Er zijn een aantal organisaties die de verantwoordelijkheid voor had opgenomen een daarvan was een palasteinse terroristen bende.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:59 schreef Molurus het volgende:
Ik val hier een beetje laat in en heb het voorgaande volledig gemist.
Maar wat ik vooral vreemd vind aan 9/11 is dat de aanslagen nooit formeel zijn opgeëist door wie dan ook. Het lijkt me dat een groep die aanslagen pleegt dat doet met een bepaald doel, en dat doel duidelijk wil maken.
Dat dat in dit geval niet is gebeurd is gewoon... heel vreemd.
Verder ben ik niet verbaasd dat bin Laden niet is gearresteerd maar doodgeschoten. Als hij in een rechtszaak was vrijgesproken, en dat zou best hebben gekund, dan zou dat een regelrechte ramp voor de VS hebben betekend.
Heb je het filmpje gezien? Het komt erop neer dat volgens de getuigen dat vliegtuig nooit die lantaarnpalen nooit kan hebben geraaktquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
En hoe knakken lantaren palen om in een open gebied?
Naast een drukke weg?
Zal straks even kijken,denk dat ik die al eens gezien heb hoor zie 3 topics terug!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:50 schreef geluksuil het volgende:
[..]
Heb je het filmpje gezien? Het komt erop neer dat volgens de getuigen dat vliegtuig nooit die lantaarnpalen nooit kan hebben geraakt
Dat bestaat ook niet. Onmogelijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zal straks even kijken,denk dat ik die al eens gezien heb hoor zie 3 topics terug!
En heel veel getuigen beweren precies het tegenover gestelde.
Dan toch even de vraag hoe, zorg je er voor dat lantarenpalen omknakken op het moment dat een vliegtuig tegen een gebouw aan knalt, terwijl het een openbare gelegenheid is?
Hoe doe je zoiets, zonder dat iemand het opvalt, meen dat er tussen de 100 en 200 getuigen waren.
Dat wordt ook uitgelegd in het originele filmpje. Alle lantaarnpalen waren de dag van te voren al neergelegd. Heb je die taxi gezien, daar zou zogenaamd een lantaarnpaal doorheen zijn geschoten, maar er is geen krasje op de motorkap.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zal straks even kijken,denk dat ik die al eens gezien heb hoor zie 3 topics terug!
En heel veel getuigen beweren precies het tegenover gestelde.
Dan toch even de vraag hoe, zorg je er voor dat lantarenpalen omknakken op het moment dat een vliegtuig tegen een gebouw aan knalt, terwijl het een openbare gelegenheid is?
Hoe doe je zoiets, zonder dat iemand het opvalt, meen dat er tussen de 100 en 200 getuigen waren.
ehm... op een openbare locatie?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:35 schreef geluksuil het volgende:
[..]
Dat wordt ook uitgelegd in het originele filmpje. Alle lantaarnpalen waren de dag van te voren al neergelegd. Heb je die taxi gezien, daar zou zogenaamd een lantaarnpaal doorheen zijn geschoten, maar er is geen krasje op de motorkap.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:35 schreef geluksuil het volgende:
[..]
Dat wordt ook uitgelegd in het originele filmpje. Alle lantaarnpalen waren de dag van te voren al neergelegd. Heb je die taxi gezien, daar zou zogenaamd een lantaarnpaal doorheen zijn geschoten, maar er is geen krasje op de motorkap.
Over geluk hebben gesproken...quote:
Ja half jaartje terug ook al zo'n filmpje gezien, daarbij raakte de bus chauffeur zwaargewond raakte, zette de bus alsnog veilig aan de kant en overleed later in ziekenhuis, en dat ging bijna net zo, maar dan met een houten paaltje, deze man kwam nog relatief ongeschonden er uit, plus het betreft een lantarenpaal exact wat het andere filmpje aangeeft dat het niet mogelijk is!quote:
Niet alleen de chauffeur maar evens alle passagiers als ik het goed gezien hebquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja half jaartje terug ook al zo'n filmpje gezien, daarbij raakte de bus chauffeur zwaargewond raakte, zette de bus alsnog veilig aan de kant en overleed later in ziekenhuis, en dat ging bijna net zo, maar dan met een houten paaltje, deze man kwam nog relatief ongeschonden er uit, plus het betreft een lantarenpaal exact wat het andere filmpje aangeeft dat het niet mogelijk is!
nou.. zie hier!
Valt mee hoor gewicht van zo'n paal paar jaar geleden lag er 1 op fietspad en die kon je zo aan de kant slepen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:05 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Niet alleen de chauffeur maar evens alle passagiers als ik het goed gezien heb
Ik ben wel benieuwd of er meerdere foto's zijn van die taxi, het vliegtuig moet een enorme snelheid gehad hebben toen het die paal raakte en de taxi kwam tegemoet gereden, het zal zich dus met een flinke snelheid in de taxi geboord hebben, daarom vind ik het wel erg sterk dat twee man deze paal er zo gemakkelijk uittrekken.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
Valt mee hoor gewicht van zo'n paal paar jaar geleden lag er 1 op fietspad en die kon je zo aan de kant slepen.
er zijn zat foto's en al ik weet niet hoe vaak hier geplaatst.
Bij een van de laatste palen raakte een van de palen de motor waardoor deze in brand vloog, en zo hard hoeft dat niet te gaan hoor, breekpunt zit gewoon onderaan zwakte punt waarbij de paal gemonteerd zit.
Ik weet het niet meer zo exact hoor 3 a 4 topics geleden aan bod gekomen zijn, paal is ook krom misschien tegen vooruit aan geklapt en daardoor zo krom, zal even uit vorige deel opzoeken, stond alles wel omschreven maar is geloof ik al half jaar geleden.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:40 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Afgaand op deze foto durf ik het wel aan om te zeggen dat de taxi niet doorboord is, de paal zou eerder vanaf de bestuurderskant tegen de ruit geklapt zijn, vandaar het vlakke deel van het glas.
[ afbeelding ]
Hier ligt de paal op de grond naast de taxiquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer zo exact hoor 3 a 4 topics geleden aan bod gekomen zijn, paal is ook krom misschien tegen vooruit aan geklapt en daardoor zo krom, zal even uit vorige deel opzoeken, stond alles wel omschreven maar is geloof ik al half jaar geleden.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:49 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Hier ligt de paal op de grond naast de taxi
[ afbeelding ]
Hij is idd krom, wellicht door de klap.
Meer bewijs dan je moonhoax theoriequote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:44 schreef El_Matador het volgende:
Bedachtzaam, idd, er is geen bewijs dat er een vliegtuig was, al klampen sommigen zich vast aan staged foto's en zogenaamd afgebroken lantaarnpalen. Alsof dat ook maar enig bewijs is.
Blijf je ontopic?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
Meer bewijs dan je moonhoax theorie![]()
Als we het toch overdingen hebben!
Aarde is groot zat, zo groot dat mensen verdwalen in de bossen van Panama! !quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Blijf je ontopic?
De Aarde is veel te klein. En dat blijft ie.
In het filmpje wat geluksuil had gepost zit ook een animatie van hoe vliegtuig aankwam en de palen raakte! hoe precies deze paal op de auto kwam ben ik nog even aan zoeken stond in 1 van de vorige topics!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:05 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Niet alleen de chauffeur maar evens alle passagiers als ik het goed gezien heb
Ik ben wel benieuwd of er meerdere foto's zijn van die taxi, het vliegtuig moet een enorme snelheid gehad hebben toen het die paal raakte en de taxi kwam tegemoet gereden, het zal zich dus met een flinke snelheid in de taxi geboord hebben, daarom vind ik het wel erg sterk dat twee man deze paal er zo gemakkelijk uittrekken.
pfff het is echt zoeken naar een naald in een hooiberg, ik ga morgen wel even verder zoeken naar het stuk, daar stond ook meen ik bij hoe die paal op de auto was geklapt, of je moet zelf even zoeken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:40 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Afgaand op deze foto durf ik het wel aan om te zeggen dat de taxi niet doorboord is, de paal zou eerder vanaf de bestuurderskant tegen de ruit geklapt zijn, vandaar het vlakke deel van het glas.
[ afbeelding ]
Voor lookalike bestaat al topic.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:29 schreef geluksuil het volgende:
Ik heb wat onderzoek gedaan naar Jeremy Glick die zogenaamd is omgekomen in vlucht 93 en heb iemand gevonden die verdacht veel op hem lijkt wtf.
https://www.facebook.com/(...)tion=profile_browser
familie liegt duidelijk, ze hebben het over een gesprek met jeremy waarin hij de terroristen beschrijft
Het zal niemand opvallen als er een paar lantaarnapalen in het gras liggen, daarnaast zal diegene die het opgevallen is niet naar de politie gaan/ genegeerd worden.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Voor lookalike bestaat al topic.
maar heb nog geen antwoord op de vraag hoe wil je zoiets stagen, terwijl het een openbare locatie is en hoe je precies kan timen dat een vliegtuig tegen een gebouw knalt je honderden getuigen hebt en je tegelijkertijd een zooi maakt voor op het grasveld en niemand die het opvalt?
ik zal even je filmpje kijken hierboven.
en gelijk even een vraag hoe zorg je er voor dat iemand niet bestaat en dat je van de ongeveer 40 mensen aan boord voor zorgt dat ze niet bestaan en hoe houd je daarvan honderden , of duizenden famillie leden vrienden onder de duim dat ze nooit uit de boeken klappen over dat hun famillie lid niet bestaat?
Tuurlijk wel, bedoel hoe laat je lantaren palen omknakken allemaal tegelijk?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:48 schreef geluksuil het volgende:
[..]
Het zal niemand opvallen als er een paar lantaarnapalen in het gras liggen, daarnaast zal diegene die het opgevallen is niet naar de politie gaan/ genegeerd worden.
Antwoord 2 Jeremy is een jood en zijn familie ook die doen alles voor geld.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:48 schreef geluksuil het volgende:
[..]
Het zal niemand opvallen als er een paar lantaarnapalen in het gras liggen, daarnaast zal diegene die het opgevallen is niet naar de politie gaan/ genegeerd worden.
Je kan dat toch de nacht van te voren omzagen in een halve minuut.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, bedoel hoe laat je lantaren palen omknakken allemaal tegelijk?
2 snelle manieren of explosief of omzagen, dat valt toch op! en al helemaal als er mensen als de kippen bij zijn en foto's maken!
Mensen kunnen via internet tegenwoordig hun mening gewoon uiten toen ook al, nergens op internet zal jij iemand vinden die zegt ik was er bij ik heb gezien dat ze zaten te rotzooien met die palen, of ik zag een explosie bij de lantaren paal.
en dat laatste heet generalizeren, ik loop toch ook niet op klompen jij toch ook niet of wel?
Ik heb nog wat rond gezocht en kwam op deze pagina waarop diverse getuigen melden een vliegtuig gezien te hebben die zich in het pentagon boorde.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:44 schreef El_Matador het volgende:
Bedachtzaam, idd, er is geen bewijs dat er een vliegtuig was, al klampen sommigen zich vast aan staged foto's en zogenaamd afgebroken lantaarnpalen. Alsof dat ook maar enig bewijs is.
Doe toch normaal .quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:48 schreef geluksuil het volgende:
[..]
Oke, zal het even uitleggen, als jij midden op de Dam snachts het beeld zou gaan vernielen, dat zou niemand opvallen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:57 schreef geluksuil het volgende:
[..]
Je kan dat toch de nacht van te voren omzagen in een halve minuut.
yes dank je naar die link was ik ook opzoek, die had ik toen ook geplaatst, je kan echt duidelijk lezen wat ze allemaal verklarenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:57 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ik heb nog wat rond gezocht en kwam op deze pagina waarop diverse getuigen melden een vliegtuig gezien te hebben die zich in het pentagon boorde.
http://whatreallyhappened(...)on_eyewitnesses.html
en klik voor groot
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HOLYSHITBALLS!!!! iddquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
yes dank je naar die link was ik ook opzoek, die had ik toen ook geplaatst, je kan echt duidelijk lezen wat ze allemaal verklarenow en dat vliegtuig... HOLYSHITBALLS!!!!
Broers lijken nou eenmaal veel op mekaar, Ik snap even niet wat je hiermee wil zeggen?quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:19 schreef geluksuil het volgende:
Jeremy Glick
[ afbeelding ]
Jonah Glick (broer Jeremy Glick)
[ afbeelding ]
Zijn dit dezelfde personen met een tijdsverschil van 15jaar+? Ze hebben een verrassend zelfde neus.
14:15 is jonah aan de lijn
dat hij groot is net zoals jeremy, hij lijkt er sprekend op, hij woont in japan, hij heeft ook krullend haar op zijn achtergrond foto of facebook. Dit is gewoon dezelfde persoonquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Broers lijken nou eenmaal veel op mekaar, Ik snap even niet wat je hiermee wil zeggen?
Mijn broertje en ik delen de zelfde lengte zelfde neus zelfde kleur ogen, zelfde geld voor mijn beide zussen en we hebben allemaal het probleem dat we soms door elkaar gehaald worden!quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:01 schreef geluksuil het volgende:
[..]
dat hij groot is net zoals jeremy, hij lijkt er sprekend op, hij woont in japan, hij heeft ook krullend haar op zijn achtergrond foto of facebook. Dit is gewoon dezelfde persoon
Dat hoeft natuurlijk helemaal niet.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:01 schreef geluksuil het volgende:
[..]
dat hij groot is net zoals jeremy, hij lijkt er sprekend op, hij woont in japan, hij heeft ook krullend haar op zijn achtergrond foto of facebook. Dit is gewoon dezelfde persoon
Hopelijk duikt een foto op van hem met zijn broer!quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:23 schreef geluksuil het volgende:
ok ik moet eerst zijn facebook foto's beschikbaar maken, maar dit is zeker de moeite waard om te bekijken.
Dan heb jij je bewijs idd, maar dat heb ik niet gezien en nee persoonlijk geloof ik niet dat 2 mensen zo'n neus kunnen hebben etc.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hopelijk duikt een foto op van hem met zijn broer!
Heb jij een broer?
Probleem gelokaliseerd.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:49 schreef geluksuil het volgende:
en nee persoonlijk geloof ik niet dat 2 mensen zo'n neus kunnen hebben etc.
Nee hoor. Het verschil is dat jij denkt dat het beetje kennis dat je bezit direct van toepassing is. Dat mensen en familieleden ihb heel erg op elkaar kunnen lijken is gewoon een gegeven. Mijn mening heeft kortom een precedent. De jouwe niet. Het is dus aan jou om te argumenteren waarom deze broers uniek zijn en onmogelijk dezelfde soort neus kunnen hebben, en daarbij is je lekenmening tav de menselijke anatomie niet relevant.quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:03 schreef geluksuil het volgende:
[..]
ja en jij denkt persoonlijk van wel dus dan heb je een ja nee kwestie.
Are you kidding me?quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:01 schreef geluksuil het volgende:
[..]
Nee. De strijd tussen creationisten en Darwinisten is ook geen welles-nietes-spelletje.quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:03 schreef geluksuil het volgende:
[..]
ja en jij denkt persoonlijk van wel dus dan heb je een ja nee kwestie.
Nee ik vermoed dat zijn famillie dat er op heeft gezet, maar zal vast geen toeval zijn, de reden ga je hier onder vast uitleggenquote:
Zie je niet dat ik de eerste ben die iemand heeft kunnen identificeren van de zogenaamde slachtoffers in de vliegtuigen die nog leeft.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee ik vermoed dat zijn famillie dat er op heeft gezet, maar zal vast geen toeval zijn, de reden ga je hier onder vast uitleggen
Nee ben je niet vele op een bepaald ander topic waarvan ik de naam niet kan uitspreken maar alleen uitkotsenquote:Op donderdag 26 juni 2014 00:59 schreef geluksuil het volgende:
[..]
Zie je niet dat ik de eerste ben die iemand heeft kunnen identificeren van de zogenaamde slachtoffers in de vliegtuigen die nog leeft.
[ afbeelding ]
kijk linker wenkbrauw valt daar een leeg plekje op? kijk de ogen zijn die verrassend hetzelfde? kijk dem mond neus,haar
in principe kan het heel makkelijk bewezen worden door dat graf open te graven.quote:Op donderdag 26 juni 2014 01:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee ben je niet vele op een bepaald ander topic waarvan ik de naam niet kan uitspreken maar alleen uitkotsenhebben dergeleijke claims gemaakt.
famillie lijkt gewoon veel op elkaar zoals ik al zei mijn broertje en ik delen de zelfde neus met een knik er in ook de zelfde oogkleur en dergelijke dat bewijst...
Niks nada noppes,
Het bewijst alleen dat veel famillie leden op elkaar lijken!!
tip google even de broers Boshart, de boer. kerkhof de gehele arquette famillie zussen en broers, de 2 Olsen zusjes, de hele baldwin famillie en ga zo maar even door.
en dit zijn alleen beroemdheden.
IMDb: Famous brothers and sisters - a list by DonDrapersFather
IMDb: Famous brothers and sisters - a list by DonDrapersFather
En dan? veel weefsel zal je niet meer aantreffen, als er uberhaupt lichaamsresten begraven zijn, aangezien de persoon betrokken was bij een vliegtuig ->grondimpact (sorry dat ik het zo cru verwoord)quote:Op donderdag 26 juni 2014 01:17 schreef geluksuil het volgende:
[..]
in principe kan het heel makkelijk bewezen worden door dat graf open te graven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |