abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 mei 2014 @ 12:44:28 #176
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_140422461
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2014 23:25 schreef richolio het volgende:

[..]

Zij zitten ook op een of ander forum hierover te praten. Zou toch wel mooi zijn..
En in welke taal en in welke schrift (schrijfvorm). Arabisch schrift. :') _O-
pi_140515751
Ik ben er van overtuigd dat er ergens in het heelal leven is. Waarschijnlijk zelfs op heet veel plekken. Met bizarre levensvormen die we ons niet eens kunnen voorstellen.

Maar elke keer dat ik er aan denk raak word ik ook een beetje droevig omdat ik er eveneens van overtuigd ben dat wij mensen niet in mijn leven dit zullen kunnen bewijzen, laat staan zien.
  Moderator donderdag 29 mei 2014 @ 22:17:05 #178
249559 crew  Lavenderr
pi_140521331
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 19:43 schreef Skint het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat er ergens in het heelal leven is. Waarschijnlijk zelfs op heet veel plekken. Met bizarre levensvormen die we ons niet eens kunnen voorstellen.

Maar elke keer dat ik er aan denk raak word ik ook een beetje droevig omdat ik er eveneens van overtuigd ben dat wij mensen niet in mijn leven dit zullen kunnen bewijzen, laat staan zien.
Ik begrijp precies wat je bedoelt. Wij gaan dat waarschijnlijk niet meemaken en dat terwijl we er zo benieuwd naar zijn.
pi_140557297
Mens op Mars in 2035
Ellen Stofan, een belangrijke wetenschapper van de National Aeronautics and Space Administration (NASA), beweert dat over ruim twintig jaar mensen de 'rode planeet' zullen bewandelen.

Zij moeten onder meer gaan onderzoeken of er daadwerkelijk ooit leven op Mars bestond, schrijft The Daily Mail. Zo'n reis naar de 'rode planeet' omstreeks het jaar 2035 zou zelfs de hoofddoelstelling van haar organisatie zijn.

NASA zal ter voorbereiding een asteroïde positioneren tussen de aarde en de maan als een soort opstapje voor astronauten. Zij kunnen daar dan alvast bepaalde technologieën testen.

Whuut? Een asteroide "positioneren"? De sci-fi wordt steeds groter.

Jongens, wat als jullie nou eerst eens naar de Maan gaan?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 31 mei 2014 @ 00:12:58 #180
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_140557991
Naar Mars gaan is niet zo moeilijk alleen die terugreis. Nu zijn er veel mensen die een enkeltje Mars ook oké vinden. :?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_140558012
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 00:12 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Naar Mars gaan is niet zo moeilijk alleen die terugreis. Nu zijn er veel mensen die een enkeltje Mars ook oké vinden. :?
Voor 500.000 mag je mee. Enkele reis.

Naar Mars gaan is niet zo moeilijk??? _O- :N
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

zaterdag 31 mei 2014 @ 00:15:16 #182
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_140558070
quote:
6s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 00:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Voor 500.000 mag je mee. Enkele reis.

Naar Mars gaan is niet zo moeilijk??? _O- :N
In die zin dat de technologie die hiervoor nodig is - een extreem grote vuurpijl - al ongeveer 50 jaar oud is. ;)
#NoDAPL
pi_140558076
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 23:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Buitenaards leven moet er inderdaad gewoon wel zijn. Zo onwerkelijk veel planeten. Zelfs met de strengste criteria zijn er miljarden die leven kunnen herbergen.
Het moet haast wel ja.
pi_140558104
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 00:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

In die zin dat de technologie die hiervoor nodig is - een extreem grote vuurpijl - al ongeveer 50 jaar oud is. ;)
Ja, alleen de technologie in lichtgewicht om mensen tegen de bizarre straling te beschermen niet.

zaterdag 31 mei 2014 @ 00:18:56 #185
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_140558163
quote:
12s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 00:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, alleen de technologie in lichtgewicht om mensen tegen de bizarre straling te beschermen niet.
Ik sprak dan ook enkel over de reis naar Mars, niet over het verblijf en de randvoorwaarden om nog tientallen jaren gezond te kunnen blijven leven. Liever anderen dan ik, een paraboolvlucht of 1-2 weken ISS lijkt me geweldig, dat wel.
#NoDAPL
pi_140558179
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 00:18 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik sprak dan ook enkel over de reis naar Mars, niet over het verblijf en de randvoorwaarden om nog tientallen jaren gezond te kunnen blijven leven. Liever anderen dan ik, een paraboolvlucht of 1-2 weken ISS lijkt me geweldig, dat wel.
Nee, de reis alleen is al onmogelijk voor mensen.

zaterdag 31 mei 2014 @ 01:11:22 #187
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_140559705
quote:
6s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 00:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, de reis alleen is al onmogelijk voor mensen.
- omdat we niet langs de Van Allen-gordel komen,
- omdat we nog niet in de ruimte rondhangen,
- omdat we niet genoeg zuurstof mee kunnen nemen
- omdat we niet genoeg eten/drinken mee kunnen nemen
- omdat we uberhaupt nog niet buiten de dampkring kunnen komen
- omdat we geen stuwkracht hebben in de ruimte
- omdat we nog niet op de maan zijn geweest
- omdat we de weg niet weten
- omdat we nog geen sneller dan licht technologie weten
- omdat we een snelheids boete krijgen van aliens die nog te druk bezig zijn met een interglactische snelweg
- omdat we ........

zeg het maar, btw moonhoax wacht nog op uitleg zag je mooie topic op NWS over drugs ^O^ en zo... maare er wachten nogal wat mensen op een net zo mooie uitleg voor de moonhoax :+
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_140559739
quote:
13s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 01:11 schreef theguyver het volgende:

[..]

- omdat we niet langs de Van Allen-gordel komen,
- omdat we nog niet in de ruimte rondhangen,
- omdat we niet genoeg zuurstof mee kunnen nemen
- omdat we niet genoeg eten/drinken mee kunnen nemen
- omdat we uberhaupt nog niet buiten de dampkring kunnen komen
- omdat we geen stuwkracht hebben in de ruimte
- omdat we nog niet op de maan zijn geweest
- omdat we ........

zeg het maar, btw moonhoax wacht nog op uitleg zag je mooie topic op NWS over drugs ^O^ en zo... maare er wachten nogal wat mensen op een net zo mooie uitleg voor de moonhoax :+
Je moet wel serieus kunnen uitleggen waarom de maanlanding een hoax zou zijn.
  zaterdag 31 mei 2014 @ 01:15:00 #189
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_140559785
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 01:12 schreef Globali het volgende:

[..]

jaja maar we wachten al meer dan 3 weken op uitleg.. ;)

help hem alleen ff herinneren ;)
pi_140559808
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 01:15 schreef theguyver het volgende:

[..]

jaja maar we wachten al meer dan 3 weken op uitleg.. ;)
Dat heb ik gemist dan.
  zaterdag 31 mei 2014 @ 01:18:08 #191
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_140559865
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 01:15 schreef Globali het volgende:

[..]

Dat heb ik gemist dan.
Zie feedback en moanhoax topic.
Zo ook nog op vele vragen over de documantaire die hij er gepost had, leuk dat hij heel mooi topic maakt maar beetje jammer dat hij nog steeds niks uit op moonhoax topic.
pi_140559874
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 01:12 schreef Globali het volgende:

[..]

Uiteraard, dat is ook het doel.

En die gasten kunnen geen 3 weekjes wachten. Een beetje serieus onderzoek duurt echt wel langer. Geduld is een schone zaak.

pi_140559905
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 01:18 schreef theguyver het volgende:

[..]

Zie feedback en moanhoax topic.
Zo ook nog op vele vragen over de documantaire die hij er gepost had, leuk dat hij heel mooi topic maakt maar beetje jammer dat hij nog steeds niks uit op moonhoax topic.
Ik ben veel online en veel bezig. Jij denkt dat het binnen 3 weekjes klaar is? De argumenten waarom niet zijn simpel, maar ik maak er een iets mooiere analyse van, heb een aantal publicaties doorgenomen nu waar ook weer interessante dingen uitkomen.

zaterdag 31 mei 2014 @ 01:20:08 #194
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_140559916
quote:
6s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 01:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En die gasten kunnen geen 3 weekjes wachten. Een beetje serieus onderzoek duurt echt wel langer. Geduld is een schone zaak.
ow dat wel, maar zie vanmiddag een giga lap text op het NWS forum over drugs, super gemaakt hoor maare, ondertussen zijn er gewoon nog veel vragen onbeantwoord en zie berichtje hier boven. leuke post maar geen verdere informatie, tja dan ga ik vragen stellen. :+
pi_140559922
quote:
6s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 01:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Soms moet je gewoon kunnen toegeven dat het bewijs er niet is. De maanlanding, in die tijd, is wat vreemd. Zeker. Maar er is verder geen bewijs dat het niet gebeurt is.
pi_140559963
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 01:20 schreef Globali het volgende:

[..]

Soms moet je gewoon kunnen toegeven dat het bewijs er niet is. De maanlanding, in die tijd, is wat vreemd. Zeker. Maar er is verder geen bewijs dat het niet gebeurt is.
Ik zal je uitleggen waarom het fysisch onmogelijk is. :)

Helaas, dat wel.

pi_140559983
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 01:20 schreef theguyver het volgende:

[..]

ow dat wel, maar zie vanmiddag een giga lap text op het NWS forum over drugs, super gemaakt hoor maare, ondertussen zijn er gewoon nog veel vragen onbeantwoord en zie berichtje hier boven. leuke post maar geen verdere informatie, tja dan ga ik vragen stellen. :+
Alsof ik me moet verantwoorden ofzo? :D

Die OP was er al. Hier heb ik alle serieuze vragen beantwoord. En we kunnen niet naar Maan/Mars omdat we ons niet zonder teveel gewicht kunnen beschermen tegen allerhande onvoorspelbare kosmische straling.

pi_140559990
quote:
6s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 01:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik zal je uitleggen waarom het fysisch onmogelijk is. :)

Helaas, dat wel.
Ik hoor het graag.
  zaterdag 31 mei 2014 @ 01:24:45 #199
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_140560023
Btw El_Matador
-off-topic-
zeer mooie en uitgebreide tt over die drugswar mijn complimenten, maar er staat een klein foutje in de wereld kaart geeft namelijk noord-korea aan die een legaal drugsbeleid is ik geloof niet dat het juist is.

-On-topic-

Geloof zelf in buitenaards leven , al denk ik dat in mijn tijd dat ik hier nog rondloop we misschien buitenaardse bacterie gaan vinden maar denk geen inteligent leven, dat gaat veel en veel langer duren, als het er al is .
pi_140560065
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 01:24 schreef theguyver het volgende:
Btw El_Matador
-off-topic-
zeer mooie en uitgebreide tt over die drugswar mijn complimenten, maar er staat een klein foutje in de wereld kaart geeft namelijk noord-korea aan die een legaal drugsbeleid is ik geloof niet dat het juist is.

-On-topic-

Geloof zelf in buitenaards leven , al denk ik dat in mijn tijd dat ik hier nog rondloop we misschien buitenaardse bacterie gaan vinden maar denk geen inteligent leven, dat gaat veel en veel langer duren, als het er al is .
Dat is niet mijn fout dan, maar die van Wikipedia, waar die kaart vandaan komt. Vond het ook wel een vreemd blauw vlekje.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')