deze is goed manquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:44 schreef Jian het volgende:
Ik plaatste hem daarstraks in de COS maar ik realiseer me nu pas dat het eigenlijk een geweldig nummer is voor als de EU valt![]()
Hello world
It`s like a different way of living now
And thank you world
We always knew that we`d be free somehow
In harmony
And show the world that we`ve got liberty
It`s such a change
For us to live so independently
Toevallig wel jaquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, jij heet echt Joezi nou goed ......
Deze was eerder.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jeetje Soury?!?! lekkere binnenkomer op fok?!?!?!
quote:
Soury altijd al boos geweestquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jeetje Soury?!?! lekkere binnenkomer op fok?!?!?!
Yes.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
[..]
Je eerste post, met je vleesetend plantje Omnomnom
ja is een prima liedje om vrolijk van te wordenquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik word er altijd vrolijk van, ik hou van anarchie en de gevestigde orde omver werpen
Ja Joezi als je over 20 jaar terug kijkt dan zijn wij:quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:44 schreef Jian het volgende:
Ik plaatste hem daarstraks in de COS maar ik realiseer me nu pas dat het eigenlijk een geweldig nummer is voor als de EU valt![]()
Hello world
It`s like a different way of living now
And thank you world
We always knew that we`d be free somehow
In harmony
And show the world that we`ve got liberty
It`s such a change
For us to live so independently
Matig, hahaha wel grappig dat fake topic. De meeste plaatjes doen het nogquote:
2 jaar geleden had ik wat zaadjes van de Venusvliegenval gekocht maar ze kwamen helaas niet uit.quote:
Oei dan heb je de film niet goed begrepen!quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:49 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja Joezi als je over 20 jaar terug kijkt dan zijn wij:
[ afbeelding ]
En dan was jij:
[ afbeelding ]
En Hydraquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
Oei dan heb je de film niet goed begrepen!![]()
Anonymous hoort bij de Piratenpartij
oh ja ,jij was voor de piraten he.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
Oei dan heb je de film niet goed begrepen!![]()
Anonymous hoort bij de Piratenpartij
quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
oh ja ,jij was voor de piraten he.
owjee niet alles teruglezen hequote:Op donderdag 22 mei 2014 23:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
http://i.gyazo.com/8204fdfb16cde6413f53add7607f893b.gif
Jep dus tegen het huidige zakkenvullende EUquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
oh ja ,jij was voor de piraten he.
Dat gebeurt, het zijn niet de makkelijkste zaadjes om te kiemen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:52 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
2 jaar geleden had ik wat zaadjes van de Venusvliegenval gekocht maar ze kwamen helaas niet uit.
quote:
Je eerste post, wat was je nog onschuldig!quote:Op maandag 20 januari 2014 18:35 schreef isax het volgende:
Ik ben utopia grappig gaan vinden door fok en daarom maar een account aangemaakt.
Rienk is fascinerend.
nee nog steeds.quote:
je hebt het al gedaanquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
[..]
Je eerste post, wat was je nog onschuldig!
Dat is minder handig.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:00 schreef isax het volgende:
[..]
nee nog steeds.
ik heb net een stuk huid van mijn vinger afgetrokken
dacht dat het lijm was.
maar het was dus al een blaar
oh ja rienk was toen leuk en raar. nu is het gestoord en niet om aan te zien.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
[..]
Je eerste post, wat was je nog onschuldig!
auwquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:00 schreef isax het volgende:
[..]
nee nog steeds.
ik heb net een stuk huid van mijn vinger afgetrokken
dacht dat het lijm was.
maar het was dus al een blaar
Ik was toen het forum van een vleesetendeplantensite opgegaan en daar zeiden ze dat die "vleesetende" zaadjes die je bij tuincentra kan kopen helemaal niet goed zijn.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat gebeurt, het zijn niet de makkelijkste zaadjes om te kiemen.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:01 schreef isax het volgende:
[..]
kan de beste overkomen
ben er ten minste mee klaar.
je bent niet de enige die een beetje vermoeid is hierquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:01 schreef isax het volgende:
[..]
ik lag dubbel maar dat komt denk ik omdat ik hoog uit een uur heb geslapen
wat ranzig weer, foeiquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:01 schreef Joezi het volgende:
Ik vind blaarvocht niet te zuipen, zoute bocht!
trots op jequote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:02 schreef isax het volgende:
[..]
zo blij daarmee
ik heb nog een deurtje getekend en al
en waarom laat je het ons dan ook weten, nu weet ik het ookquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:03 schreef Joezi het volgende:
Het is godverredomme alweer 12 uur, wie heeft tijd bedacht? waarom wordt het dag en nacht? Waarom moeten we slapen? waarom?! waarom nou toch, dit moet anders kunnen!
Dat kan, ik heb ze zelf nog nooit opgezaaid.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:01 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik was toen het forum van een vleesetendeplantensite opgegaan en daar zeiden ze dat die "vleesetende" zaadjes die je bij tuincentra kan kopen helemaal niet goed zijn.
hoeveel halve liters heb je gehaald?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik moet mijn bier nog opdrinken voordat ik ga slapen
Yes, ik herken het. Het is een wonder dat ik zo weinig littekens hebquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:01 schreef isax het volgende:
[..]
kan de beste overkomen
ben er ten minste mee klaar.
Littekens zijn cool, behalve van brandwondenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes, ik herken het. Het is een wonder dat ik zo weinig littekens heb
Dingen als een hete soldeerbout oppakken aan het verkeerde einde. En experimenten met een straalmotor-knutselproject waarbij ik de straalpijp beetpakte, die was, ehh, heet. Lijmpistooldruppels zijn vervelend omdat ze blijven plakken
Welk lichaamsvocht vind je het lekkerst van jezelf?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
jawel, jaaaaaaaren geleden, maar hoe je het dan omschrijft, vind ik gewoon ranzig
word er niets zinnigs gezegd danquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:07 schreef Jian het volgende:
dit doe ik alleen als er over het algemeen niks zinnigs wordt gezegd hoor .....
mijn ergste litteken is denk ik van een pan water waar ik de deksel vanaf haaldequote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes, ik herken het. Het is een wonder dat ik zo weinig littekens heb
Dingen als een hete soldeerbout oppakken aan het verkeerde einde. En experimenten met een straalmotor-knutselproject waarbij ik de straalpijp beetpakte, die was, ehh, heet. Lijmpistooldruppels zijn vervelend omdat ze blijven plakken
En dit is wel zinnigquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:07 schreef Jian het volgende:
dit doe ik alleen als er over het algemeen niks zinnigs wordt gezegd hoor .....
gatver, wat is dat nou weer voor vraagquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
Welk lichaamsvocht vind je het lekkerst van jezelf?
Nee, maar dat geeft niets, dat mag ook hier ......quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
word er niets zinnigs gezegd dan![]()
was me nog niet opgevallen
Pannen of littekensquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:10 schreef isax het volgende:
[..]
mijn ergste litteken is denk ik van een pan water waar ik de deksel vanaf haalde![]()
en ik heb er heel wat
gelukkig wel dat het magquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, maar dat geeft niets, dat mag ook hier ......
Gek genoeg heb ik van die twee acties geen littekens. Wel een lijn in m'n linkerduim van een scalpel. Ik heb er een boven m'n rechteroog omdat ik als kind over een hekje gestruikeld ben en een paaltje gekopt heb. Ik heb er ook een tegen m'n haarlijn op m'n voorhoofd aan omdat ik toen ik 13 was met een fiets op hoge snelheid tegen een hekje aangereden ben en een meter of vijf verder met m'n voorhoofd m'n val gebroken hebquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
Littekens zijn cool, behalve van brandwonden
Geen ideequote:
jij was vroeger ook al handig, ikke ook manquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gek genoeg heb ik van die twee acties geen littekens. Wel een lijn in m'n linkerduim van een scalpel. Ik heb er een boven m'n rechteroog omdat ik als kind over een hekje gestruikeld ben en een paaltje gekopt heb. Ik heb er ook een tegen m'n haarlijn op m'n voorhoofd aan omdat ik toen ik 13 was met een fiets op hoge snelheid tegen een hekje aangereden ben en een meter of vijf verder met m'n voorhoofd m'n val gebroken heb(Ik snee altijd een stukje af op de fiets door een uitgesleten paadje in een groenstrook. 's Ochtends stond het er nog niet, om 12:00 terug naar huis en toen stond het er al. Een stalen pijp met de paaltjes in de struiken, niet echt goed zichtbaar.)
En toch heb ik zelf nog nooit wat gebrokenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
jij was vroeger ook al handig, ikke ook man![]()
heb jaren moeten horen, paaltje op de weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
En je had niet eens een smartphone in je handenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
jij was vroeger ook al handig, ikke ook man![]()
heb jaren moeten horen, paaltje op de weg
Oehh ook door je wenkbrauw? die zijn meestal wel cool.. Ik heb er een achter op mijn kop, van het knock out gaan.. Maar die zie je niet.. En een snee op mijn handpalm van s'nachts inbreken in de dierentuin... feestje ging helaas niet doorquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gek genoeg heb ik van die twee acties geen littekens. Wel een lijn in m'n linkerduim van een scalpel. Ik heb er een boven m'n rechteroog omdat ik als kind over een hekje gestruikeld ben en een paaltje gekopt heb. Ik heb er ook een tegen m'n haarlijn op m'n voorhoofd aan omdat ik toen ik 13 was met een fiets op hoge snelheid tegen een hekje aangereden ben en een meter of vijf verder met m'n voorhoofd m'n val gebroken heb(Ik snee altijd een stukje af op de fiets door een uitgesleten paadje in een groenstrook. 's Ochtends stond het er nog niet, om 12:00 terug naar huis en toen stond het er al. Een stalen pijp met de paaltjes in de struiken, niet echt goed zichtbaar.)
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En toch heb ik zelf nog nooit wat gebrokenik ook nooit, wel gekneusd en totaal onder het bloed en grote schaafwonden en weet ik het wat maar niets gebrokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Hij loopt eigenlijk precies langs m'n wenkbrauw m'n oogkas in. Het is niet heel zichtbaar, tenzij ik frons of zo.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Oehh ook door je wenkbrauw? die zijn meestal wel cool.. Ik heb er een achter op mijn kop, van het knock out gaan.. Maar die zie je niet.. En een snee op mijn handpalm van s'nachts inbreken in de dierentuin... feestje ging helaas niet door
ken je nagaan hoe lomp ik was en af en toe nog steeds benquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:16 schreef Soury het volgende:
[..]
En je had niet eens een smartphone in je handen
ach gossiequote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:18 schreef Soury het volgende:
Ik heb de gips kamer wel gezien, polsen. Niet tegelijk wel alle twee. Als kind dan
Ik vind het soms opdringerig YT's. Ik luister mijn eigen muziek wel. Maar ik ga ervoor. Dat komt door die zin.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Hier voor jou, ik ben in protest mode vanavond, lekker recalcitrant, daag me uit, pulease ......
Ik vind in deze trouwens : But first you must learn how to smile as you kill zo'n mooie zin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |