Verveling... ik denk meer gewoonte uit het restaurant. Mee-eten en -drinken met de koks en de gasten. En dat kan ze niet opgeven. Dus eet- én drankprobleem wat mij betreft. Die wordt me nog een partij dik straks.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:19 schreef Haropro het volgende:
[..]
Nou ja, Jimmy viel het ook op van die drank en Lot en zei letterlijk: Lot drinkt ook bij elke gelegenheid dat ze kan drinken. En maakte zich daar zorgen om.
Ik denk echt dat het verveling is.
Dat mens is gek!!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:20 schreef Flow3r het volgende:
Buiten vindt Marije meisjes schijheilig![]()
Binnenin utopia niet dan?
Vond Billy dat ookquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:03 schreef beequeen het volgende:
Ruud heeft de foto's gezien van Kees Prins en Billyboy.
Hij vond het wel lijken.![]()
Want ze had het juiste tasje en de juiste schoenen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:22 schreef Injetta het volgende:
Een pestverhaal van Marije, maar ze heeft er niks aan over gehouden hoor..
![]()
Lot komt ook meteen met haar pestverhaal en dat ze onzeker is geworden. En later werden die pesters haar beste vrienden....
Dat je iemand serieus kan nemen met dat ding op haar hoofd.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:22 schreef Injetta het volgende:
Een pestverhaal van Marije, maar ze heeft er niks aan over gehouden hoor..
![]()
Lot komt ook meteen met haar pestverhaal en dat ze onzeker is geworden. En later werden die pesters haar beste vrienden....
Dat is ook wel zo.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Volgens Marije ben je je op de middelbare school aan het ontwikkelen tot mens.
Zou Vanessa misschien onder deze noemer zonder vergunningen haar restaurantgasten kunnen vergiftigen?quote:
Aangezien ze daar bijna allemaal nogal een vreemd zelfbeeld hebben zit ze dus prima op haar plaats in Utopia.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:23 schreef Disana het volgende:
Marije was altijd al zelfverzekerd? Zo komt ze niet op me over.
Je bent vanaf het begin af aan mensquote:
Er klopt iets niet met die verhalen van Marije...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:23 schreef Disana het volgende:
Marije was altijd al zelfverzekerd? Zo komt ze niet op me over.
Ik vind het toch razend knap dat ze zo'n verzameling reflectielozen hebben kunnen vinden.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Aangezien ze daar bijna allemaal nogal een vreemd zelfbeeld hebben zit ze dus prima op haar plaats in Utopia.
Wie van hen twee is als laatste in de zenderkamer geweest?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:24 schreef jovencita01 het volgende:
Je ziet aan de manier van praten van lot, dat ze aan het acteren is, nu! Het zijn standaard zinnen die ze al zo vaak heeft gezegd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |