Je hebt er weer één bij voor je analyses.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:26 schreef Injetta het volgende:
[..]
Er klopt iets niet met die verhalen van Marije...
Issues met eten, vreselijk gepest, vader gestorven, alleen met jongens omgaan, maar ze is wel heeeeel zelverzekerd hoor!
Ze is een beetje weird jaquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:26 schreef Injetta het volgende:
[..]
Issues met eten, vreselijk gepest, vader gestorven, alleen met jongens omgaan, maar ze is wel heeeeel zelverzekerd hoor!
Ik vind haar zo'n mislukt New Age meisje. Nergens echt passen, kwetsbaar en onzeker, en je dan ergens in vastbijten. Bij haar blijkt dat dus Herbalife te zijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:26 schreef Injetta het volgende:
[..]
Good question ... Nee, ik zou helse ruzies krijgen met een aantal mensen daar. Ik zou binnen no time op het nominatiebankje zitten en eruit vliegen .....quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:13 schreef theDC het volgende:
[..]
Wat nou als je het zou kunnen doen, zonder camera's?
Oh, nu begrijp ik het.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:24 schreef jovencita01 het volgende:
Je ziet aan de manier van praten van lot, dat ze aan het acteren is, nu! Het zijn standaard zinnen die ze al zo vaak heeft gezegd!
Heel bijzonder inderdaad.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het toch razend knap dat ze zo'n verzameling reflectielozen hebben kunnen vinden.
Tja... als ze Utopia zo volstoppen met van die complexe figuren...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je hebt er weer één bij voor je analyses.
Sprekendquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:27 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
Ja hoor. Daar zit ze.![]()
[ afbeelding ]
Ben zelf redelijk bbq-minded en die Julius heb laatst wel een bbq toko geopend. Maar Vanes mist de drive naar perfectie, zelfkritiek, en nog wat andere eigenschappen. No way dat Julius dat oooooit gaat doen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:17 schreef Injetta het volgende:
[..]
En ze wil iets met Julius die een BBQ-restaurant gaat openen?
Zit die nu in een droomwereld dat ze denkt dat Julius haar echt een topkok vindt of zo??
Ik verbaas met nergens meer over.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:26 schreef beequeen het volgende:
Hoe doen die meiden dat toch? Een uur geleden zat Lot Marije af te maken en nu zit ze gezellig te keuvelen.
Rienk is dat toch niet??quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:19 schreef Injetta het volgende:
Volgens Marije stopt Nicolien alles in haar mond wat groen is en uit de grond komt.
en ze sturen vanuit de febo! dan wordt je toch knettergek! daarnaast ze krijgen niet voor niets begeleiding na dat ze eruit zijn! Ze worden daar knettergek!quote:
En wrs al betaald. Wat is JdM toch een toffe gast.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Er stond toevallig een zwembed bij het hek.
Dat zeg je nou wel, maar ik ben wel benieuwd hoe het zit met die vergunningen. Sowieso qua drank, maar ook qua reinheid voedsel etc...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:25 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
Zou Vanessa misschien onder deze noemer zonder vergunningen haar restaurantgasten kunnen vergiftigen?
Nymfomanequote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:30 schreef PoezeligDing het volgende:
'er zaten sowieso meer meisjes dan jongens'
En ze gaat weer verder over jongens..![]()
Een jongensgek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |