Pff, ¤0,49. Ik loop wel even naar de winkel, lees ik het daar wel.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mooi artikel in de Quest. Interview met boeker Rob Trommelen over het boeken van bands m.b.t. Pinkpop.
https://beta.blendle.nl/#(...)-2087_sterrenplukker
Of even goed zoeken op internetquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Pff, ¤0,49. Ik loop wel even naar de winkel, lees ik het daar wel.
Alsof Coldplay de veters van Metallica mag strikkenquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:58 schreef Loveless85 het volgende:
Leuk stukje, niet gedacht dat Metallica meer zou kosten dan Coldplay, dan gaan ze dit jaar wel echt dik, maar dan ook heel dik, over de begroting heen, met de Monkeys en Stones er ook nog bij
Nee zeer zeker niet, maar het blijkt dat dat soort bandjes (zie ook Arcade Fire, Arctic Monkeys etc) nogal eens debiele gages vragen, die hoger zijn dan menige band die al >20 jaar bestaatquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof Coldplay de veters van Metallica mag strikken.
Ik ga alleen de maandag, maar ik heb er ook wel erg veel zin in.
Sja, dat krijg je tegenwoordig, ze verkopen geen cd's dus moeten ze op een andere manier buitensporig veel geld binnenharken.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee zeer zeker niet, maar het blijkt dat dat soort bandjes (zie ook Arcade Fire, Arctic Monkeys etc) nogal eens debiele gages vragen, die hoger zijn dan menige band die al >20 jaar bestaat
Als je nou de Quest koopt en er foto's van maaktquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:27 schreef indiaantje89 het volgende:
Mogen we dat hier niet posten D_A? Of is het dan illegale content?
Ah joh nog twee weken, ze kunnen het een dag van tevoren niet eens goed voorspellenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:00 schreef Dagoduck het volgende:
De voorspellingen voor het weer zien er niet best uit
Norrage wordt hier boos om.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:00 schreef Dagoduck het volgende:
De voorspellingen voor het weer zien er niet best uit
Ga gewoon naar Rock am Ring, als je niet puur voor The Stones gaat waarschijnlijk een wat betere line-up.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:12 schreef Lamabal het volgende:
Zijn er stiekem nog mensen met een weekend kaart over? Zoja ik wil hem best kopen.
Ja ik weet dat het onmogelijk is, maar kan het proberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |