1) Anderen zoals Mayouri waren ook een tijdje ondergedoken in het buitenland, maar vroeg of laat kom je toch terug omdat Amsterdam 'jouw" stad is en dan wordt je alsnog neergeknald. Gwenette dacht dat ie onaantastbaar was en was altijd omringd door mensen en wapens.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:47 schreef Draailamp het volgende:
Drie vragen:
1) waarom is hij niet gevlucht naar het buitenland? Hij wist dat hij neergeknald zou worden.
2) waarom is er strijd in die onderwereld, vanwege een ripdeal of...?
3) waarom worden beroepscriminelen zoals ze genoemd worden niet opgepakt?
Hij had 2 dingen kunnen doen als hij wilde blijven leven; 1) toch gewoon vluchten voor lange tijd en 2) iets doen waarvoor hij direct wordt vastgezet zoals spic en span destijds deden.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:49 schreef sigourney88 het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat hij in NL op een vaste verblijfplaats moest blijven en zich moest melden, hij hield zich daar kennelijk aan en ging niet stiekem vluchten.
Strijd is die 200 geripte coke in antwerpen.
Worden niet opgepakt want niet altijd genoeg bewijs.... offfff wie weet denkt de overheid wel laat ze elkaar maar afslachten
www.crime-bron.nlquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:51 schreef Draailamp het volgende:
Noem eens wat sites? Links.
Ik vind dat wel interessant om te lezen, had ook al gezocht maar volgens mij kijk ik verkeerd
Ik was denk ik gewoon gevlucht.. je hoort het genoeg en vele gaan gewoon vrolijk verder in het buitenland. Maar de echte 'soldaten' zoals ze zich noemen, die vluchten natuurlijk nietquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:51 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Hij had 2 dingen kunnen doen als hij wilde blijven leven; 1) toch gewoon vluchten voor lange tijd en 2) iets doen waarvoor hij direct wordt vastgezet zoals spic en span destijds deden.
crime-bron zijn een stelletje opstokers en ze plaatsen amper artikelen, de beste vind ik Crimescene.pro waar extra veel uitleg wordt gegeven en altijd achtergrondinformatie.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:51 schreef sigourney88 het volgende:
[..]
www.crime-bron.nl
of crimesite daar staat genoeg
Wat kom je nou popiejopie doen..?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Stond hij op de automarkt? Had hij iets van een baan?
Of ben je stiekem een fan van criminaliteit en vind je het stoer?
Hier een goed uitgebreide samenvatting. http://www.crimescene.pro/am0041.htmlquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:51 schreef Draailamp het volgende:
Noem eens wat sites? Links.
Ik vind dat wel interessant om te lezen, had ook al gezocht maar volgens mij kijk ik verkeerd
Briljant. Bedankt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:53 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Hier een goed uitgebreide samenvatting. http://www.crimescene.pro/am0041.html
Is dat die Marokkanen-site?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:52 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
crime-bron zijn een stelletje opstokers en ze plaatsen amper artikelen, de beste vind ik Crimescene.pro waar extra veel uitleg wordt gegeven en altijd achtergrondinformatie.
Ook in de nieuwe revu wordt hier veel aandacht aan besteed, google gwn op; benaouf, gwenette, 200kilo, dan weet je alles wat er te weten valt haha. Wat ook interessant is, is dat Benouaf zelf reacties ging schrijven op crimesites en de politie zijn ip ging opvragen omdat hij daderkennis had.quote:
Amateurs zijn het, en kleine kinderen die reageren, ook veel leugens in de teksten en altijd sensationeel schrijven. poep-site dus. De beste van allemaal is crimescene.proquote:
The king idd.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:56 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Ook in de nieuwe revu wordt hier veel aandacht aan besteed, google gwn op; benaouf, gwenette, 200kilo, dan weet je alles wat er te weten valt haha. Wat ook interessant is, is dat Benouaf zelf reacties ging schrijven op crimesites en de politie zijn ip ging opvragen omdat hij daderkennis had.
Die zal ik eens gaan bekijken. Ik beperk me meestal tot HJ Korterinks site, met incidentele uitstapjes hier en daar: ik hoef ook niet alles te weten.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:58 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Amateurs zijn het, en kleine kinderen die reageren, ook veel leugens in de teksten en altijd sensationeel schrijven. poep-site dus. De beste van allemaal is crimescene.pro
1kilo is ongv. 30.000 waard, afhankelijk van de kwaliteit.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:07 schreef Draailamp het volgende:
200 kg coke, hoeveel geld spreek je dan over?
Ik beperk me ook alleen tot crimescene.pro, heb al die sites wel gezien en vind deze de meest uitgebreide en professioneel. Bij 't kopje 'dossiers' staat alle achtergrondinformatie.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:04 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Die zal ik eens gaan bekijken. Ik beperk me meestal tot HJ Korterinks site, met incidentele uitstapjes hier en daar: ik hoef ook niet alles te weten.
Dat is dan ook gewoon de normale gang van zaken in NLquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:08 schreef Scorpie het volgende:
Haha, hij wilde politiebescherming nadat hij zelf een afrekening had gedaan
Hee. Een lakeiquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:31 schreef superbly het volgende:
Godverdomme!Heb vorige week nog Roti gegeten met Gwenette bij een tentje op de Albert Cuyp!
Rip Gwenny!
Je was een beste kerel!Topper!!!!!
Potverdozie, lijkt Bergen-Belsen wel.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Uiteraard, maar tot op zekere hoogte geldt dat in elke business. Als je echt rijk wil worden, moet je tot op zekere hoogte over lijken gaan of dat nu direct gaat middels geweld of indirect door vervuiling, uitbuiting, etc.
Het probleem is alleen dat je niet alles kunt legaliseren als het inderdaad zo verslavend is. Op het moment dat je halve populatie aan de opium zit, ligt je land op z'n gat. Dat kost je dan weer generaties waarin 't verbannen wordt om er bovenop te komen. Dus nee, ik begrijp wel dat het verboden moet blijven. Alleen zou er actiever moeten worden gestreden om de vraag te beperken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit bijvoorbeeld betekende bijna het einde van China als een rijk.
Die Bernadette Fuck bedoel je, die al sinds zijn veertiende (!) zijn advocaat is? Of die andere die er 'kapot' van is?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:01 schreef Szura het volgende:
Volgens het advocaatje heeft Martha niks met alle zaken te maken waarbij hij genoemd wordt.
Is een lieverdje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |