SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia AgendaIk doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
Echt wat een raar mens die Nico, net zegt Rienk nog dat hij ruzie gaat maken met haar moeder over de manier waarop zij over hem schrijft.quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Billy zuigt nu alle lucht weer uit het bad. Het is een reflex, ze kan niet anders.
Echt niet.quote:
Nee, wel GOOR tabletjes.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:52 schreef marjan64 het volgende:
hebben ze ook chloortabletten voor dat zwembad?
Watjequote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:52 schreef Blueheeler het volgende:
[..]
Echt niet.
Wij hebben hier ook zo'n grote en die heeft met een hittegolf jaren geleden weken in de zon gestaan, maar zonder warm water erbij verkramp je compleet.
Chloortabletten zijn ook wel verstandig ja.
Dacht er daar komt een giga zwembad aan, is het een kinderbadje waar je niet eens in kan zwemmen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:53 schreef PoezeligDing het volgende:
En terwijl er al water in dat kinderbadje loopt, zit die doorgesnoven kop nog op te blazen.
Blaast Dennis ook mee?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:53 schreef PoezeligDing het volgende:
En terwijl er al water in dat kinderbadje loopt, zit die doorgesnoven kop nog op te blazen.
Nee, Ruud zat toch ook aan de coke?quote:
dit is gewoon een veredeld kinderbadje! Triest, maar ja je krijgt wat je verdiend! Rotzooi!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:52 schreef marjan64 het volgende:
hebben ze ook chloortabletten voor dat zwembad?
Nee joh dat kon ie toch niet betalenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, Ruud zat toch ook aan de coke?
Is best lekker als het 30 graden is hoorquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:54 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
dit is gewoon een veredeld kinderbadje! Triest, maar ja je krijgt wat je verdiend! Rotzooi!
Zo dan, en het mag allemaal?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Ruud en Billy staan ¤200,- in de min.
Hij verkocht toch 50 uur in de week telefoons? Zijn collega verkocht er evenveel in 10 uur.quote:
Echt?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:56 schreef Boca_Raton het volgende:
Och Jee, Rienk wil Nicolien voor de sex. Mijn hemel, dit is erg.
Right ... Ik heb er even serieus over moeten nadenken, maar kan me eigenlijk met geen van allen identificeren of iets genuanceerder voel ik linkjes met bepaalde persoonlijkheidskenmerken die verdeeld liggen in de groep.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:33 schreef theDC het volgende:
[..]
Met wie zou je je kunnen identificeren van hunnie? Dennis?
En wie zou je btw nu zelf nomineren?
Verspilde moeite ben ik bangquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:57 schreef theDC het volgende:
Pfff, wat een gedoe zeg. Vertoont de relatie tussen Ruud en Billy net wat scheurtjes, hebben we alweer een setje...
What to do, what to do...
Kunnen we Bas Haring er niet in zetten?
Zo leven zij normaal ook, vermoed ik.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:55 schreef Soury het volgende:
Billy en Ruud staan 200 euro in de min, dat lachen ze weg
Rienk is engquote:
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Ruud en Billy staan ¤200,- in de min.
Wat is het toch een mong... euh schuimpje.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:57 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het is net áán en hij begint erover. Lijkt me duidelijk dus.
Ja, wel met je eens.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:58 schreef Urb het volgende:
Vind Nico ook wel een cockteaser aan de andere kant.
Nico klinkt als een lama met astma.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:58 schreef Urb het volgende:
Vind Nico ook wel een cockteaser aan de andere kant.
Dat vertelden ze net.quote:
Dat vertelden ze zelf, sjesus zeg leesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |