Dat zou wel leuk zijnquote:
ronquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:31 schreef PoezeligDing het volgende:
Marije: Ik val echt op mannen die harde werkers zijn.
Dit dus.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:31 schreef theDC het volgende:
Tjeees, hoe die Lot weer allemaal persoonlijke shit van ruud en bil aan Marije verteld, ongelooflijk!
Met wie zou je je kunnen identificeren van hunnie? Dennis?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:27 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
Good question ... Nee, ik zou helse ruzies krijgen met een aantal mensen daar. Ik zou binnen no time op het nominatiebankje zitten en eruit vliegen .....
Ik .... ben ongeschikt.
Ik vraag mij af hoe dat zondag met het ijs gaat, ik weet wel als je met ijs op evenementen staat je best wel vaak controle van de keuringsdienst van waren krijgt. xxxquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:30 schreef theDC het volgende:
[..]
Dat zeg je nou wel, maar ik ben wel benieuwd hoe het zit met die vergunningen. Sowieso qua drank, maar ook qua reinheid voedsel etc...
Gaak van de week es navragen.
Open een topicquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:33 schreef theDC het volgende:
[..]
Met wie zou je je kunnen identificeren van hunnie? Dennis?
En wie zou je btw nu zelf nomineren?
Fack! Kom op Ruud, in de benen!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:31 schreef PoezeligDing het volgende:
Marije: Ik val echt op mannen die harde werkers zijn.
Maar hij vindt Lot wel moeilijk leuk.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Joey denkt dat Lot het over hem heeft met Marije.
quote:
Yep.quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:35 schreef Urb het volgende:
Joey verteld dat Lau en Lot elkaar ook gevingerverft hebben
Emil "Tegen mij zeiden ze alleen zoenen"
Tsja onbegrijpelijk, gaat hij effe uitleggen / goedpraten hoe Lot zich *voelt*quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:36 schreef Jian het volgende:
WTF??? Waar bemoeit die Emil zich mee? Wie denkt ie wel niet dat ie is zeg?
had ie lot gister beloofdquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:36 schreef Jian het volgende:
Op het weiland bij de koeien schijnt de meeste zon volgens het hokje.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou het niet handig zijn om dat zwembad ergens neer te zetten in de buurt van een kraan?
Ik hoop dat ze komen, wens niemand van de bezoekers spuitkak toe :Squote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoe dat zondag met het ijs gaat, ik weet wel als je met ijs op evenementen staat je best wel vaak controle van de keuringsdienst van waren krijgt. xxx
ja ze moet peositief overkomen op tv dus wedden dat alleende positieve dingen worden uitgeondenquote:
Die man waant zich zo langzamerhand een beetje een soort opperhoofd ofzo? Bemoei je lekker met je eigen zaken zeg.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:37 schreef Urb het volgende:
[..]
Tsja onbegrijpelijk, gaat hij effe uitleggen / goedpraten hoe Lot zich *voelt*![]()
Ze durft het zelf niet, en is als de dood voor Marije waar ze nu mee aanpapt.quote:
Ik welquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:38 schreef theDC het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze komen, wens niemand van de bezoekers spuitkak toe :S
goed bij de koeien een zwembad....... duurt nie lang voordat dt kapot is...niets bij de koeien doen maar alleen ruud welquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Op het weiland bij de koeien schijnt de meeste zon volgens het hokje.
Het water halen ze denk ik bij de stal vandaan.
Zodat ze eraf kunnen springen?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou het niet handig zijn om dat zwembad ergens neer te zetten in de buurt van een kraan?
Niemand durft te reageren ben ik bangquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:40 schreef theDC het volgende:
[..]
Das wel een goeie, es nadenken over een mogelijke topic formulering
Ja, kreeg het idee dat Emil de verhaallijn Joey - Lot door wilde drukken.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:41 schreef beequeen het volgende:
Emil is de spreekbuis van het hokje.
Jowie zegt dat hij niks met Lot wil. We wachten af.
Doet ie?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:36 schreef Jian het volgende:
Misschien schakelt hij over naar Marije. Hij was vanmiddag al druk met haar in het weiland.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:40 schreef PoezeligDing het volgende:
Joey: Ik ga hier niks met Lot beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |