Zijn ook eigenlijk maar heel weinig afleveringen van, volgens mij maar 1 seizoen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:30 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Jawel, Ik ken ze van voor naar achteren. heb elke aflevering wel 20 keer gezien.
2quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Zijn ook eigenlijk maar heel weinig afleveringen van, volgens mij maar 1 seizoen.
Ik ben een enorme fan van voornamelijk monty pythons flying circus.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik vind sommige dingen wel grappig, vooral die bekend zijn maar voor de rest weet ik niet echt veel van de oude engelse humor, john cleese is wel heel grappig
en mr. bean en the young ones of bottom dat ging ook nog wel
maar dat hele ouwe ken ik niet zo goed meer
12 afleveringen geloof ikquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Zijn ook eigenlijk maar heel weinig afleveringen van, volgens mij maar 1 seizoen.
tering, ja ieder zijn ding, ik heb lost al 5 keer gezienquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:30 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Jawel, Ik ken ze van voor naar achteren. heb elke aflevering wel 20 keer gezien.
Je hebt gelijk,maar dat waren maar seizoenen van 6 afleveringen, dus in totaal 12 afleveringen. Voor mijn gevoel zijn het er altijd veel meer.quote:
quote:
Je eerste post, met je vleesetend plantje Omnomnomquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:39 schreef DeZwabber het volgende:
Na het lezen van dit topic kon ik het niet laten om er ook een in huis te halen![]()
ik heb al gedestilleerd water voor em gehaald maar er beginnen een paar blaadjes geel te worden![]()
hij heeft van woensdag tot vanochtend op spa blauw () gestaan kan het hierdoor komen?
bijgevoegd een (slechte) foto van Omnomnom:
[ http://img5.imageshack.us/img5/474/091017212909a.jpg (copy/paste deze link) ]
(oh en hij krijgt nog een mooi potje, het tuincentrum in de buurt had alleen bizar lelijke potten)
Je eerste post Jian, wat was je toen nog beleefd zegquote:Op maandag 12 januari 2009 15:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Vond DGK altijd wel prettig......BB's keken m'n Oma en m'n Moeder naar,......... en ze vonden het leuk
![]()
M'n eerste post hier, mag toch wel hoop ik... goedemiddag
Schijn, was slechts m'n eerste post als Jian .....quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je eerste post Jian, wat was je toen nog beleefd zeg
quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Schijn, was slechts m'n eerste post als Jian .....
Tja, wat moet je hier van zeggen. (Eerste post Joezi)quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:19 schreef Joezi het volgende:
je weet toch, snap je, je weet zelf weet je!
Wel in een geniaal topic.quote:
Hoe doe je dat zo snel. En nee ik wil mijn eerste post niet wetenquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je eerste post Jian, wat was je toen nog beleefd zeg
Vieze KLOON!!@#quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:41 schreef Jian het volgende:
Schijn, was slechts m'n eerste post als Jian .....
Jeetje Soury?!?! lekkere binnenkomer op fok?!?!?!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:25 schreef Soury het volgende:
Ze gaan Nertsjes eten morgen, dan hebben die diertjes nog enig nut om te sterven i.p.v. alleen om Amanda der nek te hangen. Kut Sn.. !!!!
quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:43 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Tja, wat moet je hier van zeggen. (Eerste post Joezi)
oeeeh had net een andere van mezelf! Dit is een Laura immitatiequote:Op donderdag 22 mei 2014 23:43 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Tja, wat moet je hier van zeggen. (Eerste post Joezi)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |