tong80quote:Op maandag 26 mei 2014 11:49 schreef tong80 het volgende:
Dit wordt mijn SC tijdens het WK. Niet te snel voor m'n PC.
Kost ook niks jaquote:Op maandag 26 mei 2014 11:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk dat het heel leuk gaat worden ja![]()
http://www.melkweg.nl/nl/agenda/danny-vera
quote:Op maandag 26 mei 2014 11:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
tong80
Ik weet nog 4 jaar terug, dat je bijna elke dag kwam vermelden dat je moest pissen
Waarom niet ? Dit is het WK forum. De echte liefhebbers zonder incrowd van de VBL SC.quote:
Tijdje geleden naar The Black Keys geweest. Was 100 euro kwijt. 30 euro kaartje, 25 euro parkeerkosten en veel centen om te duur te betalen voor een consumptie.quote:
Helemaal schandalig in Paradiso en De Melkweg.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen moet je lidmaatschap erbij nemen, beetje flauw, maar niet duur nee.
Hoi Tong,quote:Op maandag 26 mei 2014 12:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Helemaal schandalig in Paradiso en De Melkweg.
KLB / De negatievelingen over het Nederlands elftal &^%$&^%^&$quote:Op maandag 26 mei 2014 12:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoi Tong,
Kijk jij ook zo uit naar dit WK? Of blijf je hangen in de nostalgie van Puskas Di Stefano & Pelé?
Ja, dat is wel een beetje jammerquote:Op maandag 26 mei 2014 11:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen moet je lidmaatschap erbij nemen, beetje flauw, maar niet duur nee.
Minder zuipen!quote:Op maandag 26 mei 2014 12:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tijdje geleden naar The Black Keys geweest. Was 100 euro kwijt. 30 euro kaartje, 25 euro parkeerkosten en veel centen om te duur te betalen voor een consumptie.
Hahahaha.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom niet ? Dit is het WK forum. De echte liefhebbers zonder incrowd van de VBL SC.
jij mag datquote:Op maandag 26 mei 2014 12:13 schreef onlogisch het volgende:
Zijn bier en tieten hier wel toegestaan?
Het is andersom. Dat weet je ook wel.quote:
Toen m'n broer trouwde keken we in de keuken.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:03 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Godverdomme, kom ik er net achter dat ik 13 juni een etentje heb...tijdens Spanje - Nederland. Wat een kanjerbende
Bij iemand thuis of in restaurant? In een restaurant is er misschien nog wel groot scherm.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:03 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Godverdomme, kom ik er net achter dat ik 13 juni een etentje heb...tijdens Spanje - Nederland. Wat een kanjerbende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |