Zij is toch voedingsdeskundige?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:59 schreef Disana het volgende:
Lekker vooroordeel van Marije: dikke mensen eten de hele dag.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:59 schreef Disana het volgende:
Lekker vooroordeel van Marije: dikke mensen eten de hele dag.
Of Marije ziet Lot niet als dik en dat ze het daarom gewoon zegt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waar Lot naast staat.![]()
Die dat natuurlijk meteen ontkent.
Herbalife.. Daar draait het om geld en helemaal niet om voeding.quote:
Ik begreep dat ze een schriftelijke opleiding heeft gedaan.quote:
Als je je er al zo simpel vanaf maakt. 'Meneer, ieder pondje gaat door het mondje.'quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:01 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
Ik begreep dat ze een schriftelijke opleiding heeft gedaan.
Volgens mij heeft ze nog niet veel praktijkervaring.
Ja klopt, 20 lessen of zo. Kan je volgens mij ook bij de LOI doen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:01 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
Ik begreep dat ze een schriftelijke opleiding heeft gedaan.
Volgens mij heeft ze nog niet veel praktijkervaring.
Kan ook te maken hebben met een stukje eerlijkheid, weliswaar gebaseerd op verkeerde feiten.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:00 schreef Haropro het volgende:
[..]
Of Marije ziet Lot niet als dik en dat ze het daarom gewoon zegt.
Ja die vergelijking is hier gemaakt en die fotos ook hier geplaatstquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Ha, ze hebben FOK! gezien, Kees Prins en Billy naast elkaar!
Voor Lot geldt dat wel maar ik ken plenty dikkerds die zo weinig eten dat ik de hele dag honger zou hebben.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je je er al zo simpel vanaf maakt. 'Meneer, ieder pondje gaat door het mondje.'
ik ookquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voor Lot geldt dat wel maar ik ken plenty dikkerds die zo weinig eten dat ik de hele dag honger zou hebben.
hij wil nu gewoon naar huis, zijn worstelgala zit erop, en....hij was gevraagd voor utopia, met die gekken heeft hij het wel gezien!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:44 schreef Bestweldonker het volgende:
Emil is nergens meer van onder de indruk......
Oh, komen die en die? Ueuhhhhhhhhhhh
Beetje blasé aan het worden?
Aha ..... daarover heb ik ooit eens een slecht geluid vernomen. Mensen die te ver waren afgevallen en daardoor niet meer in goede conditie. O.i.d. Opvallend ook van Herbalife is dat men vooral investeert in afvallen, maar helaas niet in aankomen. Hetgeen net zo goed een struggle kan zijn. Zo wie zo daarover weinig info en ondersteuning. Dat zou een mooie doelgroep kunnen zijn ....quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Herbalife.. Daar draait het om geld en helemaal niet om voeding.
Omg, das echt erg. Nu is de vraag, is Ruud fan van Jiskefet?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Ha, ze hebben FOK! gezien, Kees Prins en Billy naast elkaar!
Daarom. Voor een 'deskundige' ging ze wel heel kort door de bocht.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voor Lot geldt dat wel maar ik ken plenty dikkerds die zo weinig eten dat ik de hele dag honger zou hebben.
Is dat overigens ook niet zo'n (Amerikaanse) Pyramide-instantie?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Herbalife.. Daar draait het om geld en helemaal niet om voeding.
http://www.coach4everybod(...)fecoaches/marijesleequote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:05 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
Aha ..... daarover heb ik ooit eens een slecht geluid vernomen. Mensen die te ver waren afgevallen en daardoor niet meer in goede conditie. O.i.d. Opvallend ook van Herbalife is dat men vooral investeert in afvallen, maar helaas niet in aankomen. Hetgeen net zo goed een struggle kan zijn. Zo wie zo daarover weinig info en ondersteuning. Dat zou een mooie doelgroep kunnen zijn ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |