quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:10 schreef gniffie het volgende:
Anderhalf uur geleden ook Mario Kart bij Nedgame besteld en kreeg een half uur erna bericht dat die verzonden was.
nedgame is een goede zaak ja. absoluut. Heb er destijds m'n nintendo 3ds XL gekocht. was zo geregeld. Het is dat gamedumper de games nog een stuk goedkoper kan regelen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:20 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ben altijd heeel erg te spreken over Nedgame!
Klopt, heb er een 3ds met link between worlds gekocht en heb hem diezelfde middag na mijn werk nog op kunnen halen in Dordrecht. Erg goede servicequote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:23 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
nedgame is een goede zaak ja. absoluut. Heb er destijds m'n nintendo 3ds XL gekocht. was zo geregeld. Het is dat gamedumper de games nog een stuk goedkoper kan regelen.
Bij deze! Gutanoth (voor zover ik weetquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:26 schreef DjUntzUntz het volgende:
Ik heb trouwens even naar de lijst op de 1e pagina gekeken maar daar zag ik ook veel namen tussen staan die ik verder nooit zie verschijnen. Als er actieve mensen zijn die graag straks wat willen MK8'en, meld je dan even, voeg ik je toe
dank je. Ik zal zo direct kijken en je toevoegen!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:28 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Bij deze! Gutanoth (voor zover ik weet)
Denk het ook:quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:26 schreef Bolters het volgende:
Denk dat hij morgen ook wel in veel Media Markts zal liggen
Wii-games kun je spelen via het Wii-menu. Raak het Wii-logo aan op de touch screen of de gamedisc als het spel er in zit.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:52 schreef DjUntzUntz het volgende:
Ik vroeg me af; je hebt voor de wii een Anno game: *(Create a new world). Kan ik deze ook op de wii U spelen? en zo ja, hoe doe ik dat dan? moet ik instellingen veranderen oid?
of houd B op de gamepad ingedrukt op de gamepad als je de Wii U aanzetquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:55 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Wii-games kun je spelen via het Wii-menu. Raak het Wii-logo aan op de touch screen of de gamedisc als het spel er in zit.
ken je toevallig anno: Create a new world? Zou ik het op de wii U kunnen spelen? (las dat niet alle games compatibel zijn).quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:55 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Wii-games kun je spelen via het Wii-menu. Raak het Wii-logo aan op de touch screen of de gamedisc als het spel er in zit.
Juist, dank je!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:57 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
of houd B op de gamepad ingedrukt op de gamepad als je de Wii U aanzet
Alle games zijn compatibelquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:05 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
ken je toevallig anno: Create a new world? Zou ik het op de wii U kunnen spelen? (las dat niet alle games compatibel zijn).
Net op tijd!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik zal vanavond ff mjn wii u aangooien en accepteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |