Minstens drie verkiezen pvda stemmen dan.quote:
Deal.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Minstens drie verkiezen pvda stemmen dan.
Dat is dan ook denk t enige middel waardoor ik t uberhaupt vol houquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Deal.
Wel met XTC op hoor, hou ik 't langer vol.
Niks mis mee toch, gewoon gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan, met die banaan.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is dan ook denk t enige middel waardoor ik t uberhaupt vol hou![]()
Ahquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Niks mis mee toch, gewoon gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan, met die banaan.
[ afbeelding ]
Gat-ver-damme.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nouja een piemel kan je nog wassen. Rimmen is weer iets anders.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:57 schreef Raene het volgende:
[..]
Ah.. Nooit meer anaal voor mij na deze foto
.
Ooohhhquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nouja een piemel kan je nog wassen. Rimmen is weer iets anders.
Hey jijquote:
Wees gerust, jou rim ik met alle liefde.quote:
Raene.quote:
JEUJ!quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wees gerust, jou rim ik met alle liefde.
Fera jij sexy beastquote:
quote:
quote:
sorryquote:
Tt is te lang voor mobiel zekerquote:
TS?quote:
quote:
Mits lube nee.quote:
gvd zegquote:
Vroeg ik 't aan jou? Nou? He?quote:
BOEHOEOHOEquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
gvd zeg
bij nader inzien mag je je kleren wel aanhouden ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
Moet je vechten soms met je grote mondquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vroeg ik 't aan jou? Nou? He?
maar ok, ik zal genoeg meenemen
Graag, 3 uur op het schoolplein? Jij...jij......nerd!quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:10 schreef Raene het volgende:
[..]
Moet je vechten soms met je grote mond!?
oke gr gr
Mooiquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In landscapemodus niet.
Ik was sowieso al van plan om PvdA te stemmen, dus komt goed uit
Nu heb je echt een probleem jongequote:Op donderdag 22 mei 2014 13:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Graag, 3 uur op het schoolplein? Jij...jij......nerd!
Ik voel de grond hier schudden jonge zo bang dat je moet zijn.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ril al, ik ril al, zie je het?
Moet je niet zo hard stampvoeten.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:14 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik voel de grond hier schudden jonge zo bang dat je moet zijn.
Ik zou van de mogelijkheid gebruik maken en alle gaatjes gebruiken.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kom direct na het stemmen naar je toe.Gr. Gr
Aaaah wat een schattig eendjequote:Op donderdag 22 mei 2014 13:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Moet je niet zo hard stampvoeten.
[ afbeelding ]
Nou, alle gaatjes gaat niet lukken ben ik bangquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zou van de mogelijkheid gebruik maken en alle gaatjes gebruiken.
Jeetje Fas, wat een vieze meid ben je ook.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zou van de mogelijkheid gebruik maken en alle gaatjes gebruiken.
Ik deed een typetje.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje Fas, wat een vieze meid ben je ook.
Jaahquote:
Alleen oraal.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, alle gaatjes gaat niet lukken ben ik bang
Niet? Moet jij eens oplettenquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, alle gaatjes gaat niet lukken ben ik bang
wel oke maar moet echt wennen aan het bed en de matras. Ook is het daar lichter dus was al om half zes wakkerquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:33 schreef LovelyLady het volgende:
En hoe heb je de eerste nacht geslapen MK?
Half 6 is ook een mooie tijdquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wel oke maar moet echt wennen aan het bed en de matras. Ook is het daar lichter dus was al om half zes wakkernog wel kunnen slapen maar werd daarna wel elke keer even wakker.
Wat ben jij nou weer voor vrouwquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Alleen oraal.
Hihi grapjon.
Ff vergaderen.
Ja vond ik eigenlijk ook, maar moest er toch uit.quote:
Die kijkt niet lievquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Eenden zijn cool.
[ afbeelding ]
Gewoon geen wekkerquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Mijn wekker gaat om half 7 maar 1 van mijn katten vond het vanochtend nodig om rond 10 voor 6 aan mijn slaapkamerdeur te krabben en hard te gaan miauwen.
Toen ie daar niet mee ophield ben ik toch maar even gaan kijken of er iets aan de hand was, maar nee, mevrouw wilde gewoon aandacht
Dat zei ik niet.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wederom riep ik weer eens wat.
Hihaho Vinniiee heeft een grote piemol hihihihi
quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:09 schreef Raene het volgende:
[..]
BOEHOEOHOE!!
Pfieuw.. Gokte al zoiets, anders was het wel DM geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Doen ze bij ons ook, elke dag om 6 uur.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Mijn wekker gaat om half 7 maar 1 van mijn katten vond het vanochtend nodig om rond 10 voor 6 aan mijn slaapkamerdeur te krabben en hard te gaan miauwen.
Toen ie daar niet mee ophield ben ik toch maar even gaan kijken of er iets aan de hand was, maar nee, mevrouw wilde gewoon aandacht
Bij mij gebeurt het zeker niet iedere dag, of ik slaap er normaal gesproken doorheen, dat kan ook.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doen ze bij ons ook, elke dag om 6 uur.Dan doen we de buitendeur open en geven we ze eten, dan zijn er 2 van de 3 blij. En de derde wil alleen aandacht en komt mijn gezicht dan melken.
Dolletjes.
Donald is een agressieve horkquote:
Donald is tofquote:
Hedde gij wat tegen verkens ofwaquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Pfieuw.. Gokte al zoiets, anders was het wel DM geweest
Nee hoor, met een lekker sausje even aanbraden en op de juiste temperatuur consumerenquote:
Tamashii schijnt anders pittig heet te zijn, maar ik heb al gestemd helaasquote:
Mooi man.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:17 schreef S95Sedan het volgende:
Bakkelijen met telecom providers, oh joy.
Wat is het probleem dan?quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Frustratie, god. En ook geen oplossing geven. Lekker blijven weerleggen.
Ik hoef geen schroeiplekken op mijn paarsgepunte lans.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tamashii schijnt anders pittig heet te zijn, maar ik heb al gestemd helaas
Nixx-quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:51 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik hoef geen schroeiplekken op mijn paarsgepunte lans.
Mijn d&d character Hartorquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nixx-
Mijn WoW karakter heette Nix
Ha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |