Niets mis mee.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:35 schreef Saind het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sokken in de was jammer genoeg
Oorspronkelijk was dat gewoon de krottenwijk schoen, toen zijn hippies ze gaan dragen en namen ze mee naar de rest van de wereld en werden ze populair, daardoor zijn ze ook zo duur geworden maar daar nog wel goedkoop te vinden in de supermarkten van de minder fancy buurten.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:39 schreef Karina het volgende:
Havaianas zijn toch gewoon teenslippers? Maar dan snobberig?
Ah OK. Ik zag ze liggen in een dure schoenenwinkel in de Zeilstraat. Vond ze nogal overprijsd. Ik heb ooit lekkere teenslippers op de Malediven gekocht voor een prikkie, zitten nog steeds lekker. Het bovendeel is van een soort stevig stof.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Oorspronkelijk was dat gewoon de krottenwijk schoen, toen zijn hippies ze gaan dragen en namen ze mee naar de rest van de wereld en werden ze populair, daardoor zijn ze ook zo duur geworden maar daar nog wel goedkoop te vinden in de supermarkten van de minder fancy buurten.
Hippiesquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Oorspronkelijk was dat gewoon de krottenwijk schoen, toen zijn hippies ze gaan dragen en namen ze mee naar de rest van de wereld en werden ze populair, daardoor zijn ze ook zo duur geworden maar daar nog wel goedkoop te vinden in de supermarkten van de minder fancy buurten.
Ik kocht mijn eerste paar eind jaren 90 daar voor 1 euro of zo, dat is nu zo'n 5 à 6 meen ik, tenminste de gewone in 1 kleur, er zijn nu zoveel variaties die duurder zijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah OK. Ik zag ze liggen in een dure schoenenwinkel in de Zeilstraat. Vond ze nogal overprijsd. Ik heb ooit lekkere teenslippers op de Malediven gekocht voor een prikkie, zitten nog steeds lekker. Het bovendeel is van een soort stevig stof.
Ze lopen overigens wel beter dan de meeste goedkopere modellen. Die zijn vaak amper flexibel en veroorzaken wonden tussen je tenenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:49 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
25 euro
Ik heb ooit zoiets gratis gekregen bij een of ander tijdschrift, die zijn er bijna hetzelfde uit alleen een andere kleur.
Daarom zitten die ik heb zo lekker, die dingen tussen je tenen zijn van stof.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Ze lopen overigens wel beter dan de meeste goedkopere modellen. Die zijn vaak amper flexibel en veroorzaken wonden tussen je tenen
Ze zijn wel de beste in hun soort inderdaadquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Ze lopen overigens wel beter dan de meeste goedkopere modellen. Die zijn vaak amper flexibel en veroorzaken wonden tussen je tenen
Ik heb m'n slippers wel gerockt daar bij jouquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:51 schreef Dven het volgende:
Hier helemaal met al die heuvels, bergen en schots gelegde stenen
Nooit een teen gestoten?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb m'n slippers wel gerockt daar bij jou
Kosten die eigenlijk in Nederland? Hier zijn ze een tientje in euro's ofzoquote:
25quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Kosten die eigenlijk in Nederland? Hier zijn ze een tientje in euro's ofzo
25 inderdaad, wel al jaren 25 vanaf dat de euro werd ingevoerd zijn ze zo duurquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Kosten die eigenlijk in Nederland? Hier zijn ze een tientje in euro's ofzo
Werkt ook prima met sigaretten, kleding, en antiek. En hangmatten natuurlijkquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:54 schreef Elan het volgende:
[..]
25 inderdaad, wel al jaren 25 vanaf dat de euro werd ingevoerd zijn ze zo duur![]()
Je kan wel een handeltje beginnen met dat soort spullen vanuit Bulgarije, autootje volladen en gewoon via een webwinkeltje of kraampje in Beverwijk de teringzooi doorverkopen tegen 100% profit.
Verbaast me sowieso vaak die enorme prijsverschillen, in Brazilië koop je een hele koe voor zo'n 35 euro, als ik dan zie wat hier een biefstuk kost.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Werkt ook prima met sigaretten, kleding, en antiek. En hangmatten natuurlijkEn rozenolie. Die troep koop ik hier voor een twintig euro en wordt in Nederland voor 100 euro verkocht
Vriend van me laat ieder jaar een koe uit eigen stal slachten.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Verbaast me sowieso vaak die enorme prijsverschillen, in Brazilië koop je een hele koe voor zo'n 35 euro, als ik dan zie wat hier een biefstuk kost.
Wat betaal je voor een slof Marlboro dan?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Werkt ook prima met sigaretten, kleding, en antiek. En hangmatten natuurlijkEn rozenolie. Die troep koop ik hier voor een twintig euro en wordt in Nederland voor 100 euro verkocht
Wat dacht je van Coke in Boliviaquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Verbaast me sowieso vaak die enorme prijsverschillen, in Brazilië koop je een hele koe voor zo'n 35 euro, als ik dan zie wat hier een biefstuk kost.
Die met de Union jack is wel ergquote:
Eurootje of 25 En dan heb je ook gratis een half pakje meer want 20 sigaretten tegenover 19 in Nederland. Servie is nog goedkoper. 18 euro voor slof.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat betaal je voor een slof Marlboro dan?
Bosnië was 11 ofzoquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Eurootje of 25 En dan heb je ook gratis een half pakje meer want 20 sigaretten tegenover 19 in Nederland. Servie is nog goedkoper. 18 euro voor slof.
Maar geen kankerzooi er door?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Eurootje of 25 En dan heb je ook gratis een half pakje meer want 20 sigaretten tegenover 19 in Nederland. Servie is nog goedkoper. 18 euro voor slof.
Kruidnagel vinden ze lekker daarquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar geen kankerzooi er door?
Want we haalden in Azië ook wel Marlboro maar daar zaten dingen door die volgens mij niet bedoeld waren om te roken.
Kwam ook een meur vanaf van kruidnagel en buitenkant zag je niet dat het nep was bij thuiskomst nog naast een echte slof gelegd van Schiphol
kan me niet voorstellen dat dat puur is. Goedkoopste wat ik nu vind is 99 euro voor 2,5 mm puur.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:04 schreef Elan het volgende:
Roos Otto Bulgarije 5 ml. ¤118,50
Moet wel heel lekker zijn voor die prijs kun je ook 2 gram coke halen.
Kretek heb ik vroeger weleens gerooktquote:
wtf is rozenolie uberhauptquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:06 schreef Dven het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen dat dat puur is. Goedkoopste wat ik nu vind is 99 euro voor 2,5 mm puur.
Misschien moet ik dus gewoon maar eens een tas vol met rozenolie meenemen naar NL
Heb een tijdje gehandeld naar Nederland. Sigaretten zijn exact hetzelfde. Nooit klachten gehad. Niet vreemd ook. Volgens mij wordt de tabak van Marlboro in Bulgarije gekweekt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar geen kankerzooi er door?
Want we haalden in Azië ook wel Marlboro maar daar zaten dingen door die volgens mij niet bedoeld waren om te roken.
Kwam ook een meur vanaf van kruidnagel en buitenkant zag je niet dat het nep was bij thuiskomst nog naast een echte slof gelegd van Schiphol
Is vaak gewoon dat de smaak per land verschilt hè. In Rusland roken ze zwaardere peuken dan hier bijvoorbeeld. In Azië roken ze kruidnagel.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb een tijdje gehandeld naar Nederland. Sigaretten zijn exact hetzelfde. Nooit klachten gehad. Niet vreemd ook. Volgens mij wordt de tabak van Marlboro in Bulgarije gekweekt.
Zijn normaliter blends van verschillende soorten maar met smaakaroma's kom je heel verquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb een tijdje gehandeld naar Nederland. Sigaretten zijn exact hetzelfde. Nooit klachten gehad. Niet vreemd ook. Volgens mij wordt de tabak van Marlboro in Bulgarije gekweekt.
Klinkt wel aannemelijk dit .quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Is vaak gewoon dat de smaak per land verschilt hè. In Rusland roken ze zwaardere peuken dan hier bijvoorbeeld. In Azië roken ze kruidnagel.
Olie gemaakt van rozenquote:
Klopt. Maar heb gecontroleerd. Verschil is er niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Is vaak gewoon dat de smaak per land verschilt hè. In Rusland roken ze zwaardere peuken dan hier bijvoorbeeld. In Azië roken ze kruidnagel.
Roken is sowieso smerig, tenzij het een sigaar isquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt. Maar heb gecontroleerd. Verschil is er niet.
Heb nu Marlboro light. Wie wil er vergelijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |