Pff, ¤0,49. Ik loop wel even naar de winkel, lees ik het daar wel.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mooi artikel in de Quest. Interview met boeker Rob Trommelen over het boeken van bands m.b.t. Pinkpop.
https://beta.blendle.nl/#(...)-2087_sterrenplukker
Of even goed zoeken op internetquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Pff, ¤0,49. Ik loop wel even naar de winkel, lees ik het daar wel.
Alsof Coldplay de veters van Metallica mag strikkenquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:58 schreef Loveless85 het volgende:
Leuk stukje, niet gedacht dat Metallica meer zou kosten dan Coldplay, dan gaan ze dit jaar wel echt dik, maar dan ook heel dik, over de begroting heen, met de Monkeys en Stones er ook nog bij
Nee zeer zeker niet, maar het blijkt dat dat soort bandjes (zie ook Arcade Fire, Arctic Monkeys etc) nogal eens debiele gages vragen, die hoger zijn dan menige band die al >20 jaar bestaatquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof Coldplay de veters van Metallica mag strikken.
Ik ga alleen de maandag, maar ik heb er ook wel erg veel zin in.
Sja, dat krijg je tegenwoordig, ze verkopen geen cd's dus moeten ze op een andere manier buitensporig veel geld binnenharken.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee zeer zeker niet, maar het blijkt dat dat soort bandjes (zie ook Arcade Fire, Arctic Monkeys etc) nogal eens debiele gages vragen, die hoger zijn dan menige band die al >20 jaar bestaat
Als je nou de Quest koopt en er foto's van maaktquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:27 schreef indiaantje89 het volgende:
Mogen we dat hier niet posten D_A? Of is het dan illegale content?
Ah joh nog twee weken, ze kunnen het een dag van tevoren niet eens goed voorspellenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:00 schreef Dagoduck het volgende:
De voorspellingen voor het weer zien er niet best uit
Norrage wordt hier boos om.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:00 schreef Dagoduck het volgende:
De voorspellingen voor het weer zien er niet best uit
Ga gewoon naar Rock am Ring, als je niet puur voor The Stones gaat waarschijnlijk een wat betere line-up.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:12 schreef Lamabal het volgende:
Zijn er stiekem nog mensen met een weekend kaart over? Zoja ik wil hem best kopen.
Ja ik weet dat het onmogelijk is, maar kan het proberen
Je weekendkaart is je ticket voor de camping. Dan ga je naar de tent waar je een polsbandje kan halen (dancetent).quote:Op maandag 26 mei 2014 23:12 schreef kurk_droog het volgende:
Hoe checken ze je campingkaart? Scannen ze de campingkaart in en moet je dan ook je weekendkaart laten zien ( inscannen )?
Dus er is geen apart campingbandje of iets? Ik vraag dit omdat ik iemand ken die niet naar de camping gaat waardoor ik dan op zijn campingkaartje wil gaan ( ik ga 2 losse dagen ). Dus hij gaat eerst het festival op waarna ik met een kopie van zijn kaarten de camping op ga, is dta mogelijk?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je weekendkaart is je ticket voor de camping. Dan ga je naar de tent waar je een polsbandje kan halen (dancetent).
De kaart wordt wel gescand, ik weet niet hoe dat precies zit.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dus er is geen apart campingbandje of iets? Ik vraag dit omdat ik iemand ken die niet naar de camping gaat waardoor ik dan op zijn campingkaartje wil gaan ( ik ga 2 losse dagen ). Dus hij gaat eerst het festival op waarna ik met een kopie van zijn kaarten de camping op ga, is dta mogelijk?
Als je een 3-dagenkaart hebt moet je normaal gezien je kaartje EN je campingbandje laten zien om het festivalterrein op te komen. Om de camping op te komen heb je alleen je campingbandje nodig. Als je niet op de camping slaapt maar wel een 3-dagenkaart hebt, moet je alsnog een campingbandje halen.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dus er is geen apart campingbandje of iets? Ik vraag dit omdat ik iemand ken die niet naar de camping gaat waardoor ik dan op zijn campingkaartje wil gaan ( ik ga 2 losse dagen ). Dus hij gaat eerst het festival op waarna ik met een kopie van zijn kaarten de camping op ga, is dta mogelijk?
Nee, want hij moet een bandje halen om het terrein op te komen en jij kan niet met hetzelfde ticket nog een bandje halen.quote:
Als je een dag gaat krijg je geen bandje op Pinkpop volgens mij, tenminste op Pinkpop 2011 niet.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:37 schreef Loveless85 het volgende:
Je krijgt wel gewoon een campingbandje neem ik aan, anders moet je het hele weekend met je campingticket op zak lopen en laten zien als je camping op wil, dat wordt ook chaos natuurlijk. Waarschijnlijk gewoon bij een bandjes uitgifte waar je je dag of weekend festivalbandje krijgt en ook gelijk je campingbandje, mits weekendticket.
Sowieso zijn dag en weekend festivalbandjes ook altijd verschillend (duh), dus daar kunnen ze ook nog extra op letten als je camping op wil
Ik weet niet of ik een camping met het syndroom van down wel prettig vind.quote:HUISREGELS
> Festivalgangers accepteren de beperkingen van een festivalcamping.
Ah oke, ja ik ging uit van dat je 2 bandjes kreeg maar je krijgt er maar 1 dus als weekendganger zijndequote:Op maandag 26 mei 2014 23:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, want hij moet een bandje halen om het terrein op te komen en jij kan niet met hetzelfde ticket nog een bandje halen.
Ja, als je de camping op gaat moet je je bandje laten zien (behalve bij de eerste keer want dan heb je nog geen bandje) en als je het festivalterrein op gaat moet je bandje en ticket laten zien.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ah oke, ja ik ging uit van dat je 2 bandjes kreeg maar je krijgt er maar 1 dus als weekendganger zijnde
Klopt. Ben je je bandje kwijt, kom je nooit meer het terrein op en is je kaartje niks meer waard.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ah oke, ja ik ging uit van dat je 2 bandjes kreeg maar je krijgt er maar 1 dus als weekendganger zijnde
Bits haha, gaan al onze plannenquote:Op maandag 26 mei 2014 23:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, als je de camping op gaat moet je je bandje laten zien (behalve bij de eerste keer want dan heb je nog geen bandje) en als je het festivalterrein op gaat moet je bandje en ticket laten zien.
Begrijp dan dat een hoop tegenwoordig naar PP gaan vanwege de verhalen van vroeger van oudjes zoals ik en over de grote namen die er toen al speelden en ook zorgden dan de naam PP ergens voor stond.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:30 schreef Loveless85 het volgende:
Ga gewoon naar Rock am Ring, als je niet puur voor The Stones gaat waarschijnlijk een wat betere line-up.
Ah okee, ergens ook wel logisch, je hoeft toch het terrein niet af, al krijg je bij andere festivals wel vaak een bandje.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je een dag gaat krijg je geen bandje op Pinkpop volgens mij, tenminste op Pinkpop 2011 niet.
Nee hoor, is nooit anders geweest.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:53 schreef kurk_droog het volgende:
2 jaar geleden had je wel 2 bandjes die los van elkaar waren voor camping en weekend.
Mwah, valt mee, ze hebben juist best wat magere jaartjes gehad waar ze met name de jeugd buiten de eigen regio niet konden boeien.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:13 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Begrijp dan dat een hoop tegenwoordig naar PP gaan vanwege de verhalen van vroeger van oudjes zoals ik en over de grote namen die er toen al speelden en ook zorgden dan de naam PP ergens voor stond.
Rock am Ring is ook niet verkeerd maar een hele andere invalshoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |