'Onbewust' Ja hoorrrrquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Onbewust voor hogere eisen gezorgd. Ik vind dat ook best knap.
Het ene genre is niet per definitie beter dan het andere. Zelfde geldt toch voor films of kunststromingen weet ik veelquote:
Noem eens een nederlands metalfestival dan.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Net als jij je zo goed inleest over metalfestivals
Ik uit daarom ook mijn mening en begin niet meteen te roepen dat ik alleen maar feiten postquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het ene genre is niet per definitie beter dan het andere. Zelfde geldt toch voor films of kunststromingen weet ik veel
Kan je niet echt zeggen
Onbewust, jaquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
'Onbewust' Ja hoorrrr
Maar ik ben weg. Alvast succes met afsluiten en naar huis gaan
Fortarockquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:01 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Noem eens een nederlands metalfestival dan.
Tsja Je weet tegen wie je het zegtquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik uit daarom ook mijn mening en begin niet meteen te roepen dat ik alleen maar feiten post
Ah okequote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij associeert jezelf met zulk volk?
Opkomst is echt bedroevend laagquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:03 schreef Ro-ald het volgende:
Ga vanavond wel kijken naar de verkiezingen
Genoeg dwazen op Tomorrowland die zich helemaal naar de kanker slikken en snuivenquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:04 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kijk 1 keer wat voor achterlijke dwazen daar ronddolen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |