Wat vrij opmerkelijk is met die heftige herrie die ze dagelijks vrijwillig doorstaan.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus mensen die naar metal luisteren schreeuwen? De meeste metal-liefhebbers die ik ken zijn tamelijk rustige mensen
Wolvenshirts zijn wel echt heel lelijkquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik zag vandaag nog een gingerman met een wolvenshirt lopen
Nog nooit ruzie meegemaakt op metalfestivals en ik ben toch op vrij grote evenementen geweest.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus mensen die naar metal luisteren schreeuwen? De meeste metal-liefhebbers die ik ken zijn tamelijk rustige mensen
Zoals ik al zei, ze schreeuwen alleen maarquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hahaha feit is dat je een zielig ventje bent
Ik heb er een foto van gemaaktquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wolvenshirts zijn wel echt heel lelijk
Ach, ik verwacht niet van mijn bakker dat hij de voor- en nadelen kan afwegen van zulke beslissingen. Misschien is het maar beter dan dat hij ook niet stemt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
ignorance is bliss zeggen we dan maar
Dat is zeker waar.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar toch, ook een kleine invloed is beter dan niks.
En al zijn het maar 25 zetels, ik wil dat ze goed bezet zijn
D66 wordt de winnaar, PVV/VVD gedeelde tweede plaats.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, ik verwacht niet van mijn bakker dat hij de voor- en nadelen kan afwegen van zulke beslissingen. Misschien is het maar beter dan dat hij ook niet stemt.
[..]
Dat is zeker waar.
Ik ben wel benieuwd wat er uit gaat komen. In het topic in NSW of POL werd voorspelt dat D 66 de grote winnaar gaat worden.
Oh, tijd voor mij om te gaan dan.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog nooit ruzie meegemaakt op metalfestivals en ik ben toch op vrij grote evenementen geweest.
En hoi daar ben ik weer. Het is gaan gieten als een debiel.
Ik hou er ook niet van verderquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat vrij opmerkelijk is met die heftige herrie die ze dagelijks vrijwillig doorstaan.
Op donderdag 22 mei 2014 17:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ja zo 1 de server by zo spel iemand steelt mij spullen ik sgeld hem en dan krijg ik ban voor scheldquote:
Dan heb je in ieder geval je naam goed geschrevenquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
en ik heb een 1,5 voor mijn presentatie
kksnitchesquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja zo 1 de server by zo spel iemand steelt mij spullen ik sgeld hem en dan krijg ik ban voor scheld
Heb je nog gestemd?quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval je naam goed geschreven
Wat?quote:
conservativesquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:44 schreef Fok-it het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 22 mei 2014 17:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja
[/quote
Wat?
Je mocht ook Nederlandse verkiezingen meedoen toch ?quote:
niet europesquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je mocht ook Nederlandse verkiezingen meedoen toch ?
gaan vies verliezenquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die kwam er bij mij ook uit bij stemwijzer
zou ik ook opgestemd hebben als ze niet anti oostblokbroeders warenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |