abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140244605
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 16:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Nederland capituleert al na 3 dagen. Ik gok dat ik niet zoveel hoef te doen.
Maar als het moment aan komt zou jij je opofferen? :D
  donderdag 22 mei 2014 @ 16:10:36 #77
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_140244619
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 16:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Nederland capituleert al na 3 dagen. Ik gok dat ik niet zoveel hoef te doen.
Man, het is gewoon theoretisch. :')
Anti-Turkije
pi_140244662
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 16:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

De Turken hebben alles op alles gezet om hun land te beschermen tegen de vijand. Of dat nou de Europeanen waren of de Armenen. Ik ben er trots op dat ze hun land beschermd ten koste van alles
Ja want kinderen en vrouwen en bejaarden waren echt vijanden he, wat een gevaar zijn het he!
pi_140244663
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 16:00 schreef Ouder1 het volgende:
Op 26 februari 2007 omschreef het Internationaal Gerechtshof te Den Haag, het belangrijkste juridisch orgaan binnen de VN, het bloedbad van Srebrenica van juli 1995 als genocide. Dat gerechtshof is het dus met mij eens.
Van geen enkel belang want voor 1948 was er geen wetgeving mbt genocide en dan geldt: zonder voorafgaande strafbepaling, geen delict, geen straf.
  donderdag 22 mei 2014 @ 16:11:20 #80
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_140244667
quote:
Goeie bron mang echt waar. Er is opdracht gegeven de Armenen te deporteren omdat men de Turken had verraad. Ze wilden misbruik maken van de situatie in het Ottomaanse Rijk, welke op dat moment erg zwak was. De Armenen waren gewoon aan het rebelleren en waren een groot risico voor de staat.
  donderdag 22 mei 2014 @ 16:12:19 #81
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_140244720
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 16:10 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Man, het is gewoon theoretisch. :')
Ik zeg gewoon Ik ben Türk, ik niet begrijp.
Daarna 3x toeteren en ik mag weg.

Lekker theoretisch
pi_140244734
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 16:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

De Turken hebben alles op alles gezet om hun land te beschermen tegen de vijand. Of dat nou de Europeanen waren of de Armenen. Ik ben er trots op dat ze hun land beschermd ten koste van alles
Hoe trots ben je op de Nederlanders als zij al die Turken (Nederlands paspoort en generaties hier wonen maakt tenslotte niet uit) over de grens smijten uit een vliegtuig zonder parachutes? Of is het dan opeens geen begrijpelijke deportatie meer?
  donderdag 22 mei 2014 @ 16:13:01 #83
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_140244754
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 16:12 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Hoe trots ben je op de Nederlanders als zij al die Turken (Nederlands paspoort en generaties hier wonen maakt tenslotte niet uit) over de grens smijten uit een vliegtuig zonder parachutes? Of is het dan opeens geen begrijpelijke deportatie meer?
Als als als. Theoretisch gelul.

-edit-

En dan ook nog een situatie die niet kán plaatsvinden.
pi_140244786
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 16:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Waarom verhuis je niet gewoon naar Turkije als je zo nationalistisch bent? Want hier in Nederland staan mensen niet bepaald te springen van vreugde van jouw absurde ideeën.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 22-05-2014 16:14:19 ]
pi_140244851
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 16:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Waarom?
Nou ja.. jij zei eerder dat de Armeniërs misbruik maakten van de Turken. De (helaas) groeiende PVV zegt ook zo iets over Turken en Nederlanders. Dan mogen we de Turken toch 'deporteren' zoals jij het noemt? Niets mis mee maar juist iets om trots op te zijn toch? :?
  donderdag 22 mei 2014 @ 16:14:47 #86
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_140244852
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 16:13 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Waarom verhuis je niet gewoon naar Turkije als je zo nationalistisch bent?
vigen, ga spelen. Wat is dit nou weer voor een onzin vraag. Waarom ga jij niet naar armenië?
  donderdag 22 mei 2014 @ 16:15:24 #87
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_140244875
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 16:14 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Nou ja.. jij zei eerder dat de Armeniërs misbruik maakten van de Turken. De (helaas) groeiende PVV zegt ook zo iets over Turken en Nederlanders. Dan mogen we de Turken toch 'deporteren' zoals jij het noemt? Niets mis mee maar juist iets om trots op te zijn toch? :?
Goeie vergelijking man. Echt waar. De Turken proberen in Nederland ook echt Zeeland in te nemen ofzo. Waarom maak je zo'n vergelijking als je zelf ook wel weet dat de vergelijking nergens op slaat.
pi_140244889
quote:

[..]

Voor een goede discussie op het internet met je je wel aan de internet etiquette houden en dus geen posts verqloten. Wat jij doet is het arceren van een quote in mijn tekst en dan op de qoute knop drukken. Dan komt er te staan: "Ouder1 schreef:" terwijl ik dat dus niet schreef maar quotte. Zo moet je dat dus niet doen.
En weer die 'internetetiquette' :O En wat maakt het uit dat er "Ouder1 schreef" komt te staan? Het is toch jouw post die ik citeer?

quote:
[..]

Ik manipuleer niets maar haal stukken uit je tekst die gewoon niet kloppen.
Uhuh.
quote:
[..]

Dat jij het walgelijk vindt als iemand het niet met je eens is, is allang duidelijk.
Uhuh.
quote:
[..]

Nee, dat bedoel ik niet en gaat ook niet op in twee van de door jou genoemde voorbeelden.
Bij de Jodenvervolging was het idd het doel ALLE Joden te vernietigen; klopt.
De nazi's hadden een plan bedacht om ze te deporteren naar een ander land, iets wat ze te veel moeite vonden en dus maar gingen moorden. De Ottomanen hebben de deportaties wel uitgevoerd. Kennelijk vonden de Ottomanen het dus niet te veel moeite. Deporteren is immers veel meer werk dan simpelweg uitmoorden.

quote:
Bij de genocide op moslims door de Serviërs was volgens jouw hier genoemde definitie geen sprake van een genocide omdat het doel niet was ALLE moslims te vernietigen maar Servië te zuiveren van moslims.
Alle moslims op hun grondgebied wilden ze dood hebben. Hoe vind je dat geen genocide, maar wat er met Armeniërs is gebeurd wel?

En volgens mijn definitie is het géén genocide? "Systematisch uitroeien van de bevolking met als deze te doen verdwijnen." Dat is toch precies wat de Serviers probeerden te doen met de moslims daar? :|W

Natuurlijk hadden ze niet alle Bosnische moslims kunnen uitroeien, net als dat Hitlers ook niet alle joden had kunnen uitmoorden. Dat is simpelweg niet mogelijk.

quote:

Voor mij valt rassenzuivering (een land zuiveren van een ander volk door verjaging, uitmoording en systematische verkrachting) onder genocide. Dus dan idd het geval bij al deze 3 voorbeelden.
Op 26 februari 2007 omschreef het Internationaal Gerechtshof te Den Haag, het belangrijkste juridisch orgaan binnen de VN, het bloedbad van Srebrenica van juli 1995 als genocide. Dat gerechtshof is het dus met mij eens.
De Ottomanen wilden Armeniërs deporteren om het geweld tussen Armeniërs en de Turken te stoppen.

Helaas zijn er erg veel Armeniers omgekomen door zowel moord als verhongering. Misdadig, maar er was geen intentie om de gehele Armeense bevolking uit te roeien. Hoe graag jij het ook anders ziet. Zou bijna gaan denken dat je wil dat er een genocide had plaatsgevonden... Enge gedachte.

quote:
Aiiii... En dan deze reactie er onder. _O- LEZEN!!!

[..]

LEZEN!! Dat zeg ik niet namelijk. Leer Nederlands.
Wat lul je nou allemaal? :')

quote:
Je hebt hem dus nog niet gevonden. "Een zwak hebben voor" betekent in het Nederlands "Een voorliefde hebben voor"... terwijl je daarvoor nog zei "Diplomatie is niet onze ding".
Hahahahahahahahahahahahaha, en hier val je dus door de mand professor meester doctorandus! Dat waren namelijk niet mijn woorden, maar die van Eagle_99. Zie:
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 12:21 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Diplomatie is niet onze ding.
quote:
Beter een oubollige contaminatie dan niet begrijpen wat je leest of wat je schrijft waar jij nogal duidelijk last van hebt. :6
Beter de Nederlandse taal wél kennen en wél weten hoe je iemand moet multi-quoten en wél verschillende users kunnen onderscheiden van elkaar dan als een idioot dingen insinueren die echt werkelijk waar nergens op slaan :)

Ik ben jou excuses verschuldigd, ik dacht namelijk dat je expres zat te sarren maar je bent werkelijk te dom om twee verschillende users van elkaar te kunnen onderscheiden _O-

[ Bericht 2% gewijzigd door Drxx op 22-05-2014 16:23:20 ]
pi_140244905
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 16:11 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ja want kinderen en vrouwen en bejaarden waren echt vijanden he, wat een gevaar zijn het he!
Tja.. Anders moesten die een uitkering hé? Proesttt :|W
pi_140245030
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 16:12 schreef Ouder1 het volgende:
over de grens smijten uit een vliegtuig zonder parachutes?
Dat is geen deportatie maar eerder moord.
pi_140245152
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 16:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De Armenen waren gewoon aan het rebelleren en waren een groot risico voor de staat.
Ah, is dat het.

Nou dan de allochtonen maar uit Frankrijk:
http://www.elsevier.nl/Bu(...)ijs-ELSEVIER054955W/

En uit Zweden:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ndere-plaatsen.dhtml

En uit Engeland:
http://wijblijvenhier.nl/6967/london-rellen-einde-in-zicht/

En als die Turken zich bij dat monument niet gedeisd houden ook uit Nederland.

Zie je nu echt niet in hoe absurd je denkwijze is?
  donderdag 22 mei 2014 @ 16:22:46 #92
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_140245198
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 16:21 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ah, is dat het.

En uit Zweden:

En uit Engeland:

Als jij denkt dat rellende jongeren gelijk staat aan de situatie in het Ottomaanse rijk dan ken je de situatie. Ik zou zeggen doe een boek open en ga lezen.
pi_140245217
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 16:21 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ah, is dat het.

En uit Zweden:

En uit Engeland:

Goede vergelijkingen :'). Oorlog vs. Geen Oorlog.
pi_140245247
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 16:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

-edit-

En dan ook nog een situatie die niet kán plaatsvinden.
Ik zie anders echt een tweede kristalnacht er van komen als de situatie tussen autochtonen en allochtonen niet snel gaat verbeteren. En een houding als de jouwe maakt het alleen maar slechter. :'(
pi_140245308
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 16:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

vigen, ga spelen. Wat is dit nou weer voor een onzin vraag. Waarom ga jij niet naar armenië?
Omdat Vigen zich hier wel thuis voelt?
  donderdag 22 mei 2014 @ 16:25:25 #96
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_140245335
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 16:23 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik zie anders echt een tweede kristalnacht er van komen als de situatie tussen autochtonen en allochtonen niet snel gaat verbeteren. En een houding als de jouwe maakt het alleen maar slechter. :'(
Is dit een dreigement?
pi_140245353
quote:
9s.gif Op donderdag 22 mei 2014 16:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Is dit een dreigement?
Snel rapporteer!
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 22 mei 2014 @ 16:26:12 #98
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_140245369
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 16:24 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Omdat Vigen zich hier wel thuis voelt?
Hij lijkt zich wel heel erg in te leven met de armenen, misschien iets te veel. Beetje nationalistisch, misschien moet hij wel terug naar armenie
pi_140245384
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 16:23 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Nee, jij hebt een productieve houding wil je zeggen _O- Kristalnacht, godverdomme zeg. Weet je überhaupt wel wat dat was? :')

Je pakt de woorden van user A en claimt dat user B ze heeft gezegd.

Je beweert dat iemand Wikipedia als bron gebruikt omdat de teksten in het Engels zijn, terwijl dit helemaal niet het geval is. Ja de teksten waren in het Engels, maar zelfs ik weet dat zijn bron niet Wikipedia is. Waarom kun jij dat dan niet zelf achterhalen voordat je loopt te janken?

En al was het wel Wikipedia -> alles is betrouwbaarder dan een website genaamd "www.armenian-genocide.org" als het om de discussie gaat over het wel/niet iets bestempelen zijnde een genocide.
pi_140245430
quote:
7s.gif Op donderdag 22 mei 2014 16:15 schreef Drxx het volgende:
De nazi's hadden een plan bedacht om ze te deporteren naar een ander land, iets wat ze te veel moeite vonden en dus maar gingen moorden. De Ottomanen hebben de deportaties wel uitgevoerd. Kennelijk vonden de Ottomanen het dus niet te veel moeite. Deporteren is immers veel meer werk dan simpelweg uitmoorden.
http://www.armeensegenocide.info/vergeten_genocide.html
quote:
Al bij al zijn tussen 1894 en 1922 waarschijnlijk anderhalf miljoen Armeniërs door genocidale activiteiten omgekomen. Gerekend tegen een totale Armeense bevolking van een kleine tweeënhalf miljoen mensen betekent dat dat destijds zo'n 60% van alle Armeniërs in het rijk zijn omgebracht
Vreemde manier van deporteren hielden die Turken er op na.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')