Dat heb je bij elke genre wel.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:04 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kijk 1 keer wat voor achterlijke dwazen daar ronddolen
Ik zag ook niet dat die daar niet zijnquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Genoeg dwazen op Tomorrowland die zich helemaal naar de kanker slikken en snuiven
wat is dit voor een achterlijke opmerkingquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij associeert jezelf met zulk volk?
Je kunt gewoon niet van iedereen verwachten dat ze zich interesseren voor zo'n ver van mijn bed show.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Opkomst is echt bedroevend laag
Snap het echt niet waarom je niet gebruik maakt van zo'n privélege.
Ja KS, jij ookal had jij wel een betere reden dan de meeste
Onervaren overgebruikers zijn toch wel de standaard op techo en hardstyle feesten geworden helaasquote:
Het antwoord is dus ja?quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat is dit voor een achterlijke opmerking![]()
nee al die speed snuivende mongolen op die technofeestjes zijn een goed voorbeeld?
Maar het gaat over de positionering van Nederland in Europa? Dat is toch niet ver van je bed?quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt gewoon niet van iedereen verwachten dat ze zich interesseren voor zo'n ver van mijn bed show.
Ja, metalheads zijn gezellige mensenquote:
Haha ja het meeste bij hardstyle.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:06 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Onervaren overgebruikers zijn toch wel de standaard op techo en hardstyle feesten geworden helaas
Komt doordat jullie voornamelijk maar schreeuwen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja, metalheads zijn gezellige mensen
maar kortzichte mongolen als jij kunnen het niet opbrengen om mensen die anders zijn te accepteren en een gesprek met zo'n iemand te beginnen
wat een bullshitquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:09 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Komt doordat jullie voornamelijk maar schreeuwen.
Ik erger me altijd kapot aan die anabooltjes die dan bij de hardcore/crossbreed komen staan en fucking hinderlijk lopen te doenquote:
Het gaat indirect over vraagstukken als: moeten we Griekenland meer geld geven, moeten we vennootschapbelastingen Europees gelijktrekken, hoe kunnen we het beste de asielzoekersstroom opvangen?quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar het gaat over de positionering van Nederland in Europa? Dat is toch niet ver van je bed?
En hardstylers stampen. Hiphoppers blowen en operaliefhebbers niet tegen herrie kunnen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:09 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Komt doordat jullie voornamelijk maar schreeuwen.
Ik had het over een gesprek met iemand voerenquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En hardstylers stampen. Hiphoppers blowen en operaliefhebbers niet tegen herrie kunnen.
Zo even alle vooroordelen op een rijtje
Ik zag vandaag nog een gingerman met een wolvenshirt lopenquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En hardstylers stampen. Hiphoppers blowen en operaliefhebbers niet tegen herrie kunnen.
Zo even alle vooroordelen op een rijtje
quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het gaat indirect over vraagstukken als: moeten we Griekenland meer geld geven, moeten we vennootschapbelastingen Europees gelijktrekken, hoe kunnen we het beste de asielzoekersstroom opvangen?
Dat zijn vraagstukken die de gemiddelde mens niet interesseert. Daarnaast is je invloed toch nihil. Heel Nederland heeft 25 zetels dacht ik, van de 751
Maar toch, ook een kleine invloed is beter dan niks.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het gaat indirect over vraagstukken als: moeten we Griekenland meer geld geven, moeten we vennootschapbelastingen Europees gelijktrekken, hoe kunnen we het beste de asielzoekersstroom opvangen?
Dat zijn vraagstukken die de gemiddelde mens niet interesseert. Daarnaast is je invloed toch nihil. Heel Nederland heeft 25 zetels dacht ik, van de 751
Moet je eens doen met iemand op een hardstylefeest.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:10 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik had het over een gesprek met iemand voeren
quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
ignorance is bliss zeggen we dan maar
Dus mensen die naar metal luisteren schreeuwen? De meeste metal-liefhebbers die ik ken zijn tamelijk rustige mensenquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:10 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik had het over een gesprek met iemand voeren
HEE, WIL JE SNOEPJES KOPEN?!?!?!quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Moet je eens doen met iemand op een hardstylefeest.
Schorre stem van het schreeuwen vaak.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus mensen die naar metal luisteren schreeuwen? De meeste metal-liefhebbers die ik ken zijn tamelijk rustige mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |