abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 mei 2014 @ 01:26:50 #201
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_140560075
quote:
6s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 01:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Alsof ik me moet verantwoorden ofzo? :D

Die OP was er al. Hier heb ik alle serieuze vragen beantwoord. En we kunnen niet naar Maan/Mars omdat we ons niet zonder teveel gewicht kunnen beschermen tegen allerhande onvoorspelbare kosmische straling.
En het ISS is gewoon maar een rondvliegende vuilnisbak?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_140560088
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 01:24 schreef theguyver het volgende:
Btw El_Matador
-off-topic-
zeer mooie en uitgebreide tt over die drugswar mijn complimenten, maar er staat een klein foutje in de wereld kaart geeft namelijk noord-korea aan die een legaal drugsbeleid is ik geloof niet dat het juist is.

-On-topic-

Geloof zelf in buitenaards leven , al denk ik dat in mijn tijd dat ik hier nog rondloop we misschien buitenaardse bacterie gaan vinden maar denk geen inteligent leven, dat gaat veel en veel langer duren, als het er al is .
Het laatste. Het punt is dat we het gewoonweg niet weten. Misschien bestaat er ook wel een God. Dan zou ik er zeer naast zitten. Ik ga er maar vanuit dat God daar niet heel boos over is.
pi_140560101
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 01:26 schreef theguyver het volgende:

[..]

En het ISS is gewoon maar een rondvliegende vuilnisbak?
Waarom vraag je dat soort rare dingen?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 31 mei 2014 @ 01:28:16 #204
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_140560108
quote:
6s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 01:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat is niet mijn fout dan, maar die van Wikipedia, waar die kaart vandaan komt. Vond het ook wel een vreemd blauw vlekje.
Tip wat ik doe is plaatje ff downloaden ff inkleuren en dan via tinypic site weer uploaden.
http://nl.tinypic.com
werkt prima voor fok ;)
  zaterdag 31 mei 2014 @ 01:31:04 #205
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_140560179
quote:
18s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 01:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Waarom vraag je dat soort rare dingen?
simpel, ik neem aan dat je die wel kent het ISS het is niet zomaar dat ik het vraag, je wweet vast wel uit het nieuws dat vandaag weer een Sojoez aan gekoppeld is.
Het ISS is in de ruimte zie moanhoax topic met mooie foto's gepost door A-Tuinhek, dus dat ding hangt in de ruimte met mensen aan boord, en... ze zijn niet dood ... rara hoe kan dat..
pi_140560202
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 01:31 schreef theguyver het volgende:

[..]

simpel, ik neem aan dat je die wel kent het ISS het is niet zomaar dat ik het vraag, je wweet vast wel uit het nieuws dat vandaag weer een Sojoez aan gekoppeld is.
Het ISS is in de ruimte zie moanhoax topic met mooie foto's gepost door A-Tuinhek, dus dat ding hangt in de ruimte met mensen aan boord, en... ze zijn niet dood ... rara hoe kan dat..
Ik ben geen aanhanger van de maan hoax. Maar wat zegt dit verder? Niets.
pi_140560221
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 01:31 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ze zitten ruim onder de Van Allengordels, al gaan ze af en toe door de Zuid-Atlantische Anomalie.

Die astronauten ontvangen zowel vele malen minder acute als minder langdurige stralingseffecten dan als je echt de ruimte in gaat.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

zaterdag 31 mei 2014 @ 01:34:15 #208
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_140560245
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 01:32 schreef Globali het volgende:

[..]

Ik ben geen aanhanger van de maan hoax. Maar wat zegt dit verder? Niets.
quote:
6s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 01:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Alsof ik me moet verantwoorden ofzo? :D

Die OP was er al. Hier heb ik alle serieuze vragen beantwoord. En we kunnen niet naar Maan/Mars omdat we ons niet zonder teveel gewicht kunnen beschermen tegen allerhande onvoorspelbare kosmische straling.
De Van Allen gordel is straling om onze mooie planeet , en volgens El_matador overleven we daarom niet in de ruimte.
dus.. vandaar.
pi_140560270
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 01:34 schreef theguyver het volgende:

[..]

[..]

De Van Allen gordel is straling om onze mooie planeet , en volgens El_matador overleven we daarom niet in de ruimte.
dus.. vandaar.
Ik acht de kans zeer klein dat men het overleeft, dat al die astronauten kerngezond zonder enige stralingseffecten uit een unshielded capsule stappen, is statistisch nogal raar.

pi_140560272
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 01:34 schreef theguyver het volgende:

[..]

[..]

dus.. vandaar.
Ik geloof pas iets als er bewijs is. Ik weet wel dat er IT mensen uit mijn omgeving zijn en waren die ook kritisch zijn over de maanlanding.
pi_140560294
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 01:36 schreef Globali het volgende:
Ik weet wel dat er IT mensen uit mijn omgeving zijn en waren die ook kritisch zijn over de maanlanding.
Echt? In mijn omgeving heb ik er nooit iemand over gehoord. Vandaar dat het me ook zoveel doet, tot 4 maanden terug dacht ik ook dat het allemaal echt was. Maar ik wist er weinig van toen.

pi_140560325
quote:
6s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 01:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Echt? In mijn omgeving heb ik er nooit iemand over gehoord. Vandaar dat het me ook zoveel doet, tot 4 maanden terug dacht ik ook dat het allemaal echt was. Maar ik wist er weinig van toen.
Maar je hoeft dan nog niet te zeggen dat iets is of niet.
  zaterdag 31 mei 2014 @ 01:39:50 #213
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_140560353
quote:
6s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 01:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ze zitten ruim onder de Van Allengordels, al gaan ze af en toe door de Zuid-Atlantische Anomalie.

Die astronauten ontvangen zowel vele malen minder acute als minder langdurige stralingseffecten dan als je echt de ruimte in gaat.
Onze Atmosfeer rijkt tot 1000km de van allen gordelbegint al vanaf 50km hoogte en rijkt tot 19 000 km dus de mensen aan boord van het ISS die op 370 km dat valt daar binnen ook al is de straling minder, ik zie Mensen zoals een André Kuipers nog vrolijk rondlopen nadat hij er een half jaar heeft gezeten.
pi_140560451
Het enige dat je als mens kan doen is erg kritisch zijn. Daarom is op zich de discussie over het wel of niet bestaan van God wel aardig. Daar kan iedereen aan meedoen. In deze discussie kan ik dat niet. Maar dan blijft wel 1 ding van belang. Waar is het bewijs?
  zaterdag 31 mei 2014 @ 01:49:49 #215
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_140560524
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 01:44 schreef Globali het volgende:
Het enige dat je als mens kan doen is erg kritisch zijn. Daarom is op zich de discussie over het wel of niet bestaan van God wel aardig. Daar kan iedereen aan meedoen. In deze discussie kan ik dat niet. Maar dan blijft wel 1 ding van belang. Waar is het bewijs?
zou zeggen maak er een topic over aan, ;)
klinkt als goed onderwerp.
pi_140560588
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 01:49 schreef theguyver het volgende:

[..]

zou zeggen maak er een topic over aan, ;)
klinkt als goed onderwerp.
Jullie beginnen er nu en hier over. Niet ik. Maar ik begrijp het probleem. Sommige dingen weet je niet werkelijk. Dus of je kan iets wetenschappelijk aantonen.....of niet. Maar zelfs dat maakt sommige zaken niet niet waar.
  zaterdag 31 mei 2014 @ 02:02:54 #217
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_140560780
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 01:52 schreef Globali het volgende:

[..]

Jullie beginnen er nu en hier over. Niet ik. Maar ik begrijp het probleem. Sommige dingen weet je niet werkelijk. Dus of je kan iets wetenschappelijk aantonen.....of niet. Maar zelfs dat maakt sommige zaken niet niet waar.
Klopt eens, sommige vragen zal je nooit echt een duidelijk antwoord op kunnen krijgen omdat het niet aan te tonen valt, Probleem is zie moonhoax dat het juist wel het geval is, maar het word afgescheept met standaard antwoorden foto's bewerkt of die zitten allemaal in het complot etc.
BNW / The return of moonhoax #6

Of er een god bestaat kan niemand wetenschappelijk aantonen daarom is het een geloof en mensen zijn er vaak zo van overtuigd dat ze in staat zijn tot verschrikkelijke dingen in de naam van hun god.

In dit topic gaat het over buitenaards leven, Ik weet niet of je een God als buitenaards leven kan beschouwen, al is er een grappige startrek film over http://nl.wikipedia.org/wiki/Star_Trek_V:_The_Final_Frontier
pi_140560788
Even verder gaand. Want ik ben nog wakker. Ik geloof niets. Mijn ex geloofde echt in een God als Boeddhist. Ze geloofde ook in geesten. Wie ben ik te zeggen dat haar idee niet klopt? Ik geloof het niet maar dat maakt haar idee en waarheid niet anders.
pi_140560821
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 02:02 schreef theguyver het volgende:

[..]

Klopt eens, sommige vragen zal je nooit echt een duidelijk antwoord op kunnen krijgen omdat het niet aan te tonen valt, Probleem is zie moonhoax dat het juist wel het geval is, maar het word afgescheept met standaard antwoorden foto's bewerkt of die zitten allemaal in het complot etc.
BNW / The return of moonhoax #6

Of er een god bestaat kan niemand wetenschappelijk aantonen daarom is het een geloof en mensen zijn er vaak zo van overtuigd dat ze in staat zijn tot verschrikkelijke dingen in de naam van hun god.

In dit topic gaat het over buitenaards leven, Ik weet niet of je een God als buitenaards leven kan beschouwen, al is er een grappige startrek film over http://nl.wikipedia.org/wiki/Star_Trek_V:_The_Final_Frontier
Waarom zou het niet kunnen? Het kan zeker. Alleen is er nog geen bewijs. Als je nog wakker blijft wil ik iets anders aanhalen. De sashkwats. Of iets in die geest in de US.
pi_140560906
Even voor de duidelijkheid. Ik geloof er niet in. Ik vind de 'jacht' van de mensen op dat zgn dier erg vreemd. En dan roepen dat het dier agressief zou zijn.....
  zaterdag 31 mei 2014 @ 02:33:38 #221
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_140561194
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 02:06 schreef Globali het volgende:

[..]

Waarom zou het niet kunnen? Het kan zeker. Alleen is er nog geen bewijs. Als je nog wakker blijft wil ik iets anders aanhalen. De sashkwats. Of iets in die geest in de US.
Ah Bigfoot, ja ook zoiets idd, veel getuigen voetafdrukken en de bekende video ( die betwist word)
Waar ik op duld is dat de maanlandingen genoeg zijn aangetoont daarom haalde ik ook juist het ISS aan want die kunnen wij namelijk gewoon zien vanaf de aarde, en een gevolg van de van allen gordel is het noorderlicht en die is gewoon zichtbaar vanaf het ISS en zo zijn er wel meerdere dingen wat simpel aan te tonen zijn.

Bigfoot nessie geesten el-chupacabra ( de mexicaanse variant) allemaal moeilijk aan te tonen al is er wel veel onderzoek naar gedaan.
pi_140561238
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 02:33 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ah Bigfoot, ja ook zoiets idd, veel getuigen voetafdrukken en de bekende video ( die betwist word)
Waar ik op duld is dat de maanlandingen genoeg zijn aangetoont daarom haalde ik ook juist het ISS aan want die kunnen wij namelijk gewoon zien vanaf de aarde, en een gevolg van de van allen gordel is het noorderlicht en die is gewoon zichtbaar vanaf het ISS en zo zijn er wel meerdere dingen wat simpel aan te tonen zijn.
Als je het niet erg vindt, ga ik iets wetenschappelijker te werk dan "dat is aangetoont" (met een 't' :') ). En het noorderlicht is inderdaad een gevolg van geconcentreerde ladingen, alleen die Van Allengordels zijn wel iets ingewikkelder.

pi_140561267
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 02:33 schreef theguyver het volgende:

[..]

Bigfoot nessie geesten el-chupacabra ( de mexicaanse variant) allemaal moeilijk aan te tonen al is er wel veel onderzoek naar gedaan.
Het idee zit er niet in dat de ISS niet zou bestaan of kan.

Bigfoot inderdaad. Het gaat er voor mij niet eens meer om of het dier zou bestaan. Als je iets gaat opjagen kan het boos worden. Zeker als het slim, groot en snel is. Mocht het bestaan dan heeft het door dat het geen contact wil met mensen. Dan ben je dus al eng slim. Laat het dan met rust.
pi_140561277
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 02:39 schreef Globali het volgende:
Mocht het bestaan dan heeft het door dat het geen contact wil met mensen. Dan ben je dus al eng slim.
Ben jij mensenschuw? :?

pi_140561288
quote:
11s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 02:40 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ben jij mensenschuw? :?
Nee. Ik ben geen dier. Ik begrijp een dier wel die geen contact zou willen met Texanen met geweren.
pi_140561296
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 02:40 schreef Globali het volgende:

[..]

Nee. Ik ben geen dier. Ik begrijp een dier wel die geen contact zou willen met Texanen met geweren.
Volgens mij komt dat 'beest' vooral voor in Canada, niet in Texas?

pi_140561306
quote:
6s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 02:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Volgens mij komt dat 'beest' vooral voor in Canada, niet in Texas?
Het komt voor waar men wil of het ziet. Ook Texas. Dat zag ik pas.
pi_140561313
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 02:42 schreef Globali het volgende:

[..]

Het komt voor waar men wil of het ziet. Ook Texas. Dat zag ik pas.
Sja, die lui zien ook overal en altijd aliens. :D

Minder drinken, lijkt me goed.

pi_140561320
quote:
6s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 02:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Inderdaad. En gewoon gaan schieten in de nacht op iets dat je niet ziet. Het kan en mag blijkbaar. Stel dat het dier bestaat. Dan wordt je boos lijkt mij.
pi_140561342
Als iets met haar van 2,5 meter groot je in de nacht aanspreekt in een bos......ben je niet de baas.
  zaterdag 31 mei 2014 @ 03:01:13 #231
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_140561421
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 02:48 schreef Globali het volgende:
Als iets met haar van 2,5 meter groot je in de nacht aanspreekt in een bos......ben je niet de baas.
Tip, monsterquest heeft er een aantal afleveringen over zo ook over de andere die ik genoemd had, zeker voor jou de moeite waard om even te kijken.

Als je meer wil weten kan je beter op het truth forum kijken ;)

-off-topic-
En El_Matador ik heb Dyslexie maak veel taal fouten of typ te snel ;)
Engelse versie van windows dus geen spellingscontrole wat bij de nederlandse versie wel heeft
pi_140561433
Of een Hipo. Dat je in Afrika in een kano opzoek gaat naar die dieren. Dat je weet dat het doel is die dieren te vinden en dat het dan heel erg gevaarlijk gaat worden. Dat je halfweg de tocht die vragen gaat stellen aan de Afrikanen in de boot. Geen exit plan.
pi_140561464
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 03:01 schreef theguyver het volgende:

[..]

Tip, monsterquest heeft er een aantal afleveringen over zo ook over de andere die ik genoemd had, zeker voor jou de moeite waard om even te kijken.

Als je meer wil weten kan je beter op het truth forum kijken ;)

-off-topic-
En El_Matador ik heb Dyslexie maak veel taal fouten of typ te snel ;)
Engelse versie van windows dus geen spellingscontrole wat bij de nederlandse versie wel heeft

Ga ik morgen doen. Misschien wel hetzelfde programma dat ik bedoelde.

Ik maak ook fouten in taal. Als mensen daar moeilijk over doen.......
  zaterdag 31 mei 2014 @ 03:22:37 #234
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_140561555
quote:
6s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 02:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Is het zo ongeloofwaardig dat mensen in zoiets geloven?
Bigfoot aliens el-chupacabra (mexicaanse variant) de amerikaanse versie was een haarloze coyote
Een ander mythisch wezen was de reuzenintvis.
Pas in 20012/2013 voor het eerst op film gezet.

btw, dat met minder drinken slaat nergens op, aangezien jij ook in van alles geloofd wat mensen totaal ongeloofwaardig vinden.
pi_140561568
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 03:22 schreef theguyver het volgende:

[..]

Is het zo ongeloofwaardig dat mensen in zoiets geloven?
Bigfoot aliens el-chupacabra (mexicaanse variant) de amerikaanse versie was een haarloze coyote
Een ander mythisch wezen was de reuzenintvis.
Pas in 20012/2013 voor het eerst op film gezet.
Dan moet je het wel bewijzen. Met wild camera's moet dat zeker kunnen. Maar er zijn gewoon onverklaarbare zaken. Zoals pas in de US een DNA test op haar dat gevonden was. Dat bleek overeen te komen met het DNA van een uitgestorven poolbeer.
  zaterdag 31 mei 2014 @ 03:38:41 #236
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_140561623
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 03:25 schreef Globali het volgende:

[..]

Dan moet je het wel bewijzen. Met wild camera's moet dat zeker kunnen. Maar er zijn gewoon onverklaarbare zaken. Zoals pas in de US een DNA test op haar dat gevonden was. Dat bleek overeen te komen met het DNA van een uitgestorven poolbeer.
Beter even verder gaan in dit topic morgen, ik moet aan het werk TRU / legendary creatures en cryptids
Deze gaat over het buitenaardse. ;) we wijken te ver af :)
pi_140561638
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 03:38 schreef theguyver het volgende:

[..]

Beter even verder gaan in dit topic morgen, ik moet aan het werk TRU / legendary creatures en cryptids
Deze gaat over het buitenaardse. ;) we wijken te ver af :)
Buitenaards. Ik weet het ook niet. Ik geloof er niet in maar het kan gewoon.
pi_140561658
quote:
13s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 03:22 schreef theguyver het volgende:
btw, dat met minder drinken slaat nergens op, aangezien jij ook in van alles geloofd wat mensen totaal ongeloofwaardig vinden.
Wat geloof ik dan? :o

Ik verwerp verhalen die aan mij verteld wordt, lijkt me het omgekeerde van geloven.

Sorry maar chupacabra's en bigfoots zijn verhalen van mannen op pad met een slok op. Maar goed, daarom kom ik ook niet in TRU. Ik ga uit van fysiek bewijs, niet van verhalen.

pi_140561666
quote:
6s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 03:47 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat geloof ik dan? :o

Ik verwerp verhalen die aan mij verteld wordt, lijkt me het omgekeerde van geloven.

Sorry maar chupacabra's en bigfoots zijn verhalen van mannen op pad met een slok op. Maar goed, daarom kom ik ook niet in TRU. Ik ga uit van fysiek bewijs, niet van verhalen.
Het laatste. Het zou kunnen. Maar wat moet je ermee als mens?
pi_140561680
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 03:49 schreef Globali het volgende:

[..]

Het laatste. Het zou kunnen. Maar wat moet je ermee als mens?
Niet erop schieten, maar daarin zijn we het wel eens geloof ik. :)

pi_140561686
quote:
6s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 03:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Niet erop schieten, maar daarin zijn we het wel eens geloof ik. :)
Dat zou inderdaad de optie niet moeten zijn. Je moet dieren gewoon respecteren. Dat heb ik zelf niet altijd gedaan in het buitenland. Op een krokodil gaan zitten omdat hij heel oud is is gewoon fout. Dat leer je later in je leven pas.
pi_140561693
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 03:59 schreef Globali het volgende:

[..]

Dat zou inderdaad de optie niet moeten zijn. Je moet dieren gewoon respecteren. Dat heb ik zelf niet altijd gedaan in het buitenland. Op een krokodil gaan zitten omdat hij heel oud is is gewoon fout. Dat leer je later in je leven pas.
Ja, het lijkt me vooral zo zonde van het exemplaar om hem dood te schieten. Een unieke diersoort (als ie bestaat)!

Het enige dier waar ik op heb gezeten was een paard en ook dat nooit meer. :X

pi_140561696
quote:
6s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 04:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, het lijkt me vooral zo zonder van het exemplaar om hem dood te schieten. Een unieke diersoort (als ie bestaat)!

Het enige dier waar ik op heb gezeten was een paard en ook dat nooit meer. :X
Als het dier bestaat en zo slim is. Laat het met rust.

Ik kom uit een familie met paarden. Ik heb er ook niet direct iets mee. Ze zijn wel slim.Ik vind een koe leuker.
pi_140561698
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 04:04 schreef Globali het volgende:

[..]

Als het dier bestaat en zo slim is. Laat het met rust.
Plaatjes schieten snap ik anders goed.

quote:
Ik kom uit een familie met paarden. Ik heb er ook niet direct iets mee. Ze zijn wel slim.Ik vind een koe leuker.
Een koe leuk? Lekker, dat wel. :9

pi_140561701
quote:
6s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 04:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Plaatjes schieten snap ik anders goed.

[..]

Een koe leuk? Lekker, dat wel. :9
Dat moet men doen dan. Dan heb je bewijs.

Koeien zijn leuk omdat zij heel blij kunnen zijn. Daarnaast zijn ze vaak naar iets op zoek......contact. Ik begrijp het idee van het koeien knuffelen wel al zou ik dat nooit doen.
pi_140561711
Laten we eerlijk zijn. Wie heeft als dier gewoon de grootste natste neus? Dan kan je niet fout zijn.
pi_140561768
En het leukste huisdier is de olifant. Alleen moet je daar ruimte voor hebben.
  zaterdag 31 mei 2014 @ 06:54:54 #248
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_140561847
Ik weet niet waarom het hier over koeien en paarden gaat maar koeien hebben inderdaad een hoog knuffelgehalte. ;)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_140561879
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 06:54 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik weet niet waarom het hier over koeien en paarden gaat maar koeien hebben inderdaad een hoog knuffelgehalte. ;)
Ontopic:

Zie je het plaatje een beetje?

"och, een beetje straling, geen probleem".

Wat je niet ziet, dat is er niet.

Airforce One uren niet bereikbaar door magnetische stormen.

[ Bericht 9% gewijzigd door El_Matador op 31-05-2014 07:47:42 ]

zaterdag 31 mei 2014 @ 07:47:57 #250
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_140561986
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 07:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ontopic:

Zie je het plaatje een beetje?

"och, een beetje straling, geen probleem".

Wat je niet ziet, dat is er niet.
We mogen dus erg blij zijn met hoe goed onze planeet voor ons zorgt, reden te meer voor ons om goed voor onze planeet te zorgen. ;)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')