quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:51 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ja zoiets dacht ik al. Als een progammeur meer voordeel uit een console ziet dan uit een pc moet ie vast tegen piraten zijn.
Dat is serieus te kort door de bocht. Ik wil ook graag betaald worden door mijn baas. Mijn baas wilt ook graag betaald worden voor hetgeen dat wij maken. Als niemand meer betaald voor dat spul, omdat het zo makkelijk is om even te downloaden, dan kan ik net zo goed bij de McDonalds gaan werken. Dat heeft niets met 'consoles beter vinden dan een PC' te maken.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:51 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ja zoiets dacht ik al. Als een progammeur meer voordeel uit een console ziet dan uit een pc moet ie vast tegen piraten zijn.
Oké. Ik vind de pc juist de perfecte console. Je moet wel upgraden indd, maar overklokken en een twede videokaart van 150 euro halen zorgt ervoor dat de pc weer meekan. Daarbij kunnen er emulators waardoor het beter is dan alle consoles bij elkaar qua het terugspelen van oude spellen. Wellicht is het dus gewoon nostalgie en armoede die mij bij een pc houden.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is serieus te kort door de bocht. Ik wil ook graag betaald worden door mijn baas. Mijn baas wilt ook graag betaald worden voor hetgeen dat wij maken. Als niemand meer betaald voor dat spul, omdat het zo makkelijk is om even te downloaden, dan kan ik net zo goed bij de McDonalds gaan werken. Dat heeft niets met 'consoles beter vinden dan een PC' te maken.
Flauwquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:06 schreef Pheno het volgende:
Armoede kun je wat aan doen: minder gamen, meer werken
maar goed, weer terug naar een Wii U, die piratendiscussie is al zo uitgemolken.
Toegevoegdquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:37 schreef Reintji het volgende:
Volgens mij moeten we even een topic reportje maken,
Reintji - Reintji mag ook in de OP
edit, gedaan.
Bij Animal Crossing op de 3DS is het wel handig, mits samen online kun je bv chatten en elkaars sessie joinen. Op de WiiU vind ik het wel leuk om bijv MiiVerse te lezen hoe ver mensen zijn. Straks ook handig voor Mario Kart?quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:48 schreef CoExist het volgende:
Wat is nou precies de toegevoegde waarde om mensen op je Wii U / 3DS toe te voegen?
Hopelijk komt dat snel, bijna al mijn schermen zijn al vol namelijkquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:55 schreef s0ul1991 het volgende:
Ik zou trouwens nu wel eens mappen willen maken op de Wii U.
Donequote:
Dit ja, tenminste, een beetje. Heb veel van die vooraf geïnstalleerde zooi weggegooid, maar zou het wel lekker vinden als alles gewoon via mappen vanaf het eerste scherm benaderbaar is.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hopelijk komt dat snel, bijna al mijn schermen zijn al vol namelijk
Ja, bij Animal Crossing is het idd handig, dat heeft alleen een beetje mijn aandacht verloren. Vond het leuk, maar niet zo leuk als vroeger merk ik.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:27 schreef Reintji het volgende:
[..]
Bij Animal Crossing op de 3DS is het wel handig, mits samen online kun je bv chatten en elkaars sessie joinen. Op de WiiU vind ik het wel leuk om bijv MiiVerse te lezen hoe ver mensen zijn. Straks ook handig voor Mario Kart?
We houden zo niet veel over....quote:No Wii U or 3DS Games from Ubisoft at E3 2014
by Neal Ronaghan - May 22, 2014, 11:19 am PDT
Total comments: 6
The delayed version of Watch Dogs is the only upcoming Ubisoft game on a Nintendo platform we know about.
Ubisoft's E3 2014 lineup won't feature any Nintendo games, according to the publisher.
"We won't be showing off any Nintendo games at E3 this year," a Ubisoft representative said. Currently, the company is slated to show off Assassin's Creed Unity, Far Cry 4, and more announced and unannouced games at E3 2014.
Ubisoft CEO Yves Guillemot spoke last year about how the company was planning to still support the Wii U during the 2013 holiday season and would review their commitment to Nintendo's console after that.
Currently, the only upcoming game from Ubisoft for a Nintendo platform is the delayed release of Watch Dogs, which is expected, at best, this fall, months after the May 27 of Watch Dogs on other systems.
At E3 2011, Ubisoft teamed up with Nintendo for a special developer discussion focusing on Ubisoft's upcoming slate of Wii U titles, including Killer Freaks from Outer Space (which later became ZombiU) and the never-released Ghost Recon Online. The following E3, Ubisoft's press conference was one of the first public demonstrations of the near-final Wii U with demos of Rayman Legends, ZombiU, and Just Dance.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de invloed van Team Ninja op de game.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Necrodeath op 23-05-2014 07:57:17 ]Doe eens niet.
Ik heb geen idee wie ik nou wel en niet had, maar zal onderaan de lijst beginnen dan.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je kunt bij Mario Kart enkel friend parties maken toch? Dus allemaal iedereen toevoegen.
twitter:NintendoNL twitterde op vrijdag 23-05-2014 om 16:01:09The Legend of #Zelda: The Minish Cap komt naar de #WiiU Virtual Console op 29 mei! Houd Vaati tegen! #GBA http://t.co/jUMb4K2emm reageer retweet
holy shitquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:07 schreef s0ul1991 het volgende:
twitter:NintendoNL twitterde op vrijdag 23-05-2014 om 16:01:09The Legend of #Zelda: The Minish Cap komt naar de #WiiU Virtual Console op 29 mei! Houd Vaati tegen! #GBA http://t.co/jUMb4K2emm reageer retweet
Eindelijk! Al zou ik 'm ook wel op de 3DS willen hebben.quote:
ik vind het wel goed dat ze het voor de wii U doen. de 3DS redt zich prima naar mijn mening. De wii U kan wel wat hulp gebruikenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:56 schreef CoExist het volgende:
[..]
Eindelijk! Al zou ik 'm ook wel op de 3DS willen hebben.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het blijft een beetje zuur, maar het is eigen schuld... Mist gewoon power.
daar is ie allang voor uitquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:56 schreef CoExist het volgende:
[..]
Alsof een virtual console spel de wiiU gaat redden.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:56 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
ik vind het wel goed dat ze het voor de wii U doen. de 3DS redt zich prima naar mijn mening. De wii U kan wel wat hulp gebruiken
Je bedoelt de game die meer dan 3 miljoen keer is verkocht en erg vermakelijk was als je het eenmaal beheersde?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:09 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Alsof een virtual console spel de wiiU gaat redden.
Ik ben benieuwd naar de e3 line up. Zag geruchten dat er een wii music U komt. Terwijl wii music keihard geflopt is.
Nintendont..
En dan ook nog die 90210 reclame er achter aanquote:
Ik heb het niet over redden gehad. Louter over hulp kunnen gebruiken. En ik ben blij dat nintendo heeft besloten om het voor de wii U te laten komen ipv de 3DSquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:09 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Alsof een virtual console spel de wiiU gaat redden.
Ik ben benieuwd naar de e3 line up. Zag geruchten dat er een wii music U komt. Terwijl wii music keihard geflopt is.
Nintendont..
echt een system seller ja.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:47 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Je bedoelt de game die meer dan 3 miljoen keer is verkocht en erg vermakelijk was als je het eenmaal beheersde?
Als je je 3DS eerder had gekocht had je hem gehadquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:56 schreef CoExist het volgende:
[..]
Is dat Skyloft dat de lucht in wordt geschoten?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 07:34 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan had je wel weer mogen upgraden naar 3DS XLquote:Op zaterdag 24 mei 2014 09:42 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Als je je 3DS eerder had gekocht had je hem gehad
Mag hopen van nietquote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:35 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Is dat Skyloft dat de lucht in wordt geschoten?Is Hyrule Warriors dan gewoon canon?!
Heel lang getwijfeld over een Wii U maar toch maar gehaald voor deze prijs. Wind Waker HD, Mario Kart 8, NSMBU en DK: Tropical Freeze staan nu op het lijstje.quote:Op zondag 25 mei 2014 12:01 schreef Semargofni het volgende:
Vandaag Wii U + Zelda voor 225,- bij Bartsmit.
verhaal in een zelda game.. wut?quote:Op zondag 25 mei 2014 22:19 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Wordt begeleid door Aonuma, dus qua verhaal zal het wel goed zitten.
Zoveel zelfs dat Nintendo het bij elkaar heeft gebracht in een officiële tijdslijn in Hyrule Historiaquote:
Nja, ik hou mijn hart vast. Voor zover ik weet, is de manier hoe een verhaal wordt verteld in dit soort games een beetje het caliber "Soul Calibur". Wat echt verschrikkelijk zonde zou zijn voor een verhaal zo episch als dat van TLoZquote:Op zondag 25 mei 2014 22:19 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Wordt begeleid door Aonuma, dus qua verhaal zal het wel goed zitten.
Ach, er is nog dusdanig weinig bekend over de game dat het allemaal pure speculatie is. Spreek je 10 juni wel weerquote:Op maandag 26 mei 2014 08:25 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Nja, ik hou mijn hart vast. Voor zover ik weet, is de manier hoe een verhaal wordt verteld in dit soort games een beetje het caliber "Soul Calibur". Wat echt verschrikkelijk zonde zou zijn voor een verhaal zo episch als dat van TLoZ
Het zal tot die tijd inderdaad altijd afwachten blijven. Ga het spel ongezien ook zeker halen!quote:Op maandag 26 mei 2014 08:37 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ach, er is nog dusdanig weinig bekend over de game dat het allemaal pure speculatie is. Spreek je 10 juni wel weer
DK ben ik 2 maanden mee zoet geweest. Achterlijk moeilijk spel, maar wel erg tofquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:31 schreef Lastpost het volgende:
Inmiddels ook maar overstag gegaan en een Wii U aangeschaft. Tof apparaat en nu maar hopen dat er nog wat games uitkomen die hier thuis in de smaak vallen. Tot die tijd maar met de Mario games aan de slag, DK en straks weer heerlijk racen.
nu al? komt morgen binnen dus? Ik ben benieuwd hoe andere winkels het doen (gezien het donderdag hemelvaart is)quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:07 schreef s0ul1991 het volgende:
Net een bericht gekregen dat MK8 is verzonden(Nedgame)
Mijn WiiU + MK8 pakket ookquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:07 schreef s0ul1991 het volgende:
Net een bericht gekregen dat MK8 is verzonden(Nedgame)
Bij Gamemania kun je hem morgen ophalen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:42 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
nu al? komt morgen binnen dus? Ik ben benieuwd hoe andere winkels het doen (gezien het donderdag hemelvaart is)
Ik heb 'em zelf bij Gamedumper besteld. Ben benieuwd of zij het morgen ook op de post doen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:58 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Bij Gamemania kun je hem morgen ophalen.
Even een mailtje sturenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:59 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Ik heb 'em zelf bij Gamedumper besteld. Ben benieuwd of zij het morgen ook op de post doen.
Had ze al gemaild, hun service is helaas niet super snel :-P (wat overigens niet erg is hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:02 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Even een mailtje sturenHun Twitter reactie is ook wel snel.
Ik heb het idee dat meer mensen niet weten hoe het vrienden toevoegen werkt, want ik heb bijna de hele FOK-lijst toegevoegd maar de helft van de mensen reageert helemaal niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:00 schreef DjUntzUntz het volgende:
Even zonder gekheid trouwens. Waar voeg je mensen toe aan? Ik wil even wat mensen uit de lijst toevoegen voor MK8 straks. Lijkt me wel tof om samen wat te racen.Mensen die zich willen opofferen om toegevoegd te worden?!
Nou Ramon, ik heb speciaal mijn Wii U aangezetquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:37 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat meer mensen niet weten hoe het vrienden toevoegen werkt, want ik heb bijna de hele FOK-lijst toegevoegd maar de helft van de mensen reageert helemaal niet.
Het vervelende van de GameMania, bij ons iig, is dat ze nieuwe games meestal niet verkopen voordat alle preorders afgehaald zijn.quote:
Bart Smit heeft hem ook al binnen. Heb je die in de buurt? Ze mogen hem officieel nog niet verkopen thoughquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:42 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Het vervelende van de GameMania, bij ons iig, is dat ze nieuwe games meestal niet verkopen voordat alle preorders afgehaald zijn.
Ohw ja, genoeg speelgoedwinkels in de buurt. Als het nog wat droger wil worden vandaag ga ik misschien wel even de stad in.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:44 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Bart Smit heeft hem ook al binnen. Heb je die in de buurt? Ze mogen hem officieel nog niet verkopen though
ik zal vanavond ff mjn wii u aangooien en accepterenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:37 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat meer mensen niet weten hoe het vrienden toevoegen werkt, want ik heb bijna de hele FOK-lijst toegevoegd maar de helft van de mensen reageert helemaal niet.
Misschien is het iets voor de OP:
1: Druk op Startpagina (Het ligt direct onder het aanraakscherm)
2: Tik op het eerste pictogram links genaamd "Friend List"
3: Druk op "+" op de gamepad of tik op de knop "Registreer Friend" in het onderste midden van je gamepad scherm.
4: Typ de exacte Nintendo Network I.D. van je vriend en klik op "OK".
5: Je hebt nu een vriend geregistreerd, klik op "OK".
Een andere methode is via Miiverse geloof ik, profiel van iemand opzoeken en dan toevoegen as vriend.
ik zal mensen even toevoegen en inderdaad accepteren wat nodig isquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik zal vanavond ff mjn wii u aangooien en accepteren
Welke winkel?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:47 schreef Gutanoth het volgende:
Zojuist ook het bericht gekregen dat MK8 verstuurd is!
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:10 schreef gniffie het volgende:
Anderhalf uur geleden ook Mario Kart bij Nedgame besteld en kreeg een half uur erna bericht dat die verzonden was.
nedgame is een goede zaak ja. absoluut. Heb er destijds m'n nintendo 3ds XL gekocht. was zo geregeld. Het is dat gamedumper de games nog een stuk goedkoper kan regelen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:20 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ben altijd heeel erg te spreken over Nedgame!
Klopt, heb er een 3ds met link between worlds gekocht en heb hem diezelfde middag na mijn werk nog op kunnen halen in Dordrecht. Erg goede servicequote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:23 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
nedgame is een goede zaak ja. absoluut. Heb er destijds m'n nintendo 3ds XL gekocht. was zo geregeld. Het is dat gamedumper de games nog een stuk goedkoper kan regelen.
Bij deze! Gutanoth (voor zover ik weetquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:26 schreef DjUntzUntz het volgende:
Ik heb trouwens even naar de lijst op de 1e pagina gekeken maar daar zag ik ook veel namen tussen staan die ik verder nooit zie verschijnen. Als er actieve mensen zijn die graag straks wat willen MK8'en, meld je dan even, voeg ik je toe
dank je. Ik zal zo direct kijken en je toevoegen!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:28 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Bij deze! Gutanoth (voor zover ik weet)
Denk het ook:quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:26 schreef Bolters het volgende:
Denk dat hij morgen ook wel in veel Media Markts zal liggen
Wii-games kun je spelen via het Wii-menu. Raak het Wii-logo aan op de touch screen of de gamedisc als het spel er in zit.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:52 schreef DjUntzUntz het volgende:
Ik vroeg me af; je hebt voor de wii een Anno game: *(Create a new world). Kan ik deze ook op de wii U spelen? en zo ja, hoe doe ik dat dan? moet ik instellingen veranderen oid?
of houd B op de gamepad ingedrukt op de gamepad als je de Wii U aanzetquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:55 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Wii-games kun je spelen via het Wii-menu. Raak het Wii-logo aan op de touch screen of de gamedisc als het spel er in zit.
ken je toevallig anno: Create a new world? Zou ik het op de wii U kunnen spelen? (las dat niet alle games compatibel zijn).quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:55 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Wii-games kun je spelen via het Wii-menu. Raak het Wii-logo aan op de touch screen of de gamedisc als het spel er in zit.
Juist, dank je!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:57 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
of houd B op de gamepad ingedrukt op de gamepad als je de Wii U aanzet
Alle games zijn compatibelquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:05 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
ken je toevallig anno: Create a new world? Zou ik het op de wii U kunnen spelen? (las dat niet alle games compatibel zijn).
Net op tijd!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik zal vanavond ff mjn wii u aangooien en accepteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |