Minstens drie verkiezen pvda stemmen dan.quote:
Deal.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Minstens drie verkiezen pvda stemmen dan.
Dat is dan ook denk t enige middel waardoor ik t uberhaupt vol houquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Deal.
Wel met XTC op hoor, hou ik 't langer vol.
Niks mis mee toch, gewoon gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan, met die banaan.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is dan ook denk t enige middel waardoor ik t uberhaupt vol hou![]()
Ahquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Niks mis mee toch, gewoon gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan, met die banaan.
[ afbeelding ]
Gat-ver-damme.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nouja een piemel kan je nog wassen. Rimmen is weer iets anders.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:57 schreef Raene het volgende:
[..]
Ah.. Nooit meer anaal voor mij na deze foto
.
Ooohhhquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nouja een piemel kan je nog wassen. Rimmen is weer iets anders.
Hey jijquote:
Wees gerust, jou rim ik met alle liefde.quote:
Raene.quote:
JEUJ!quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wees gerust, jou rim ik met alle liefde.
Fera jij sexy beastquote:
quote:
quote:
sorryquote:
Tt is te lang voor mobiel zekerquote:
TS?quote:
quote:
Mits lube nee.quote:
gvd zegquote:
Vroeg ik 't aan jou? Nou? He?quote:
BOEHOEOHOEquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
gvd zeg
bij nader inzien mag je je kleren wel aanhouden ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
Moet je vechten soms met je grote mondquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vroeg ik 't aan jou? Nou? He?
maar ok, ik zal genoeg meenemen
Graag, 3 uur op het schoolplein? Jij...jij......nerd!quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:10 schreef Raene het volgende:
[..]
Moet je vechten soms met je grote mond!?
oke gr gr
Mooiquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In landscapemodus niet.
Ik was sowieso al van plan om PvdA te stemmen, dus komt goed uit
Nu heb je echt een probleem jongequote:Op donderdag 22 mei 2014 13:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Graag, 3 uur op het schoolplein? Jij...jij......nerd!
Ik voel de grond hier schudden jonge zo bang dat je moet zijn.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ril al, ik ril al, zie je het?
Moet je niet zo hard stampvoeten.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:14 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik voel de grond hier schudden jonge zo bang dat je moet zijn.
Ik zou van de mogelijkheid gebruik maken en alle gaatjes gebruiken.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kom direct na het stemmen naar je toe.Gr. Gr
Aaaah wat een schattig eendjequote:Op donderdag 22 mei 2014 13:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Moet je niet zo hard stampvoeten.
[ afbeelding ]
Nou, alle gaatjes gaat niet lukken ben ik bangquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zou van de mogelijkheid gebruik maken en alle gaatjes gebruiken.
Jeetje Fas, wat een vieze meid ben je ook.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zou van de mogelijkheid gebruik maken en alle gaatjes gebruiken.
Ik deed een typetje.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje Fas, wat een vieze meid ben je ook.
Jaahquote:
Alleen oraal.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, alle gaatjes gaat niet lukken ben ik bang
Niet? Moet jij eens oplettenquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, alle gaatjes gaat niet lukken ben ik bang
wel oke maar moet echt wennen aan het bed en de matras. Ook is het daar lichter dus was al om half zes wakkerquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:33 schreef LovelyLady het volgende:
En hoe heb je de eerste nacht geslapen MK?
Half 6 is ook een mooie tijdquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wel oke maar moet echt wennen aan het bed en de matras. Ook is het daar lichter dus was al om half zes wakkernog wel kunnen slapen maar werd daarna wel elke keer even wakker.
Wat ben jij nou weer voor vrouwquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Alleen oraal.
Hihi grapjon.
Ff vergaderen.
Ja vond ik eigenlijk ook, maar moest er toch uit.quote:
Die kijkt niet lievquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Eenden zijn cool.
[ afbeelding ]
Gewoon geen wekkerquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Mijn wekker gaat om half 7 maar 1 van mijn katten vond het vanochtend nodig om rond 10 voor 6 aan mijn slaapkamerdeur te krabben en hard te gaan miauwen.
Toen ie daar niet mee ophield ben ik toch maar even gaan kijken of er iets aan de hand was, maar nee, mevrouw wilde gewoon aandacht
Dat zei ik niet.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wederom riep ik weer eens wat.
Hihaho Vinniiee heeft een grote piemol hihihihi
quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:09 schreef Raene het volgende:
[..]
BOEHOEOHOE!!
Pfieuw.. Gokte al zoiets, anders was het wel DM geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Doen ze bij ons ook, elke dag om 6 uur.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Mijn wekker gaat om half 7 maar 1 van mijn katten vond het vanochtend nodig om rond 10 voor 6 aan mijn slaapkamerdeur te krabben en hard te gaan miauwen.
Toen ie daar niet mee ophield ben ik toch maar even gaan kijken of er iets aan de hand was, maar nee, mevrouw wilde gewoon aandacht
Bij mij gebeurt het zeker niet iedere dag, of ik slaap er normaal gesproken doorheen, dat kan ook.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doen ze bij ons ook, elke dag om 6 uur.Dan doen we de buitendeur open en geven we ze eten, dan zijn er 2 van de 3 blij. En de derde wil alleen aandacht en komt mijn gezicht dan melken.
Dolletjes.
Donald is een agressieve horkquote:
Donald is tofquote:
Hedde gij wat tegen verkens ofwaquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Pfieuw.. Gokte al zoiets, anders was het wel DM geweest
Nee hoor, met een lekker sausje even aanbraden en op de juiste temperatuur consumerenquote:
Tamashii schijnt anders pittig heet te zijn, maar ik heb al gestemd helaasquote:
Mooi man.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:17 schreef S95Sedan het volgende:
Bakkelijen met telecom providers, oh joy.
Wat is het probleem dan?quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Frustratie, god. En ook geen oplossing geven. Lekker blijven weerleggen.
Ik hoef geen schroeiplekken op mijn paarsgepunte lans.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tamashii schijnt anders pittig heet te zijn, maar ik heb al gestemd helaas
Nixx-quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:51 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik hoef geen schroeiplekken op mijn paarsgepunte lans.
Mijn d&d character Hartorquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nixx-
Mijn WoW karakter heette Nix
Ha
Mijn d&d karakter heette Nightshade, maar dat is een mensenleven geledenquote:
Zullen wij zelf een politieke partij beginnen Feer?quote:
Ik moet nog stemmen. Ik ben er nog niet over uit.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tamashii schijnt anders pittig heet te zijn, maar ik heb al gestemd helaas
Nee joh. Als ik de politiek in ga, wil ik het juist goed doen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zullen wij zelf een politieke partij beginnen Feer?
We hoeven alleen maar gekozen te worden, daarna kunnen we er gewoon een puinhoop van maken.
Ik zeg ook niet dat we het niet gaan proberen, maar mocht het mislukken krijgen we toch gewoon geld.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee joh. Als ik de politiek in ga, wil ik het juist goed doen.
Dit.quote:
Dat is wel een hele opluchting. Van al die keren dat ik gefaald ben in het leven wil ik er toch eens voor beloond worden.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat we het niet gaan proberen, maar mocht het mislukken krijgen we toch gewoon geld.
Gewoon lekker online bekijkenquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet aankomende facturen.
Ze denken ook vaak dat ze alles maar kunnen maken die bedrijven
Nightshade, wat origineelquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mijn d&d karakter heette Nightshade, maar dat is een mensenleven geleden
De Heer zal je lonenquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wel een hele opluchting. Van al die keren dat ik gefaald ben in het leven wil ik er toch eens voor beloond worden.
Kun je 'm net zo goed Aardappel noemen.quote:
Royco Leeft?quote:
Hahahaquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Kun je 'm net zo goed Aardappel noemen.
Aardappel de barbaar.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Kun je 'm net zo goed Aardappel noemen.
Klinkt als een rogue.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mijn d&d karakter heette Nightshade, maar dat is een mensenleven geleden
Je bedoelt dus dat je graag zeurt om het zeurenquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik haat online dat soort dingen doen. Geef mij maar gewoon papier wat dat betreft.
Nederlander pur sang.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bedoelt dus dat je graag zeurt om het zeuren
Ja ik twijfel nog over een politieke partij of een religie.quote:
Zelfhaat.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Nederlander pur sang.
Oh nee, Sedan haat Nederlanders.
Nope, te vaak gehad dat er gewoon dingen niet kloppen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bedoelt dus dat je graag zeurt om het zeuren
Alleen jou Feerquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Nederlander pur sang.
Oh nee, Sedan haat Nederlanders.
Tja als je kijkt hoeveel ik hossel met het Faxisme zou ik maar een politieke partij oprichten als ik jou wasquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik twijfel nog over een politieke partij of een religie.
Wat zou meer in trek zijn bij de vrouwen denk je?
Bij vrouwen? Ik denk dan nog eerder politiek. Religie is vaak niet zo lief voor vrouwen. Tenzij jij daar verandering in brengt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik twijfel nog over een politieke partij of een religie.
Wat zou meer in trek zijn bij de vrouwen denk je?
En met een papieren factuur klopt het dan ineens wel?quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nope, te vaak gehad dat er gewoon dingen niet kloppen.
Wat houdt het faxisme eigenlijk inquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja als je kijkt hoeveel ik hossel met het Faxisme zou ik maar een politieke partij oprichten als ik jou was
Ik ook van jou schatje.quote:
Was een karakter uit een tekenfilm die ik als kind keek.quote:
Een 'thief', hetzelfde eigenlijk maar toch!quote:
Vrouwen worden juist aanbeden bij het Faxismequote:Op donderdag 22 mei 2014 15:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij vrouwen? Ik denk dan nog eerder politiek. Religie is vaak niet zo lief voor vrouwen. Tenzij jij daar verandering in brengt.
Ik ben heel vrouwvriendelijkquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij vrouwen? Ik denk dan nog eerder politiek. Religie is vaak niet zo lief voor vrouwen. Tenzij jij daar verandering in brengt.
En +20 sexualityquote:
quote:
Nee maar dan heb ik het zwart op witquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En met een papieren factuur klopt het dan ineens wel?
Neigt een beetje naar seksisme.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vrouwen worden juist aanbeden bij het Faxisme
Awwww.quote:
Het is 2014 he, printers zijn er al een tijdje.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee maar dan heb ik het zwart op wit
Niet alle vrouwen waarderen foute, seksueel getinte opmerkingen. Hard maar waar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen waarderen foute, seksueel getinte opmerkingen. Hard maar waar.Meesten eigenlijk nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Klopt. Zeikwijven.quote:
quote:
Eh, ik betaal genoeg aan die bedrijven, doen ze tenminste nog iets ervoor.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is 2014 he, printers zijn er al een tijdje.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen waarderen foute, seksueel getinte opmerkingen. Hard maar waar.Krijg een slappeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ze zeggen HIHIHIIHI WAT LEUK, maar ondertussen plotten ze een aanslag op je leven.quote:
Je BENT een slappequote:
damnquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:12 schreef Raene het volgende:
[..]
Ze zeggen HIHIHIIHI WAT LEUK, maar ondertussen plotten ze een aanslag op je leven.
Ik voer grumpy cat aan m'n hond.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
[..]
Eh, ik betaal genoeg aan die bedrijven, doen ze tenminste nog iets ervoor.
Ja waarom makkelijk doen als je het jezelf ook moeilijk kunt maken.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
[..]
Eh, ik betaal genoeg aan die bedrijven, doen ze tenminste nog iets ervoor.
+ 10 hate resistance.quote:
Sneaky bitches.quote:
WAT MOET JE NOU JONGEquote:
+10 Huiliequote:
Neo-feminist.quote:
De dolle royco's.quote:
En dan haten op homo's omdat ze geen vrouwen willen datenquote:
Teringlijersquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan haten op homo's omdat ze geen vrouwen willen daten
Grumpy cat > jouw hondquote:
Sowieso heb ik geeneens zo'n ding dus daar is geen eens sprake van.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja waarom makkelijk doen als je het jezelf ook moeilijk kunt maken.
Pls. Bogie heerst.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Grumpy cat > jouw hond
[..]
Sowieso heb ik geeneens zo'n ding dus daar is geen eens sprake van.
Daar maak je juist een hoop vrouwen boos mee.quote:
Klopt, maar ik zeg het wel.quote:
Schaf meteen menstruatie af danquote:
Ja?quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar maak je juist een hoop vrouwen boos mee.
Oke danquote:
Nee? Wil jij een string dragen?quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja?
Wil jullie niet allemaal een string dragen dan?
Neeeee.quote:
Naakt toegestaan in het openbaar?quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Neeeee.
Altijd die opluchting dat je niet zwanger bent.
Ja.quote:
quote:
Wat ga je stemmen?quote:
Geen idee nog.quote:
Die is nog beterquote:
Ik ook niet.quote:
Heb jij dat ook gestemd?quote:
Dit.quote:
Waarom niet?quote:
Stel je aan zegquote:
Geen feest van herkenning?quote:
Dat maakt toch eigenlijk niks uit?quote:
Als je niet stemt gaat je stem naar de grootste?quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet gaat je stem naar de grootste, blanco naar niemand.
Grootste partij.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je niet stemt gaat je stem naar de grootste?
Als je geen stem uitbrengt gaat jouw stem naar PVDA als die de grootste is.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je niet stemt gaat je stem naar de grootste?
Niet echt geloof ik.quote:
Ja, ik snap dat je dat bedoelt.quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:44 schreef Raene het volgende:
[..]
Als je geen stem uitbrengt gaat jouw stem naar PVDA als die de grootste is.
Dat is een misvatting.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat je dat bedoelt.Maar is dat serieus zo?
Blanco stem telt alleen maar mee voor het berekenen van de opkomst no worriesquote:
Ja, overige stemmen worden verdeeld onder de partijen. Met uitzondering van blanco stemmen, die gaan naar geen enkele partij.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat je dat bedoelt.Maar is dat serieus zo?
Ja, maar dan niet per se de grootste.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja, overige stemmen worden verdeeld onder de partijen.
Zie;
http://www.jeugdwerkzuidp(...)-er-dan-met-je-stem/
Wat is jeugdwerkzuidplas nou weer voor een bronquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja, overige stemmen worden verdeeld onder de partijen.
Zie;
http://www.jeugdwerkzuidp(...)-er-dan-met-je-stem/
http://www.rijksoverheid.(...)-een-verkiezing.htmlquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar dan niet per se de grootste.Wordt naar rato verdeeld.
I know.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:46 schreef Raene het volgende:
[..]
Blanco stem telt alleen maar mee voor het berekenen van de opkomst no worries
Ik had het eigenlijk over niet stemmen, niet over blanco stemmen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:48 schreef Raene het volgende:
[..]
http://www.rijksoverheid.(...)-een-verkiezing.html
Hoe kan ik blanco stemmen bij een verkiezing?
U kunt ervoor kiezen een blanco stem uit te brengen. U gaat dan wel naar het stembureau, maar maakt geen gebruik van de mogelijkheid een kandidaat of partij te kiezen. U vult niets in op het stembiljet.
Symbolische betekenis
Wanneer u een blanco stem uitbrengt, heeft dat alleen een symbolische betekenis. Uw stem heeft dan, net als wanneer u niet stemt, geen invloed op de zetelverdeling. Het is een misvatting dat een niet-uitgebrachte stem naar de grootste partij gaat. Een blanco stem telt wel bij het bepalen van de opkomst van de verkiezing.
Ja maar schatje lees het stukje tekst dan gewoonquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk over niet stemmen, niet over blanco stemmen.
Dat heb ik gedaan. Ik reageerde gewoon op Sedan zijn bron.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:49 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja maar schatje lees het stukje tekst dan gewoon.
Dut grote kans dat een partij je stem krijgt terwijl je het misschien niet eens bent met hun standpuntenquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar dan niet per se de grootste.Wordt naar rato verdeeld.
Boeit de bron dan, het gaat om wat ermee gebeurd.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:47 schreef Raene het volgende:
[..]
Wat is jeugdwerkzuidplas nou weer voor een bron
Niet goed genoeg?quote:
quote:Uw stem heeft dan, net als wanneer u niet stemt, geen invloed op de zetelverdeling. Het is een misvatting dat een niet-uitgebrachte stem naar de grootste partij gaat.
Maar dan nog klopt het dus niet eens.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dut grote kans dat een partij je stem krijgt terwijl je het misschien niet eens bent met hun standpunten
[..]
Boeit de bron dan, het gaat om wat ermee gebeurd.
Lees de edit even.quote:
Kusjequote:
Kusje.quote:
Heuj! Pik jij nu gewoon het kusje voor feer ofniequote:
Goed he, ik sprong er gewoon net ff voor!quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:52 schreef Raene het volgende:
[..]
Heuj! Pik jij nu gewoon het kusje voor feer ofnie!??
Klappen kun je krijgen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Goed he, ik sprong er gewoon net ff voor!
Betalequote:Op donderdag 22 mei 2014 15:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Goed he, ik sprong er gewoon net ff voor!
Heb jij een kissing company?quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dut grote kans dat een partij je stem krijgt terwijl je het misschien niet eens bent met hun standpunten
[..]
Boeit de bron dan, het gaat om wat ermee gebeurd.
Jaquote:
Ja.quote:
Onze sherlocker.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omg
Waarom ging het over mij?Zo random
In dat geval, wat moet ik betalen voor een ''half and half'' ?quote:
Godverquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee deze SC stond gewoon toevallig open! Las ik toen ik terugkwam, hihi.
Hallo daarquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omg
Waarom ging het over mij?Zo random
Hey Vas. Heb je die operatie al gehad?quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moet afentoe bijhouden of er over me geroddeld word hè.
Hey Fas :$
haiquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee deze SC stond gewoon toevallig open! Las ik toen ik terugkwam, hihi.
Fuck you.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hey Vas. Heb je die operatie al gehad?
Wat?quote:
Ach nee joh, ik ken Fas.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken IJskoningin
quote:
kutjebefquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Fas en Vas sitting on a tree...
Sorry dat ik te hoog voor je gegrepen benquote:
Mag ik het proberen?quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:10 schreef zeefje het volgende:
[..]
Sorry dat ik te hoog voor je gegrepen ben
Nee dat is voor knappe meisjes om naaktfoto's te sturenquote:
Ik ben niet knap en ikstuur geen random foto's dus nee geen snapchat voor mijquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee dat is voor knappe meisjes om naaktfoto's te sturen
Nee, je zet ze alleen op een forum.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:13 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik ben niet knap en ikstuur geen random foto's dus nee geen snapchat voor mij
Ja maar daar komt geen snapchat aan de pasquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, je zet ze alleen op een forum.
Ha. Ha. Ha.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb een Voornaam en AChternaam, jij hebt een voornaam en achternaam.
^_^ ^_^ ^_^
Ik wilde het net zeggen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, je zet ze alleen op een forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |