quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wilde topickapen maar was te laat.
ik was alle kapers voorquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wilde topickapen maar was te laat.
haterquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:51 schreef wietparkiet het volgende:
kan dat wp uit de tt
ik wil niet met die 2 kutartiesten geassocieerd worden
quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:51 schreef Ro-ald het volgende:
wp dat Ali B luister ik niet vaak.
Soms zet ik voor de grap zijn album op die ik had gekocht toen ik 16 was ongeveer.
kloptquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:50 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat is wel zijn meest bekende nummer?
nee, ik ben geen modquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:51 schreef wietparkiet het volgende:
kan dat wp uit de tt
heb je meer van zulke tracks?quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:52 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Live is hij ook goed en ook zijn broertje Fritz.
Echt goed van je.quote:
Ik vind Ali B wel een leuke gozer eigenlijk.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:51 schreef wietparkiet het volgende:
kan dat wp uit de tt
Ga denk ik album kopen van hem.quote:
Gastquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:52 schreef wietparkiet het volgende:
beter dit
rook een dikke blow of pop een fucking pil
*vindtquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beter dan die kankertroep die jij muziek vind
quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:54 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Kan je vanavond wel een dm sturen met dj's.
Ben je nou sarcastisch?quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt goed van je.
[..]
Ik vind Ali B wel een leuke gozer eigenlijk.
Namelijk?quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee sorry. Ik zou echt nooit buiten VBL modereren. Dat mag geeneens.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:54 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Kan je vanavond wel een dm sturen met dj's.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee sorry. Ik zou echt nooit buiten VBL modereren. Dat mag geeneens.
het feit dat hij niet overweg kan met instrumenten maakt hem al een faalhaasquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:54 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
*vindt
Wat is er mis met Paul Kalkbrenner
En waar blijkt dat uitquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]))
[..]
het feit dat hij niet overweg kan met instrumenten maakt hem al een faalhaas
kun je hem nog makkelijker in het ijselmeer gooienquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:55 schreef Ro-ald het volgende:
Kat van mijn moeder slaapt in een plasticzak
Ja, maar enkel omdat ik nog knappere dingen van je gewend ben hoor.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben je nou sarcastisch?
[..]
Namelijk?
[..]
Goed argument manquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat hij house/electro maakt?????
quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kun je hem nog makkelijker in het ijselmeer gooien
Onbewust voor hogere eisen gezorgd. Ik vind dat ook best knap.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, maar enkel omdat ik nog knappere dingen van je gewend ben hoor.
Wat is echte muziekquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
anders was hij wel echte muziek gaan maken
quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
anders was hij wel echte muziek gaan maken
overleven ze welquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:57 schreef Ro-ald het volgende:
[..]Hij was een keer van het balkon gepleurd.
'Onbewust' Ja hoorrrrquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Onbewust voor hogere eisen gezorgd. Ik vind dat ook best knap.
Het ene genre is niet per definitie beter dan het andere. Zelfde geldt toch voor films of kunststromingen weet ik veelquote:
Noem eens een nederlands metalfestival dan.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Net als jij je zo goed inleest over metalfestivals
Ik uit daarom ook mijn mening en begin niet meteen te roepen dat ik alleen maar feiten postquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het ene genre is niet per definitie beter dan het andere. Zelfde geldt toch voor films of kunststromingen weet ik veel
Kan je niet echt zeggen
Onbewust, jaquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
'Onbewust' Ja hoorrrr
Maar ik ben weg. Alvast succes met afsluiten en naar huis gaan
Fortarockquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:01 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Noem eens een nederlands metalfestival dan.
Tsja Je weet tegen wie je het zegtquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik uit daarom ook mijn mening en begin niet meteen te roepen dat ik alleen maar feiten post
Ah okequote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij associeert jezelf met zulk volk?
Opkomst is echt bedroevend laagquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:03 schreef Ro-ald het volgende:
Ga vanavond wel kijken naar de verkiezingen
Genoeg dwazen op Tomorrowland die zich helemaal naar de kanker slikken en snuivenquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:04 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kijk 1 keer wat voor achterlijke dwazen daar ronddolen
Dat heb je bij elke genre wel.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:04 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kijk 1 keer wat voor achterlijke dwazen daar ronddolen
Ik zag ook niet dat die daar niet zijnquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Genoeg dwazen op Tomorrowland die zich helemaal naar de kanker slikken en snuiven
wat is dit voor een achterlijke opmerkingquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij associeert jezelf met zulk volk?
Je kunt gewoon niet van iedereen verwachten dat ze zich interesseren voor zo'n ver van mijn bed show.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Opkomst is echt bedroevend laag
Snap het echt niet waarom je niet gebruik maakt van zo'n privélege.
Ja KS, jij ookal had jij wel een betere reden dan de meeste
Onervaren overgebruikers zijn toch wel de standaard op techo en hardstyle feesten geworden helaasquote:
Het antwoord is dus ja?quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat is dit voor een achterlijke opmerking![]()
nee al die speed snuivende mongolen op die technofeestjes zijn een goed voorbeeld?
Maar het gaat over de positionering van Nederland in Europa? Dat is toch niet ver van je bed?quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt gewoon niet van iedereen verwachten dat ze zich interesseren voor zo'n ver van mijn bed show.
Ja, metalheads zijn gezellige mensenquote:
Haha ja het meeste bij hardstyle.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:06 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Onervaren overgebruikers zijn toch wel de standaard op techo en hardstyle feesten geworden helaas
Komt doordat jullie voornamelijk maar schreeuwen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja, metalheads zijn gezellige mensen
maar kortzichte mongolen als jij kunnen het niet opbrengen om mensen die anders zijn te accepteren en een gesprek met zo'n iemand te beginnen
wat een bullshitquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:09 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Komt doordat jullie voornamelijk maar schreeuwen.
Ik erger me altijd kapot aan die anabooltjes die dan bij de hardcore/crossbreed komen staan en fucking hinderlijk lopen te doenquote:
Het gaat indirect over vraagstukken als: moeten we Griekenland meer geld geven, moeten we vennootschapbelastingen Europees gelijktrekken, hoe kunnen we het beste de asielzoekersstroom opvangen?quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar het gaat over de positionering van Nederland in Europa? Dat is toch niet ver van je bed?
En hardstylers stampen. Hiphoppers blowen en operaliefhebbers niet tegen herrie kunnen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:09 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Komt doordat jullie voornamelijk maar schreeuwen.
Ik had het over een gesprek met iemand voerenquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En hardstylers stampen. Hiphoppers blowen en operaliefhebbers niet tegen herrie kunnen.
Zo even alle vooroordelen op een rijtje
Ik zag vandaag nog een gingerman met een wolvenshirt lopenquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En hardstylers stampen. Hiphoppers blowen en operaliefhebbers niet tegen herrie kunnen.
Zo even alle vooroordelen op een rijtje
quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het gaat indirect over vraagstukken als: moeten we Griekenland meer geld geven, moeten we vennootschapbelastingen Europees gelijktrekken, hoe kunnen we het beste de asielzoekersstroom opvangen?
Dat zijn vraagstukken die de gemiddelde mens niet interesseert. Daarnaast is je invloed toch nihil. Heel Nederland heeft 25 zetels dacht ik, van de 751
Maar toch, ook een kleine invloed is beter dan niks.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het gaat indirect over vraagstukken als: moeten we Griekenland meer geld geven, moeten we vennootschapbelastingen Europees gelijktrekken, hoe kunnen we het beste de asielzoekersstroom opvangen?
Dat zijn vraagstukken die de gemiddelde mens niet interesseert. Daarnaast is je invloed toch nihil. Heel Nederland heeft 25 zetels dacht ik, van de 751
Moet je eens doen met iemand op een hardstylefeest.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:10 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik had het over een gesprek met iemand voeren
quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
ignorance is bliss zeggen we dan maar
Dus mensen die naar metal luisteren schreeuwen? De meeste metal-liefhebbers die ik ken zijn tamelijk rustige mensenquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:10 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik had het over een gesprek met iemand voeren
HEE, WIL JE SNOEPJES KOPEN?!?!?!quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Moet je eens doen met iemand op een hardstylefeest.
Schorre stem van het schreeuwen vaak.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus mensen die naar metal luisteren schreeuwen? De meeste metal-liefhebbers die ik ken zijn tamelijk rustige mensen
Wat vrij opmerkelijk is met die heftige herrie die ze dagelijks vrijwillig doorstaan.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus mensen die naar metal luisteren schreeuwen? De meeste metal-liefhebbers die ik ken zijn tamelijk rustige mensen
Wolvenshirts zijn wel echt heel lelijkquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik zag vandaag nog een gingerman met een wolvenshirt lopen
Nog nooit ruzie meegemaakt op metalfestivals en ik ben toch op vrij grote evenementen geweest.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ze schreeuwen alleen maarquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hahaha feit is dat je een zielig ventje bent
Ik heb er een foto van gemaaktquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wolvenshirts zijn wel echt heel lelijk
Ach, ik verwacht niet van mijn bakker dat hij de voor- en nadelen kan afwegen van zulke beslissingen. Misschien is het maar beter dan dat hij ook niet stemt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
ignorance is bliss zeggen we dan maar
Dat is zeker waar.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar toch, ook een kleine invloed is beter dan niks.
En al zijn het maar 25 zetels, ik wil dat ze goed bezet zijn
D66 wordt de winnaar, PVV/VVD gedeelde tweede plaats.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, ik verwacht niet van mijn bakker dat hij de voor- en nadelen kan afwegen van zulke beslissingen. Misschien is het maar beter dan dat hij ook niet stemt.
[..]
Dat is zeker waar.
Ik ben wel benieuwd wat er uit gaat komen. In het topic in NSW of POL werd voorspelt dat D 66 de grote winnaar gaat worden.
Oh, tijd voor mij om te gaan dan.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog nooit ruzie meegemaakt op metalfestivals en ik ben toch op vrij grote evenementen geweest.
En hoi daar ben ik weer. Het is gaan gieten als een debiel.
Ik hou er ook niet van verderquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat vrij opmerkelijk is met die heftige herrie die ze dagelijks vrijwillig doorstaan.
Op donderdag 22 mei 2014 17:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ja zo 1 de server by zo spel iemand steelt mij spullen ik sgeld hem en dan krijg ik ban voor scheldquote:
Dan heb je in ieder geval je naam goed geschrevenquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
en ik heb een 1,5 voor mijn presentatie
kksnitchesquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja zo 1 de server by zo spel iemand steelt mij spullen ik sgeld hem en dan krijg ik ban voor scheld
Heb je nog gestemd?quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval je naam goed geschreven
Wat?quote:
conservativesquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:44 schreef Fok-it het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 22 mei 2014 17:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja
[/quote
Wat?
Je mocht ook Nederlandse verkiezingen meedoen toch ?quote:
niet europesquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je mocht ook Nederlandse verkiezingen meedoen toch ?
gaan vies verliezenquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die kwam er bij mij ook uit bij stemwijzer
zou ik ook opgestemd hebben als ze niet anti oostblokbroeders warenquote:
VVDquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:50 schreef xcachet het volgende:
Ik ga zo stemmen. Waar moet ik op stemmen?
IQ-partijquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:50 schreef xcachet het volgende:
Als je aan andere mensen moet vragen wat je moet stemmen kan je maar beter met je ogen dicht stemmen, bereik je hetzelfdequote:Op donderdag 22 mei 2014 17:50 schreef xcachet het volgende:
Ik ga D66 stemmen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je aan andere mensen moet vragen wat je moet stemmen kan je maar beter met je ogen dicht stemmen, bereik je hetzelfde
weinig fatsoenlijke keuze in nederland als je niet d66 wilt stemmenquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:10 schreef Ro-ald het volgende:
Stemt iedereen op de piratenpartij of zo in eens
ik heb D66 gestemd. Ja toch.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weinig fatsoenlijke keuze in nederland als je niet d66 wilt stemmen
Artikel50quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jezus leeftquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |