abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 mei 2014 @ 17:04:29 #226
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_140283744
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 16:58 schreef sigourney88 het volgende:

[..]

haha zou zomaar kunnen. Echt top ben je idd niet... holleeder is top, die loopt nog rond na alles wat ie in het verleden gedaan heeft.
Holleeder was de domste die erbij zat... werd vrijwel direct netjes gepakt toen ie iets gedaan had wat niet mocht... wat heeft zo'n sukkel nou voor leven..? Een beetje de dorpsgek van Amsterdam uithangen..?
Top is, als je niet gepakt, of doodgeschoten word...
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_140283746
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 17:03 schreef ChuckTaylor. het volgende:

[..]

Dat verbaast me eigenlijk wel, dat holleeder gewoon nog vrij rondloopt na de duizenden vijanden die hij heeft gemaakt.
Ja jaren geleden dacht ik nog hmmm die zal ook wel gaan binnenkort maar nu helemaal niet meer, hij is er wel een beetje uit nu , er is een nieuwe groep opgestaan en dat zijn de Marokkanen.
pi_140283756
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 17:04 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Holleeder was de domste die erbij zat... werd vrijwel direct netjes gepakt toen ie iets gedaan had wat niet mocht... wat heeft zo'n sukkel nou voor leven..? Een beetje de dorpsgek van Amsterdam uithangen..?
Top is, als je niet gepakt, of doodgeschoten word...
Ja en hij is niet doodgeschoten.. dus doet het beter dan gwenette
pi_140283784
Je ziet die jongens ook gewoon in shisha lounges chillen hoor , je ziet ze en verwacht het ook echt niet achter ze. Eigenlijk zou politie daar eens geheime cameras moeten hangen want daar worden veel plannen gemaakt en besproken
pi_140283829
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 16:01 schreef Werkman het volgende:
In China hebben ze toch machtig goede oplossingen.
Gebruikers en dealers tegen dezelfde muur en de trekker overhalen.
Helaas staat hier staat die verdomde ''rechtstaat'' in de weg. :(
rechtstaat? :')

tegenovergestelde van een kromstaat, ofzo?
  vrijdag 23 mei 2014 @ 17:07:34 #231
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_140283841
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 17:05 schreef sigourney88 het volgende:

[..]

Ja en hij is niet doodgeschoten.. dus doet het beter dan gwenette
Hij heeft een behoorlijke tijd van zn leven in hechtenis gezeten... en verder moest ie altijd over zn schouder kijken, met een kogelvrij vest om.. nee dan doe je het goed... :')
  vrijdag 23 mei 2014 @ 17:08:31 #232
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_140283864
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 17:01 schreef sigourney88 het volgende:

[..]

Topcriminelen worden niet gemaakt en komen niet zoveel in het nieuws ;) :P althans dat is de bedoeling
En jij bent een deskundige hierover?
pi_140283868
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 17:07 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Hij heeft een behoorlijke tijd van zn leven in hechtenis gezeten... en verder moest ie altijd over zn schouder kijken, met een kogelvrij vest om.. nee dan doe je het goed... :')
Beter dat dan sterven op je 40ste :9 althans voor mij dan
pi_140283885
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 17:08 schreef KingKloon het volgende:

[..]

En jij bent een deskundige hierover?
Nouhoef je geen deskundige voor te zijn, je bent geen topcrimineel als je gepakt word of doodgeschoten word. Top hoor
  vrijdag 23 mei 2014 @ 17:09:39 #235
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_140283902
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 17:08 schreef sigourney88 het volgende:

[..]

Beter dat dan sterven op je 40ste :9 althans voor mij dan
Het is beide geen leven.. :7
pi_140283919
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 17:09 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Het is beide geen leven.. :7
Dat sowieso :)
pi_140284431
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 17:07 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Daarom, het is het allemaal gewoon niet waard. Pablo escobar was ook een hele tijd onaantastbaar en gewoon miljardair en uiteindelijk toch neergeknald. Die straatschoffies zijn gewoon te hebberig en willen superveel geld en supersnel.
pi_140284496
Het is het ook allemaal niet waard maar die gasten zitten er al vanaf hun jongere jaren in. Hun motto is vandaag ben ik er en morgen misschien niet meer... ze zien het allemaal wel. Zo is hun instelling nou eenmaal. Live by the gun, die by the gun
  vrijdag 23 mei 2014 @ 17:31:21 #239
388308 superbly
always hot
pi_140284517
Godverdomme!Heb vorige week nog Roti gegeten met Gwenette bij een tentje op de Albert Cuyp!

Rip Gwenny!
Je was een beste kerel!Topper!!!!!
  vrijdag 23 mei 2014 @ 17:33:07 #240
165633 eriksd
The grand facade...
pi_140284563
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 16:27 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Had ie bijstand dan..?

Er word zoveel geluld.. als je op de automarkt staat heb je op papier ook geen direct inkomen..
Is iemand die geen administratie bijhoud en/of belasting betaalt perse een grote crimineel?

Stond hij op de automarkt? Had hij iets van een baan?
Of ben je stiekem een fan van criminaliteit en vind je het stoer?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 17:35:15 #241
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_140284616
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 17:30 schreef sigourney88 het volgende:
Het is het ook allemaal niet waard maar die gasten zitten er al vanaf hun jongere jaren in. Hun motto is vandaag ben ik er en morgen misschien niet meer... ze zien het allemaal wel. Zo is hun instelling nou eenmaal. Live by the gun, die by the gun
Kom jij trouwens ook uit dat milieu of heb je je er gewoon heel erg in verdiept?
pi_140284753
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 17:30 schreef sigourney88 het volgende:
Klopt, op een gegeven moment zit je er te diep in. Meest verbazingwekkende vind ik nog Rida Benajem, in 1 a 2 jaar zo snel carriere gemaakt en zo snel weer neergeknald. Uitspelen van benaouf en gwenette, hoe dacht ie daar ooit mee weg te komen dan.
pi_140284768
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 17:35 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Kom jij trouwens ook uit dat milieu of heb je je er gewoon heel erg in verdiept?
Ik heb er een aantal gekend die er niet meer zijn inderdaad, en een aantal die nog wel in leven zijn, dus dan hoor je wel het een en ander. Amsterdam is klein he, soms weet je niet eens van te voren voordat je iemand leert kennen dat ze daar in zitten, in dat wereldje. Niet zo dat ik bewust met ze in contact ben gekomen. Maar het is treurig, ik zie sommige afglijden..verstoppen ... paranoia.
Ik begrijp het niet. Ik zeg soms ook wel pak je leven op... maar dan krijg je als antwoord; Ik kan niet anders , ik had ook liever een normale baan gehad en een gezin, huis , vrouw. Krijg je dat te horen maar dat zeg ik, sommige zitten er vanaf hun 16e in... ze gaan er niet meer uit
pi_140284842
Ze wachten op die grote klapper.. maar vele van hen hebben geen rooie cent.. nog niet (althans vele hebben geen miljoenen zoals ze willen). Ze wachten en hopen en gaan verder met waar ze mee bezig zijn. Ik wil daarom ook niet zeggen dat ze allemaal onaardig zijn, voor mij zijn ze ook aardig maar het is een bepaald slacht mens. Geen geweten of naja denken niet zoals jij en ik.
pi_140284952
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 17:39 schreef sigourney88 het volgende:

[..]

Ik heb er een aantal gekend die er niet meer zijn inderdaad, en een aantal die nog wel in leven zijn, dus dan hoor je wel het een en ander. Amsterdam is klein he, soms weet je niet eens van te voren voordat je iemand leert kennen dat ze daar in zitten, in dat wereldje. Niet zo dat ik bewust met ze in contact ben gekomen. Maar het is treurig, ik zie sommige afglijden..verstoppen ... paranoia.
Ik begrijp het niet. Ik zeg soms ook wel pak je leven op... maar dan krijg je als antwoord; Ik kan niet anders , ik had ook liever een normale baan gehad en een gezin, huis , vrouw. Krijg je dat te horen maar dat zeg ik, sommige zitten er vanaf hun 16e in... ze gaan er niet meer uit
Klinkt alsof ze geen ballen hebben. Grappig, want ze lopen wel met pistolen rond.
pi_140285004
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 17:43 schreef IBMWV het volgende:

[..]

Klinkt alsof ze geen ballen hebben. Grappig, want ze lopen wel met pistolen rond.
Die jongens zijn keihard, geven niet om mensen, althans niet zoals wij zijn.. denken alleen aan dollartekens. Soms in een bui geven ze eerlijk toe dat ze tuurlijk ook liever hebben dat ze een normaal inkomen hebben en niet zo paranoia hoeven te leven.Ze zien hun vrienden vermoord worden en dergelijke, ja maar dat gebeurt nou eenmaal in dat wereldje.
pi_140285046
Daarbij sommigen hebben al jaren vastgezeten en hebben strafblad en staan in de top600 lijst. Je komt er gewoon niet meer makkelijk uit. Van sommige jongens vind ik het echt zonde maar dit stopt sowieso niet. Vele jongens kijken tegen ze op
pi_140285109
Drie vragen:

1) waarom is hij niet gevlucht naar het buitenland? Hij wist dat hij neergeknald zou worden.
2) waarom is er strijd in die onderwereld, vanwege een ripdeal of...?
3) waarom worden beroepscriminelen zoals ze genoemd worden niet opgepakt?
pi_140285184
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 17:47 schreef Draailamp het volgende:
Drie vragen:

1) waarom is hij niet gevlucht naar het buitenland? Hij wist dat hij neergeknald zou worden.
2) waarom is er strijd in die onderwereld, vanwege een ripdeal of...?
3) waarom worden beroepscriminelen zoals ze genoemd worden niet opgepakt?
Ik heb begrepen dat hij in NL op een vaste verblijfplaats moest blijven en zich moest melden, hij hield zich daar kennelijk aan en ging niet stiekem vluchten.

Strijd is die 200 geripte coke in antwerpen.

Worden niet opgepakt want niet altijd genoeg bewijs.... offfff wie weet denkt de overheid wel laat ze elkaar maar afslachten :P
pi_140285217
Kanonnen, 200 kg. Dan praat je over aardige bedragen.
Die schietpartij toen in Den Haag met automatische wapens was ook dit tuig?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')