holy shitquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:07 schreef s0ul1991 het volgende:
twitter:NintendoNL twitterde op vrijdag 23-05-2014 om 16:01:09The Legend of #Zelda: The Minish Cap komt naar de #WiiU Virtual Console op 29 mei! Houd Vaati tegen! #GBA http://t.co/jUMb4K2emm reageer retweet
Eindelijk! Al zou ik 'm ook wel op de 3DS willen hebben.quote:
ik vind het wel goed dat ze het voor de wii U doen. de 3DS redt zich prima naar mijn mening. De wii U kan wel wat hulp gebruikenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:56 schreef CoExist het volgende:
[..]
Eindelijk! Al zou ik 'm ook wel op de 3DS willen hebben.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het blijft een beetje zuur, maar het is eigen schuld... Mist gewoon power.
daar is ie allang voor uitquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:56 schreef CoExist het volgende:
[..]
Alsof een virtual console spel de wiiU gaat redden.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:56 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
ik vind het wel goed dat ze het voor de wii U doen. de 3DS redt zich prima naar mijn mening. De wii U kan wel wat hulp gebruiken
Je bedoelt de game die meer dan 3 miljoen keer is verkocht en erg vermakelijk was als je het eenmaal beheersde?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:09 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Alsof een virtual console spel de wiiU gaat redden.
Ik ben benieuwd naar de e3 line up. Zag geruchten dat er een wii music U komt. Terwijl wii music keihard geflopt is.
Nintendont..
En dan ook nog die 90210 reclame er achter aanquote:
Ik heb het niet over redden gehad. Louter over hulp kunnen gebruiken. En ik ben blij dat nintendo heeft besloten om het voor de wii U te laten komen ipv de 3DSquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:09 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Alsof een virtual console spel de wiiU gaat redden.
Ik ben benieuwd naar de e3 line up. Zag geruchten dat er een wii music U komt. Terwijl wii music keihard geflopt is.
Nintendont..
echt een system seller ja.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:47 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Je bedoelt de game die meer dan 3 miljoen keer is verkocht en erg vermakelijk was als je het eenmaal beheersde?
Als je je 3DS eerder had gekocht had je hem gehadquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:56 schreef CoExist het volgende:
[..]
Is dat Skyloft dat de lucht in wordt geschoten?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 07:34 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan had je wel weer mogen upgraden naar 3DS XLquote:Op zaterdag 24 mei 2014 09:42 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Als je je 3DS eerder had gekocht had je hem gehad
Mag hopen van nietquote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:35 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Is dat Skyloft dat de lucht in wordt geschoten?Is Hyrule Warriors dan gewoon canon?!
Heel lang getwijfeld over een Wii U maar toch maar gehaald voor deze prijs. Wind Waker HD, Mario Kart 8, NSMBU en DK: Tropical Freeze staan nu op het lijstje.quote:Op zondag 25 mei 2014 12:01 schreef Semargofni het volgende:
Vandaag Wii U + Zelda voor 225,- bij Bartsmit.
verhaal in een zelda game.. wut?quote:Op zondag 25 mei 2014 22:19 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Wordt begeleid door Aonuma, dus qua verhaal zal het wel goed zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |