Met een emmertje heen en weer lopen?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Op het weiland bij de koeien schijnt de meeste zon volgens het hokje.
Het water halen ze denk ik bij de stal vandaan.
Ik word er een beetje ziek vanquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:43 schreef Haropro het volgende:
Ik word een beetje week van Emil de huispsycholoog.
Ze hebben een slang. Maar ik zag dat Stuk het zwembad al in zijn bek had.quote:
Ik had ze verboden om water te pakken ze moeten allemaal betalen om er in te kunnen, terwijl ze zelf het water betalen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:43 schreef Blueheeler het volgende:
Doen ze koud water in dat bad? Niet fijn als je er niet in kan zwemmen.
Hoop dat ze er in schijt als het net vol is ha haquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze hebben een slang. Maar ik zag dat Stuk het zwembad al in zijn bek had.
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien schakelt hij over naar Marije. Hij was vanmiddag al druk met haar in het weiland.
Tonneke, is er wel vaker.quote:
Of iedereen wil Aike zijn... Ik ben maar een slechte topic redacteur, gelukkig zijn er betere.quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:46 schreef theDC het volgende:
[..]
Of iedereen wil Aike zijn... Ik ben maar een slechte topic redacteur, gelukkig zijn er betere.
Ik wil géén van alle zijnquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:46 schreef theDC het volgende:
[..]
Of iedereen wil Aike zijn... Ik ben maar een slechte topic redacteur, gelukkig zijn er betere.
Misschien heeft ze wel zware COPD, je weet niet waarom ze moe is.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:46 schreef Urb het volgende:
Die zus moet effe leunen, is moe van 20 meter lopen van de auto naar binnen toe
Dank, nu zie ik het. Wat komt ze doen, eten?quote:
Haar verjaardag vieren met een etentje, gok ik. Gezellig hè?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dank, nu zie ik het. Wat komt ze doen, eten?
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dank, nu zie ik het. Wat komt ze doen, eten?
Bij dat grote bad wat hun hebben zeer zekerquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:47 schreef Jian het volgende:
Maare, ik heb me wel eens laten vertellen dat er verwarming in zo'n bad moet omdat ie anders gewoon ijs en ijskoud is/blijft........ Zit dat erbij?
Etenquote:
Door de zon warmt dat ook wel op hoor.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij dat grote bad wat hun hebben zeer zeker
Billy staat in het weiland geloof ikquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ligt die kut Bil weer in haar bed. Mijn god zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |