quote:
Je eerste post, wat was je nog onschuldig!quote:Op maandag 20 januari 2014 18:35 schreef isax het volgende:
Ik ben utopia grappig gaan vinden door fok en daarom maar een account aangemaakt.
Rienk is fascinerend.
nee nog steeds.quote:
je hebt het al gedaanquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
[..]
Je eerste post, wat was je nog onschuldig!
Dat is minder handig.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:00 schreef isax het volgende:
[..]
nee nog steeds.
ik heb net een stuk huid van mijn vinger afgetrokken
dacht dat het lijm was.
maar het was dus al een blaar
oh ja rienk was toen leuk en raar. nu is het gestoord en niet om aan te zien.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
[..]
Je eerste post, wat was je nog onschuldig!
auwquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:00 schreef isax het volgende:
[..]
nee nog steeds.
ik heb net een stuk huid van mijn vinger afgetrokken
dacht dat het lijm was.
maar het was dus al een blaar
Ik was toen het forum van een vleesetendeplantensite opgegaan en daar zeiden ze dat die "vleesetende" zaadjes die je bij tuincentra kan kopen helemaal niet goed zijn.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat gebeurt, het zijn niet de makkelijkste zaadjes om te kiemen.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:01 schreef isax het volgende:
[..]
kan de beste overkomen
ben er ten minste mee klaar.
je bent niet de enige die een beetje vermoeid is hierquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:01 schreef isax het volgende:
[..]
ik lag dubbel maar dat komt denk ik omdat ik hoog uit een uur heb geslapen
wat ranzig weer, foeiquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:01 schreef Joezi het volgende:
Ik vind blaarvocht niet te zuipen, zoute bocht!
trots op jequote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:02 schreef isax het volgende:
[..]
zo blij daarmee
ik heb nog een deurtje getekend en al
en waarom laat je het ons dan ook weten, nu weet ik het ookquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:03 schreef Joezi het volgende:
Het is godverredomme alweer 12 uur, wie heeft tijd bedacht? waarom wordt het dag en nacht? Waarom moeten we slapen? waarom?! waarom nou toch, dit moet anders kunnen!
Dat kan, ik heb ze zelf nog nooit opgezaaid.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:01 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik was toen het forum van een vleesetendeplantensite opgegaan en daar zeiden ze dat die "vleesetende" zaadjes die je bij tuincentra kan kopen helemaal niet goed zijn.
hoeveel halve liters heb je gehaald?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik moet mijn bier nog opdrinken voordat ik ga slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |