Dat is niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dude... We moeten yats en zijn bevrijdingslegertje crushen
Als een blad.quote:
Oh dat kan ook nog ja.quote:
Een oordeel over een ander geven is nu eenmaal makkelijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:16 schreef zeefje het volgende:
Altijd maar die mensen die denken te weten hoe ik in elkaar zit. Stop ermee echt.
One man armyquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dude... We moeten yats en zijn bevrijdingslegertje crushen
Weet jij het zelf wel? Hoe jij in elkaar zit?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:16 schreef zeefje het volgende:
Altijd maar die mensen die denken te weten hoe ik in elkaar zit. Stop ermee echt.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ook, in de disneywinkel in antwerpen
Thanks, komt wel weer goed ofzo. En zodra mijn vriend terug is vind ik vast wel een andere vorm van lichaamsbeweging.quote:
Blad?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk.
Wij hebben veel meer charisma. We praten zijn legertje zo om
[..]
Als een blad.
Ja.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weet jij het zelf wel? Hoe jij in elkaar zit?
hmm.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]De Disneywinkel in Chicago vond ik dan weer niet zo boeiend. Die in Parijs is wel leuk!
[..]
Thanks, komt wel weer goed ofzo. En zodra mijn vriend terug is vind ik vast wel een andere vorm van lichaamsbeweging.
En je wapen is een schim van een reuzendildo op een muur.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:19 schreef yats het volgende:
[..]
Een oordeel over een ander geven is nu eenmaal makkelijk.
[..]
One man army
Je doelt niet op seks toch?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
Thanks, komt wel weer goed ofzo. En zodra mijn vriend terug is vind ik vast wel een andere vorm van lichaamsbeweging.
Mooiquote:
Nouuuuuuujaaaaaaaa!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Spidey heb je figuur niet voor man.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dat kan ook nog ja.
Als Spike dan.
Maar eigenlijk wil ik als spidey of als wolverine natuurlijk.
Nee nooit hoe voelt dat?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:20 schreef PBateman1978 het volgende:
zeefje, ik hou zeker van zeesterren.
Heb je er weleens een zachtjes gestreeld?
Ik dacht dat je intellectueel was.quote:
Hoezo dat dan weer niet?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouuuuuuujaaaaaaaa!
[..]
Spidey heb je figuur niet voor man.
Nee, mijn wapen hebben maar weinig mensen gezien. En nee, jij krijgt het ook niet te zien art.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
En je wapen is een schim van een reuzendildo op een muur.
Wie weet dat nou niet?!?!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weet jij het zelf wel? Hoe jij in elkaar zit?
Waarom heb ik nu een mi van jou zwaaiend met je lul op een slagveld?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:21 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, mijn wapen hebben maar weinig mensen gezien. En nee, jij krijgt het ook niet te zien art.
Ik snapte 'm, ik ben intellectueelquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je intellectueel was.
Misschien moet ik mijn mening maar herzien.
Ja.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoezo dat dan weer niet?
Ben ik te breed?
Oh jaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Spidey is een rank manneke. Dat kun jij niet meer nu.
Ik snap mijzelf vaak niet. Echt geen ideequote:
Ik?quote:
Geen idee, ik heb niets over een lul gezegd.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom heb ik nu een mi van jou zwaaiend met je lul op een slagveld?
Je mist iets in je leven als je de ietwat harde, schubben-achtige substantie van een zeester nog niet langs je vingers hebt laten glijden.quote:
ik wil jou wel beter leren kennen.quote:
Dan ligt het vast aan mij.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:23 schreef yats het volgende:
[..]
Ik?Ik snap mezelf niet eens, laat staan anderen.
[..]
Geen idee, ik heb niets over een lul gezegd.
xDquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik snapte 'm, ik ben intellectueel
Dat zie ik wel voor me, ja.quote:
Leuker is ze op je hand te leggen en dat je de honderden zuignapjes aan de onderkant voelt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je mist iets in je leven als je de ietwat harde, schubben-achtige substantie van een zeester nog niet langs je vingers hebt laten glijden.
Laat dit het eerste op je nog te maken Bucketlist zijn, je zult me later nog wel bedanken.
Ik zie jou wel als een gambit ja.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
xD
[..]
Dat zie ik wel voor me, ja.
Dan ga ik wel als Gambit. Fatties hosselen met mijn accent.
De neem ies Gambiet, riemembah iet.
Insgelijks.quote:
waarom knipoog je?quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan ligt het vast aan mij.
My mind works in strange ways.
And never bring your dick to a swordfight natuurlijk.
Nope, ik pak het familiewapen wel.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:24 schreef artelligence het volgende:
Ik bedoelde niet wapen als in arsenaal, maar wapen als in beeldmerk op je harnas en je schild. Dat is de beeltenis van een schim van een dildo
Meisjes plagen, kusjes vragen, he.quote:
haha aars en aalquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:24 schreef artelligence het volgende:
Ik bedoelde niet wapen als in arsenaal, maar wapen als in beeldmerk op je harnas en je schild. Dat is de beeltenis van een schim van een dildo
Jij krijgt sowieso kusjes. Van mij, op je mond.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Meisjes plagen, kusjes vragen, he.
Ik ben te fatty voor Nightcrawler.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zie jou wel als een gambit ja.
Of nightcrawler
Jeetje daar heb je Miss Serious ineens hoor hey.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:24 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Leuker is ze op je hand te leggen en dat je de honderden zuignapjes aan de onderkant voelt.
Lekker, je wil vast niet delen?quote:
Dat was te merken. Stomme lamp ook die dat veroorzaakte.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jammer, ik ging stuk die keer op TC. En de slappe lach is mijn enige zwakte.
Welke superheld is geschikt voor mij?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben te fatty voor Nightcrawler.
Helaas.
Ik ga wel als Blob dan.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jeetje daar heb je Miss Serious ineens hoor hey.
Skinny Dudester.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Welke superheld is geschikt voor mij?
Dan ga ik even een babyfoon instellenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:29 schreef S95Sedan het volgende:
Gaat mij te hard hier, verder kloten aan pc
Omnomnom.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jij krijgt sowieso kusjes. Van mij, op je mond.
Wat voor krachten heeft die?quote:
Ik zal m erbij zetten, op plaats 14.943, net voor 'op mijn kop een forumpost schrijven op Fok'quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:29 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Maar díé ervaring hoort echt op je bucketlist.
is zo;n wireless dingquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik mis de correlatie even tussen een pc en een babyfoon
Oef, moeilijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Welke superheld is geschikt voor mij?
Wil die jetsers weleens voelen van je.quote:
Ach dan ben ik wel een random mutant het X-menquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oef, moeilijk.
De meesten zijn wat groter en breder.
Ik weet wel een mooie, redelijk obscure.
Matter Eater Lad.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wil die jetsers weleens voelen van je.
samen douchen? dat ik douchegel op mijn jetsers doe en jou daarme inzeep?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wil die jetsers weleens voelen van je.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
samen douchen? dat ik douchegel op mijn jetsers doe en jou daarme inzeep?
Hnnngggg.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
samen douchen? dat ik douchegel op mijn jetsers doe en jou daarme inzeep?
Wat denk je van Beak (de enige Nederlandse mutant)quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach dan ben ik wel een random mutant het X-men
Hoe ben jij op je username gekomen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hey peeps, kusjes op jullie blote bips
Ja, wil je dat?quote:
Ja, en dat weet je best. Boobs4life.quote:
daten?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, en dat weet je best. Boobs4life.
Mr M dat klinkt wel coolquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat denk je van Beak (de enige Nederlandse mutant)
[ afbeelding ]
Of Mr M, de enige Belgische:
[ afbeelding ]
Oh ik wel. Maar ik ben ook een vrouw.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik snap mijzelf vaak niet. Echt geen idee
en wat voor een!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh ik wel. Maar ik ben ook een vrouw.
En ik maar denken dat vrouwen zichzelf sowieso niet konden begrijpenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh ik wel. Maar ik ben ook een vrouw.
volgens mij niet want jullie maken zo vaak toespelingen etc.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, en dat weet je best. Boobs4life.
Geef je nu al op? Misschien is die jongen wel even fappen op alleen het idee al.quote:
quote:
doet het nietquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker. Helaas wordt hij nooit meer gebruikt. Laatste keer in 2006 ofzo.
Dit is mijn favoriet:
[ afbeelding ]
Tsja dat komt echt door dit jaar. En een beetje door drugs. En liefde. Heb veel bereikt, maar kan altijd nog beter uiteraard. En soms doe ik ook domme dingen, maar dan weet ik wel dat ik dat doequote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En ik maar denken dat vrouwen zichzelf sowieso niet konden begrijpen
Fas is een hete deernequote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Geef je nu al op? Misschien is die jongen wel even fappen op alleen het idee al.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:49 schreef perro. het volgende:
[..]
volgens mij niet want jullie maken zo vaak toespelingen etc.
quote:
Wat is er dit jaar veranderd dan?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tsja dat komt echt door dit jaar. En een beetje door drugs. En liefde. Heb veel bereikt, maar kan altijd nog beter uiteraard. En soms doe ik ook domme dingen, maar dan weet ik wel dat ik dat doe
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:50 schreef Fascination het volgende:
[..]. Mk heeft heel veel seks met mij nodig.
Ja.quote:
Voor mij bedoel je? Ik bedoel algemeen niet veel denk ik. Voor mij een hoop, met vriend samen in huis gaan wonen, nieuw werk en nieuwe vrienden. Daarnaast veel nieuwe dingen gedaan, veel geexperimenteert en mezelf open gesteld voor gevoelens enzoquote:
snap ik aangezien je die toespelingen naar iedere dame doet. ik zou je ook niet meer geloven.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:50 schreef Fascination het volgende:
[..]. Mk heeft heel veel bevestiging nodig.
ja bescherm mij, perroquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:53 schreef perro. het volgende:
[..]
snap ik aangezien je die toespelingen naar iedere dame doet. ik zou je ook niet meer geloven.
Iedere dame?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:53 schreef perro. het volgende:
[..]
snap ik aangezien je die toespelingen naar iedere dame doet. ik zou je ook niet meer geloven.
Jij bent ook een damequote:
Moet ff kijken, met die kittens is niet zo handig nu het zo gelopen isquote:
Okequote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Voor mij bedoel je? Ik bedoel algemeen niet veel denk ik. Voor mij een hoop, met vriend samen in huis gaan wonen, nieuw werk en nieuwe vrienden. Daarnaast veel nieuwe dingen gedaan, veel geexperimenteert en mezelf open gesteld voor gevoelens enzo
Moet je ook niet doen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Ik kan me er niet druk om maken eigenlijk
Coolquote:
Hey! Neequote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen.
hey! wil jij naar de efteling?
zijn er nog meer dood?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Moet ff kijken, met die kittens is niet zo handig nu het zo gelopen is
Je hebt je oude vrienden gedumpt?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Voor mij bedoel je? Ik bedoel algemeen niet veel denk ik. Voor mij een hoop, met vriend samen in huis gaan wonen, nieuw werk en nieuwe vrienden. Daarnaast veel nieuwe dingen gedaan, veel geexperimenteert en mezelf open gesteld voor gevoelens enzo
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Moet ff kijken, met die kittens is niet zo handig nu het zo gelopen is
Dan moet je verder kijken en gaan. Risicos nemen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke![]()
Helaas kom ik steeds weer tot de conclusie dat ik mijzelf niet snap, niet weet wat ik, en eigenlijk nog geen stap verder ben dan voorheen
Ik ben zeer content jaquote:
Jij hebt J toch om je camera's te installerenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben zeer content ja
Laat de nieuwe koelkast maar komen
Dit is grappig na wat ik allemaal gehoord heb.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:57 schreef Moeraskat het volgende:
ik was vroeger altijd een beetje verliefd op tamashii, maar ze zag me nooit staan
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dit is grappig na wat ik allemaal gehoord heb.
ja wie niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:59 schreef Moeraskat het volgende:
.. Maar nu ben ik al maaanden verliefd op Fas natuurlijk
Liefde doet rare dingen met je.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Uiteraard. Dat leer je altijd waarderen als je er aan toe bentquote:
nu moet je wel b zeggen natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoezo deed ik onliev?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Liefde doet rare dingen met je.En je deed onliev, brak mijn tere hartje dit dat.
Ik heb geen camera's nodigquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij hebt J toch om je camera's te installeren
Weet je welquote:
Ik probeer Fas te versieren, halp me.quote:
Is wel grappig. Is een karakter uit '43 ofzo. Daarna in publiek domein gekomen, waardoor iedereen hem mag gebruiken. Hij is in de jaren 90 nog eens ergens gebruikt. En daarna paar jaar geleden ineens in X-Men, volledig random.quote:
Fas heeft me gefriendzoned, dus ik heb geen goed advies.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik probeer Fas te versieren, halp me.
DIE LUCHTquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:01 schreef artelligence het volgende:
Ik heb mijn broek wederom op m'n enkels.
Proberen mag altijd.quote:
Je fok!t op de wc? Dat willen we toch niet weten, jonguh.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:01 schreef artelligence het volgende:
Ik heb mijn broek wederom op m'n enkels.
Hahaha, ja dat is uiteraard ontzettend belangrijk voor de SEX scquote:
Ik ook al... Maar jij hebt grotere tietenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik probeer Fas te versieren, halp me.
Dat doen we toch allemaal?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:02 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Je fok!t op de wc? Dat willen we toch niet weten, jonguh.
Jij wel dan?quote:
uiteraard.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahaha, ja dat is uiteraard ontzettend belangrijk voor de SEX sc
Hahahaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Uiteraard. Dat leer je altijd waarderen als je er aan toe bent
Preacher?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:02 schreef PBateman1978 het volgende:
Nog eentje om het af te leren
[ afbeelding ]
Komt omdat ze blauw isquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:03 schreef Fascination het volgende:
Ik voel ook altijd die vijandelijkheid van Tamashii.
Ben ik ineens in een episode van The Big Bang Theory beland?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Preacher?
Toen kon Dillon nog een gezicht tekenen.
ik maak nu dus wel meer kans, zonder jouquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Fas heeft me gefriendzoned, dus ik heb geen goed advies.
Ik ben zwanger.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij wel dan?
Wat moet je me vertellen Royco?![]()
Begin volgend jaar weer 1 hoor
Precies. Go with your gut.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik maak nu dus wel meer kans, zonder jou
Beetje man doet dat gewoon zelf Vinquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:04 schreef Vinniiee het volgende:
Wie komt er helpen met gordijnrails ophangen?
Neen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ben ik ineens in een episode van The Big Bang Theory beland?
The OG.quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ben ik ineens in een episode van The Big Bang Theory beland?
Dat is mijn kryptonite. Zodra vrouwen zeggen dat ik toe mag happen (proberen) klap ik dicht en ga ik in een hoekje (maar bij voorkeur in bed) huilenquote:
ik moet ze zondag eraf halen dus ik pasquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:04 schreef Vinniiee het volgende:
Wie komt er helpen met gordijnrails ophangen?
quote:
Ach Fasje tochquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:03 schreef Fascination het volgende:
Ik voel ook altijd die vijandelijkheid van Tamashii.
Moet ik je dan maar afwijzen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat is mijn kryptonite. Zodra vrouwen zeggen dat ik toe mag happen (proberen) klap ik dicht en ga ik in een hoekje (maar bij voorkeur in bed) huilen
Shitquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik moet ze zondag eraf halen dus ik pas
Ik zeg ook ''mattie''.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:06 schreef Fascination het volgende:
Waarom hebben mannen vaak van die rare namen voor hun vrienden. "Maatje, kamaroad'n, kameraden, gabber, mattie." Zeg gewoon vriend/vrienden.
Baas... en is een tweeling zo natuurlijk?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben zwanger.
Nee, vrouw van maatje van me heeft natuurlijk zelf een tweeling en kindjes van haar gastouder gebeuren, dus ip camera gekocht. Maar dan kunnen ze hem zelf niet installeren he.
Had ik mijn cape toch niet voor niks om gedaan.
Hoe moet ik nou weten wat jij zou doen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk nu eens niet in problemen maar in oplossingen.
What would Roy do?
holmaatquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:06 schreef Fascination het volgende:
Waarom hebben mannen vaak van die rare namen voor hun vrienden. "Maatje, kamaroad'n, kameraden, gabber, mattie." Zeg gewoon vriend/vrienden.
Gabbers, makkers, homiesquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:06 schreef Fascination het volgende:
En dat vind ik dus moeilijk om uit mijn comfortzone te stappen, gebrek aan motivatie, etcquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dan moet je verder kijken en gaan. Risicos nemen.
Ja kut man, rolgordijnen en gordijnen enzo en mensen in mijn huisquote:
Niggers?quote:
Door er over na te denken.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou weten wat jij zou doen?
Geen idee ben een comic noobquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is wel grappig. Is een karakter uit '43 ofzo. Daarna in publiek domein gekomen, waardoor iedereen hem mag gebruiken. Hij is in de jaren 90 nog eens ergens gebruikt. En daarna paar jaar geleden ineens in X-Men, volledig random.
En dat bepaal jij nu zomaar even ineens, dat ALLE mannen hun maten/kamaroad'n/kameraden/gabbers/matties ineens 'gewoon' vriend/vrienden moeten gaan noemen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:06 schreef Fascination het volgende:
Racist.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar alleen voor mijn donkere vrienden.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk nu eens niet in problemen maar in oplossingen.
What would Roy do?
Echt, he.quote:
Ik heb geen donkere vrienden.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar alleen voor mijn donkere vrienden.
Dinniequote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:08 schreef Fera het volgende:
Vrouwen hebben soms ook rare namen voor hun vriendinnen hoor.
Huuuuu mensenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja kut man, rolgordijnen en gordijnen enzo en mensen in mijn huis
Heb wel even gespiekt maar geen onaardige glaszetters zo te zien... Het was HEET vandaag
Nee, ik heb ze gisteren gehaald en ben toen op mn gat gaan zittenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Door er over na te denken.
Heb je zelf al naar een oplossing gezocht?
Ja, idd. Dinnie, dinnetje, BFF, girlfriend, mijn meisjes/chicks ...quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Huuuuu mensen
Ja het was warm joh
[..]
Nee, ik heb ze gisteren gehaald en ben toen op mn gat gaan zitten
Ik krijg altijd jeuk van dat Hey meisquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, idd. Dinnie, dinnetje, BFF, girlfriend, mijn meisjes/chicks ...
Vooral die BFF.. hallooo we leven in NLquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Oh, dat is ook irritant, ja. Sws dat overdreven kleffe gedoe en een jaar later zien ze elkaar niet meer.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Vaak zijn dat de meest oppervlakkige vriendschappen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vooral die BFF.. hallooo we leven in NL
Wat nou best friend forever... niks is voor eeuwig
Kan niet Fas!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:09 schreef Fascination het volgende:
FB / Redactie Frontpage die mij met 'nigger' aanspreekt?.
Was vergeten wat voor een huilie hij ook al weer was.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:09 schreef Fascination het volgende:
Hij noemde mij steeds "pot", maar dat vertelt hij er natuurlijk niet bij.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan niet Fas!
En wij gebruiken altijd Nigga.
Then you go girl.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij noemde mij steeds "pot", maar dat vertelt hij er natuurlijk niet bij.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Then you go girl.
Aint nobody talkin shit to you, fake ass niggas
En erop reageren met zoiets is slim?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij noemde mij steeds "pot", maar dat vertelt hij er natuurlijk niet bij.
vertelquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:08 schreef Fera het volgende:
Vrouwen hebben soms ook rare namen voor hun vriendinnen hoor.
Hij ging huilie huilie doen door een topic te openen, wat compleet backfirede en ging bij iemand in de dm door het lint. Prachtig toch.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En erop reageren met zoiets is slim?
Dan laat je je toch niet uit je tent lokken.
Even teruglezen.quote:
Dat viel wel te verwachten ja. Maar dan nog, je hebt mijn inziens wel een voorbeeldfunctie.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij ging huilie huilie doen door een topic te openen, wat compleet backfirede en ging bij iemand in de dm door het lint. Prachtig toch.
Op het forum niet mijns inziens.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat viel wel te verwachten ja. Maar dan nog, je hebt mijn inziens wel een voorbeeldfunctie.
ik zag het inderdaad. ik noemde iemand altijd "stinkie"quote:
Nope wel getwijfeld over IS maar ga lekker naar Outdoor Stereoquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:14 schreef Tamashii het volgende:
gaan er nog
Meer mensen naar retropop of indian summer?
Stonk die ook echt?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik zag het inderdaad. ik noemde iemand altijd "stinkie"
maar
Eerste keer dat ik dat ziequote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:09 schreef Fascination het volgende:
nouhouyuuuquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nope wel getwijfeld over IS maar ga lekker naar Outdoor Stereo
niet dat ik weetquote:
Ik ook.quote:
Ik voel me ook beledigd door 'die nigger'. Hij neemt het woord loempiavouwer in de mond met de bijvoeglijke straattaal: kaoloquote:
Wat is dat? :$quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga misschien naar DEAF dit weekend....
Dan moet je maar niet in KLB SC komen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik voel me ook beledigd door 'die nigger'. Hij neemt het woord loempiavouwer in de mond met de bijvoeglijke straattaal: kaolo
Ik ga vooral stuk over dat juist hij gaat lopen huilen.quote:
Ik vind al die kutgrappen eromheen wel leuk.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet in KLB SC komen.
Ik kom daar ook niet, want ik ben allergisch voor hypocrisie.
[..]
Ik ga vooral stuk over dat juist hij gaat lopen huilen.
Kom ik ook nietquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet in KLB SC komen.
Ik kom daar ook niet, want ik ben allergisch voor hypocrisie.
[..]
Ik ga vooral stuk over dat juist hij gaat lopen huilen.
Zeker, maar ik ken ze allemaal alquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind al die kutgrappen eromheen wel leuk.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kom ik ook niettoevallig dat daar ook een ex-ONS rondhangt. Alleen maar gym-tan-laundry debielen die Fernandes drinken.
Huilies moeten er zijn om uit te lachen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker, maar ik ken ze allemaal al
Deze wereld zou zoveel leuker zijn als al die teringhuilies gezamenlijk een trein koppen.
Wat?! Wie?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kom ik ook niettoevallig dat daar ook een ex-ONS rondhangt. Alleen maar gym-tan-laundry debielen die Fernandes drinken.
Wie A zegt ...quote:
Hehehe ook lekkerquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Outdoor Stereo kan ik kruipend naar huis.. je snapt het wel he?
Oh dat is al iets dichterbijquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dutch Electronic Arts Festival, in Rotterdam
Cherry bouquet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben jij meer van de fernandes groen of paars?
Als ieder medium en iedere toespraak onder een vergrootglas wordt gelegd en alles opzettelijk op een andere manier wordt geïnterpreteerd en daardoor alles wordt ontregeld en mensen worden gecensureerd, kan ik niet meer lachen, helaas.quote:
Lul.quote:
Rode Fernandes drink ikquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Cherry natuurlijkquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Haha, deze vrouwquote:
Dat was mijn punt niet zozeer. Maar huilies zullen er altijd zijn, om alles.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ieder medium en iedere toespraak onder een vergrootglas wordt gelegd en alles opzettelijk op een andere manier wordt geïnterpreteerd en daardoor alles wordt ontregeld en mensen worden gecensureerd, kan ik niet meer lachen, helaas.
[..]
Lul.
Roze.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Haha, deze vrouwHoe de kleur daarvan ookalweer heet weet ik niet meer, we hadden het toen met flipseldebipsel uitgevogeld.
Fuchsia komt wel in de buurt inderdaad. Maar het spul zelf is zachtroze geloof ik.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee nee, ik denk fuchsia. Off.. In ieder geval geen roze.
Vaker wassen. Of aan de wanden van een vagina afsmeren.quote:
Die in het blauwe blikje zijn ook zachtroze van binnen. Neppers.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Fuchsia komt wel in de buurt inderdaad. Maar het spul zelf is zachtroze geloof ik.
[ afbeelding ]
Ik probeer het goedje zoveel mogelijk te mijden. Helemaal niet goed voor me.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die in het blauwe blikje zijn ook zachtroze van binnen. Neppers.Ik wil potverdomme chemicaliën (zoals Groen S in de groene) drinken jA!
Niemand wil... Ik ben zielig, alleen, niemand zal me missen..quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Vaker wassen. Of aan de wanden van een vagina afsmeren.
Boehoe.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
Niemand wil... Ik ben zielig, alleen, niemand zal me missen..
Tss, jij wil nietquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
Stel je niet aanquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
Is Vas geefbaar?quote:
Er zijn voldoende mensen die daar ja op zouden zeggen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn voldoende mensen die daar ja op zouden zeggen.Zelfs jij? Dan moet het heel wat zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pics!
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Nee, ik niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Zelfs jij? Dan moet het heel wat zijn.Pics!
Hmm, is de rest niet een kop groter dan jij?quote:
is dat lekker? wat is het?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Fuchsia komt wel in de buurt inderdaad. Maar het spul zelf is zachtroze geloof ik.
[ afbeelding ]
Fernandes cherry bouquet, mierzoet maar wel lekker. Niet te veel. Heeft een beetje bubblegum-achtige smaak vind ik zelf.quote:
Deze was een kop kleiner. Mooi, dat was de laatste tip. Klaar, over, done.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik niet.
[..]
Hmm, is de rest niet een kop groter dan jij?
hell yeahquote:
is dat met alcohol of is dat frisdrank?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Fernandes cherry bouquet, mierzoet maar wel lekker. Niet te veel. Heeft een beetje bubblegum-achtige smaak vind ik zelf.
Ik ben nieuwsgierig nu.quote:
Frisdrank.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
is dat met alcohol of is dat frisdrank?
Goor spulquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Fernandes cherry bouquet, mierzoet maar wel lekker. Niet te veel. Heeft een beetje bubblegum-achtige smaak vind ik zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |