Kan jij ook inhoudelijk reageren?quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:10 schreef Ouder1 het volgende:
Die taalfout van je was dan ook een knoeperd van een fout. Heb je hem al gevonden of begrijp je hem niet dat je nu zo hoog van de toren blaast?
quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:16 schreef zarGon het volgende:
.
Turkije altijd nummer één. [ afbeelding ].
Kan jij lezen? Lees dan even terug, ik heb al zoveel inhoudelijk gereageerd.quote:
quote:Armenierne var en kristen minoritet i det daværende Osmannerrige. Efter en periode med politisk og økonomisk forfølgelse af armenierne indledte den nationalistiske ungtyrkiske regering i perioden 1915-18 et forsøg på etnisk udrensning og udslettelse af armenierne. Folkedrabets første ofre blev de armenske soldater i det osmanniske militær og den armenske elite.
Toeteren!!!quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:16 schreef zarGon het volgende:
.
Heerlijke manier van discussiëren hou jij erop na. Ga toch gauw heen mens.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:10 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Houd jij je even gedeisd!![]()
Jij verqloot posts van mij door quotes die ik plaats neer te plempen als zijnde MIJN persoonlijke woorden en daar mag ik niets van zeggen? Fuck off.
Neen, dat is niet wat ik heb geschreven en dit heb ik tot twee keer aan toe toegelicht in twee uitgebreide posts die jij scant en manipuleert tot iets wat in jouw straatje past.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:10 schreef Ouder1 het volgende:Jij beweert gewoon glashard in je posts dat de Amerikanen in Afghanistan en de geallieerden in WO? genocide pleegden, niet dan? Dat is wel wat je schrijft.
Niet dus. En wat bedoel je met "ga Nederlands leren", ik kan toch Nederlanders? Je reageert toch op mijn post?quote:Op donderdag 22 m
ei 2014 15:10 schreef Ouder1 het volgende:
Als dat niet is wat je wilt zeggen, ga dan eerst Nederlands leren want het staat er gewoon letterlijk.
Hahahahaha, laat alsjeblieft één post zien van mij waar ik zei dat Turken de enige slachtoffers waren tijdens de eerste wereldoorlog, I dare you. Die bestaat namelijk niet. En dan durf je mij te betichten van woorden in de mond leggenquote:Op donderdag 22 m
Waarom mag ik daar niet op reageren? O ja.. we mogen hier van jou alleen maar zeggen dat de Turken het slachtoffer waren van de Armeniërs en dat er geen sprake was van een genocide.
Waar héb je het over in hemelsnaam?quote:Op donderdag 22 m
Die taalfout van je was dan ook een knoeperd van een fout. Heb je hem al gevonden of begrijp je hem niet dat je nu zo hoog van de toren blaast? Of... is het gewoon moeilijk je fouten toe te geven (waar kennen we dat van.... OT)
quote:
Inderdaad, ik snap niet waarom Turken zo moeten zeuren, als zij ook een monument in hun moskee doen zeuren Armenen toch ook niet, en dit monument is zelf betaald en niet door de overheid dus wat zeuren ze.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:26 schreef Djibril het volgende:
100 jaar geleden lijkt lang geleden maar dat is niks eigenlijk. Daarbij hebben de Armenen ontiegelijk veel verlies geleden en wat er is gebeurd kan niet goed gepraat worden. Dan kan je wel benamingen erop plakken maar dat maakt het niet meer of minder erg.
Maar laat hen een monument plastsen, het is toch hun kerk?
Houd je gewoon aan de internet etiquette zoals het hoort en verqloot geen quotes.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:26 schreef Drxx het volgende:
Heerlijke manier van discussiëren hou jij erop na. Ga toch gauw heen mens.
Nee er zijn er niet genoeg bronnen in het Nederlands. Vergelijk de Wikipagina in het Engels met de pagina in het Nederlands waar jij uit citeert. Deze discussie speelt überhaupt niet in het Nederlands, alle relevante informatie is in andere talen. Hoe kun je je inlezen in deze kwestie als je niet verder kijkt dan de Wiki-pagina?quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:26 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Kan jij lezen? Lees dan even terug, ik heb al zoveel inhoudelijk gereageerd.
Jij komt heel grappig (of vermoeiend) steeds met een link tegenover een link. Kunnen we lekker een paar jaar 24/7 vol blijven houden. Ik kan je wel garanderen dat ik meer linken kan vinden die de Armeense genocide bevestigen dan die dat ontkennen.
Het is ook internet etiquette om geen links in andere talen te gebruiken (al doe ik dat ook soms, jij doet het stelselmatig). Er zijn er genoeg in het Nederlands.
[..]
Behalve met voetbal.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:16 schreef zarGon het volgende:
.
Hij komt met bronnen die jouw bronnen weerleggen, "kunnen we lekker een paar jaar 24/7 vol blijven houden" zeg je... Goh, dat is nou precies hoe een discussie werkt. Beetje een dooddoener dit van jou.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:26 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Kan jij lezen? Lees dan even terug, ik heb al zoveel inhoudelijk gereageerd.
Jij komt heel grappig (of vermoeiend) steeds met een link tegenover een link. Kunnen we lekker een paar jaar 24/7 vol blijven houden.
Internetetiquette? Oh really? Heb je daar ook een bron bij?quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:26 schreef Ouder1 het volgende:
Het is ook internet etiquette om geen links in andere talen te gebruiken (al doe ik dat ook soms, jij doet het stelselmatig). Er zijn er genoeg in het Nederlands.
Dit is jouw manier van discussiëren? Nou, laat zien dan? Ga dan inhoudelijk in op zijn links?quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:27 schreef Ouder1 het volgende:
Ik kan je wel garanderen dat ik meer linken kan vinden die de Armeense genocide bevestigen dan die dat ontkennen.
'Internetetiquette' is één woord. En waar heb jij een link van deze etiquette, zodat ik me aan deze zogenaamde regels kan houden? En waar verkloot ik quotes? En waarom reageer je niet op deze rest van mijn post professor meester doctorandus?quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:27 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Houd je gewoon aan de internet etiquette zoals het hoort en verqloot geen quotes.
Voor een goede discussie op het internet moet je je wel aan de internet etiquette houden en dus geen posts verqloten. Wat jij doet is het arceren van een quote in mijn tekst en dan op de qoute knop drukken. Dan komt er te staan: "Ouder1 schreef:" terwijl ik dat dus niet schreef maar quotte. Zo moet je dat dus niet doen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:26 schreef Drxx het volgende:
Heerlijke manier van discussiëren hou jij erop na. Ga toch gauw heen mens.
Ik manipuleer niets maar haal stukken uit je tekst die gewoon niet kloppen.quote:Neen, dat is niet wat ik heb geschreven en dit heb ik tot twee keer aan toe toegelicht in twee uitgebreide posts die jij scant en manipuleert tot iets wat in jouw straatje past.
Dat jij het walgelijk vindt als iemand het niet met je eens is, is allang duidelijk.quote:Ik zal het dan nog één keer heel kort voor jou samenvatten, want veel tijd ga ik niet meer besteden aan jouw walgelijke gedrag. Hopelijk begrijp zelfs jij dan wat ik werkelijk zei, want waar jij mij van beticht slaat nergens op.
Nee, dat bedoel ik niet en gaat ook niet op in twee van de door jou genoemde voorbeelden.quote:Ik zei dat er verschillende definities aan genocide hangen. Ik gaf twee voorbeelden.
Het ene is wat ik, en wat jij kennelijk, als genocide bestempelt: het systematisch uitroeien van de bevolking, met als doel deze te doen verdwijnen. Voorbeelden hiervan zijn:
- De Holocaust, waarbij miljoenen joden gedood zijn.
- Moslims die gedood werden door Serviërs.
- Rwanda.
Wie geeft die definitie aan genocide? En waren de moslims in Servië geen plaatselijke bewoners? Als je deze absurde 'definitie' gaat gebruiken is dus iedere moord tussen mensen van verschillende komaf een genocide? Het doel van het moorden doet er niet meer toe?quote:De andere definitie is een wat uitgebreidere wat ook het moorden van de plaatselijke bevolking omvat, waarvan ik zei dat het een devaluatie is voor het woord 'genocide'. Maar dat neemt niet weg dat deze definitie ook gehanteerd wordt als "genocide". Voorbeelden hiervan zijn:
- Afghaanse burgers die gedood zijn door Amerikaanse troepen.
- De Indonesische doden aan de hand van Nederlanders.
- De Armeniërs die overleden tijdens de eerste wereldoorlog.
Aiiii... En dan deze reactie er onder.quote:Niet dus. En wat bedoel je met "ga Nederlands leren", ik kan toch Nederlanders? Je reageert toch op mijn post?
LEZEN!! Dat zeg ik niet namelijk. Leer Nederlands.quote:Hahahahaha, laat alsjeblieft één post zien van mij waar ik zei dat Turken de enige slachtoffers waren tijdens de eerste wereldoorlog, I dare you. Die bestaat namelijk niet. En dan durf je mij te betichten van woorden in de mond leggen
Je hebt hem dus nog niet gevonden. "Een zwak hebben voor" betekent in het Nederlands "Een voorliefde hebben voor"... terwijl je daarvoor nog zei "Diplomatie is niet onze ding".quote:Waar héb je het over in hemelsnaam?Taalfouten?! We hadden het toch over dat ik jou kennelijk woorden in de mond leg? Hoe doe ik dat met een taalfout?
Beter een oubollige contaminatie dan niet begrijpen wat je leest of wat je schrijft waar jij nogal duidelijk last van hebt.quote:Hoe komt het trouwens dat iemand die mij erop wijst Nederlands te leren, en mij ook nog eens wijst op taalfouten, zelf de Nederlandse taal niet machtig is???
Onzin, er was gewoon opdracht tot deportatie. Dan kan je het moeilijk gaan bestempelen als genocidequote:Op donderdag 22 mei 2014 08:33 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Genocide is niet gewoon massamoord maar uitmoorden van een volk om het land van dat volk te zuiveren. Exact wat jij zegt dus; De Turken wilden de Armenen uit het Ottomaanse rijk hebben, niet goedschiks dan maar kwaadschiks.
Ah. De Nederlandse bronnen bevallen je niet. Ik heb overigens een pracht link geqoute van Ton Zwaan die niet van Wiki kwam. Over het hoofd gezien omdat de inhoud je niet beviel?quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:34 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Nee er zijn er niet genoeg bronnen in het Nederlands. Vergelijk de Wikipagina in het Engels met de pagina in het Nederlands waar jij uit citeert. Deze discussie speelt überhaupt niet in het Nederlands, alle relevante informatie is in andere talen. Hoe kun je je inlezen in deze kwestie als je niet verder kijkt dan de Wiki-pagina?
Nee ik ben geen Nederlander. Ik heb 2 Turkse ouders, dat maakt mij een Turk. Dat paspoortje maakt mij geen Nederlander.quote:Op donderdag 22 mei 2014 08:50 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Want jij bent zeker ook geen Nederlander?
Zie hier het bewijs van de mislukte integratie.Nada noppes respect voor de geschiedenis van het land waar ze wonen en een paspoort van hebben om te kunnen profiteren. En dan de genocide op de Armeniërs goed praten door te zeggen dat de Armeniërs misbruik maakten van de Turken.. Echt om te janken dit.
De Turken hebben alles op alles gezet om hun land te beschermen tegen de vijand. Of dat nou de Europeanen waren of de Armenen. Ik ben er trots op dat ze hun land beschermd ten koste van allesquote:Op donderdag 22 mei 2014 10:38 schreef Drxx het volgende:
De vergelijking met de Holocaust is natuurlijk volkomen bezopen, dat onderbouwt hij goed.
Maar hij praat de vele doden niet goed (hij zegt enkel dat het niet bestempeld kan worden als genocide), iets wat jij wel lijkt te doen bij sommige posts...
quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De Turken hebben alles op alles gezet om hun land te beschermen tegen de vijand. Of dat nou de Europeanen waren of de Armenen. Ik ben er trots op dat ze hun land beschermd ten koste van alles
Waarom?quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:05 schreef SadPanda het volgende:
[..]Mogen we jou ook opofferen voor Nederland?
Gewoon als dat nodig is. Jij vind dat het goed als een land ten koste van alles wordt beschermd.quote:
Gewoon als dat nodig is, is geen reden.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:07 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Gewoon als dat nodig is. Jij vind dat het goed als een land ten koste van alles wordt beschermd.
Rot alsjeblieft op. Jij bent zo gehersenspoeld dat je de waarheid niet kunt zienquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gewoon als dat nodig is, is geen reden.
Als we Nederland moeten verdedigen tegen een vijand.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gewoon als dat nodig is, is geen reden.
Ja?quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Onzin, er was gewoon opdracht tot deportatie. Dan kan je het moeilijk gaan bestempelen als genocide
quote:Al bij al zijn tussen 1894 en 1922 waarschijnlijk anderhalf miljoen Armeniërs door genocidale activiteiten omgekomen. Gerekend tegen een totale Armeense bevolking van een kleine tweeënhalf miljoen mensen betekent dat dat destijds zo'n 60% van alle Armeniërs in het rijk zijn omgebracht
Nederland capituleert al na 3 dagen. Ik gok dat ik niet zoveel hoef te doen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:08 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Als we Nederland moeten verdedigen tegen een vijand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |