SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Indie Game Bundles
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!![]()
Hmjah Dear Esther is meer een walking simulator, Stanley heeft zowaar interactie en humorquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:01 schreef mschol het volgende:
[..]
daarom 'game'
het is een exploration game en vergelijkbaar met dear esther, al vind ik Stanley veel leuker
Hmjah je replayt wel veel....quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:45 schreef JimmyJames het volgende:
Ik vond Stanley wel leuk voor een paar uurtjes, maar het is wel een game met totaal geen replay value.
Oeh, dat ga ik eens proberen!quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:20 schreef Xaryna het volgende:
Als je je registreert (of dat ooit gedaan hebt), kun je hier gratis Magicka: Wizard Wars ophalen.
Steamlink naar spel: http://store.steampowered.com/app/202090/
Jammer, ging denk ik best hard... Sorry!quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:54 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Oeh, dat ga ik eens proberen!
EDIT; "We're sorry, but all the codes have been claimed."![]()
Ik heb er nog een weten te bemachtigenquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:01 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Jammer, ging denk ik best hard... Sorry!
Wut? Summersale duurt nog een maand toch?quote:
Meestal in Juli ja.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wut? Summersale duurt nog een maand toch?
het schijnt dat er een nieuwe eigenaar achter humble zit, en dat die dus, zoals te zien is, veel meer op winsten en omzetten is gerichtquote:Op donderdag 22 mei 2014 20:07 schreef JimmyJames het volgende:
De Daily en de weekly zijn niet heel slecht vandaag, al hadden AoW2 en Escape Goat 2 van mij wel pwyw mogen zijn.
https://www.humblebundle.com/
https://www.humblebundle.com/weekly
Eigenlijk hebben ze het hele Pay What You Want concept gewoon afgeschaft als je bekijkt wat je er elke keer voor krijgt.
Hoax, zoveel games zijn er niet voor macquote:
Lol als je zon mac pro kan betalen dan kunnen die paar euro aan steam games er ook nog wel bijquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:16 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Hoax, zoveel games zijn er niet voor mac
Ze moeten echt stoppen met motoren in dergelijke games. Als er iets slecht uit ziet is het wel het besturen van een motor..quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
Niet helemaal verwacht waar ik de eerste "officiële" review van zou vinden maar oke..
Ziet er grafisch trouwens "waardeloos" uit op de PS4.
Ik zou het jammer vinden want ik in GTA gebruik ik vaker de motor dan een autoquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Ze moeten echt stoppen met motoren in dergelijke games. Als er iets slecht uit ziet is het wel het besturen van een motor..
Het rijd misschien lekker maar het ziet er niet uitquote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:14 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik zou het jammer vinden want ik in GTA gebruik ik vaker de motor dan een auto
Die game kan me ook echt totaal niet boeien... zag er imo ook echt uber boring uit.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:49 schreef JimmyJames het volgende:
Square-Enix heeft thief in de aanbieding voor 12,5¤: https://store.eu.square-enix.com/emea_europe/games/
Die game is dus flink geflopt.
Je moet niet naar mij luisteren want ik koop te veel en speel te weinig maar Transistor is echt heel vet!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:05 schreef Verbal het volgende:
O, leek mij wel wat...Tot ik op YT een vergelijking zag van Thief en Dishonored, en Dishonored op alle punten won. Toen dacht ik: ik ga nog wel een Dishonored-campaign doen.
En ik moet me sowieso al inhouden om Transistor nog niet te kopen.
V.
Sowieso een must-buy. Maar nu nog even nietquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Je moet niet naar mij luisteren want ik koop te veel en speel te weinig maar Transistor is echt heel vet!
Is PS4, zie je aan de button pop-ups. Zo te zien beelden van een WD preview event.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik denk grafisch gezien PC? Zit aardig wat verschil tussen met de PS4 versie.
Sleeping Dogs ziet er een stuk beter uit op de PC.
Super goed gecompressed door de devsquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:02 schreef mschol het volgende:
stomme bugs... kan ik tropico 5 downloaden, krijg ik een download van 116 MB
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Super goed gecompressed door de devs
Heel slecht, elke patch was 3-4 gb enzo.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:33 schreef MineraalWater het volgende:
Nu we het daar toch over hebben. PAYDAY 2 krijgt wel eindelijk een compression van wel 20gb.
Geen idee hoe slecht dat geoptimized was maar als je 20gb er vanaf kan doen is dat niet normaal.
Bron? "schijnt" is niet echt geloofwaardigquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:46 schreef Beach het volgende:
Watchdogs schijnt waardeloos te zijn plus slecht te lopen.
Mensen die het spelen nu. Verscheidene fora.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:47 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Bron? "schijnt" is niet echt geloofwaardig.
Hmjah pc versie kan je nog niet spelen?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:54 schreef Beach het volgende:
[..]
Mensen die het spelen nu. Verscheidene fora.
Volgens TB is het anders dan Bastion. Er valt meer te raden over de wereld en wat er aan de hand is en het vechtsysteem schijnt erg goed te zijn, met een directe optie en een plan-optie.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:34 schreef Tijn het volgende:
Is dat Transistor ook een beetje tactisch/strategisch, of is het puur een actie-game zoals Bastion?
Hmmm, plan-optie klinkt wel goed!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:13 schreef Verbal het volgende:
[..]
Volgens TB is het anders dan Bastion. Er valt meer te raden over de wereld en wat er aan de hand is en het vechtsysteem schijnt erg goed te zijn, met een directe optie en een plan-optie.
V.
Jawel daar gaat het juist over.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:59 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hmjah pc versie kan je nog niet spelen?.
Ja, het lijkt me nu toch wel coolquote:
Ahja zie dat dr een gecrackte versie isquote:
Kun je ze niet weggeven oid?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 08:23 schreef Verbal het volgende:
Ik mis wel meer aan Steam... zoals de mogelijkheid om games def te verwijderen uit je totaal-lijst (ik heb hem standaard wel op 'installed' staan, maar als ik een game zoek uit mijn totaallijst, staat er een aantal Mac-games tussen en een aantal games waarvan ik zeg: zout op.
V.
Een categorie 'zout op' maken en daar de games in plaatsen welke je niet meer gaat spelenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 08:23 schreef Verbal het volgende:
Ik mis wel meer aan Steam... zoals de mogelijkheid om games def te verwijderen uit je totaal-lijst (ik heb hem standaard wel op 'installed' staan, maar als ik een game zoek uit mijn totaallijst, staat er een aantal Mac-games tussen en een aantal games waarvan ik zeg: zout op.
V.
Dat is wat ik doe inderdaadquote:Op zaterdag 24 mei 2014 08:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Een categorie 'zout op' maken en daar de games in plaatsen welke je niet meer gaat spelen
Kan toch niet meer, als je ze al eens geïnstalleerd hebt gehad (of zelfs maar in je lijst staan?)quote:
V.twitter:Totalbiscuit twitterde op zaterdag 24-05-2014 om 04:24:40Had a chance to sleep on it and thought of a few things I'd like to say. It's hard not to beat yourself up (cont) http://t.co/WCsSoWnOSm reageer retweet
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 08:38 schreef Verbal het volgende:
Trouwens, volgens mij is TB gisteren geopereerd.
"One guy got caught in the crossfire, he was genuinely just asking a question, but I told him to get cancer and die."
zodra ze in je library staan raak je ze niet meer kwijt(tenzij valve de boel verwijdert uiteraard...)quote:Op zaterdag 24 mei 2014 08:37 schreef Verbal het volgende:
[..]
Kan toch niet meer, als je ze al eens geïnstalleerd hebt gehad (of zelfs maar in je lijst staan?)
V.
Dat mis ik ook wel ja, maar ik heb tot nu toe altijd wel mijn games kunnen verwijderen. Ik heb het 2 keer al gevraagd met een ticket bij steam support en ze hebben elke keer snel gereageerd om de games te verwijderen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 08:23 schreef Verbal het volgende:
V.
je kan beter gewoon geld geven aan een random persoon als je je aangekochte waar laat verwijderen... ik vind dat zoiets stupidequote:Op zaterdag 24 mei 2014 09:52 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dat mis ik ook wel ja, maar ik heb tot nu toe altijd wel mijn games kunnen verwijderen. Ik heb het 2 keer al gevraagd met een ticket bij steam support en ze hebben elke keer snel gereageerd om de games te verwijderen.
Ik wil mijn steam ook schoon houden met games die ik ook echt blijf spelen. Soms krijg ik weleens een free game samen met mijn gekochte game van een keysite die ik toch nooit speel. Dan vraag ik gewoon steam om het te laten verwijderen. Zo gebeurd![]()
Origin daarentegenDie doet echt heel moeilijk als je vraagt om een game van je account te laten verwijderen.
Ja ok maar als ik een game echt nooit meer ga spelen, dan wil ik het liefst gewoon dat spel uit mijn lijst hebben. Het zijn ook meestal echt kleine games (paar gratis games van keysites) hoor die ik laat verwijderen. Daarom mis ik gewoon zo'n optie om wat met games te doen die je toch niet meer zal spelen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 09:58 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan beter gewoon geld geven aan een random persoon als je je aangekochte waar laat verwijderen... ik vind dat zoiets stupide
dat is bijna hetzelfde als b.v. een monitor kopen en dan gelijk bij het grofvuil zetten![]()
![]()
in origin kan je games gewoon hiden trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:23 schreef Tain het volgende:
Voor de snelste een Magicka Wizard Wars Alpha key:thnx , morgen eens proberenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kan toch gewoon een mapje maken en daar alles in doen?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:06 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ja ok maar als ik een game echt nooit meer ga spelen, dan wil ik het liefst gewoon dat spel uit mijn lijst hebben. Het zijn ook meestal echt kleine games (paar gratis games van keysites) hoor die ik laat verwijderen. Daarom mis ik gewoon zo'n optie om wat met games te doen die je toch niet meer zal spelen.
Ik ben blij dat ze er eindelijk wat aan doen, vroeg me al af waarom die folder 30GB was. Toen ik eenmaal erin neusde zag ik dus gewoon allemaal uncompressed databundle files erin staan.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:33 schreef MineraalWater het volgende:
Nu we het daar toch over hebben. PAYDAY 2 krijgt wel eindelijk een compression van wel 20gb.
Geen idee hoe slecht dat geoptimized was maar als je 20gb er vanaf kan doen is dat niet normaal.
Weinig vernieuwend tot nu toe. Maar wel vermakelijk.quote:
De rest ook gelezen? Over hoe stupide hij het zelf ook vond?quote:
Ja ik heb alles gelezenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:16 schreef Verbal het volgende:
[..]
De rest ook gelezen? Over hoe stupide hij het zelf ook vond?
Los daarvan, het blijkt uitgezaaid te zijn bij TB, dus hij moet aan de chemo. Sorry, maar vind ik toch heftig. Heb hem maar een hart onder de riem getweet.
V.
Goed vooralsnog, het era systeem is een goede vernieuwing, voor de rest is veel bij het oude gebleven. (en das toch positief bedoeldquote:
dat had ik niet opgemaakt uit die enkele tweet, maar zie nu zijn andere tweets..quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:16 schreef Verbal het volgende:
[..]
De rest ook gelezen? Over hoe stupide hij het zelf ook vond?
Los daarvan, het blijkt uitgezaaid te zijn bij TB, dus hij moet aan de chemo. Sorry, maar vind ik toch heftig. Heb hem maar een hart onder de riem getweet.
V.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erfelijkheid is gewoon kut. Maar gezond eten en leven kan een belangrijke rol spelen en jullie preventief helpen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:48 schreef Verbal het volgende:
Ja is heftig. Gecondoleerd nog.
Bij mij in de familie (beide kanten) is darmkanker een belangrijke doodsoorzaak (opa's en tante), dus mijn zus en ik staan wat dat betreft ook op een soort kruispunt van dubbele kansen enzo. Dit maakt je daar wel weer bewust van.
V.
dankjequote:
bij ons was het baarmoederhalskanker, en in dat opzicht ontspring ik de dans... (maarja, voor het zelfde geld komt het toch als een andere vorm, who knows?)quote:Bij mij in de familie (beide kanten) is darmkanker een belangrijke doodsoorzaak (opa's en tante), dus mijn zus en ik staan wat dat betreft ook op een soort kruispunt van dubbele kansen enzo. Dit maakt je daar wel weer bewust van.
V.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga hem, net als Tropico 4, deze zomer in de Summer Sale wel halen. De gameplay die ik tot nu toe gezien heb lijkt als 2 druppels water op het vorige deel namelijk.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:40 schreef mschol het volgende:
[..]
Goed vooralsnog, het era systeem is een goede vernieuwing, voor de rest is veel bij het oude gebleven. (en das toch positief bedoeld)
Ik niet.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:46 schreef JimmyJames het volgende:
Ik denk dat iedere weldenkende PC-gamer Fallout NV zo langzamerhand wel in bezit heeft, hoor.
Gekocht in de Steam Summersale van vorig jaar voor ¤3,99. Maar nog niet geïnstalleerd/gespeeld..quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:44 schreef Vault-Boy het volgende:
G2play heeft ook wel vette aanbiedingen. Ze hebben nu ook bundel sales http://www.g2play.net/bundle-weekend.
Mochten mensen nog steeds geen Fallout New Vegas hebben, dan kan je daar voor iets meer dan 5 euro Fallout New Vegas Ultimate Edition kopen. Das echt een koopje
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Gekocht in de Steam Summersale van vorig jaar voor ¤3,99. Maar nog niet geïnstalleerd/gespeeld..
ach, met 13 euro heb ik voorlopig wel even de beste deal te pakken voor de SSEquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:44 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik ga hem, net als Tropico 4, deze zomer in de Summer Sale wel halen. De gameplay die ik tot nu toe gezien heb lijkt als 2 druppels water op het vorige deel namelijk.
Nu je het zegt, ik moet echt vaker kijken naar van die goedkope keys. Tropico 5 key voor 17 euroquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:56 schreef mschol het volgende:
[..]
ach, met 13 euro heb ik voorlopig wel even de beste deal te pakken voor de SSE(een korting van ~70% op de kortingsprijs (43 euro))
eind juli, gezien de vorige ervaringen, waaom vraagt iedereen dat elke keer weer, wacht lekkerquote:
Ik heb hem wel, maar of dat met weldenkendheid te maken heeft... opgepikt in een sale, maar ik moet eraan beginnen. Sterker nog, moet eerst FO3 nog spelen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:46 schreef JimmyJames het volgende:
Ik denk dat iedere weldenkende PC-gamer Fallout NV zo langzamerhand wel in bezit heeft, hoor.
Eerder midden-juli, vorig jaar wassie bijv. vanaf 11 juli.quote:Op zondag 25 mei 2014 09:46 schreef mschol het volgende:
[..]
eind juli, gezien de vorige ervaringen, waaom vraagt iedereen dat elke keer weer, wacht lekker
Een weekje jezelf schamen en dan snel beginnen met FO3 is mijn uitspraak.quote:Op zondag 25 mei 2014 11:03 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik heb hem wel, maar of dat met weldenkendheid te maken heeft... opgepikt in een sale, maar ik moet eraan beginnen. Sterker nog, moet eerst FO3 nog spelen.
V.
Op mn ps3 ben ik met fallout nv ook tot ongeveer daar gekomen volgens mijquote:Op zondag 25 mei 2014 17:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik heb NV nog niet uitgespeeld. Was er een tijdje fanatiek mee aan het spelen paar weken/maanden geleden maar na de ontmoeting met Caesar had ik er geen zin meer in. Weet niet of het was omdat het te donker begon te worden qua verhaal of omdat er teveel factions zijn met wie ik weinig tot geen affiniteit voel. In FO3 is het allemaal iets duidelijker en knal je gewoon raiders overhoop. In NV voelen raiders meer aan als nog een type ongedierte om te gebruiken voor levelen en dat is gewoon vrij saai.
Ook was ik pissig nadat een van m'n savegames verneukt was. Had blijkbaar gesaved in een gebied waar van die vliegende bijen zitten - ben de naam even kwijt. Alleen had ik ze wel dood geknald daarvoor maar blijkbaar respawnen ze dus. En dat zijn nu net de beesten die 't lastigst waren. Lastiger nog dan die yaoguai/draken whatever die zogenaamd het sterkst zijn. Bij elke respawn op die save was ik binnen een paar seconden dood.
Ja, precies. Ik had nog wel paar saves maar die waren net van voor een irritante quest. Sterker nog ik denk dat die van net voor ik klaar was met een moeilijke quest met diezelfde yaoguai daar bij die krater. En ik heb er een hekel aan om te reloaden en terug in de tijd te gaan.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:45 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Op mn ps3 ben ik met fallout nv ook tot ongeveer daar gekomen volgens mijMoet op de pc nog wat een sloot meer spelen (zit volges mij bij die stad met die dino-inn). Voor dat soort dingen heb ik ook echt 6-7 verschillende saves lopen, zodat ik altijd terug kan als een spawnlocatie bagger is.
Ah Cazadoresquote:Op zondag 25 mei 2014 17:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik heb NV nog niet uitgespeeld. Was er een tijdje fanatiek mee aan het spelen paar weken/maanden geleden maar na de ontmoeting met Caesar had ik er geen zin meer in. Weet niet of het was omdat het te donker begon te worden qua verhaal of omdat er teveel factions zijn met wie ik weinig tot geen affiniteit voel. In FO3 is het allemaal iets duidelijker en knal je gewoon raiders overhoop. In NV voelen raiders meer aan als nog een type ongedierte om te gebruiken voor levelen en dat is gewoon vrij saai.
Ook was ik pissig nadat een van m'n savegames verneukt was. Had blijkbaar gesaved in een gebied waar van die vliegende bijen zitten - ben de naam even kwijt. Alleen had ik ze wel dood geknald daarvoor maar blijkbaar respawnen ze dus. En dat zijn nu net de beesten die 't lastigst waren. Lastiger nog dan die yaoguai/draken whatever die zogenaamd het sterkst zijn. Bij elke respawn op die save was ik binnen een paar seconden dood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fallout 3 voelde voor mij gewoon heel simplistisch aan als ik er nu aan terug denk. Fallout New Vegas heeft wel echt veel meer opties. Veel meer wapens, veel meer verschillende ammo, weaponmods, veel betere companions, level 50 cap en ga zo maar door.
Dat zijn toch wel dingen die ervoor gezorgd hebben dat ik Fallout New Vegas meer begon te waarderen. Fallout 3 blijft wel de betere qua verhaal en omgevingen/sfeer
Edit: En de radio was inderdaad veel en veel beter in Fallout 3![]()
quote:Op zondag 25 mei 2014 17:57 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ah Cazadores
Klopt helemaal. FO3 wist me gewoon te boeien van begin tot eind, zeker qua sfeer, muziek en alles eromheen. Hoewel ik NV recent gespeeld heb, herinner ik me FO3 veel helderder. Gob, de ghoul, die in Megaton werkt, de gestoorde virtual reality quest waarin je een moordende clown bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fallout 3 voelde voor mij gewoon heel simplistisch aan als ik er nu aan terug denk. Fallout New Vegas heeft wel echt veel meer opties. Veel meer wapens, veel meer verschillende ammo, weaponmods, veel betere companions, level 50 cap en ga zo maar door.
Dat zijn toch wel dingen die ervoor gezorgd hebben dat ik Fallout New Vegas meer begon te waarderen. Fallout 3 blijft wel de betere qua verhaal en omgevingen/sfeer
In FO3 komt de meeste agressie voor mijn gevoel ook van beesten. In New Vegas word je vaker geconfronteerd met menselijke agressie. Die kruisigingen overal bijvoorbeeld, dat was een paar gradaties zieker dan wat er in FO3 gebeurde.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Klopt dat heb ik ook nog steeds ja.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Klopt helemaal. FO3 wist me gewoon te boeien van begin tot eind, zeker qua sfeer, muziek en alles eromheen. Hoewel ik NV recent gespeeld heb, herinner ik me FO3 veel helderder. Gob, de ghoul, die in Megaton werkt, de gestoorde virtual reality quest waarin je een moordende clown bent.
In FO3 komt de meeste agressie voor mijn gevoel ook van beesten. In New Vegas word je vaker geconfronteerd met menselijke agressie. Die kruisigingen overal bijvoorbeeld, dat was een paar gradaties zieker dan wat er in FO3 gebeurde.
Er was toch een vrij simpele fix voor de crashes op nieuwere besturingssystemen? Ik weet de naam niet meer maar een jaartje geleden heb ik na een hoop crashes die fix geregeld en sindsdien eigenlijk nooit meer problemen gehad (op windows 7).quote:Op zondag 25 mei 2014 17:37 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik heb Fallout 3 altijd wel beter gevonden, maar de laatste maanden vind ik New Vegas steeds leuker worden. Komt ook mede door de vele mods die ik heb en het spel loopt gewoon vele malen beter. Tenminste bij mij wel. Fallout 3 wil weleens vaak crashen op de PCen ben daardoor wel een beetje klaar met Fallout 3.
Maar je moet ze echt wel spelen hoor. Je mist anders 2 geweldige games![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan ook echt niet wachten op Fallout 4.
Ja maar nog steeds wil Fallout 3 op de raarste momenten vaak crashes op de PC. Komt ook omdat het spel eigenlijk niet voor Windows 7 is gemaakt.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:09 schreef ems. het volgende:
[..]
Er was toch een vrij simpele fix voor de crashes op nieuwere besturingssystemen? Ik weet de naam niet meer maar een jaartje geleden heb ik na een hoop crashes die fix geregeld en sindsdien eigenlijk nooit meer problemen gehad (op windows 7).
En ja, fallout 4. Er is geeneen spel waar ik zo naar vooruit kijk als falllout 4. Nog meer dan HL 3
Unoffiical Fallout 3 Patch fixed het voor mijquote:Op zondag 25 mei 2014 18:09 schreef ems. het volgende:
[..]
Er was toch een vrij simpele fix voor de crashes op nieuwere besturingssystemen? Ik weet de naam niet meer maar een jaartje geleden heb ik na een hoop crashes die fix geregeld en sindsdien eigenlijk nooit meer problemen gehad (op windows 7).
En ja, fallout 4. Er is geeneen spel waar ik zo naar vooruit kijk als falllout 4. Nog meer dan HL 3
quote:Op zondag 25 mei 2014 16:28 schreef ems. het volgende:
[..]
Een weekje jezelf schamen en dan snel beginnen met FO3 is mijn uitspraak.
en dan fallout tactics overslaanquote:
Vraag het ivm vakantiequote:Op zondag 25 mei 2014 09:46 schreef mschol het volgende:
[..]
eind juli, gezien de vorige ervaringen, waaom vraagt iedereen dat elke keer weer, wacht lekker
Dinsdag een bazen indie humble bundle om het goed te makenquote:Op zondag 25 mei 2014 20:29 schreef Drxx het volgende:
Die daily deals bij Humble, gvdZo slecht allemaal.
Ik moet het nog maar zien. Of heb je een source ergens?quote:Op zondag 25 mei 2014 21:01 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Dinsdag een bazen indie humble bundle om het goed te maken
quote:Op zondag 25 mei 2014 16:17 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Eerder midden-juli, vorig jaar wassie bijv. vanaf 11 juli.
2011 - Jun 30 - Jul 11 - Summer Camp Sale
2012 - Jul 12 - Jul 22 - Summer Sale
2013 - Jul 11- Jul 22 - Summer Sale
allemaal volgens mij herkenbaar aan het nieuwe prijs beleid (3 verschillende prijzen: een minimum, een gemiddelde en een "betaal extra")quote:Op zondag 25 mei 2014 20:29 schreef Drxx het volgende:
de steamapp op je telefoon installerenquote:
heb me ook al maanden gelezen geunscubscribed van de mail list.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:29 schreef Drxx het volgende:
Hebben jullie dat nou ook? Dat je in instellingen hebt staan dat hij moet afsluiten bij exit, maar dat hij gewoon blijft draaien?quote:Op zondag 25 mei 2014 21:30 schreef donald_dick het volgende:
[..]
de steamapp op je telefoon installeren
hij gaat wel uit, maar kreeg wel notifications (m.a.w. de app gaat aan) als er een wishlist item in de aanbieding was..quote:Op zondag 25 mei 2014 21:43 schreef Verbal het volgende:
[..]
Hebben jullie dat nou ook? Dat je in instellingen hebt staan dat hij moet afsluiten bij exit, maar dat hij gewoon blijft draaien?
V.
quote:Op zondag 25 mei 2014 21:53 schreef Tain het volgende:
Voor de mensen die een Amerikaans adres hebben bij Amazon.com:
Download de gratis demo van Kings Bounty en krijg $5 game tegoed.
http://www.amazon.com/Kin(...)wnload/dp/B003RWS8KC
Hehe, inderdaad ff op de iPad zetten denk ikquote:Op zondag 25 mei 2014 21:30 schreef donald_dick het volgende:
[..]
de steamapp op je telefoon installeren
Daar heb ik nog niet zo'n probleem mee, het is meer dat die bundels elke dag niks voorstelden. maar 1 of 2 games per niveau is echt te weinig om mij over de streep te halen hoor.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:27 schreef mschol het volgende:
[..]
allemaal volgens mij herkenbaar aan het nieuwe prijs beleid (3 verschillende prijzen: een minimum, een gemiddelde en een "betaal extra")
Nee. Heb het uit staan, maar als ik vanuit de app 'home' klik, maw dat ik terug ga naar de rest van mijn telefoon, blijft hij voluit actief draaien op de achtergrond. Steam-icon blijft bovenin mijn telefoon actief en hij houdt contact met i-net. Dus niet alleen push-notifications.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:02 schreef mschol het volgende:
[..]
hij gaat wel uit, maar kreeg wel notifications (m.a.w. de app gaat aan) als er een wishlist item in de aanbieding was..
kan je bij instellingen uitzetten
ah, dat is toch android eigen? ik ben iig bij android apps niks anders gewend..quote:Op maandag 26 mei 2014 07:36 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee. Heb het uit staan, maar als ik vanuit de app 'home' klik, maw dat ik terug ga naar de rest van mijn telefoon, blijft hij voluit actief draaien op de achtergrond. Steam-icon blijft bovenin mijn telefoon actief en hij houdt contact met i-net. Dus niet alleen push-notifications.
Kan hem wel uitzetten via het menu, maar dat vind ik wel irritant.
V.
Komt omdat je de chat aan hebt staan. Dat zuipt batterij omdat het niet echt met mobiel gebruik in het achterhoofd is opgezet denk ik. Had ik ook last van toen ik steam nog op mijn telefoon had.quote:Op maandag 26 mei 2014 07:36 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee. Heb het uit staan, maar als ik vanuit de app 'home' klik, maw dat ik terug ga naar de rest van mijn telefoon, blijft hij voluit actief draaien op de achtergrond. Steam-icon blijft bovenin mijn telefoon actief en hij houdt contact met i-net. Dus niet alleen push-notifications.
Kan hem wel uitzetten via het menu, maar dat vind ik wel irritant.
V.
Keek vroeger wel vaak naar humblebundle maar het is steeds vaker allemaal rommel.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:45 schreef BurnaBoy het volgende:
Nu ben ik echt benieuwd naar de data achter die humble bundle events.
Het was namelijk allemaal shite, zouden ze beter gedraaid hebben dan normaal ?
[..]
Daar heb ik nog niet zo'n probleem mee, het is meer dat die bundels elke dag niks voorstelden. maar 1 of 2 games per niveau is echt te weinig om mij over de streep te halen hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 26 mei 2014 15:20 schreef mschol het volgende:
en nogmaals, die humor in tropico 5
Is T5 beter dan T4? Die game was awesome.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burning bridges gives you so much more
T5 speelt hetzelfde als T4 met hier en daar aanpassingen zoals het era-systeem wat de blueprints vervangen. Ook moet je technologie ontwikkelen.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:24 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Is T5 beter dan T4? Die game was awesome.
quote:Op maandag 26 mei 2014 14:58 schreef mschol het volgende:
ow god..Is dit een spel op Steam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 26 mei 2014 14:58 schreef mschol het volgende:
ow god..Hij doet het niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Veel plezier ermee, game staat ook nog op mijn wensenlijstje. Maar ik houd me nog wel even in tot in ieder geval de Summer Salesquote:
Van de rest gaan we ook echt op vakantiequote:Op maandag 26 mei 2014 22:05 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En waarom niet, vakantiegeld is er tenslotte om leuke dingen mee te doen.
hier wel?quote:
Ook daar veel plezier mee dan, maar dat zal wel gaan lukken.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:15 schreef Verbal het volgende:
[..]
Van de rest gaan we ook echt op vakantieToevallig vandaag geboekt
![]()
![]()
V.
Hier doen ze het ook, maar ik moet zeggen dat op basis van jouw screenshots het in ieder geval wel oké lijkt te zitten met de humor in het spel. Maar ik wacht nog even op een leuke korting voor ik het spel ga kopen. Nog genoeg andere spellen die ik wil, waaronder Wolfenstein.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:33 schreef mschol het volgende:
[..]
hier wel?
doen die tropico plaatjes het bij jou ook niet?
het is namelijk altijd dezelfde manier van linken die ik doe
doe zoals ik: kijk of je hem met tf2 keys kan kopen?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:41 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ook daar veel plezier mee dan, maar dat zal wel gaan lukken.
[..]
Hier doen ze het ook, maar ik moet zeggen dat op basis van jouw screenshots het in ieder geval wel oké lijkt te zitten met de humor in het spel. Maar ik wacht nog even op een leuke korting voor ik het spel ga kopen. Nog genoeg andere spellen die ik wil, waaronder Wolfenstein.
Je kan 'm voor 30 euro krijgen, dat issie zeker waard.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:41 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ook daar veel plezier mee dan, maar dat zal wel gaan lukken.
[..]
Hier doen ze het ook, maar ik moet zeggen dat op basis van jouw screenshots het in ieder geval wel oké lijkt te zitten met de humor in het spel. Maar ik wacht nog even op een leuke korting voor ik het spel ga kopen. Nog genoeg andere spellen die ik wil, waaronder Wolfenstein.
Ik heb Team Fortress 2 eigenlijk nog nooit gespeeld.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:50 schreef mschol het volgende:
[..]
doe zoals ik: kijk of je hem met tf2 keys kan kopen?
Dat klinkt op zich nog als het overwegen waard, zou je me ook kunnen vertellen waar je het hebt gevonden voor die prijs?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je kan 'm voor 30 euro krijgen, dat issie zeker waard.
http://tweakers.net/produ(...)ay-one-bonus-editie/quote:Op maandag 26 mei 2014 22:56 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb Team Fortress 2 eigenlijk nog nooit gespeeld.
[..]
Dat klinkt op zich nog als het overwegen waard, zou je me ook kunnen vertellen waar je het hebt gevonden voor die prijs?
hoeft ook niet, keys koop je in community market, en met steamtrades.com kan je iemand zoeken die em aanbiedquote:Op maandag 26 mei 2014 22:56 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb Team Fortress 2 eigenlijk nog nooit gespeeld.
let op: de Retail versie is een Kalypso launcher editie en GEEN steamworks titelquote:Op maandag 26 mei 2014 22:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
http://tweakers.net/produ(...)ay-one-bonus-editie/
Oh ja hij doet het wel, ik drukte op een link in de quotequote:Op maandag 26 mei 2014 22:33 schreef mschol het volgende:
[..]
hier wel?
doen die tropico plaatjes het bij jou ook niet?
het is namelijk altijd dezelfde manier van linken die ik doe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederlands is mijn goedste vak
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:23 schreef Goedzooi het volgende:
Ik kan niet wachten tot Train Simulator 2014 in de summer sale komt. Hebben jullie de totaalprijs van alle DLC al gezien?
http://store.steampowered.com/app/24010/TS2014 is echt verkracht t.o.v. wat railworks was, delen van de DLC schijnen niet eens meer te werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Das pas kut, maar dankzij al die DLC ben ik niet van plan het ooit te kopen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:27 schreef mschol het volgende:
[..]
TS2014 is echt verkracht t.o.v. wat railworks was, delen van de DLC schijnen niet eens meer te werken
OHJAWELL!! GRATISCH!!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:44 schreef Verbal het volgende:
Geen behoefte aan games die ik toch niet ga spelen.
V.
Heb dat spel alquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:40 schreef beelz het volgende:
http://www.indiegala.com/giveaways
Gratix game is gratix
Join group
Get game
Leave group
???
Profit!!
Thanks!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:40 schreef beelz het volgende:
http://www.indiegala.com/giveaways
Gratix game is gratix
Join group
Get game
Leave group
???
Profit!!
er zaten 1 of 2 echt goeie bundels tussen, maar voor de rest meh inderdaadquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:04 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Ik vond de HB daily sales maar een beetje matig, de enige goede voor mij waren de allereerste en de worms bundle, de rest waren meh.
Wat dacht je van BF4 met enkel hun AMD optimalisaties.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:59 schreef Beach het volgende:
http://www.forbes.com/sit(...)pc-gaming-ecosystem/
dit lijkt nog een stapje verder te gaan: er wordt een stuk software ontwikkeld dat gecodeerd en wel is wat specifiek voor nvidia geschreven is, een andere gpu fabrikant kan niet inhaken op die specifieke zaken (omdat de code volledig gecodeerd is) en dus houtje touwtje methodes moet gebruiken om de performance te verbeteren..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wat dacht je van BF4 met enkel hun AMD optimalisaties.
quote:Op maandag 26 mei 2014 22:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
http://tweakers.net/produ(...)ay-one-bonus-editie/
Dank beiden, ik zal het in mijn achterhoofd houden.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:58 schreef mschol het volgende:
[..]
hoeft ook niet, keys koop je in community market, en met steamtrades.com kan je iemand zoeken die em aanbied
[..]
let op: de Retail versie is een Kalypso launcher editie en GEEN steamworks titel(ze hebben iets van 3 verschillende releases
)
Bij mij werkt BF4 prima met een GeForce kaart. Op de welbekende BF4 bugs na dan.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Humble is zo diep gezonken dat de concurrentie nu veel betere bundles heeftquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:35 schreef mschol het volgende:
voor de geintresseerde: bundlestars heeft weer een bundel:
http://www.bundlestars.com/all-bundles/reboot-bundle-4/
Valt nog wel mee, dit is veel idioter,quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Oja, ik was er die dag niet, had best Guns of Icarus en Race the Sun willen hebbenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:22 schreef FrankRicard het volgende:
Race the sun was die $1 ook zeker waard.
Ik doel meer op deze reacties. Of was het een uur geleden alleen voor Android en niet voor Steam of zo?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:34 schreef JimmyJames het volgende:
Hij is beter dan de daily bundles die we net hebben gehad, ja.
quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:03 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Godver... Is er hier iemand die ook maar een haar aanraakt van de mobile games?
Nee, het is meer het feit dat het het voor deze twee weken troep ook al 2 keer zo'n mobile ding was, daarnaast zijn mobile games toch vaak wat simpeler.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:40 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ik doel meer op deze reacties. Of was het een uur geleden alleen voor Android en niet voor Steam of zo?
[..]
[..]
Oh ja, mobile crap komt wel vaker voor. Sommige weken waren Android-only. Niets mis mee, dan skip je een weekquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:56 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Nee, het is meer het feit dat het het voor deze twee weken troep ook al 2 keer zo'n mobile ding was, daarnaast zijn mobile games toch vaak wat simpeler.
Al zou ik het niet erg vinden als er keer een echt goede ebook-bundle voorbij komtquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:59 schreef Drxx het volgende:
[..]
Oh ja, mobile crap komt wel vaker voor. Sommige weken waren Android-only. Niets mis mee, dan skip je een weekDe luisterboeken-sessies vind ik nog veel erger
Ik vond die ene indie bundle ook heel goed met Thomas Was Alone, Hotline miami enzo derin.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:41 schreef SosuaCafe het volgende:
Sowieso humble met z'n 3 tiers.![]()
Die ea bundle was nog beste bang voor buck. ¤5 .
Die had ik te pakken ja, maar ik had me er wel heel goed op voorbereid, alvast mijn paypal wachtwoord gekopieerd enzoquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:56 schreef mschol het volgende:
die met starbound was ook niet slecht,maar als je SB te pakken had was het echt een goeie deal
mja die thomas moet ik nog eens ergens zien te plukken.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:29 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik vond die ene indie bundle ook heel goed met Thomas Was Alone, Hotline miami enzo derin.
ik had hem in eerste instantie niet, en toen kwamen er nog wat keys bij en zat ik er wel bijquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:15 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Die had ik te pakken ja, maar ik had me er wel heel goed op voorbereid, alvast mijn paypal wachtwoord gekopieerd enzo
Veel mensen hadden 'm net niet
vuige demo spammert dat ge zijt!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:36 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had hem in eerste instantie niet, en toen kwamen er nog wat keys bij en zat ik er wel bij
Ik denk niet dat er veel zijn die die 2 games nog niet hebben.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:24 schreef spambot31 het volgende:
Ik heb trouwens nog FTL en Fez over.
Wil iemand ruilen ofzo, anders wil ik ze ook wel weggeven.
Ja is goed hoorquote:Op woensdag 28 mei 2014 07:05 schreef Verbal het volgende:
Ah, ik zie het al, dan moet je games als gift hebben gekocht voor jezelf
Ik zie wel dat ik Dead Island Epidemic twee keer als gift heb gekregen. Een van een FOK!'er, en eentje out of the blue zomaar
Magoed: Fez tegen Dead Island Epidemic?
V.
is ook best goedquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:04 schreef spambot31 het volgende:
Ik heb Papo & Yo ook nog liggen trouwens, schijnt ook goed te zijn.
Ik heb je toegevoegd.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:46 schreef Verbal het volgende:
[..]
Tof! Mijn Steamding staat in mijn sig
V.
Is goed, Fez is zo'n humbebundle linkding, dat stuur ik dan ook wel.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:07 schreef Verbal het volgende:
[..]
Zit nu op mijn werk, maar stuur je Dead Island vanavond
V.
Ik heb nog een key over. Zie dm.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:19 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
mja die thomas moet ik nog eens ergens zien te plukken.
quote:
Ik had vantevoren al zo'n voorgevoel dat het qua gameplay een variant op assassin's creed/far cry 3 ging worden met iets te weinig eigen identiteit. Goed, het ziet er allemaal anders uit omdat het zich in Chicago afspeelt blabla, maar de gameplay is eigenlijk grotendeels hetzelfde, met als enige toevoeging het hacken idd, iets wat ook niet heel veel verder lijkt te gaan dan "druk op E for awesome". Ergens wel jammer, aan de andere kant hoef ik weer een game minder te kopen dus dat is best relaxedquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:20 schreef Verbal het volgende:
Van wat ik ervan heb gezien, gaat Watchdogs het voor mij niet worden.
Vind het niet bijzonder genoeg en ik moet JC2 en SR3 en SD nog uitspelen en dat hacken is voor mij te weinig om een game die er verder veel op lijkt bij aan te schaffen.
V.
De gameplay lijkt me toch redelijk veel te verschillen met AC of Farcryquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:36 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik had vantevoren al zo'n voorgevoel dat het qua gameplay een variant op assassin's creed/far cry 3 ging worden met iets te weinig eigen identiteit. Goed, het ziet er allemaal anders uit omdat het zich in Chicago afspeelt blabla, maar de gameplay is eigenlijk grotendeels hetzelfde, met als enige toevoeging het hacken idd, iets wat ook niet heel veel verder lijkt te gaan dan "druk op E for awesome". Ergens wel jammer, aan de andere kant hoef ik weer een game minder te kopen dus dat is best relaxed
Nee, niet echt. Beklim de toren en hack die om meer gebied/missies vrij te spelen is hetzelfde als een radiotoren activeren in Far Cry of een Templar Tower in de fik zetten in Assassin's Creed. De manier waarop dat allemaal gebeurt, de zijmissies die ook altijd aan elkaar doen denken, de lichte RPG elementen, allemaal onderdelen die enorm bekend voorkomen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:57 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
De gameplay lijkt me toch redelijk veel te verschillen met AC of Farcry![]()
weer een mooi gebaarquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:54 schreef Tain het volgende:
Battlefield 3 is nu gratis op Origin:
https://www.origin.com/en(...)ame/standard-edition
Ja, maar dat is toch een beta? had 'm ook cadeau gekregen, van wie/hoe/wat/waarom weet ik nietquote:Op woensdag 28 mei 2014 07:05 schreef Verbal het volgende:
Ah, ik zie het al, dan moet je games als gift hebben gekocht voor jezelf
Ik zie wel dat ik Dead Island Epidemic twee keer als gift heb gekregen. Een van een FOK!'er, en eentje out of the blue zomaar
Magoed: Fez tegen Dead Island Epidemic?
V.
Aight.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:54 schreef Tain het volgende:
Battlefield 3 is nu gratis op Origin:
https://www.origin.com/en(...)ame/standard-edition
Dat is al best wel lang zo.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:12 schreef DeHovenier het volgende:
Plants vs Zombies GOTY edition ook gratis zie ik (Origin).
Er zullen er nog genoeg zijn die hem niet hebben.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:18 schreef AntiChrist7 het volgende:
Vooral leeg gebaar :p mensen die geintresseerd zijn in battlefield hebben die allang gekocht, en zitten nu in de 4. Denk niet dat er velen gaan van "he dit is het perfecte moment om in de battlefield reeks te geraken"
Ja, dat zag ik ook tijdens het giftenquote:Op donderdag 29 mei 2014 02:04 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch een beta? had 'm ook cadeau gekregen, van wie/hoe/wat/waarom weet ik niet
Waarvan akte. ik vind BF3 een topgamequote:Op donderdag 29 mei 2014 02:06 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Aight.
Heb alleen Battlefield 1942 gespeeld
in 3quote:
OMG ZO SPANNEND DITquote:
Je loopt achter.quote:
Hmm, wat bedoelen ze met "soon"? Een paar uur? Een paar dagen?quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:26 schreef JimmyJames het volgende:
Be Mine 13 van groupees wordt ook binnenkort gelanceerd: http://groupees.com/bm13
Idd.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 08:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Lijkt me ook wel geinig maar iets te duur nog nu.
Ik denk vandaag.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:56 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Hmm, wat bedoelen ze met "soon"? Een paar uur? Een paar dagen?
Had RPG Maker VX Ace al gekocht tijdens vorige summer sale uit nostalgie. Moet eerlijk zeggen dat ik er een keertje mee gerommeld heb op de dag van de aanschaf, verder niet.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:13 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik denk vandaag.
edit. Ook maar de weekly van humble met rpgmaker gekocht uit nostalgie![]()
Goddamn wat een werk zeg, respectquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:19 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Voor de mensen die een beetje van metal houden:
En hij deed het allemaal in 1 week, waarin die ook nog zijn examens had. Echt een heldquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Goddamn wat een werk zeg, respect
Qua DLC kan je natuurlijk ook kijken naar wat de humble bundle weekly te bieden heeftquote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:17 schreef Drxx het volgende:
Is de DLC voor RPG Maker z'n geld waard? Ik weet niets over de applicatie, maar ik zag ergens dat het niets toevoegt wat je zelf niet kunt maken of zo?
Wat bedoel je? Ik vraag het juist vanwege de Humble Bundle Weekly.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:54 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Qua DLC kan je natuurlijk ook kijken naar wat de humble bundle weekly te bieden heeft
Dat is toch best leuk al moet het dus wel echt de 20 euro waard zijn.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:31 schreef mschol het volgende:
Microsoft komt met extended edition van rise of nations
ze zijn wel lekker bezig met uitmelken zeg
Rise of Nationsquote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:31 schreef mschol het volgende:
Microsoft komt met extended edition van rise of nations
ze zijn wel lekker bezig met uitmelken zeg
spel opzich was prima, maar een paar grafische verbeteringen voor 20 euro gaat erg ver...quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat is toch best leuk al moet het dus wel echt de 20 euro waard zijn.
Zolang het niet alleen de resolutie die aangepast is. Daar heb je geloof ik ook gewoon patches en hacks voorquote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:44 schreef mschol het volgende:
[..]
spel opzich was prima, maar een paar grafische verbeteringen voor 20 euro gaat erg ver...
dan pak ik mijn originele discs er wel bij en speel ik hem zonder problemen
Wat en onzin, laatst nog Wargame: Red Dragon, Company of Heroes 2 gaat ook lekker door, een game als Natural Selection 2 probeert ook wat nieuws met het RTS genre, Civilization 5 is nog altijd een van de meest gespeelde games op Steam, nieuwe Civ komt eraan, het gaat eigenlijk best ok met het genre!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:08 schreef JimmyJames het volgende:
Dat zou goed nieuws zijn gezien het genre, op blizzard na, dood is.
Civ is geen RTS, das een TBS, of is dat veranderd in deel 5?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Wat en onzin, laatst nog Wargame: Red Dragon, Company of Heroes 2 gaat ook lekker door, een game als Natural Selection 2 probeert ook wat nieuws met het RTS genre, Civilization 5 is nog altijd een van de meest gespeelde games op Steam, nieuwe Civ komt eraan, het gaat eigenlijk best ok met het genre!
Ok true, je hebt gelijk. Hoewel als je het online speelt met een turntimer is het bijna een RTS, iedereen tegelijkertijd z'n beurt invoeren enzo. Maar in principe nog steeds TBS jaquote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:07 schreef mschol het volgende:
[..]
Civ is geen RTS, das een TBS, of is dat veranderd in deel 5?
Starcraft II is ook dood. Het spel is compleet ongebalanceerd en gigantisch veel mensen wachten op de volgende versie hopend dat de game betere balance heeft.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:08 schreef JimmyJames het volgende:
Dat zou goed nieuws zijn gezien het genre, op blizzard na, dood is.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dit ziet er wel leuk uit
http://store.steampowered.com/app/260230?snr=1_41_4__42
Ben benieuwd naar gameplay
quote:3rd-party DRM: Uplay
Dat lijkt me wat overdreven. Al vind ik HotS qua nieuwe units niet echt geweldig (swarm hosts zijn redelijk broken).quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Starcraft II is ook dood. Het spel is compleet ongebalanceerd en gigantisch veel mensen wachten op de volgende versie hopend dat de game betere balance heeft.
Die spellen over het hoofd gezien (al zijn Civ en NS2 geen RTS-spellen), maar je moet herkennen dat we vergeleken met pakweg vijftien jaar geleden, toen we nog drie grote RTS-reeksen hadden (C&C, blizzard-games en Age of Empire), het genre er nu niet al te goed voorstaat.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Wat en onzin, laatst nog Wargame: Red Dragon, Company of Heroes 2 gaat ook lekker door, een game als Natural Selection 2 probeert ook wat nieuws met het RTS genre, Civilization 5 is nog altijd een van de meest gespeelde games op Steam, nieuwe Civ komt eraan, het gaat eigenlijk best ok met het genre!
De competitive scene heeft het heel zwaar, heel weinig mensen kijken, sponsoren lopen weg, elk potje sc2 is hetzelfde.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:45 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat overdreven. Al vind ik HotS qua nieuwe units niet echt geweldig (swarm hosts zijn redelijk broken).
Maar of dat nou met de kwaliteit van het spel te maken heeft?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De competitive scene heeft het heel zwaar, heel weinig mensen kijken, sponsoren lopen weg, elk potje sc2 is hetzelfde.
Het leukste was toen Blizzard een groot SC2 toernooi tegenover The International 3 zette. Ti3 Had een miljoen kijkers en het SC2 toernooi tienduizenden
De games zijn altijd hetzelfde. Pak x units die OP zijn, win game (Of ga cheesen). Het is gewoon niet leuk om naar te kijken om of te spelen. Sowieso is SC2 al niet zo een leuke game om te spelen voor veel mensen vanwege de high skill die nodig is om op een beetje niveau mee te gaan.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:48 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Maar of dat nou met de kwaliteit van het spel te maken heeft?
Ik heb eerder het idee dat SC het qua kijkers zwaar te verduren heeft door de toegenomen populariteit van MOBA's.
Klopt. Maar ik vond het wel vermakelijk.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Idra heeft zichzelf trouwens kapot gemaakt binnen de SC2 scene door dingen te roepen die niet door de beugel konden
Hmjah had ook gekund ivm de weekend sale die dr ook is van RPG Makerquote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:18 schreef Drxx het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Ik vraag het juist vanwege de Humble Bundle Weekly.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |