar rustig hierquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:25 schreef isax het volgende:
is deze nog niet vol?![]()
ik heb nog even lekker geslapen, en nu ben ik misselijk
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:53 schreef Joezi het volgende:
Niet COS-en in de SC graag, we houden de SC graag schoon!
he he, komen ze nu dan allemaal weer binnen druppelen hierquote:
ooohhquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee mensen zijn ons aan het lurken. Ikke lurk nooit! Fuck de lurkers!
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee mensen zijn ons aan het lurken. Ikke lurk nooit! Fuck de lurkers!
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ooohh![]()
ik lurk wel mee in de COSfucker
en ik denk niet dat mensen ons hebben gevolgd want het was heeeeeel rustig hier vanmiddag
maar wel heerlijke muziek weer![]()
doe gewoon mee in de COS als je dat leuk vindt!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ooohh![]()
ik lurk wel mee in de COSfucker
en ik denk niet dat mensen ons hebben gevolgd want het was heeeeeel rustig hier vanmiddag
maar wel heerlijke muziek weer![]()
nee dat heb ik de eerste 3 maanden al gedaanquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
doe gewoon mee in de COS als je dat leuk vindt!
ikke eigenlijk ook nietquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik vind dat fokkers er geen sociaal leven op nou mogen houden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |