En het ISS is gewoon maar een rondvliegende vuilnisbak?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alsof ik me moet verantwoorden ofzo?
Die OP was er al. Hier heb ik alle serieuze vragen beantwoord. En we kunnen niet naar Maan/Mars omdat we ons niet zonder teveel gewicht kunnen beschermen tegen allerhande onvoorspelbare kosmische straling.
Het laatste. Het punt is dat we het gewoonweg niet weten. Misschien bestaat er ook wel een God. Dan zou ik er zeer naast zitten. Ik ga er maar vanuit dat God daar niet heel boos over is.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:24 schreef theguyver het volgende:
Btw El_Matador
-off-topic-
zeer mooie en uitgebreide tt over die drugswar mijn complimenten, maar er staat een klein foutje in de wereld kaart geeft namelijk noord-korea aan die een legaal drugsbeleid is ik geloof niet dat het juist is.
-On-topic-
Geloof zelf in buitenaards leven , al denk ik dat in mijn tijd dat ik hier nog rondloop we misschien buitenaardse bacterie gaan vinden maar denk geen inteligent leven, dat gaat veel en veel langer duren, als het er al is .
Waarom vraag je dat soort rare dingen?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
En het ISS is gewoon maar een rondvliegende vuilnisbak?
Tip wat ik doe is plaatje ff downloaden ff inkleuren en dan via tinypic site weer uploaden.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is niet mijn fout dan, maar die van Wikipedia, waar die kaart vandaan komt. Vond het ook wel een vreemd blauw vlekje.
simpel, ik neem aan dat je die wel kent het ISS het is niet zomaar dat ik het vraag, je wweet vast wel uit het nieuws dat vandaag weer een Sojoez aan gekoppeld is.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat soort rare dingen?
Ik ben geen aanhanger van de maan hoax. Maar wat zegt dit verder? Niets.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
simpel, ik neem aan dat je die wel kent het ISS het is niet zomaar dat ik het vraag, je wweet vast wel uit het nieuws dat vandaag weer een Sojoez aan gekoppeld is.
Het ISS is in de ruimte zie moanhoax topic met mooie foto's gepost door A-Tuinhek, dus dat ding hangt in de ruimte met mensen aan boord, en... ze zijn niet dood ... rara hoe kan dat..
Ze zitten ruim onder de Van Allengordels, al gaan ze af en toe door de Zuid-Atlantische Anomalie.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
simpel, ik neem aan dat je die wel kent het ISS het is niet zomaar dat ik het vraag, je wweet vast wel uit het nieuws dat vandaag weer een Sojoez aan gekoppeld is.
Het ISS is in de ruimte zie moanhoax topic met mooie foto's gepost door A-Tuinhek, dus dat ding hangt in de ruimte met mensen aan boord, en... ze zijn niet dood ... rara hoe kan dat..
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:32 schreef Globali het volgende:
[..]
Ik ben geen aanhanger van de maan hoax. Maar wat zegt dit verder? Niets.
De Van Allen gordel is straling om onze mooie planeet , en volgens El_matador overleven we daarom niet in de ruimte.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alsof ik me moet verantwoorden ofzo?
Die OP was er al. Hier heb ik alle serieuze vragen beantwoord. En we kunnen niet naar Maan/Mars omdat we ons niet zonder teveel gewicht kunnen beschermen tegen allerhande onvoorspelbare kosmische straling.
Ik acht de kans zeer klein dat men het overleeft, dat al die astronauten kerngezond zonder enige stralingseffecten uit een unshielded capsule stappen, is statistisch nogal raar.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
[..]
De Van Allen gordel is straling om onze mooie planeet , en volgens El_matador overleven we daarom niet in de ruimte.
dus.. vandaar.
Ik geloof pas iets als er bewijs is. Ik weet wel dat er IT mensen uit mijn omgeving zijn en waren die ook kritisch zijn over de maanlanding.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
[..]
De Van Allen gordel is straling om onze mooie planeet , en volgens El_matador overleven we daarom niet in de ruimte.
dus.. vandaar.
Echt? In mijn omgeving heb ik er nooit iemand over gehoord. Vandaar dat het me ook zoveel doet, tot 4 maanden terug dacht ik ook dat het allemaal echt was. Maar ik wist er weinig van toen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:36 schreef Globali het volgende:
Ik weet wel dat er IT mensen uit mijn omgeving zijn en waren die ook kritisch zijn over de maanlanding.
Maar je hoeft dan nog niet te zeggen dat iets is of niet.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Echt? In mijn omgeving heb ik er nooit iemand over gehoord. Vandaar dat het me ook zoveel doet, tot 4 maanden terug dacht ik ook dat het allemaal echt was. Maar ik wist er weinig van toen.
Onze Atmosfeer rijkt tot 1000km de van allen gordelbegint al vanaf 50km hoogte en rijkt tot 19 000 km dus de mensen aan boord van het ISS die op 370 km dat valt daar binnen ook al is de straling minder, ik zie Mensen zoals een André Kuipers nog vrolijk rondlopen nadat hij er een half jaar heeft gezeten.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze zitten ruim onder de Van Allengordels, al gaan ze af en toe door de Zuid-Atlantische Anomalie.
Die astronauten ontvangen zowel vele malen minder acute als minder langdurige stralingseffecten dan als je echt de ruimte in gaat.
zou zeggen maak er een topic over aan,quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:44 schreef Globali het volgende:
Het enige dat je als mens kan doen is erg kritisch zijn. Daarom is op zich de discussie over het wel of niet bestaan van God wel aardig. Daar kan iedereen aan meedoen. In deze discussie kan ik dat niet. Maar dan blijft wel 1 ding van belang. Waar is het bewijs?
Jullie beginnen er nu en hier over. Niet ik. Maar ik begrijp het probleem. Sommige dingen weet je niet werkelijk. Dus of je kan iets wetenschappelijk aantonen.....of niet. Maar zelfs dat maakt sommige zaken niet niet waar.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
zou zeggen maak er een topic over aan,![]()
klinkt als goed onderwerp.
Klopt eens, sommige vragen zal je nooit echt een duidelijk antwoord op kunnen krijgen omdat het niet aan te tonen valt, Probleem is zie moonhoax dat het juist wel het geval is, maar het word afgescheept met standaard antwoorden foto's bewerkt of die zitten allemaal in het complot etc.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:52 schreef Globali het volgende:
[..]
Jullie beginnen er nu en hier over. Niet ik. Maar ik begrijp het probleem. Sommige dingen weet je niet werkelijk. Dus of je kan iets wetenschappelijk aantonen.....of niet. Maar zelfs dat maakt sommige zaken niet niet waar.
Waarom zou het niet kunnen? Het kan zeker. Alleen is er nog geen bewijs. Als je nog wakker blijft wil ik iets anders aanhalen. De sashkwats. Of iets in die geest in de US.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
Klopt eens, sommige vragen zal je nooit echt een duidelijk antwoord op kunnen krijgen omdat het niet aan te tonen valt, Probleem is zie moonhoax dat het juist wel het geval is, maar het word afgescheept met standaard antwoorden foto's bewerkt of die zitten allemaal in het complot etc.
BNW / The return of moonhoax #6
Of er een god bestaat kan niemand wetenschappelijk aantonen daarom is het een geloof en mensen zijn er vaak zo van overtuigd dat ze in staat zijn tot verschrikkelijke dingen in de naam van hun god.
In dit topic gaat het over buitenaards leven, Ik weet niet of je een God als buitenaards leven kan beschouwen, al is er een grappige startrek film over http://nl.wikipedia.org/wiki/Star_Trek_V:_The_Final_Frontier
Ah Bigfoot, ja ook zoiets idd, veel getuigen voetafdrukken en de bekende video ( die betwist word)quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:06 schreef Globali het volgende:
[..]
Waarom zou het niet kunnen? Het kan zeker. Alleen is er nog geen bewijs. Als je nog wakker blijft wil ik iets anders aanhalen. De sashkwats. Of iets in die geest in de US.
Als je het niet erg vindt, ga ik iets wetenschappelijker te werk dan "dat is aangetoont" (met een 't'quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ah Bigfoot, ja ook zoiets idd, veel getuigen voetafdrukken en de bekende video ( die betwist word)
Waar ik op duld is dat de maanlandingen genoeg zijn aangetoont daarom haalde ik ook juist het ISS aan want die kunnen wij namelijk gewoon zien vanaf de aarde, en een gevolg van de van allen gordel is het noorderlicht en die is gewoon zichtbaar vanaf het ISS en zo zijn er wel meerdere dingen wat simpel aan te tonen zijn.
Het idee zit er niet in dat de ISS niet zou bestaan of kan.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ah Bigfoot, ja ook zoiets idd, veel getuigen voetafdrukken en de bekende video ( die betwist word)
Waar ik op duld is dat de maanlandingen genoeg zijn aangetoont daarom haalde ik ook juist het ISS aan want die kunnen wij namelijk gewoon zien vanaf de aarde, en een gevolg van de van allen gordel is het noorderlicht en die is gewoon zichtbaar vanaf het ISS en zo zijn er wel meerdere dingen wat simpel aan te tonen zijn.
Bigfoot nessie geesten el-chupacabra ( de mexicaanse variant) allemaal moeilijk aan te tonen al is er wel veel onderzoek naar gedaan.
Ben jij mensenschuw?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:39 schreef Globali het volgende:
Mocht het bestaan dan heeft het door dat het geen contact wil met mensen. Dan ben je dus al eng slim.
Nee. Ik ben geen dier. Ik begrijp een dier wel die geen contact zou willen met Texanen met geweren.quote:
Volgens mij komt dat 'beest' vooral voor in Canada, niet in Texas?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:40 schreef Globali het volgende:
[..]
Nee. Ik ben geen dier. Ik begrijp een dier wel die geen contact zou willen met Texanen met geweren.
Het komt voor waar men wil of het ziet. Ook Texas. Dat zag ik pas.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat 'beest' vooral voor in Canada, niet in Texas?
Sja, die lui zien ook overal en altijd aliens.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:42 schreef Globali het volgende:
[..]
Het komt voor waar men wil of het ziet. Ook Texas. Dat zag ik pas.
Inderdaad. En gewoon gaan schieten in de nacht op iets dat je niet ziet. Het kan en mag blijkbaar. Stel dat het dier bestaat. Dan wordt je boos lijkt mij.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sja, die lui zien ook overal en altijd aliens.
Minder drinken, lijkt me goed.
Tip, monsterquest heeft er een aantal afleveringen over zo ook over de andere die ik genoemd had, zeker voor jou de moeite waard om even te kijken.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:48 schreef Globali het volgende:
Als iets met haar van 2,5 meter groot je in de nacht aanspreekt in een bos......ben je niet de baas.
Ga ik morgen doen. Misschien wel hetzelfde programma dat ik bedoelde.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 03:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
Tip, monsterquest heeft er een aantal afleveringen over zo ook over de andere die ik genoemd had, zeker voor jou de moeite waard om even te kijken.
Als je meer wil weten kan je beter op het truth forum kijken![]()
-off-topic-
En El_Matador ik heb Dyslexie maak veel taal fouten of typ te snel![]()
Engelse versie van windows dus geen spellingscontrole wat bij de nederlandse versie wel heeft
Is het zo ongeloofwaardig dat mensen in zoiets geloven?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sja, die lui zien ook overal en altijd aliens.
Minder drinken, lijkt me goed.
Dan moet je het wel bewijzen. Met wild camera's moet dat zeker kunnen. Maar er zijn gewoon onverklaarbare zaken. Zoals pas in de US een DNA test op haar dat gevonden was. Dat bleek overeen te komen met het DNA van een uitgestorven poolbeer.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 03:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
Is het zo ongeloofwaardig dat mensen in zoiets geloven?
Bigfoot aliens el-chupacabra (mexicaanse variant) de amerikaanse versie was een haarloze coyote
Een ander mythisch wezen was de reuzenintvis.
Pas in 20012/2013 voor het eerst op film gezet.
Beter even verder gaan in dit topic morgen, ik moet aan het werk TRU / legendary creatures en cryptidsquote:Op zaterdag 31 mei 2014 03:25 schreef Globali het volgende:
[..]
Dan moet je het wel bewijzen. Met wild camera's moet dat zeker kunnen. Maar er zijn gewoon onverklaarbare zaken. Zoals pas in de US een DNA test op haar dat gevonden was. Dat bleek overeen te komen met het DNA van een uitgestorven poolbeer.
Buitenaards. Ik weet het ook niet. Ik geloof er niet in maar het kan gewoon.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 03:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
Beter even verder gaan in dit topic morgen, ik moet aan het werk TRU / legendary creatures en cryptids
Deze gaat over het buitenaardse.we wijken te ver af
Wat geloof ik dan?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 03:22 schreef theguyver het volgende:
btw, dat met minder drinken slaat nergens op, aangezien jij ook in van alles geloofd wat mensen totaal ongeloofwaardig vinden.
Het laatste. Het zou kunnen. Maar wat moet je ermee als mens?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 03:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat geloof ik dan?
Ik verwerp verhalen die aan mij verteld wordt, lijkt me het omgekeerde van geloven.
Sorry maar chupacabra's en bigfoots zijn verhalen van mannen op pad met een slok op. Maar goed, daarom kom ik ook niet in TRU. Ik ga uit van fysiek bewijs, niet van verhalen.
Niet erop schieten, maar daarin zijn we het wel eens geloof ik.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 03:49 schreef Globali het volgende:
[..]
Het laatste. Het zou kunnen. Maar wat moet je ermee als mens?
Dat zou inderdaad de optie niet moeten zijn. Je moet dieren gewoon respecteren. Dat heb ik zelf niet altijd gedaan in het buitenland. Op een krokodil gaan zitten omdat hij heel oud is is gewoon fout. Dat leer je later in je leven pas.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 03:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet erop schieten, maar daarin zijn we het wel eens geloof ik.
Ja, het lijkt me vooral zo zonde van het exemplaar om hem dood te schieten. Een unieke diersoort (als ie bestaat)!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 03:59 schreef Globali het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad de optie niet moeten zijn. Je moet dieren gewoon respecteren. Dat heb ik zelf niet altijd gedaan in het buitenland. Op een krokodil gaan zitten omdat hij heel oud is is gewoon fout. Dat leer je later in je leven pas.
Als het dier bestaat en zo slim is. Laat het met rust.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 04:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, het lijkt me vooral zo zonder van het exemplaar om hem dood te schieten. Een unieke diersoort (als ie bestaat)!
Het enige dier waar ik op heb gezeten was een paard en ook dat nooit meer.
Plaatjes schieten snap ik anders goed.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 04:04 schreef Globali het volgende:
[..]
Als het dier bestaat en zo slim is. Laat het met rust.
Een koe leuk? Lekker, dat wel.quote:Ik kom uit een familie met paarden. Ik heb er ook niet direct iets mee. Ze zijn wel slim.Ik vind een koe leuker.
Dat moet men doen dan. Dan heb je bewijs.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 04:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Plaatjes schieten snap ik anders goed.
[..]
Een koe leuk? Lekker, dat wel.
Ontopic:quote:Op zaterdag 31 mei 2014 06:54 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik weet niet waarom het hier over koeien en paarden gaat maar koeien hebben inderdaad een hoog knuffelgehalte.
We mogen dus erg blij zijn met hoe goed onze planeet voor ons zorgt, reden te meer voor ons om goed voor onze planeet te zorgen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 07:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ontopic:
Zie je het plaatje een beetje?
"och, een beetje straling, geen probleem".
Wat je niet ziet, dat is er niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |