SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
Die vreten wel vaker gebakken kaas.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:35 schreef 5thencounter het volgende:
Vegetariërs ook nog...vol verwachting kloppen de hartjes
[ afbeelding ]
Naar wat ik begreep had hij dat verteld... aan Billyquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:32 schreef Miek37 het volgende:
Maar please, kan iemand mij vertellen hoe Billy te weten is gekomen dat Ruud op Marije had gegoogled?
O, is het weer zover, heeft ze weer te weinig gekooktquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:24 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
En er is geen stroom en er zijn meer mensen dan geplanned
Ow Ruud had het zelf verteld! oke bedankt!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Naar wat ik begreep had hij dat verteld... aan Billy
Niet 100% sure.
Volgens mij ging het over Ruud.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Over wie heeft Gio het?
'Hij heeft iemand gevonden waar 'ie hem erin kan douwen'
Jammer dat we het begin niet mee hebben gekregen.quote:
Val net binnen, maar volgens mij over Ruudquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Over wie heeft Gio het?
'Hij heeft iemand gevonden waar 'ie hem erin kan douwen'
Ja jammer. Volgens mij ging het erover dat ze vonden dat Ruud niet goed gekozen had door hem er eerst in te hangen alvorens te kijken.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jammer dat we het begin niet mee hebben gekregen.
zoen die en diequote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:44 schreef Bestweldonker het volgende:
Emil is nergens meer van onder de indruk......
Oh, komen die en die? Ueuhhhhhhhhhhh
Beetje blasé aan het worden?
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:46 schreef Ebinas het volgende:
Nou er gebeurt werkelijk niets.
Lot, Lau en Wie? praten.
En de koeien gemolken door Ruud.
Ik ben er maar weer vandoor
Ze is niet vooruit te branden, ppff wat een zever zeg.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:49 schreef Disana het volgende:
Marije heeft eigenlijk wel een heel zeurderige stem, niet veel anders dan die van Nicoline. Ik zap toch maar naar de koeden.
Ik vind haar stem altijd nog vele malen beter te pruimen dan die van Isabella en Vanessa. Voor wat betreft inhoud hoef je ook al niet bij laatste twee te zijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:49 schreef Disana het volgende:
Marije heeft eigenlijk wel een heel zeurderige stem, niet veel anders dan die van Nicoline. Ik zap toch maar naar de koeden.
Dan vind ik zelfs Nico toch nog spannenderquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is niet vooruit te branden, ppff wat een zever zeg.
Ja dat is zo, maar ik probeer naar zo'n Marijestream te kijken en merk dat het voelt alsof er een mug om mijn hoofd zoemt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:50 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
Ik vind haar stem altijd nog vele malen beter te pruimen dan die van Isabella en Vanessa. Voor wat betreft inhoud hoef je ook al niet bij laatste twee te zijn.
mmmmmm beide niet ha ha haquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan vind ik zelfs Nico toch nog spannender
Praat ze nog steeds zo alsof ze heel kortademig is?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat is zo, maar ik probeer naar zo'n Marijestream te kijken en merk dat het voelt alsof er een mug om mijn hoofd zoemt.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Praat ze nog steeds zo alsof ze heel kortademig is?
En ze blijft maar zenuwachtig door haar haar wroeten.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou nee, dat is iets dat ik zelf heb (door mijn hart) en dat klinkt toch echt anders. Dit klinkt meer als een vermoeide duursporter: nasaal en monotoon.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vraag me dit keer ook af in hoeverre dit een echte act was, die weliswaar niet heel sterk werd opgevoerd. Lachjes voor de huilbuien die zonder tranen waren. Allemaal show !!! Ik geloof er weinig van.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
Billy hangt alweer bij Ruud het toneelstukje is gespeeld en alles is weer goed
Overal liggen nu hoopjes krachtvoer. Hij gebruikt het om de koeien op de plek te krijgen waar hij ze wil.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:55 schreef ANTPQ-36 het volgende:
En zwangere koe staat gewoon weer krachtvoer te vreten.
Die 2 snappen het eg niet wat boer Klaver heeft verteld.
Gaat echt ene oor in, andere uit bij Ruud.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:55 schreef ANTPQ-36 het volgende:
krachtvoer mag toch wel kuikenvoer is niet goed of ik heb dat stukje van het krachtvoer gemistquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:55 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Totaal ongeschikt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Overal liggen nu hoopjes krachtvoer. Hij gebruikt het om de koeien op de plek te krijgen waar hij ze wil.
Nope, is uitrdrukkelijk verboden door boer Klaver.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:56 schreef Zzoos het volgende:
[..]
krachtvoer mag toch wel kuikenvoer is niet goed of ik heb dat stukje van het krachtvoer gemist
ok dat heb ik dan ff gemistquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:58 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Nope, is uitrdrukkelijk verboden door boer Klaver.
Waar Lot naast staat.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:59 schreef Disana het volgende:
Lekker vooroordeel van Marije: dikke mensen eten de hele dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |